Gaan met die ballen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:27 schreef just me het volgende:
* just me gaat eten en dan richting golfbaanfijne middag en tot vanavond
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:27 schreef just me het volgende:
* just me gaat eten en dan richting golfbaanfijne middag en tot vanavond
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb gewoon wat random nummertjes aangevraagd.
Prince blijft lekkere muziek!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoop dat die mening zo nog hetzelfde is.
Het is anders wel de enige die het echt gelukt is. wat ook als admirabel beschouwd kan worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Prince blijft lekkere muziek!(Ook al was het een klootzak tegenover mensen die in zijn ogen copyrights overtraden.)
wat is er nu discriminerend over een engelstalig zwembad?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en dat is op geen enkele manier discriminerend op te vatten.
dubbelzinnige opmerkingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
wat is er nu discriminerend over een engelstalig zwembad?
`_O-quote:
Dit is een goed nummer manquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heeft sperma sws invloed op een rood kruis?
Holy crap! Dat ene nummer van ze dat geweldig wasquote:
Er bestaat ook geen enkele gif van die clip, terwij die zo cheesy is dat het raar is dat er geen meme van gemaakt is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy crap! Dat ene nummer van ze dat geweldig was
Welke andere nummers hebben ze dan gedaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy crap! Dat ene nummer van ze dat geweldig was
Ze hebben 1 cd uitgebracht. Had ik op bandje. Daarvan was dat nummer het enige goede nummerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welke andere nummers hebben ze dan gedaan?
Ze waren zo zeker van dat nummer #1 dat ze Vanessa Williams als figurant in de clip hadden uitgenodigt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze hebben 1 cd uitgebracht. Had ik op bandje. Daarvan was dat nummer het enige goede nummer![]()
En het is fijn als mijn computer meewerkt als ik ermee bezig ben
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze hebben 1 cd uitgebracht. Had ik op bandje. Daarvan was dat nummer het enige goede nummer![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:44 schreef knokkels het volgende:
[..]Met die chronisch te korte indexlijntjes
2x 30 minuten![]()
mijn singlecassette ven double you's please don't go klinkt alsof het in de jaren 60 is opgenomenquote:
Join the f*cking club, maar goed, dat was gisteren, mijn ergernissen zijn inmiddels de wereld uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zijn voederplicht gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |