SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waarschijnlijk omdat een dagelijks verslag van plenaire vergaderingen net zoveel tekst in beeslag neemt als een jaarverslag van een middelgroot bedrijf.quote:
Nawwwquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:27 schreef just me het volgende:
Zo weer aan mijn moederlijke verplichtingen voldaan, ik kreeg de vraag welk nummer ik voor Junior wilde horen op zijn trouwerij
En dat is You've got a friend van Carole King, het liedje dat tijdens de doop van Junior werd gedraaid
just sentimentele moeder
Ik ga echt een emo moeder van de bruidegom worden ben ik bangquote:
dan kun je je kleinkinderen pauselijk uitleggen wat het huwelijk eigenlijk betreft.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga echt een emo moeder van de bruidegom worden ben ik bang
het is nog geen 26-08, ik kan nog wennen
verman jezelf just me
We gaan de familie even langs..quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan kun je je kleinkinderen pauselijk uitleggen wat het huwelijk eigenlijk betreft.
je kunt alleen maar weten wat een huwelijk betekent als je ook heet hoe het is om te schijten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
We gaan de familie even langs..
oma (ik dus) 1x gescheiden, opa, 3x gescheiden, oom 3x gescheiden...
![]()
* just me heeft aan wat dingen schijt, dat kloptquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt alleen maar weten wat een huwelijk betekent als je ook heet hoe het is om te schijten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft aan wat dingen schijt, dat klopt
Ik was hier overigens ook aanwezig, maar toen nog zonder baardaap.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:27 schreef just me het volgende:
Zo weer aan mijn moederlijke verplichtingen voldaan, ik kreeg de vraag welk nummer ik voor Junior wilde horen op zijn trouwerij
En dat is You've got a friend van Carole King, het liedje dat tijdens de doop van Junior werd gedraaid
just sentimentele moeder
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb hem volgnsmij eergisteren ookal gepost maar toch.
niets mis met emotiesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was hier overigens ook aanwezig, maar toen nog zonder baardaap.
Draaide dit nummer grijs toen baardaap een tussen 1 en 3 jaar was, dan stond ie zich vasthoudend aan de spijlen in de box te swingen, we zijn allebei nog steeds gek op deze band, met name op Carol van Dijk![]()
En jaren later, in januari 2013 zagen we ze samen live, we hadden een top avond, met veel emotie.
Baardquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Joh, we voelden een en al positiviteit dus dat zat wel snor....
Ook, maar mijn punt was dat dat nummer echt van ons is, dat bindt ons nog steeds, als we het horen is het eerste wat we automatisch doen, elkaar een 'bepaalde' blik toewerpen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook, maar mijn punt was dat dat nummer echt van ons is, dat bindt ons nog steeds, als we het horen is het eerste wat we automatisch doen, elkaar een 'bepaalde' blik toewerpen.
En zo zijn er uiteraard nog wel enkele nummers.![]()
We zagen ooit samen Gorki toen hij 11 jaar was, daar praten we nu nog regelmatig over, dat vergeet hij nooit meer.![]()
R.I.P. Luc De Vos.![]()
ik schijt geregeld, maar ben nog niet in het huwelijksbootje betraptquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je kunt alleen maar weten wat een huwelijk betekent als je ook heet hoe het is om te schijten.
Sagequote:
jonguh, wat is deze nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |