ze zit daar gelukkig niet alleenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is nu in Manila om een baan te zoeken, tot ze dat examen gaat doen. Maar de lonen daar liggen bizar laag. Ze heeft wel een aanbod gekregen voor een vrij goed betalende baan, maar daar zitten waarschijnlijk weer allerlei haken en ogen aan. Toch gaat ze natuurlijk wel kijken of het wat is.Maar die stad......
Zo fucking crimineel!
quote:
Goed !!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja gaat z'n gangetje hier he, alleen wat probleempjes met de radio, dus we hebben even een alternatieve stream.
Hoestie daar?
we luisteren nu via andere kanalen naar R49quote:
* just me duikt achter Mad aanquote:Op zondag 10 juli 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Piet, dank voor je initiatief en muzieken.
Ik ga zo wel plat...
Gaat iig nog goed hoor ikquote:Op zondag 10 juli 2016 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
we luisteren nu via andere kanalen naar R49
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Piet, dank voor je initiatief en muzieken.
Ik ga zo wel plat...
quote:Op zondag 10 juli 2016 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
* just me duikt achter Mad aanbedankt voor de muziekjes Piet
de golfbaan of de kroeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ach mijn kinderen vinden mij daarentegen ook wel bijzonder
ze weten min of meer waar ik uithang
Whehehe, ideaal!quote:Op zondag 10 juli 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heeft wel een voordeel deze radio, mijn slot raakt niet onverwacht op.
Je hebt binnen paar minuten de boel draaien met Mixxx, Heb nog wat aan wat intstellingen gesleuteld.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, ideaal!
Ja zo was het in de beginperiode van de radio hier ook; als de volgende dj aan de beurt was, moest de huidige dj zelf de stream afsluiten, anders kon de ander niet draaien!
Ik weet niet of je in die beginperiode ook al van de stream af gekicked kon worden. Later kon het sowieso wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |