abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163618475
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nah, heb je volgens mij niet hoor, maar ik snap wel waar ouder1 vandaan komt, neem haar niks kwalijk verder :).
tuurlijk niet. ik ben een toffe gozer. :Y
pi_163618482
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Even een vraagje: Heb je het nu niet over plagen ipv pesten?

Je kunt het natuurlijk nooit helemaal uitsluiten, maar daar gaat het mij niet om (het helemaal 100% uitsluiten is natuurlijk ook helemaal niet realistisch, zoals het wel vaker is bij dingen absoluut trekken). Waar het mij in dit geval meer om gaat, is dat het wel gefaciliteerd wordt en daar kan wel degelijk veel aan gedaan worden.

Maar het zit diep in de maatschappij, dit is echt iets van "makkelijker gezegd dan gedaan".

Het evolutionaire voordeel hoeft op zich trouwens helemaal niet een evolutionair voordeel voor de gehele soort te zijn, deze 2 dingen staan in principe los van elkaar.
Nee, ik heb het over pesten, alhoewel die scheidslijn natuurlijk net zo troebel is.

Heb jij het idee dat het gefaciliteerd wordt? Door wie? Dit herken ik ook niet.

Je laatste zin snap ik ook niet, ik heb het nergens over het voordeel voor de hele soort, heb het over het voordeel voor het individu. Welke 2 dingen staan dan los van elkaar?
pi_163618491
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:26 schreef matthias24 het volgende:

[..]

geen excuus!!!
Wat is geen excuus?
pi_163618499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:28 schreef matthias24 het volgende:

[..]

er is bijna geen enkele SC die leuk is. hoe vaak moet ik het nog zegen. :o
Die jij leuk vindt is volgens mij de correcte bewoording.

Maar laten we zeggen dat je gelijk hebt, open je ''eigen'' topic en doe je ding.
pi_163618525
quote:

[..]

Ik vind, niet is.
pi_163618535
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nee, ik heb het over pesten, alhoewel die scheidslijn natuurlijk net zo troebel is.
Plagen heeft niet als doel de ander zeg maar uit te schakelen. pesten heeft dat wel.

Vrienden kunnen elkaar onderling plagen, maar als een vriend je gaat pesten, dan is het geen vriend van je.

Heel duidelijk verschil :).
quote:
Heb jij het idee dat het gefaciliteerd wordt? Door wie? Dit herken ik ook niet.
Oké, jammer dan.
quote:
Je laatste zin snap ik ook niet, ik heb het nergens over het voordeel voor de hele soort, heb het over het voordeel voor de individu. Welke 2 dingen staan dan los van elkaar?
Jawel, hierzo
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:20 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Tja, kan je het helemaal uitsluiten? Lijkt mij niet. Zie het nog dagelijks op mijn werk dat er mensen gepest worden. Vandaar dat ik postte dat ik denk dat het een natuurlijk iets is. Het zal een evolutionair voordeel hebben, dat krijg je er niet zomaar uit. Zolang het fysiologisch nog iets met je doet om boven anderen te staan, zullen mensen zich automatisch gaan spiegelen met de ander om de plek te bepalen in de groep. Niet iedereen heeft hetzelfde niveau aan testosteron etc. Dus mensen zijn nou eenmaal niet "gelijk" en zullen zich zo ook niet gaan gedragen. Helaas, spijtig maar waar.
Waarom gebruik je eigenlijk die PI?
pi_163618537
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:26 schreef matthias24 het volgende:

[..]

geen excuus!!!
Piep piep :')
pi_163618539
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die jij leuk vindt is volgens mij de correcte bewoording.

Maar laten we zeggen dat je gelijk hebt, open je ''eigen'' topic en doe je ding.
ik denk niet dat dat zo'n succes zal worden. :')
pi_163618543
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:30 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wat is geen excuus?
excuus om te pesten.
pi_163618569
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:20 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Kleine nuance, pesten kan bij iemand overkomen als geestelijke mishandeling. Ik word vaak genoeg gepest, maar betrek het zelden op mezelf. Moet er eigenlijk altijd om lachen, dus het is geen gegeven. Dat is ook wat het zo lastig maakt, als je zelf redelijk gemakkelijk met dit soort opmerkingen overweg kan, kan je niet inzien wat voor gevolgen het kan hebben bij een ander.
Ik vraag me serieus af wat jouw definitie van pesten is. Zo te lezen denk jij in 'geestelijke mishandeling' en 'pesten' waar anderen denken in 'pesten' en 'plagen'.

Pesten is namelijk idd niets anders dan geestelijke mishandeling.
quote:
Ik zei niet dat ik de ander niet gepest had en dat diegene het alleen zo ervoer, ik zei dat ik niet bewust aan het pesten was. Maak het dus niet te gemakkelijk, ik wist het gewoon echt niet. Toen het me duidelijk werd gemaakt, heb ik mijn excuses aangeboden en mijn gedrag veranderd. Niet te snel aannames doen. :P
Hoe kan je niet in de gaten hebben dat je een ander pest (als volwassene)? kan je daar voorbeelden van geven?
quote:
Niet iedereen heeft hetzelfde niveau aan testosteron etc. Dus mensen zijn nou eenmaal niet "gelijk" en zullen zich zo ook niet gaan gedragen. Helaas, spijtig maar waar.
Wat pesten met testosteron te maken heeft is me een raadsel. Je lijkt nog steeds te denken dat de pester zelfverzekerd is, 'beter' is en betere kwaliteiten heeft. Dat is niet zo. Google eens op 'pesters onzeker' en je krijgt duizenden hits.
pi_163618573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Voorbeelden van users ?
Ouder2. Alhoewel dat pestgedrag deels wel terecht is, zeiken over arbeidsmarkt gaat je niet helpen.
pi_163618583
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Plagen heeft niet als doel de ander zeg maar uit te schakelen. pesten heeft dat wel.

Vrienden kunnen elkaar onderling plagen, maar als een vriend je gaat pesten, dan is het geen vriend van je.

Heel duidelijk verschil :).

[..]

Oké, jammer dan.

[..]

Jawel, hierzo

[..]

Waarom gebruik je eigenlijk die PI?
Das allemaal jouw interpretatie. :P

Welke PI? Die van het vraagteken? Waarschijnlijk omdat er een vraag in de post zat.
pi_163618589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:33 schreef Allures het volgende:

[..]

[..]

Piep piep :')
ja maar....ik heb toch gelijk of niet.
de keren dat ik echt werd gepest hier was altijd op een SC.
hopeloos....ik kom daar nooit meer. en de ergste SC is de SC van KLB. ooh ja en die van NWS ook. ooh en ook de SC van POL.....eigenlijk gewoon allemaal zeg maar. behalve dan 40+.
pi_163618598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:33 schreef matthias24 het volgende:

[..]

excuus om te pesten.
Waar geef ik een excuus dan? Als je je iets niet bewust bent, dan kan je er weinig aan doen. Kan jij het wel geen excuus noemen, maar het is lastig gedrag te veranderen waarvan je zelf niet weet dat je het tentoonspreid.
pi_163618614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af wat jouw definitie van pesten is. Zo te lezen denk jij in 'geestelijke mishandeling' en 'pesten' waar anderen denken in 'pesten' en 'plagen'.

[..]

Hoe kan je niet in de gaten hebben dat je een ander pest (als volwassene)? kan je daar voorbeelden van geven?

[..]

Wat pesten met testosteron te maken heeft is me een raadsel. Je lijkt nog steeds te denken dat de pester zelfverzekerd is, 'beter' is en betere kwaliteiten heeft. Dat is niet zo. Google eens op 'pesters onzeker' en je krijgt duizenden hits.
Waar zien jullie dan geestelijke mishandeling op fok? Dat is nogal wat
pi_163618629
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:38 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Waar geef ik een excuus dan? Als je je iets niet bewust bent, dan kan je er weinig aan doen. Kan jij het wel geen excuus noemen, maar het is lastig gedrag te veranderen waarvan je zelf niet weet dat je het tentoonspreid.
mensen die pesten weten dat echt wel. ik heb vroeger ook wel eens anderen gepest.
en ik was me er heel erg bewust van. mensen die pesten en achteraf zegen dat ze daar niet bewust van waren zoeken gewoon een excuus. want geloof me....mensen die pesten weten dat zelf heel goed.
pi_163618633
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:37 schreef matthias24 het volgende:

[..]

hopeloos....ik kom daar nooit meer. en de ergste SC is de SC van KLB. ooh ja en die van NWS ook. ooh en ook de SC van POL.....eigenlijk gewoon allemaal zeg maar. behalve dan 40+.
Je bent nog nooit in de SC van F&L geweest. Je moet daar eens gaan. Daar zijn alleen stille en rustige mensen dat niemand iets zegt wanneer iemand iets post. Laat staan jou pesten :D
pi_163618655
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:40 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Je bent nog nooit in de SC van F&L geweest. Je moet daar eens gaan. Daar zijn alleen stille en rustige mensen dat niemand iets zegt wanneer iemand iets post. Laat staan jou pesten :D
maar wat daar uberhoud wel iets gepost?
pi_163618656
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:37 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Das allemaal jouw interpretatie. :P

Welke PI? Die van het vraagteken? Waarschijnlijk omdat er een vraag in de post zat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Plagen
quote:
Gevolgen[bewerken]
Vaak zullen beide partijen om de grap kunnen lachen. Soms wordt het plagen echter niet gewaardeerd en ontstaat er een conflict of ruzie. Ook kan het plagen overgaan in voortdurende treiterijen waartegen de ander zich niet kan of durft te verweren, dan spreken we van pesten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pesten_(gedrag)
quote:
Pesten is het gedrag waarbij iemand herhaald en gedurende langere tijd door anderen bejegend wordt op manieren die leiden tot fysieke verwonding en/of psychisch lijden.[1] Dit kan variëren van woordgrapjes tot structureel geweld en afpersing. In extreme gevallen kan het leiden tot zelfdoding van het slachtoffer.
Blijkbaar is mijn interpretatie een heel stuk beter en realistischer dan jouw interpretatie.

Jammer dat je mijn vraag over je PI niet begreep, zo moeilijk leek ie me niet (had betreffende post zelfs gequote waarin die PI ook gewoon zichtbaar was).
pi_163618673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:37 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Ik heb toevallig gister nog NWS een kans gegeven, maar na het lezen van een stuk of 5 topics, ben ik em weer gepeerd :')
pi_163618687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:36 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Neuh, in mijn ogen heb je plagen, pesten en geestelijk mishandelen. Dat die lijnen niet even helder zijn gaf ik ook aan, maar verschil is er zeker. Dat jij pesten al als geestelijke mishandeling ziet, zegt iets over jou.

Ik geloof dat ik redelijk duidelijk was dat ik op dat moment nog geen volwassene was. ^O^

Wat denk je dat testosteron met je doet?? En ja, ik weet dat google heel veel hits laat zien, maar daarom geloof ik het nog niet. Nergens zeg ik dat een pester 'beter' is of betere kwaliteiten heeft, ik zei dat het een natuurlijke oorsprong heeft om je plek in de groep te duiden. Maar ik heb nog geen waardeoordeel genoemd!

[ Bericht 0% gewijzigd door _I op 09-07-2016 11:53:25 ]
pi_163618701
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:40 schreef matthias24 het volgende:

[..]

mensen die pesten weten dat echt wel. ik heb vroeger ook wel eens anderen gepest.
en ik was me er heel erg bewust van. mensen die pesten en achteraf zegen dat ze daar niet bewust van waren zoeken gewoon een excuus. want geloof me....mensen die pesten weten dat zelf heel goed.
OK.
pi_163618703
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:38 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Waarom hak je zo tegen deze jongen in? Hij mag toch gewoon even zijn mening geven?

En 't is niet alsof jij niet beter je best kunt doen om met de users hier meer mee te denken ipv tegen ze te denken (neem dat voorbeeldje van die PI...je had gewoon kunnen weten dat een PI met een vraagteken erin op een vraag zou duiden en ook dat ik dit zelf ook wel wist).

Doe niet zo moeilijk, maar misschien vind je het ook gewoon te leuk om daarmee te stoppen :P.
pi_163618705
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb toevallig gister nog NWS een kans gegeven, maar na het lezen van een stuk of 5 topics, ben ik em weer gepeerd :')
Heel NWS is kansloos, een wedstrijd verpissen met als bijzaak nieuws.
pi_163618713
quote:

[..]

Jij trekt je persoonlijke ervaringen nogal enthousiast door tot algemene waarheden
pi_163618721
quote:

[..]

Dit denk ikzelf dus ook. Valt me sowieso wel vaker op dat mensen die pesten (of dit op 't moment niet actief doen, maar het wel van nature zijn), sowieso wel van de kutexcuusjes zijn (zolang zij zelf maar niet benadeeld worden, mag een ander gerust naar de tering gaan).
pi_163618742
quote:

[..]

_O_
pi_163618749
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

doe je heel verstandig. vooral d4v1d is echt een kutuser. loopt de hele tijd te vloeken en schelden. en is duidelijk niet amused met nieuwkomers.
  FOK!mycroftheld zaterdag 9 juli 2016 @ 11:48:25 #179
128465 Wrapster
pi_163618756
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een username als de jouwe gebruiken om je te schande te maken, is dan ook gewoon kortzichtig (maar pesters zijn dan ook kortzichtig, tis een karaktertrek van ze. Vaak veranderen de karakters van pesters in de loop der jaren dan ook nauwelijks).

Ik vind sjouw username eerder een beetje prikkelend en interessant (maar ook weer niet echt geil). Tis een middel, maak daar gebruik van (even gericht aan users die bondage contacteren).

ehh...ik ga echt niet op de rest nog reageren hoor, wat een lang topic is dit haha! _O-

En niet moeilijk doen over dit soort dingen :P.
Ik wist bij het aanmaken ervan dat het wel eens vreemde reacties op zou kunnen gaan leveren, maar goed, dat maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk. Ik had overigens nooit de intentie om dit account te gaan gebruiken om te gaan posten, het was eigenlijk voor het indexeren van posts, zoals mijn account Monitor nu doet.

Ik had hiervoor nog een ander account (The_Terminator) wat ik een paar jaar eerder had aangemaakt, ik post echter liever onder deze. Verreweg de meeste users maken er echt geen probleem van en deze naam heeft ook wel zijn positieve kanten, dat is de reden dat ik dit gewoon onder dit account blijf posten.

En zoals aangegeven, het boeit me niet of mensen grappen over mijn naam maken, dat moet gewoon kunnen. Het is meer dat sommige op de man gaan spelen, het is wel eens zo ver gegaan dat er trollaccounts werden aangemaakt met als doel dingen over mij te verspreiden die gewoon niet waar zijn, dat vind ik te ver gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:21 schreef Elvi het volgende:
Zoals bondage vertelde hoe mensen reageerden op zijn username... Kijk, bondage is ook niet mijn ding maar de user bondage kan dan toch gewoon aardig zijn? Dan hoef ik hem toch niet belachelijk te maken?
Zo zie ik het ook, echter hebben sommige blijkbaar geen idee wat 'bondage' precies betekend en gaan ze vanuit hun eigen kortzichtige aannames redeneren. Ik ken genoeg mensen die niets met bondage hebben maar waar ik het wel gewoon goed mee kan vinden, die waarderen mij gewoon om wie ik ben en niet om wat ik leuk vind.

Daarbij is niet zo dat ik alle dagen alleen maar met bondage bezig ben, heb genoeg andere hobby's en er is wat dat betref voldoende om over te discussiëren. Sowieso, ik gok dat meer dan 95% van mijn posts hier op FOK! over andere dingen dan bondage gaan. Als ik er alleen maar over zou posten als één of andere geile beer dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat mensen daar een hekel aan zouden kunnen krijgen, dat is echter niet het geval.
pi_163618758
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Plagen

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pesten_(gedrag)

[..]

Blijkbaar is mijn interpretatie een heel stuk beter en realistischer dan jouw interpretatie.

Jammer dat je mijn vraag over je PI niet begreep, zo moeilijk leek ie me niet (had betreffende post zelfs gequote waarin die PI ook gewoon zichtbaar was).
^O^
Jij gelijk, ik gelukkig.

Begreep je vraag wel, blijkbaar naar de verkeerde post gekeken. Dat is mijn vaste PI. Waarom zoek je hier een reden achter?
pi_163618789
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom hak je zo tegen deze jongen in? Hij mag toch gewoon even zijn mening geven?

En 't is niet alsof jij niet beter je best kunt doen om met de users hier meer mee te denken ipv tegen ze te denken (neem dat voorbeeldje van die PI...je had gewoon kunnen weten dat een PI met een vraagteken erin op een vraag zou duiden en ook dat ik dit zelf ook wel wist).

Doe niet zo moeilijk, maar misschien vind je het ook gewoon te leuk om daarmee te stoppen :P.
Ik hak helemaal niet? Zal mijn manier van communiceren zijn.

Iedereen maakt fouten ook ik. Zit niet bewust tegen mensen in te denken. :N

Moeilijk doe ik al helemaal niet, probeer serieus op mensen te reageren en ze in hun waarde te laten. ^O^
pi_163618807
quote:

[..]

Dit is echt zo een voorbeeld van gepiep. Je bent het gewoon niet met elkaar eens. Verder is er niks ergs aan de hand. Echt bizar om het door te trekken naar PI's en gehak etc
pi_163618808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef matthias24 het volgende:

[..]

doe je heel verstandig. vooral d4v1d is echt een kutuser. loopt de hele tijd te vloeken en schelden. en is duidelijk niet amused met nieuwkomers.
Lol.

Zo integer, jij. :Y
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:53:46 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163618827
quote:

[..]

In hakken op is ook wel overdreven, MK. Het is een discussie waarin de meningen verdeeld zijn. Maar that's it.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163618833
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit denk ikzelf dus ook. Valt me sowieso wel vaker op dat mensen die pesten (of dit op 't moment niet actief doen, maar het wel van nature zijn), sowieso wel van de kutexcuusjes zijn (zolang zij zelf maar niet benadeeld worden, mag een ander gerust naar de tering gaan).
precies zo is het helemaal. en ik moet heel eerlijk toegeven dat ik zelf ook heb gepest vroeger. en toen was ik mij daar altijd van bewust. ik deed het toen vooral uit frustratie en pakte altijd iemand die zwakker was als mij. en als ik dan zo bezig was dan voelde me langzaam minder gefrustreerd en boos worden. maar ik wist heel bewust dat ik aan het pesten was en ik voelde ook heel duidelijk aan dat ik heel verkeerd bezig was. bovendien deed ik het ook altijd stiekem.

achteraf heb ik daar veel spijt van. heel erg veel spijt. vooral omdat ik weet hoe erg het is om zelf gepest te worden. maar ja...ik was zelf niet beter want ik deed het zelf ook.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:54:34 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163618841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Zo dan, hoe reageer jij als zoiets over jou wordt gezegd?

Je snijdt je hier wel in de vingers :).
pi_163618866
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

^O^
Jij gelijk, ik gelukkig.

Begreep je vraag wel, blijkbaar naar de verkeerde post gekeken. Dat is mijn vaste PI. Waarom zoek je hier een reden achter?
Ik zoek er geen reden achter, ik vroeg het me gewoon af (heb ik volgens mij ook letterlijk zo gezegd).
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik wist bij het aanmaken ervan dat het wel eens vreemde reacties op zou kunnen gaan leveren, maar goed, dat maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk. Ik had overigens nooit de intentie om dit account te gaan gebruiken om te gaan posten, het was eigenlijk voor het indexeren van posts, zoals mijn account Monitor nu doet.

Ik had hiervoor nog een ander account (The_Terminator) wat ik een paar jaar eerder had aangemaakt, ik post echter liever onder deze. Verreweg de meeste users maken er echt geen probleem van en deze naam heeft ook wel zijn positieve kanten, dat is de reden dat ik dit gewoon onder dit account blijf posten.

En zoals aangegeven, het boeit me niet of mensen grappen over mijn naam maken, dat moet gewoon kunnen. Het is meer dat sommige op de man gaan spelen, het is wel eens zo ver gegaan dat er trollaccounts werden aangemaakt met als doel dingen over mij te verspreiden die gewoon niet waar zijn, dat vind ik te ver gaan.

[..]

Zo zie ik het ook, echter hebben sommige blijkbaar geen idee wat 'bondage' precies betekend en gaan ze vanuit hun eigen kortzichtige aannames redeneren. Ik ken genoeg mensen die niets met bondage hebben maar waar ik het wel gewoon goed mee kan vinden, die waarderen mij gewoon om wie ik ben en niet om wat ik leuk vind.

Daarbij is niet zo dat ik alle dagen alleen maar met bondage bezig ben, heb genoeg andere hobby's en er is wat dat betref voldoende om over te discussiëren. Sowieso, ik gok dat meer dan 95% van mijn posts hier op FOK! over andere dingen dan bondage gaan. Als ik er alleen maar over zou posten als één of andere geile beer dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat mensen daar een hekel aan zouden kunnen krijgen, dat is echter niet het geval.
Ja, ik heb een beetje hetzelfde, vandaar mijn o zo geweldige username _O- :')

Vetgedrukte: Ja, ze kunnen echt enorm ver gaan om maar zoveel mogelijk schade aan te kunnen richten (en dan met name schade aan mensen die anders zijn, meestal ook gewoon onschuldig zijn).
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik hak helemaal niet? Zal mijn manier van communiceren zijn.

Iedereen maakt fouten ook ik. Zit niet bewust tegen mensen in te denken. :N

Moeilijk doe ik al helemaal niet, probeer serieus op mensen te reageren en ze in hun waarde te laten. ^O^
Oké
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is echt zo een voorbeeld van gepiep. Je bent het gewoon niet met elkaar eens. Verder is er niks ergs aan de hand. Echt bizar om het door te trekken naar PI's en gehak etc
Je zit hier zelf te piepen. Als je het goed gelezen had, dan had je gezien dat ik hem gewoon een vraag stelde :')

Je laat ook even voor het gemak alle andere correspondentie weg tussen Jopie en mij (waaronder het verschil tussen plagen en pesten en de schade die pesten aanricht).
pi_163618869
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:54 schreef matthias24 het volgende:

[..]

precies zo is het helemaal. en ik moet heel eerlijk toegeven dat ik zelf ook heb gepest vroeger. en toen was ik mij daar altijd van bewust. ik deed het toen vooral uit frustratie en pakte altijd iemand die zwakker was als mij. en als ik dan zo bezig was dan voelde me langzaam minder gefrustreerd en boos worden. maar ik wist heel bewust dat ik aan het pesten was en ik voelde ook heel duidelijk aan dat ik heel verkeerd bezig was. bovendien deed ik het ook altijd stiekem.

achteraf heb ik daar veel spijt van. heel erg veel spijt. vooral omdat ik weet hoe erg het is om zelf gepest te worden. maar ja...ik was zelf niet beter want ik deed het zelf ook.
Dus jij projecteert jouw redenen op mij? En je hebt er niets van geleerd, gezien je vorige post.

Geeft niets hoor, wijsheid komt met de jaren. :Y
pi_163618889
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Lol.

Zo integer, jij. :Y
ken jij hem ook?
pi_163618897
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zoek er geen reden achter, ik vroeg het me gewoon af
Das toch hetzelfde..
quote:
Je laat ook even voor het gemak alle andere correspondentie weg tussen Jopie en mij (waaronder het verschil tussen plagen en pesten en de schade die pesten aanricht).
En dat is relevant omdat..
pi_163618902
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

In hakken op is ook wel overdreven, MK. Het is een discussie waarin de meningen verdeeld zijn. Maar that's it.
Ja, ik bedoelde "hak je zo" met het woordje "zo" refererend naar de manier waarop hij dat daadwerkelijk deed (waarbij het woordje "hak" dus minder letterlijk genomen wordt), maar ik merk dat er best moeilijk over gedaan wordt.

Beetje onhandig verwoord, mijn excuus
pi_163618905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Allures het volgende:

[..]

wat is er. beledigt door wat ik eerder naar je gepost heb?
pi_163618910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ken jij hem ook?
Nee, maar begin jou wel steeds beter te leren kennen!
pi_163618925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wat is er. beledigt door wat ik eerder naar je gepost heb?
Ik reageer op MK omdat ik me beledigd voel door jou? :D

Echt, een aantal mensen hier zijn haast delusional :')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:59:27 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163618940
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde "hak je zo" met het woordje "zo" refererend naar de manier waarop hij dat daadwerkelijk deed (waarbij het woordje "hak" dus minder letterlijk genomen wordt), maar ik merk dat er best moeilijk over gedaan wordt.

Beetje onhandig verwoord, mijn excuus
Is geen probleem :).
pi_163618950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Allures het volgende:

[..]

hee weetje wat....word ook lekker mod als jij het allemaal zo goed weet. je vind de mods van nu toch niks.....toch? zijn jouw worden.

doei.
pi_163618951
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Das toch hetzelfde..
Nee, dat is niet hetzelfde
pi_163618961
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nee, maar begin jou wel steeds beter te leren kennen!
boeiend! denk je nou echt dat mij dat intereseerd.
pi_163618971
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Das toch hetzelfde..

[..]

En dat is relevant omdat..
omdat ze persoonlijk begind te worden.
pi_163618975
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Je vindt het echt leuk hier he?

Jammer dat je relatief intelligent bent.

Oké, ik dacht dat je Jopie was :')

Mijn excuus :') :') :')

Fak :')

Ik ga even eten maken _O-
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:03:16 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163619007
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat ben je nou aan het doen?

Laten we de discussie op de bal houden. Als dat niet kan gaat t hier dicht.
pi_163619023
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zo dan, hoe reageer jij als zoiets over jou wordt gezegd?

Je snijdt je hier wel in de vingers :).
luister hij heeft mij gepest. en gezegd dat ik op moest rotten.

ken jij hem eigenlijk wel?
pi_163619039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:00 schreef matthias24 het volgende:

[..]

hee weetje wat....word ook lekker mod als jij het allemaal zo goed weet. je vind de mods van nu toch niks.....toch? zijn jouw worden.

doei.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:00 schreef matthias24 het volgende:

[..]

boeiend! denk je nou echt dat mij dat intereseerd.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:01 schreef matthias24 het volgende:

[..]

omdat ze persoonlijk begind te worden.
Wat raar dat ze jou SC's uit pesten, je lijkt zo'n leuke jongen O+

_O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_163619041
En de moreel superieure mensen vallen meteen al weer door de mand :D
Wel fijn dat jullie precies volgens patroon reageren
pi_163619049
quote:

[..]

En dan is je reactie wel oke? Als het Jopie was?

Maar nee, het ligt nergens aan de pieperts
pi_163619057
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen, want slachtofferroldekentje is te belangrijk ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_163619066
quote:

[..]

Dude..
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:06:59 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163619067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:04 schreef matthias24 het volgende:

[..]

luister hij heeft mij gepest. en gezegd dat ik op moest rotten.

ken jij hem eigenlijk wel?
Ja :).
pi_163619070
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:05 schreef Allures het volgende:

[..]

laat hem nou maar gewoon met rust.
pi_163619081
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja :).
nou dan weet je dus wat voor type het is. niet bepaalt aardig. zal waarschijnlijk nog een puber zijn ofzo.
pi_163619091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 12:07 schreef matthias24 het volgende:

[..]

laat hem nou maar gewoon met rust.
Dit is exact de issue. Je bent in gesprek, er is ruis en we gaan gelijk om ons heen slaan.

En nou moeten wij hem met rust laten.. 8)7

Maar je hebt wel gelijk, ik ga naar mijn gezellige sc terug. :D
pi_163619145
Ik vraag me af wie de pieperts als eerst aanvallen als je de gezamenlijke vijand weg haalt. Want het is duidelijk dat ze het 'pesten' zelf ook niet kunnen laten :')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 12:13:05 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163619163
Wat eerst een goede discussie was is nu verzandt in persoonlijk gezeik, we blijven niet waarschuwen :). Hier een slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')