SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
¤14,-quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel geld zouden jullie overhebben als het wielrennen achter de decodert zou verdwijnen???
40/45 euro per maandquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel geld zouden jullie overhebben als het wielrennen achter de decodert zou verdwijnen???
0 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
5 minuten googlen voor een streampiequote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Als wielergek zou ik er wel geld voor over hebben maar het grote publiek gaat afhaken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
2,5 miljoenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Ik vond Armstrong wel een baasje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tjonge die kraakt Contador even af.
Charismatische klassementsrenners zijn echt een zeldzame uitzondering trouwens.
Een supersnel fietsende walkerquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Froome kan zo meespelen als walker in de The Walking Dead
Iddquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Charismatische klassementsrenners zijn echt een zeldzame uitzondering trouwens.
quote:
Hij inderdaad.quote:
Andy was altijd een beetje het type keurige schoonzoon, deed mij altijd denken aan Erik Breukinkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Hij inderdaad.
Zelf vond ik Andy Schleck ook een interessante persoonlijkheid, en had ook wel enigszins charisma.
Heb niet het idee dat het mediatraining is, op de een of andere manier zijn wielrenners gewoon vaak saai. Meeste oud-wielrenners zijn ook saai.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Charisma is gewoon heel belangrijk voor sport, wat dat betreft is het gewoon te veel mediagetraind in het wielrennen. Alleen Sagan zegt nog wat hij denkt + de TANK
Ene Lidewey van Noord zie ikquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ja wie is dit eigenlijk? (heb het begin gemist)
Die etappe op zondag wasquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
In Yorkshire heerste Titi ook als vanouds
Die andere gozer maakte er een lollerritje van. Titi poefde even in vijf seconden dat hele gat dicht. Gewoon terecht.quote:
Het zijn geen sterke persoonlijkheden nee, maar ik mis wat bluf bij de renners. Beetje uitspraken doen, de toprenners als Kientana, Froome, Bert, Nibs zeggen allemaal vrij weinig. Sowieso bij Sky zeggen de renners weinigquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat het mediatraining is, op de een of andere manier zijn wielrenners gewoon vaak saai. Meeste oud-wielrenners zijn ook saai.
Gozert rijd 100zoveel kms alleen op kop, komt Titi er even langszij en krijgt de prijs. Oneerlijker kan bijna nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die andere gozer maakte er een lollerritje van. Titi poefde even in vijf seconden dat hele gat dicht. Gewoon terecht.
Fonseca is wel goeie portquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie dan wel? Fonseca die met 35 km/h voor het peloton aan het grappen was naar de camera?
Meer dan Voeckler, die trekt alleen maar gekke bekken naar cameraquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie dan wel? Fonseca die met 35 km/h voor het peloton aan het grappen was naar de camera?
Had ie maar strijdlustig op kop moeten rijden. Hij reed een lachwekkend tempootje op kop. Zodat de teams erachter er geen fatsoenlijk tempo aan konden gooien of ze pakten hem terugquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Gozert rijd 100zoveel kms alleen op kop, komt Titi er even langszij en krijgt de prijs. Oneerlijker kan bijna niet
Dat toeristentempo van Fonseca is wat mij betreft geen reden om in aanmerking te komen voor welke prijs dan ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Gozert rijd 100zoveel kms alleen op kop, komt Titi er even langszij en krijgt de prijs. Oneerlijker kan bijna niet
Omdat er concurrentie is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:00 schreef prievieleezjuh het volgende:
Wat ziet Dione er opvallend goed uit!
Hij reed een tempo dat die goed lang vol kon houden, dat dat misschien niet genoeg was om te imponeren is wat anders. Hij was wel de persoon die tenminste wat deed voor het grootste gedeelte van de etappe, niet Titiquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had ie maar strijdlustig op kop moeten rijden. Hij reed een lachwekkend tempootje op kop. Zodat de teams erachter er geen fatsoenlijk tempo aan konden gooien of ze pakten hem terug
Helemaal mee eens hoor. Onzekere wezentjes zijn het vaak, of zo komen ze over. Meesten hebben natuurlijk ook wat te verbergen dus dat maakt je ook wat minder ontspannen in interviews - misschien speelt dat ook nog meequote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zijn geen sterke persoonlijkheden nee, maar ik mis wat bluf bij de renners. Beetje uitspraken doen, de toprenners als Kientana, Froome, Bert, Nibs zeggen allemaal vrij weinig. Sowieso bij Sky zeggen de renners weinig
Ieder z'n mening. De actie van Fonseca vond ik de strijdlust niet waard. Die van Voeckler ook niet echt trouwens.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij reed een tempo dat die goed lang vol kon houden, dat dat misschien niet genoeg was om te imponeren is wat anders. Hij was wel de persoon die tenminste wat deed voor het grootste gedeelte van de etappe, niet Titi
Die van Voeckler nog minder probeer je te zeggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ieder z'n mening. De actie van Fonseca vond ik de strijdlust niet waard. Die van Voeckler ook niet echt trouwens.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van Voeckler nog minder probeer je te zeggen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tourmalet en dan een lang stuk vallei is een belediging voor de berg
Die etappe een paar jaar geleden was idd een schande. Morgen is een mooie etappequote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tourmalet en dan een lang stuk vallei is een belediging voor de berg
Het liefst op een dag wanneer het kei en keihard regentquote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:09 schreef Evertjan het volgende:
volgend jaar een stuk van Roubaix in de Tour opnemen
Zijn fysiek is de norm geworden, eerste exponent van het #nieuwewielrennen kunnen we dus wel stellen.quote:
kei haha, goede grap.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het liefst op een dag wanneer het kei en keihard regent
Kei, I see what you did therequote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het liefst op een dag wanneer het kei en keihard regent
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:10 schreef Pino112 het volgende:
SPT / [TV-tip] Andere tijden sport #9 Jan-Roelof Kruithof
Daar verder
Hij wordt betaald door het AD, en dan gaan mensen klagen dat hij een beetje dramatisch doet. Dat is als klagen bij een bakker dat 'ie brood produceert.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:09 schreef ratatat het volgende:
Thijs is niet zo achterlijk als hij zich voordoet.
quote:
Shops gaat automatisch richting het Spaanstalige. Jammer genoeg was Sepúúúlveda vandaag nergens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Edwin Winkels vanavond.
Jammer dat het over Froome moet gaan.
Zo gauw ze in de buurt komen van Spanje weet je dat het raak isquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Edwin Winkels vanavond.
Jammer dat het over Froome moet gaan.
Ik heb nog weinig gezien dit jaar maar vind het niet slecht. Ze hebben toch aardig dat Avondetappe sfeertje van vroeger te pakken.quote:
Meer om de etappe zelf. Er sterft altijd iets in me als Froome zegeviert.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
bij samenvattingen is joris nog wel te hebben
Niet mis mee beetje vloeibare suiker en wat anders dan gelletjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:09 schreef Evertjan het volgende:
snap nooit waarom die fietsers altijd aan de Coca Cola zitten tijdens de race? Is dat alleen puur voor de suiker?
Gezien de afgelopen jaren dan zit er weinig leven meer in je.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer om de etappe zelf. Er sterft altijd iets in me als Froome zegeviert.
jij had liever gezien dat hij in die malle houding met 90km per uur op het asfalt was geflikkerd?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer om de etappe zelf. Er sterft altijd iets in me als Froome zegeviert.
Rare conclusie.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jij had liever gezien dat hij in die malle houding met 90km per uur op het asfalt was geflikkerd?
Mevrouw van Zetten moet ook renners zien die ze kent.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef showtimer het volgende:
Beetje overdreven om LtD in de samenvatting te stoppen
Ook al de verloedering in het voetbal. Pittige tijden, TF.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen jaren dan zit er weinig leven meer in je.
hij ziet er wel strak uit slanker dan ooit geloof ikquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Daniel Martin gaat dit toch nooit volhouden?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jij had liever gezien dat hij in die malle houding met 90km per uur op het asfalt was geflikkerd?
Erica Terpstra ookquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij ziet er wel strak uit slanker dan ooit geloof ik
Ik denk dat de UCI het een goed idee vindt om de Zonnegod te verbiedenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:13 schreef Evertjan het volgende:
volgens Sunfields moet de UCI dit verbieden
Hij zal vast de hoop van het klassement worden bij Etixx. Vorig jaar lekker verschroeiende show waar hij de pech had dat Majka voor hem reed. Wat ging hij hard toen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Daniel Martin gaat dit toch nooit volhouden?
Thijs moet zijn bek houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:13 schreef Evertjan het volgende:
volgens Sunfields moet de UCI dit verbieden
tax freequote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Marijn gewoon niet gedropt worden in Andorra morgen?
En met latjes onder de fietsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:16 schreef Evertjan het volgende:
bij LottoNL rijd een renner die volgend jaar gaat afdalen in een skipak
je vergeet Knavenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:18 schreef prievieleezjuh het volgende:
Dione heeft meer uitstraling dan de hele Sky-ploeg bij elkaar
Ik denk dat Sky het ook niet zo'n probleem zal vinden deze boete voor hun rekening te nemenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutstraf. Gewoon volledig terecht. Fuck die idioten.
dan gaat Bouhanni de tour winnen volgend jaarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meelopers dienen altijd neergehoekt te worden, ik zeg 10 seconden tijdwinst voor per neergehoekte meeloper
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Marijn gewoon niet gedropt worden in Andorra morgen?
Die vent flink beboeten, want je kan iemand gewoon heel zwaar verwonden hiermee. Levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:19 schreef Pino112 het volgende:
Dus je mag wel in de weg lopen maar niet die mensen aan de kant duwen.
Hohoho, neergehoekte mederenners telt niet meequote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan gaat Bouhanni de tour winnen volgend jaar
Het kan idd niet blijven goed gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vent flink beboeten, want je kan iemand gewoon heel zwaar verwonden hiermee. Levensgevaarlijk
Zijn linkeroog gaat niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees heeft een radiohoofd, maar is wel een god.
Nou ja dat denk ik al zo lang ik me kan herinneren maar ik kan me geen schokkende valpartij herinneren.quote:
Tom Egbers in de Tour zou epische beelden opleverenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees is dus een type wat Tom Egbers ook moet zijn.
Giuseppe Gueriniquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja dat denk ik al zo lang ik me kan herinneren maar ik kan me geen schokkende valpartij herinneren.
TRquote:
beetje het Jan Boskamp syndroomquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:24 schreef Momo... het volgende:
Naam van je eigen renner niet goed uitspreken
Ik ben altijd fan van hem geweest en volgens mij is het ook een sympathieke gast maar ik geloof niet dat hij geen doping heeft gebruikt: TVM, Team Lefevere, T-Mobile...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
TVM renners blijven voor altijd helden
Mollema gaat top 5 rijden dat geef ik je op een briefjequote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Mollema nog even plekje stijgen en de Tour is geslaagd
Laat dat briefje maar zienquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Mollema gaat top 5 rijden dat geef ik je op een briefje
no hablo anglaisquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Quintana interviewen gaat sowieso niet lukken
Wat maakt zijn dopingverleden nou uit. Zolang ze nu maar niet aan de motors zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben altijd fan van hem geweest en volgens mij is het ook een sympathieke gast maar ik geloof niet dat hij geen doping heeft gebruikt: TVM, Team Lefevere, T-Mobile...
Kelderman kan nog altijd voor de witte trui gaan, waarom zou Yates niet eens een mindere dag hebben ?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:26 schreef timmmmm het volgende:
Dit wordt echt een dramatische ronde voor Nederland
check!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Herbert zal het vanmiddag ook wel genoemd hebben.
Meintjes is solid.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Kelderman kan nog altijd voor de witte trui gaan, waarom zou Yates niet eens een mindere dag hebben ?
Shops is erbij hé!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Quintana interviewen gaat sowieso niet lukken
Want Meintjes en Barguil bestaan niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Kelderman kan nog altijd voor de witte trui gaan, waarom zou Yates niet eens een mindere dag hebben ?
idd Yates gaat dit ook niet volhoudenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Maaike vd Broek was vandaag ook alweer bij Contador. Die was vroeger altijd speciaal voor Menchov ingevlogen.quote:
Echt veel beter dan Wilco zijn die ook niet echtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Meintjes en Barguil bestaan niet?
hij lijkt op Tim Wellens allebei van die babyfacesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind deze knul echt zo schattig altijd
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij ziet eruit als een knul van 7 die met voetballen op straat onderuit is gegaan
Watquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Echt veel beter dan Wilco zijn die ook niet echt
Menchov says no and yesquote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maaike vd Broek was vandaag ook alweer bij Contador. Die was vroeger altijd speciaal voor Menchov ingevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |