300 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat is nu eigenlijk de prijs als je een GP wil gaan bezoeken. Voor Nederlanders zijn voornamelijk Spa en Duisland de opties he? Ik zie op vakantieveiligen heel goedkoop de trainingen voorbij komen, maar hoeveel kost de zondag ongeveer?
200 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat is nu eigenlijk de prijs als je een GP wil gaan bezoeken. Voor Nederlanders zijn voornamelijk Spa en Duisland de opties he? Ik zie op vakantieveiligen heel goedkoop de trainingen voorbij komen, maar hoeveel kost de zondag ongeveer?
Spa prijzenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Lek in de hydrauliekquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben vast spuit 11, maar wat is er met de auto van Rosberg aan de hand?
Waterlek wat ze niet gefixt krijgen. Was aan het begin sprake van dat ze het lek (hihaho) boven hadden, maar tijdens het rijden bleek dat ze zich daar toch op verkeken hadden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben vast spuit 11, maar wat is er met de auto van Rosberg aan de hand?
Gokje, radio stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:00 schreef THEFXR het volgende:
team zegt, box, box, en button rijdt de pits voorbij
25 euro, Moet je er wel voor naar Sepang op 2 oktoberquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Jammer dat die winst alweer weg is na het boeken een vliegticketquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
25 euro, Moet je er wel voor naar Sepang op 2 oktober
Combineren met een vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:19 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Jammer dat die winst alweer weg is na het boeken een vliegticket
Niet wanneer je een business trip naar Singapore boekt, op uitnodiging het weekend van 16-18 september in Marina Bay mag vertoeven en aansluitend 3 weken in de regio vakantie viert.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:19 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Jammer dat die winst alweer weg is na het boeken een vliegticket
He bah, wat klinkt dat vervelend allemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet wanneer je een business trip naar Singapore boekt, op uitnodiging het weekend van 16-18 september in Marina Bay mag vertoeven en aansluitend 3 weken in de regio vakantie viert.
Hoe laat kan ik maandag op sollicitatiegesprek komen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet wanneer je een business trip naar Singapore boekt, op uitnodiging het weekend van 16-18 september in Marina Bay mag vertoeven en aansluitend 3 weken in de regio vakantie viert.
twitter:F1 twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 16:46:03SPEED TRAP (#FP2): Verstappen maxing out 💨 #BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/mOPZRoW2DM reageer retweet
Haryantoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef j95 het volgende:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 16:46:03SPEED TRAP (#FP2): Verstappen maxing out 💨 #BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/mOPZRoW2DM reageer retweet
Leuk voor de statistieken maar je hebt er geen fok aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef j95 het volgende:
Dat zijn de UK-tijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
Kloppen de tijden morgen wel? Het is toch 11:00 en 14:00. Of ben ik spuit 11.
Engeland heeft een uur tijdsverschil met Nederland.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
Ja hoor, jij ziet waarschijnlijk de engelse tijden? Die zijn een uurtje vroeger hè.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
Hij heeft gelijk. (gaat om de tijden hier in de OP). Wijken een uur af.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:55 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja hoor, jij ziet waarschijnlijk de engelse tijden? Die zijn een uurtje vroeger hè.
nou, niet zo snel hoor. Wil vooral zelf genieten voordat ik het hier postquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef AnneX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 juli 2016 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
http://sendvid.com/l6rql9vy
[/quote
Wow.leuk moblo
# van onze snelle reporter ter plaatse![]()
Vrouwen...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Die porsches zijn saai. Wat een schijtgeluid ook...
Britten...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is de algehele consensus hier. De echte race zal een stuk leuker zijn.
In de FP kon je met die mededeling meedingen naar de hoofdprijs voor de minnetjes van de dagquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Over 2 trainingen is het weer HAM, ROS, RIC, VES.
Geen scherm?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ons uitzicht voor zondag:
[ afbeelding ]
Porsche en schijtgeluid?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Die porsches zijn saai. Wat een schijtgeluid ook...
Lijkt voor het mooie net iets te ver weg te staan, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, rechts hebben we zicht op een scherm
KLM wordt een nieuwe sponsor van Maxquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef j95 het volgende:
je zit droog dus laat het maar plensenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ons uitzicht voor zondag:
[ afbeelding ]
Op die foto zie ik toch wel degelijk een dakquote:
Heb je dan niet een te grote lens? Je hebt weinig speelruimte zo om te compenseren, grote kans dat er ergens een hoekje van een wagen niet op staat. Stilstaand van zo'n afstand is al lastig zat, maar deze staan niet bepaald stil..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
We zitten goed droog ja
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Foto's maken is moeilijker dan ik dacht, en ik dacht al dat 't moeilijk zou zijn![]()
maar er zitten toch een paar mooie bij. Deze is onbewerkt en niet ingezoomed, gewoon origineel
ja, nee, bedoelde geknipt ipv gezoomd daar. Heb een 70-300.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 06:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je dan niet een te grote lens? Je hebt weinig speelruimte zo om te compenseren, grote kans dat er ergens een hoekje van een wagen niet op staat. Stilstaand van zo'n afstand is al lastig zat, maar deze staan niet bepaald stil..
Netjes, Probeer goed mee te bewegen met de auto en eventueel de sportstand gebruiken als je die erop heb staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
We zitten goed droog ja
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Foto's maken is moeilijker dan ik dacht, en ik dacht al dat 't moeilijk zou zijn![]()
maar er zitten toch een paar mooie bij. Deze is onbewerkt en niet ingezoomed, gewoon origineel
En waarom zou Ferrari Hamilton willen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:43 schreef opreis het volgende:
Op sky werd trouwens geopperd dat Ferrari kimi nog een jaar houdt zodat ze na volgend jaar dan weer een poging kunnen doen om Hamilton te halen. Lijkt mij wel mooi om Vettel en Hamilton nog een aantal jaren bij hetzelfde team te zien rijden maar ik denk dat Hamilton niet zo maar Mercedes verlaat als Ferrari nog steeds onder doet voor Mercedes.
Omdat die beter is dan Kimi misschien. Die wordt nou niet echt meer beter vrees is en veel alternatieven zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En waarom zou Ferrari Hamilton willen?
Voor hun reclamefilms in zandbaklanden enzo en in de USA.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En waarom zou Ferrari Hamilton willen?
Hij is sneller dan Raikkonen, maar niet dan Vettel. Dus dan heb je twee coureurs die elkaar punten gaan afpakken. Daarnaast vraagt Hamilton nogal wat aandacht en is het geen team player, terwijl dat met Vettel nou juist zo lekker gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat die beter is dan Kimi misschien. Die wordt nou niet echt meer beter vrees is en veel alternatieven zijn er ook niet.
het gezeik wat je met die gast 't team binnen haalt rechtvaardigt dat niet mijn inziens. Ferrari verkoopt altijd wel genoeg aan de tulbanden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Voor hun reclamefilms in zandbaklanden enzo en in de USA.
karmaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Godver, de enige stream die op mijn mobiel werkte is uit de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay peanuts get monkeysquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet voor acestream betalen. Dikke vinger.
Ziggo Sport Go is netto goedkoper voor de 1 à 2 keer dat ik het nodig heb.quote:
Een aantal posts boven je.quote:
quote:Further to the discussion in the drivers meeting yesterday evening I would like to confirm that we will again be adopting a "zero tolerance" approach to cars leaving the track at turns 9, 15 and 18 during qualifying.
Zou een mooie bak zijn, streamen over de wifi van Schiphol. Gebruik daar maar lekker je 4G data bundel voor, dan blijft er voor anderen ook nog wat over, of koop een KPN bundel op Schiphol.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Schiphol wifi is gewoon niet snel genoeg.
Mijn 4G bundel zou met 3000kb/s binnen 3 minuten op zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zou een mooie bak zijn, streamen over de wifi van Schiphol. Gebruik daar maar lekker je 4G data bundel voor, dan blijft er voor anderen ook nog wat over, of koop een KPN bundel op Schiphol.
Het mag zeker weinig (moeite) kostenquote:
Dan staat het je volgens mij volledig vrij om een band te kiezenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:11 schreef Armani XL het volgende:
Stel nou dat we vanmiddag een natte kwalificatie krijgen. En morgen een droge race.
Op welke banden starten ze dan of mogen ze zelf kiezen?
Normaal start je op de banden uit Q2 maar als dat inters of wets zijn en morgen is het droog dan lijkt me niet dat ze daarop starten.
Dan mogen ze zelf kiezen. Het bandenreglement geldt dan niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:11 schreef Armani XL het volgende:
Stel nou dat we vanmiddag een natte kwalificatie krijgen. En morgen een droge race.
Op welke banden starten ze dan of mogen ze zelf kiezen?
Normaal start je op de banden uit Q2 maar als dat inters of wets zijn en morgen is het droog dan lijkt me niet dat ze daarop starten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan staat het je volgens mij volledig vrij om een band te kiezen
Thanks, dacht dat dan iedereen op dezelfde band moest beginnen ofzo, maar ze mogen dus zelf kiezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan mogen ze zelf kiezen. Het bandenreglement geldt dan niet meer.
Sportstand?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Netjes, Probeer goed mee te bewegen met de auto en eventueel de sportstand gebruiken als je die erop heb staan.
Q is ook 14uquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:36 schreef Geralt het volgende:
Crap, de tijden in de OP kloppen niet voor de VT3??
Klopt de Q tijd wel? 15:00 uur NL tijd? en de race 14:00 uur NL tijd?![]()
VT3 is 11-12quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:36 schreef Geralt het volgende:
Crap, de tijden in de OP kloppen niet voor de VT3??
Klopt de Q tijd wel? 15:00 uur NL tijd? en de race 14:00 uur NL tijd?![]()
Wie?quote:
Bij het uitkomen van een bocht overstuur en de wagen slaat rechtsaf de bandenstapel in.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef AnneX het volgende:
Wat gebeurde er?
Met klap boem snap ik het niet. Toelichting svp.
En verhinderd te kijken
ERI komt met linkerwielen op astroturf, verliest controle over zn Sauber, klapt in bandenstapel.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef AnneX het volgende:
Wat gebeurde er?
Met klap boem snap ik het niet. Toelichting svp.
En verhinderd te kijken
Kom je maar uit je bedquote:
Kom maar eens uit je nest.quote:
Dat is inmiddels wel een gedoodverfde opmerkingquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:44 schreef exile79 het volgende:
Ik zal maar niet de derde zijn die een verf opmerking maakt
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:44 schreef exile79 het volgende:
Ik zal maar niet de derde zijn die een verf opmerking maakt
Nou, als ik die auto zo zie, is die niet klaar met een likje verf. (jezus wat slecht)quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel een gedoodverfde opmerking
Had hem al gepostquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee!!!
http://www.ziggosporttotaal.nl/video/22-racing/
Toevallig zojuist een modelletje van Spark binnen gekregen, de Lotus 72D van Fittipaldi uit '72.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Die sparks bij turn 1daar zitten wij nu, op Abbey recht tegenover de pituitgang.
Gaafquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toevallig zojuist een modelletje van Spark binnen gekregen, de Lotus 72D van Fittipaldi uit '72.
Geheel offtopic verder, maar ik ben er weer blij mee
[ afbeelding ]
want?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:47 schreef Sunri5e het volgende:
Beter dat die Sauber gescrashed is. Hopelijk zijn ze nu failliet.
idiootquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:47 schreef Sunri5e het volgende:
Volgens de commentator verkocht geloof ik, problems solved zei hij.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:47 schreef Sunri5e het volgende:
Je moet ze niet zo negatief afschilderen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:47 schreef Klummie het volgende:
Tss, Sauber komt vandaag niet goed uit de verf....
Toch triest hoe zo een team maar verder en verder afzakt. Qua naam verdienen ze beter dan die Kuttenborn of hoe die grellige hoer zich dan ook schrijftquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:47 schreef Sunri5e het volgende:
Dat doen ze zelf wel, met verve.....quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je moet ze niet zo negatief afschilderen.
Aha. Nu nog een andere naam + kleur.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:48 schreef exile79 het volgende:
[..]
Volgens de commentator verkocht geloof ik, problems solved zei hij.
Wordt die dan niet uitgesteld?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef MakkieR het volgende:
Maar goed dat Max zijn ronde net heeft gehaald, Het zou namelijk zo maar kunnen dat we straks helemaal geen kwalificatie hebben als de stewards de boarding niet op tijd klaar kan krijgen.
Die krijgen ze echt wel op tijd klaarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:50 schreef MakkieR het volgende:
Maar goed dat Max zijn ronde net heeft gehaald, Het zou namelijk zo maar kunnen dat we straks helemaal geen kwalificatie hebben als de stewards de boarding niet op tijd klaar kan krijgen.
"de hele wereld" wacht op je, ik zou ook stuntelen met die verreikerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:52 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ruim 2 uur om bandjes te stapelen, dat moet zelfs voor Engelsen te doen zijn.
Regent het al?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Die sparks bij turn 1daar zitten wij nu, op Abbey recht tegenover de pituitgang.
Ik kan mij herinneren vorig jaar in Amerika dat toen door slecht weer de kwalificaties bijna werden afgelast. Ik weet het dit is anders, maar nu kun je denk ik nog niet kwalificeren en de kwalificatie begint al over 2 uren? misschien een uitstel, maar dan zit je ook nog met het weer.quote:
Jaloers!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nee joh zo'n probleem was dat muurtje niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren vorig jaar in Amerika dat toen door slecht weer de kwalificaties bijna werden afgelast. Ik weet het dit is anders, maar nu kun je denk ik nog niet kwalificeren en de kwalificatie begint al over 2 uren? misschien een uitstel, maar dan zit je ook nog met het weer.
GMTAquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:55 schreef zoem het volgende:
Toch wel raar dat de VT3 tijd blijft aftellen ondanks de rode vlag. Tijdens de race/kwalificatie zouden ze dat niet doen.
Laat dat een voorbode zijn voor de race morgenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Daar kwam flink wat rook uit die Mercedes.
Lekker met kerstquote:
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef Beach het volgende:
Hopelijk pakt Ros pole en vernedert hij Lewis voor het Engelse publiek vanmiddag.
Het is toch veel spannender voor het seizoen dat Lewis op gelijke punten staat met Rosberg? Dat blijft het tot de laatste race 'leuk'. Als Rosberg met grote voorsprong door het seizoen heenfietst is er voor Hamilton ook geen stimulans meer om zwaar in gevecht te gaan met Rosberg met alle incidentjes tot gevolg. Daar kijken we juist voor, toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:57 schreef Beach het volgende:
Hopelijk pakt Ros pole en vernedert hij Lewis voor het Engelse publiek vanmiddag.
Waarom zou hij niet mogen rijden?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Jigzoz het volgende:
Dikke kans dat Ericsson morgen niet mag rijden. Wie stapt er dan in?
Aan contract-coureurs geen gebrek toch bij Sauber?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef Jigzoz het volgende:
Dikke kans dat Ericsson morgen niet mag rijden. Wie stapt er dan in?
Vorig jaar niet, maar dit jaar lijken ze geen reserverijders te hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Aan contract-coureurs geen gebrek toch bij Sauber? [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:01 schreef ondeugend het volgende:
put your hands in the air and wave them like you just don't care
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:01 schreef ondeugend het volgende:
put your hands in the air and wave them like you just don't care
Whehehequote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maarrrr... 2017 wordt écht het jaar van Ferrari tòch?
Net als 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010....
ik dm je welquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:04 schreef Geralt het volgende:
De Q kan ik niet live kijken zometeen, dus waag het niet om mij te appen met de uitslag
Als je het waagt Priscillaquote:
Zoveel staat Rosberg helemaal niet voor. En Hamilton kan in het vervolg Rosberg weer gewoon buiten de baan drukken, als Rosberg dan gewoon instuurt omdat hij ook recht zou hebben op het vorige week geintroduceerde 'racing room' dan wordt hij een race geschorst door Mercedes, en krijgt Hamilton uiteraard geen straf van de stewards.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is toch veel spannender voor het seizoen dat Lewis op gelijke punten staat met Rosberg? Dat blijft het tot de laatste race 'leuk'. Als Rosberg met grote voorsprong door het seizoen heenfietst is er voor Hamilton ook geen stimulans meer om zwaar in gevecht te gaan met Rosberg met alle incidentjes tot gevolg. Daar kijken we juist voor, toch?
Na een paar rondes is Max al uit het zicht bij Ric.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:02 schreef Geralt het volgende:
Oeioei Vetteltje
Podium wordt wel heel makkelijk gemaakt zo voor de jongens van RB.
Hopelijk vliegen die elkaar niet in de haren morgen![]()
De eerste bochten worden wel spannend. Als ze elkaar eraf rijden dan is dat leuk en grappig doen met elkaar wellicht ook snel over.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Na een paar rondes is Max al uit het zicht bij Ric.
Welke bocht is dat, Stowe?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zeer vroeg klaar gaan zitten op Village voor de kwalificatie
[ afbeelding ]
Jullie hebben tribune kaartjes toch? Heb je dan ook een vaste stoel? Of moet je gewoon zitten waar er plek is?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zeer vroeg klaar gaan zitten op Village voor de kwalificatie
[ afbeelding ]
ze hadden hun geldproblemen toch opgelostquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:53 schreef Jigzoz het volgende:
Hm. Het schijnt dat Sauber niet zeker weet of ze wel genoeg onderdelen hebben om de auto van Ericsson te repareren.
Vanmiddag en morgen maar één Sauber op de baan, vermoed ik.
we hebben voor de race een vaste stoel. Met onze weekend kaartjes kunnen we wel op zaterdag op alle overdekte tribunes roaven, da's fijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jullie hebben tribune kaartjes toch? Heb je dan ook een vaste stoel? Of moet je gewoon zitten waar er plek is?
Dan nog koop je die onderdelen niet zo maar in de lokale supermarkt. Het kost geld en tijd om die te producerenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ze hadden hun geldproblemen toch opgelost
NL tijd dan. Om het hele tijdsverschil maar voor eens en altijd voor te zijn.quote:
Roaven??quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben voor de race een vaste stoel. Met onze weekend kaartjes kunnen we wel op zaterdag op alle overdekte tribunes roaven, da's fijnmensen met general admission mogen alleen op vrijdag op de tribunes.
Berichten uit het Sauber-kamp zijn niet altijd even betrouwbaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ze hadden hun geldproblemen toch opgelost
je zorgt er wel voor dat je ze op voorraad hebtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan nog koop je die onderdelen niet zo maar in de lokale supermarkt. Het kost geld en tijd om die te produceren
Dat zal Beach vrolijk stemmen als Maldonado volgend jaar F1 rijdtquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Berichten uit het Sauber-kamp zijn niet altijd even betrouwbaar.
Hoewel het me niks zou verbazen als binnenkort blijkt dat ze Maldonado voor 2017 hebben vastgelegd...
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 12:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
NL tijd dan. Om het hele tijdsverschil maar voor eens en altijd voor te zijn.
Ja dat doe ik normaal..., maar als je niet gewend bent en je krijgt niet veel kansen dan is een sportstand wel goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sportstand?
Hij staat hopelijk op Manueel als je foto's wil maken
Dan hebben ze binnen de kortste keren wéér geldproblemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Berichten uit het Sauber-kamp zijn niet altijd even betrouwbaar.
Hoewel het me niks zou verbazen als binnenkort blijkt dat ze Maldonado voor 2017 hebben vastgelegd...
Niet als hij in een Sauber komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:02 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat zal Beach vrolijk stemmen als Maldonado volgend jaar F1 rijdt
Is op sportstand niet gewoon de sluitertijd zo kort mogelijk? Of zijn er dan nog meer dingen aangepast qua instellingen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja dat doe ik normaal..., maar als je niet gewend bent en je krijgt niet veel kansen dan is een sportstand wel goed.
Ze hebben pas vorige week die nieuwe sponsordeal gemaakt, geloof ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
je zorgt er wel voor dat je ze op voorraad hebt
Die zijn op tijd betaald deze maand.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ze hebben pas vorige week die nieuwe sponsordeal gemaakt, geloof ik.
Dan gaan ze echt niet meteen onderdelen maken (en in een week lukt dat echt niet).
Denk dat ze eerst maar eens salarissen betalen.
hij stak zn duim op en zwaaide naar het publiek toen hij weg liep, dus heel ernstig zal het niet zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:08 schreef Geralt het volgende:
Ericsson is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht:
http://nl.motorsport.com/(...)=News&utm_content=nl
Hopelijk is hij helemaal ok
Gaat er meer om dat je niet even naar de lokale garage loopt om onderdelen aan te schaffen.quote:
Sportstand is inderdaad een korte sluitertijd je kunt afhankelijk van je type x aantal foto's achter elkaar maken per secondequote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is op sportstand niet gewoon de sluitertijd zo kort mogelijk? Of zijn er dan nog meer dingen aangepast qua instellingen?
Je zit op zo een moment ram op de adrenaline hoor. Het zal hendig wel meevallen, maar zeker weten doe je het niet tot het goed gechecked isquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:10 schreef opreis het volgende:
[..]
hij stak zn duim op en zwaaide naar het publiek toen hij weg liep, dus heel ernstig zal het niet zijn
roven zelfs, dat je dus op andere grand stands mag zitten enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Roaven??
Is dat een soortement van Engelse slang wat ik niet ken of wat is deze?
Ja weet ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je zit op zo een moment ram op de adrenaline hoor. Het zal hendig wel meevallen, maar zeker weten doe je het niet tot het goed gechecked is
Ik snap daar geen zak van, ze hebben altijd gezegd dat communicatie over remmen wél toegestaan is ivm veiligheid. En nu opeens niet meer?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:14 schreef Geralt het volgende:
Ow en de FIA gaat de communicatieregels niet verruimen. Dus remmen die op totaal falen staan mag nog steeds niet gemeldt worden aan de coureur.
http://nl.motorsport.com/(...)=News&utm_content=nl
Man man man, wat een kutorganisatie. Het is wachten tot dat een keer fout gaat en iemand snoeihard de muur in vliegt. Heb je wat aan je halo.
Sjongejonge
flikker op met je streamsquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:20 schreef savale het volgende:
nog 40 lange minuutjesIs Henno al in de lucht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:
Nee sinds Rosberg en Perez kennelijk niet. FI had gevraagd of ze het mochten zeggen tegen hem en dat mocht niet. Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik snap daar geen zak van, ze hebben altijd gezegd dat communicatie over remmen wél toegestaan is ivm veiligheid. En nu opeens niet meer?
Teringquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
je zorgt er wel voor dat je ze op voorraad hebt
Een coureur merkt toch ook wel dat zijn remmen minder worden neem ik aan? Oververhitte remmen hebben ze ook een lampje voor. Ik vind het juist wel mooi dat er nog weinig mag, laat de coureur zelf maar stoeienquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik snap daar geen zak van, ze hebben altijd gezegd dat communicatie over remmen wél toegestaan is ivm veiligheid. En nu opeens niet meer?
arena daarquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:22 schreef exile79 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staat niet op de kaart. Naam zal wel veranderd zijn.
Serieus? Dat is echt zwaar waardeloos voor een kwalificatie.quote:
Ik vind het ook mooi dat er zo min mogelijk gecommuniceerd mag worden. Maar als je echt totale remfalen hebt, of dat dat er aan zit te komen... dan vind ik toch wel dat je ff een seintje mag geven voor iemand zich helemaal kapot rijdt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:24 schreef savale het volgende:
[..]
Een coureur merkt toch ook wel dat zijn remmen minder worden neem ik aan? Oververhitte remmen hebben ze ook een lampje voor. Ik vind het juist wel mooi dat er nog weinig mag, laat de coureur zelf maar stoeien
jaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:31 schreef Fopje het volgende:
[..]
Serieus? Dat is echt zwaar waardeloos voor een kwalificatie.
Tering. Hopelijk doet hij het straks weer. Geniet er van in ieder gevalquote:
VT3 belde, ze wilden hun constatering terugquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:42 schreef Jigzoz het volgende:
Oké, Sauber werkt de steenslagschade van de vorige race niet eens meer weg.
ze zijn er mee bezig.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
Tering. Hopelijk doet hij het straks weer. Geniet er van in ieder geval
O, ik lette slecht op...quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:49 schreef zoem het volgende:
[..]
VT3 belde, ze wilden hun constatering terug
Ja idd.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:57 schreef franklop het volgende:
Vreemd geluid op Ziggo? Althans vind Mol vreemd klinken
twitter:SauberF1Team twitterde op zaterdag 09-07-2016 om 13:43:59We are still awaiting news from the hospital. Only Felipe will participate at #Quali #F1 #BritishGP reageer retweet
Ik verbaas me eerlijk gezegd dat het nog bestaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:50 schreef Fopje het volgende:
Blijft leuk die reclame van Exact. Dat je je kansen moet pakken en dat je up to date moet zijn blabla. En dan wel Verstappen nog in z'n STR laten zien.
Misschien de bad luck charm van Kimi overgenomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:59 schreef S95Sedan het volgende:
Man man, Vettel heeft ook steeds wat, je zou haast zeggen dat ze de boel saboteren daar.
Hamilton ook dan zeker, die heeft ook al tig races gedoequote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien de bad luck charm van Kimi overgenomen?
Wie weetquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hamilton ook dan zeker, die heeft ook al tig races gedoe
Zolang het maar niet in q2/3 is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:05 schreef Klummie het volgende:
RBR wacht weer lang hoor. Maar ja 1 goed rondje is ook genoeg.
Pfieuwquote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
Hij doet het, sort of, met luid gejuich en geaaaaahhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |