abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163618721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:40 schreef matthias24 het volgende:

[..]

mensen die pesten weten dat echt wel. ik heb vroeger ook wel eens anderen gepest.
en ik was me er heel erg bewust van. mensen die pesten en achteraf zegen dat ze daar niet bewust van waren zoeken gewoon een excuus. want geloof me....mensen die pesten weten dat zelf heel goed.
Dit denk ikzelf dus ook. Valt me sowieso wel vaker op dat mensen die pesten (of dit op 't moment niet actief doen, maar het wel van nature zijn), sowieso wel van de kutexcuusjes zijn (zolang zij zelf maar niet benadeeld worden, mag een ander gerust naar de tering gaan).
pi_163618742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:40 schreef matthias24 het volgende:

[..]

mensen die pesten weten dat echt wel. ik heb vroeger ook wel eens anderen gepest.
en ik was me er heel erg bewust van. mensen die pesten en achteraf zegen dat ze daar niet bewust van waren zoeken gewoon een excuus. want geloof me....mensen die pesten weten dat zelf heel goed.
_O_
pi_163618749
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb toevallig gister nog NWS een kans gegeven, maar na het lezen van een stuk of 5 topics, ben ik em weer gepeerd :')
doe je heel verstandig. vooral d4v1d is echt een kutuser. loopt de hele tijd te vloeken en schelden. en is duidelijk niet amused met nieuwkomers.
  FOK!mycroftheld zaterdag 9 juli 2016 @ 11:48:25 #179
128465 Wrapster
pi_163618756
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een username als de jouwe gebruiken om je te schande te maken, is dan ook gewoon kortzichtig (maar pesters zijn dan ook kortzichtig, tis een karaktertrek van ze. Vaak veranderen de karakters van pesters in de loop der jaren dan ook nauwelijks).

Ik vind sjouw username eerder een beetje prikkelend en interessant (maar ook weer niet echt geil). Tis een middel, maak daar gebruik van (even gericht aan users die bondage contacteren).

ehh...ik ga echt niet op de rest nog reageren hoor, wat een lang topic is dit haha! _O-

En niet moeilijk doen over dit soort dingen :P.
Ik wist bij het aanmaken ervan dat het wel eens vreemde reacties op zou kunnen gaan leveren, maar goed, dat maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk. Ik had overigens nooit de intentie om dit account te gaan gebruiken om te gaan posten, het was eigenlijk voor het indexeren van posts, zoals mijn account Monitor nu doet.

Ik had hiervoor nog een ander account (The_Terminator) wat ik een paar jaar eerder had aangemaakt, ik post echter liever onder deze. Verreweg de meeste users maken er echt geen probleem van en deze naam heeft ook wel zijn positieve kanten, dat is de reden dat ik dit gewoon onder dit account blijf posten.

En zoals aangegeven, het boeit me niet of mensen grappen over mijn naam maken, dat moet gewoon kunnen. Het is meer dat sommige op de man gaan spelen, het is wel eens zo ver gegaan dat er trollaccounts werden aangemaakt met als doel dingen over mij te verspreiden die gewoon niet waar zijn, dat vind ik te ver gaan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:21 schreef Elvi het volgende:
Zoals bondage vertelde hoe mensen reageerden op zijn username... Kijk, bondage is ook niet mijn ding maar de user bondage kan dan toch gewoon aardig zijn? Dan hoef ik hem toch niet belachelijk te maken?
Zo zie ik het ook, echter hebben sommige blijkbaar geen idee wat 'bondage' precies betekend en gaan ze vanuit hun eigen kortzichtige aannames redeneren. Ik ken genoeg mensen die niets met bondage hebben maar waar ik het wel gewoon goed mee kan vinden, die waarderen mij gewoon om wie ik ben en niet om wat ik leuk vind.

Daarbij is niet zo dat ik alle dagen alleen maar met bondage bezig ben, heb genoeg andere hobby's en er is wat dat betref voldoende om over te discussiëren. Sowieso, ik gok dat meer dan 95% van mijn posts hier op FOK! over andere dingen dan bondage gaan. Als ik er alleen maar over zou posten als één of andere geile beer dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat mensen daar een hekel aan zouden kunnen krijgen, dat is echter niet het geval.
heeft FOK verlaten
pi_163618758
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Plagen

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Pesten_(gedrag)

[..]

Blijkbaar is mijn interpretatie een heel stuk beter en realistischer dan jouw interpretatie.

Jammer dat je mijn vraag over je PI niet begreep, zo moeilijk leek ie me niet (had betreffende post zelfs gequote waarin die PI ook gewoon zichtbaar was).
^O^
Jij gelijk, ik gelukkig.

Begreep je vraag wel, blijkbaar naar de verkeerde post gekeken. Dat is mijn vaste PI. Waarom zoek je hier een reden achter?
pi_163618789
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom hak je zo tegen deze jongen in? Hij mag toch gewoon even zijn mening geven?

En 't is niet alsof jij niet beter je best kunt doen om met de users hier meer mee te denken ipv tegen ze te denken (neem dat voorbeeldje van die PI...je had gewoon kunnen weten dat een PI met een vraagteken erin op een vraag zou duiden en ook dat ik dit zelf ook wel wist).

Doe niet zo moeilijk, maar misschien vind je het ook gewoon te leuk om daarmee te stoppen :P.
Ik hak helemaal niet? Zal mijn manier van communiceren zijn.

Iedereen maakt fouten ook ik. Zit niet bewust tegen mensen in te denken. :N

Moeilijk doe ik al helemaal niet, probeer serieus op mensen te reageren en ze in hun waarde te laten. ^O^
pi_163618807
quote:

[..]

Waarom hak je zo tegen deze jongen in? Hij mag toch gewoon even zijn mening geven?

En 't is niet alsof jij niet beter je best kunt doen om met de users hier meer mee te denken ipv tegen ze te denken (neem dat voorbeeldje van die PI...je had gewoon kunnen weten dat een PI met een vraagteken erin op een vraag zou duiden en ook dat ik dit zelf ook wel wist).

Doe niet zo moeilijk, maar misschien vind je het ook gewoon te leuk om daarmee te stoppen :P.
Dit is echt zo een voorbeeld van gepiep. Je bent het gewoon niet met elkaar eens. Verder is er niks ergs aan de hand. Echt bizar om het door te trekken naar PI's en gehak etc
pi_163618808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef matthias24 het volgende:

[..]

doe je heel verstandig. vooral d4v1d is echt een kutuser. loopt de hele tijd te vloeken en schelden. en is duidelijk niet amused met nieuwkomers.
Lol.

Zo integer, jij. :Y
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:53:46 #184
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163618827
quote:

[..]

In hakken op is ook wel overdreven, MK. Het is een discussie waarin de meningen verdeeld zijn. Maar that's it.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163618833
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit denk ikzelf dus ook. Valt me sowieso wel vaker op dat mensen die pesten (of dit op 't moment niet actief doen, maar het wel van nature zijn), sowieso wel van de kutexcuusjes zijn (zolang zij zelf maar niet benadeeld worden, mag een ander gerust naar de tering gaan).
precies zo is het helemaal. en ik moet heel eerlijk toegeven dat ik zelf ook heb gepest vroeger. en toen was ik mij daar altijd van bewust. ik deed het toen vooral uit frustratie en pakte altijd iemand die zwakker was als mij. en als ik dan zo bezig was dan voelde me langzaam minder gefrustreerd en boos worden. maar ik wist heel bewust dat ik aan het pesten was en ik voelde ook heel duidelijk aan dat ik heel verkeerd bezig was. bovendien deed ik het ook altijd stiekem.

achteraf heb ik daar veel spijt van. heel erg veel spijt. vooral omdat ik weet hoe erg het is om zelf gepest te worden. maar ja...ik was zelf niet beter want ik deed het zelf ook.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:54:34 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163618841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef matthias24 het volgende:

[..]

Zo dan, hoe reageer jij als zoiets over jou wordt gezegd?

Je snijdt je hier wel in de vingers :).
pi_163618866
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

^O^
Jij gelijk, ik gelukkig.

Begreep je vraag wel, blijkbaar naar de verkeerde post gekeken. Dat is mijn vaste PI. Waarom zoek je hier een reden achter?
Ik zoek er geen reden achter, ik vroeg het me gewoon af (heb ik volgens mij ook letterlijk zo gezegd).
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef bondage het volgende:

[..]

Ik wist bij het aanmaken ervan dat het wel eens vreemde reacties op zou kunnen gaan leveren, maar goed, dat maakt verder ook niet zoveel uit natuurlijk. Ik had overigens nooit de intentie om dit account te gaan gebruiken om te gaan posten, het was eigenlijk voor het indexeren van posts, zoals mijn account Monitor nu doet.

Ik had hiervoor nog een ander account (The_Terminator) wat ik een paar jaar eerder had aangemaakt, ik post echter liever onder deze. Verreweg de meeste users maken er echt geen probleem van en deze naam heeft ook wel zijn positieve kanten, dat is de reden dat ik dit gewoon onder dit account blijf posten.

En zoals aangegeven, het boeit me niet of mensen grappen over mijn naam maken, dat moet gewoon kunnen. Het is meer dat sommige op de man gaan spelen, het is wel eens zo ver gegaan dat er trollaccounts werden aangemaakt met als doel dingen over mij te verspreiden die gewoon niet waar zijn, dat vind ik te ver gaan.

[..]

Zo zie ik het ook, echter hebben sommige blijkbaar geen idee wat 'bondage' precies betekend en gaan ze vanuit hun eigen kortzichtige aannames redeneren. Ik ken genoeg mensen die niets met bondage hebben maar waar ik het wel gewoon goed mee kan vinden, die waarderen mij gewoon om wie ik ben en niet om wat ik leuk vind.

Daarbij is niet zo dat ik alle dagen alleen maar met bondage bezig ben, heb genoeg andere hobby's en er is wat dat betref voldoende om over te discussiëren. Sowieso, ik gok dat meer dan 95% van mijn posts hier op FOK! over andere dingen dan bondage gaan. Als ik er alleen maar over zou posten als één of andere geile beer dan zou ik me nog kunnen voorstellen dat mensen daar een hekel aan zouden kunnen krijgen, dat is echter niet het geval.
Ja, ik heb een beetje hetzelfde, vandaar mijn o zo geweldige username _O- :')

Vetgedrukte: Ja, ze kunnen echt enorm ver gaan om maar zoveel mogelijk schade aan te kunnen richten (en dan met name schade aan mensen die anders zijn, meestal ook gewoon onschuldig zijn).
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ik hak helemaal niet? Zal mijn manier van communiceren zijn.

Iedereen maakt fouten ook ik. Zit niet bewust tegen mensen in te denken. :N

Moeilijk doe ik al helemaal niet, probeer serieus op mensen te reageren en ze in hun waarde te laten. ^O^
Oké
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is echt zo een voorbeeld van gepiep. Je bent het gewoon niet met elkaar eens. Verder is er niks ergs aan de hand. Echt bizar om het door te trekken naar PI's en gehak etc
Je zit hier zelf te piepen. Als je het goed gelezen had, dan had je gezien dat ik hem gewoon een vraag stelde :')

Je laat ook even voor het gemak alle andere correspondentie weg tussen Jopie en mij (waaronder het verschil tussen plagen en pesten en de schade die pesten aanricht).
pi_163618869
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:54 schreef matthias24 het volgende:

[..]

precies zo is het helemaal. en ik moet heel eerlijk toegeven dat ik zelf ook heb gepest vroeger. en toen was ik mij daar altijd van bewust. ik deed het toen vooral uit frustratie en pakte altijd iemand die zwakker was als mij. en als ik dan zo bezig was dan voelde me langzaam minder gefrustreerd en boos worden. maar ik wist heel bewust dat ik aan het pesten was en ik voelde ook heel duidelijk aan dat ik heel verkeerd bezig was. bovendien deed ik het ook altijd stiekem.

achteraf heb ik daar veel spijt van. heel erg veel spijt. vooral omdat ik weet hoe erg het is om zelf gepest te worden. maar ja...ik was zelf niet beter want ik deed het zelf ook.
Dus jij projecteert jouw redenen op mij? En je hebt er niets van geleerd, gezien je vorige post.

Geeft niets hoor, wijsheid komt met de jaren. :Y
pi_163618889
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Lol.

Zo integer, jij. :Y
ken jij hem ook?
pi_163618897
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zoek er geen reden achter, ik vroeg het me gewoon af
Das toch hetzelfde..
quote:
Je laat ook even voor het gemak alle andere correspondentie weg tussen Jopie en mij (waaronder het verschil tussen plagen en pesten en de schade die pesten aanricht).
En dat is relevant omdat..
pi_163618902
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

In hakken op is ook wel overdreven, MK. Het is een discussie waarin de meningen verdeeld zijn. Maar that's it.
Ja, ik bedoelde "hak je zo" met het woordje "zo" refererend naar de manier waarop hij dat daadwerkelijk deed (waarbij het woordje "hak" dus minder letterlijk genomen wordt), maar ik merk dat er best moeilijk over gedaan wordt.

Beetje onhandig verwoord, mijn excuus
pi_163618905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Allures het volgende:

[..]

wat is er. beledigt door wat ik eerder naar je gepost heb?
pi_163618910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ken jij hem ook?
Nee, maar begin jou wel steeds beter te leren kennen!
pi_163618925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wat is er. beledigt door wat ik eerder naar je gepost heb?
Ik reageer op MK omdat ik me beledigd voel door jou? :D

Echt, een aantal mensen hier zijn haast delusional :')
  zaterdag 9 juli 2016 @ 11:59:27 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163618940
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde "hak je zo" met het woordje "zo" refererend naar de manier waarop hij dat daadwerkelijk deed (waarbij het woordje "hak" dus minder letterlijk genomen wordt), maar ik merk dat er best moeilijk over gedaan wordt.

Beetje onhandig verwoord, mijn excuus
Is geen probleem :).
pi_163618950
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Allures het volgende:

[..]

hee weetje wat....word ook lekker mod als jij het allemaal zo goed weet. je vind de mods van nu toch niks.....toch? zijn jouw worden.

doei.
pi_163618951
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Das toch hetzelfde..
Nee, dat is niet hetzelfde
pi_163618961
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nee, maar begin jou wel steeds beter te leren kennen!
boeiend! denk je nou echt dat mij dat intereseerd.
pi_163618971
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Das toch hetzelfde..

[..]

En dat is relevant omdat..
omdat ze persoonlijk begind te worden.
pi_163618975
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Je vindt het echt leuk hier he?

Jammer dat je relatief intelligent bent.

Oké, ik dacht dat je Jopie was :')

Mijn excuus :') :') :')

Fak :')

Ik ga even eten maken _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')