Fireplacequote:Op donderdag 5 december 2024 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Een vuurtje van Neil.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dan zou ik vast beginnen met sparen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:45 schreef Peter88Online het volgende:
Betekend waarschijnlijk wel dat er een Europese tour aan zit te komen. Ik wil hem graag nog eens live zien.
quote:
Yep. Hangt al een tijdje in de lucht. Schijnt dat er al een hele tour nagenoeg klaar lag voor indoorconcerten maar dat Neil toch besloot om voor outdoorconcerten te gaan.quote:Op donderdag 2 januari 2025 15:45 schreef Peter88Online het volgende:
Betekend waarschijnlijk wel dat er een Europese tour aan zit te komen. Ik wil hem graag nog eens live zien.
Hij had afgezegd door een "error in information", jaja.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
En hij komt toch wel naar glastonburry
Een coronawappie en een linkse deuger die van Spotify ging vanwege Joe Rogan, hoe matcht dat?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:34 schreef Peter88Online het volgende:
Wel Van Morrison in het voorprogramma. Ik weet niet of je daar blij van moeten worden
Huh? Mojo presale is pas donderdag toch? Of was dit een andere presale? Ik ga samen met mams voor zitplaatsen in Groningen in ieder geval (fingers crossed)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
Tickets voor Groningen en Brussel binnen. Vaders heeft ook tickets voor Berlijn, Mönchengladbach en Stuttgart gehaald.
Allemaal Golden Circle uiteraard.
Yep, NYA presale voor iedereen die een Neil Young Archives jaarlidmaatschap heeft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:10 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Huh? Mojo presale is pas donderdag toch? Of was dit een andere presale? Ik ga samen met mams voor zitplaatsen in Groningen in ieder geval (fingers crossed)
Zijn toch weer aardig aan de prijs. Begrijp ik het goed dat het een buitenconcert wordt in Groningen?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:42 schreef TommyL0204 het volgende:
En de prijzen:
Golden Circle - Standing: ¤151,20
General Admission - Standing: ¤123,20
General Admission - Seated: ¤134,40
Wheelchair ticket: ¤123,20
Ja. 3 tribunes en dan daarvoor staplaatsen en een deel Golden Circlequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:17 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Zijn toch weer aardig aan de prijs. Begrijp ik het goed dat het een buitenconcert wordt in Groningen?
Thanks! Zijn er al FOKkers eerder geweest? Hoe is het geluid ervaren?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:34 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ja. 3 tribunes en dan daarvoor staplaatsen en een deel Golden Circle
[ afbeelding ]
Ben er heel vaak met Bevrijdingsfestival geweest en een keer toen Sting optrad (ik woonde ooit op een paar minuutjes fietsen). Het geluid is prima.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:40 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Thanks! Zijn er al FOKkers eerder geweest? Hoe is het geluid ervaren?
Niet perse voor of tegen een buitenconcert, maar de laatste paar keer, Ziggo, HMH, was het geluid (en Neil zelf) erg goed...geluidskwaliteit buiten is dat naar mijn beleving niet gegarandeerd bij menig festival of locatie waar een concert gehouden wordt.
Beetje terughoudend dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |