300 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat is nu eigenlijk de prijs als je een GP wil gaan bezoeken. Voor Nederlanders zijn voornamelijk Spa en Duisland de opties he? Ik zie op vakantieveiligen heel goedkoop de trainingen voorbij komen, maar hoeveel kost de zondag ongeveer?
200 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Wat is nu eigenlijk de prijs als je een GP wil gaan bezoeken. Voor Nederlanders zijn voornamelijk Spa en Duisland de opties he? Ik zie op vakantieveiligen heel goedkoop de trainingen voorbij komen, maar hoeveel kost de zondag ongeveer?
Spa prijzenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Lek in de hydrauliekquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben vast spuit 11, maar wat is er met de auto van Rosberg aan de hand?
Waterlek wat ze niet gefixt krijgen. Was aan het begin sprake van dat ze het lek (hihaho) boven hadden, maar tijdens het rijden bleek dat ze zich daar toch op verkeken hadden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben vast spuit 11, maar wat is er met de auto van Rosberg aan de hand?
Gokje, radio stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:00 schreef THEFXR het volgende:
team zegt, box, box, en button rijdt de pits voorbij
25 euro, Moet je er wel voor naar Sepang op 2 oktoberquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:02 schreef De-Hamster het volgende:
Jammer dat die winst alweer weg is na het boeken een vliegticketquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:15 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
25 euro, Moet je er wel voor naar Sepang op 2 oktober
Combineren met een vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:19 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Jammer dat die winst alweer weg is na het boeken een vliegticket
Niet wanneer je een business trip naar Singapore boekt, op uitnodiging het weekend van 16-18 september in Marina Bay mag vertoeven en aansluitend 3 weken in de regio vakantie viert.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:19 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Jammer dat die winst alweer weg is na het boeken een vliegticket
He bah, wat klinkt dat vervelend allemaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet wanneer je een business trip naar Singapore boekt, op uitnodiging het weekend van 16-18 september in Marina Bay mag vertoeven en aansluitend 3 weken in de regio vakantie viert.
Hoe laat kan ik maandag op sollicitatiegesprek komen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet wanneer je een business trip naar Singapore boekt, op uitnodiging het weekend van 16-18 september in Marina Bay mag vertoeven en aansluitend 3 weken in de regio vakantie viert.
twitter:F1 twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 16:46:03SPEED TRAP (#FP2): Verstappen maxing out 💨 #BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/mOPZRoW2DM reageer retweet
Haryantoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef j95 het volgende:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 08-07-2016 om 16:46:03SPEED TRAP (#FP2): Verstappen maxing out 💨 #BritishGP 🇬🇧 #F1 https://t.co/mOPZRoW2DM reageer retweet
Leuk voor de statistieken maar je hebt er geen fok aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef j95 het volgende:
Dat zijn de UK-tijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
Kloppen de tijden morgen wel? Het is toch 11:00 en 14:00. Of ben ik spuit 11.
Engeland heeft een uur tijdsverschil met Nederland.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
Ja hoor, jij ziet waarschijnlijk de engelse tijden? Die zijn een uurtje vroeger hè.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:53 schreef Justevo het volgende:
Hij heeft gelijk. (gaat om de tijden hier in de OP). Wijken een uur af.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:55 schreef Klummie het volgende:
[..]
Ja hoor, jij ziet waarschijnlijk de engelse tijden? Die zijn een uurtje vroeger hè.
nou, niet zo snel hoor. Wil vooral zelf genieten voordat ik het hier postquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef AnneX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 juli 2016 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
http://sendvid.com/l6rql9vy
[/quote
Wow.leuk moblo
# van onze snelle reporter ter plaatse![]()
Vrouwen...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Die porsches zijn saai. Wat een schijtgeluid ook...
Britten...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is de algehele consensus hier. De echte race zal een stuk leuker zijn.
In de FP kon je met die mededeling meedingen naar de hoofdprijs voor de minnetjes van de dagquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Over 2 trainingen is het weer HAM, ROS, RIC, VES.
Geen scherm?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ons uitzicht voor zondag:
[ afbeelding ]
Porsche en schijtgeluid?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
Die porsches zijn saai. Wat een schijtgeluid ook...
Lijkt voor het mooie net iets te ver weg te staan, of valt dat wel mee?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, rechts hebben we zicht op een scherm
KLM wordt een nieuwe sponsor van Maxquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:47 schreef j95 het volgende:
je zit droog dus laat het maar plensenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ons uitzicht voor zondag:
[ afbeelding ]
Op die foto zie ik toch wel degelijk een dakquote:
Heb je dan niet een te grote lens? Je hebt weinig speelruimte zo om te compenseren, grote kans dat er ergens een hoekje van een wagen niet op staat. Stilstaand van zo'n afstand is al lastig zat, maar deze staan niet bepaald stil..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
We zitten goed droog ja
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Foto's maken is moeilijker dan ik dacht, en ik dacht al dat 't moeilijk zou zijn![]()
maar er zitten toch een paar mooie bij. Deze is onbewerkt en niet ingezoomed, gewoon origineel
ja, nee, bedoelde geknipt ipv gezoomd daar. Heb een 70-300.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 06:09 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je dan niet een te grote lens? Je hebt weinig speelruimte zo om te compenseren, grote kans dat er ergens een hoekje van een wagen niet op staat. Stilstaand van zo'n afstand is al lastig zat, maar deze staan niet bepaald stil..
Netjes, Probeer goed mee te bewegen met de auto en eventueel de sportstand gebruiken als je die erop heb staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
We zitten goed droog ja
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Foto's maken is moeilijker dan ik dacht, en ik dacht al dat 't moeilijk zou zijn![]()
maar er zitten toch een paar mooie bij. Deze is onbewerkt en niet ingezoomed, gewoon origineel
En waarom zou Ferrari Hamilton willen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 09:43 schreef opreis het volgende:
Op sky werd trouwens geopperd dat Ferrari kimi nog een jaar houdt zodat ze na volgend jaar dan weer een poging kunnen doen om Hamilton te halen. Lijkt mij wel mooi om Vettel en Hamilton nog een aantal jaren bij hetzelfde team te zien rijden maar ik denk dat Hamilton niet zo maar Mercedes verlaat als Ferrari nog steeds onder doet voor Mercedes.
Omdat die beter is dan Kimi misschien. Die wordt nou niet echt meer beter vrees is en veel alternatieven zijn er ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En waarom zou Ferrari Hamilton willen?
Voor hun reclamefilms in zandbaklanden enzo en in de USA.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En waarom zou Ferrari Hamilton willen?
Hij is sneller dan Raikkonen, maar niet dan Vettel. Dus dan heb je twee coureurs die elkaar punten gaan afpakken. Daarnaast vraagt Hamilton nogal wat aandacht en is het geen team player, terwijl dat met Vettel nou juist zo lekker gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat die beter is dan Kimi misschien. Die wordt nou niet echt meer beter vrees is en veel alternatieven zijn er ook niet.
het gezeik wat je met die gast 't team binnen haalt rechtvaardigt dat niet mijn inziens. Ferrari verkoopt altijd wel genoeg aan de tulbanden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:22 schreef Fer het volgende:
[..]
Voor hun reclamefilms in zandbaklanden enzo en in de USA.
karmaquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:38 schreef Nattekat het volgende:
Godver, de enige stream die op mijn mobiel werkte is uit de lucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay peanuts get monkeysquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet voor acestream betalen. Dikke vinger.
Ziggo Sport Go is netto goedkoper voor de 1 à 2 keer dat ik het nodig heb.quote:
Een aantal posts boven je.quote:
quote:Further to the discussion in the drivers meeting yesterday evening I would like to confirm that we will again be adopting a "zero tolerance" approach to cars leaving the track at turns 9, 15 and 18 during qualifying.
Zou een mooie bak zijn, streamen over de wifi van Schiphol. Gebruik daar maar lekker je 4G data bundel voor, dan blijft er voor anderen ook nog wat over, of koop een KPN bundel op Schiphol.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Schiphol wifi is gewoon niet snel genoeg.
Mijn 4G bundel zou met 3000kb/s binnen 3 minuten op zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:00 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zou een mooie bak zijn, streamen over de wifi van Schiphol. Gebruik daar maar lekker je 4G data bundel voor, dan blijft er voor anderen ook nog wat over, of koop een KPN bundel op Schiphol.
Het mag zeker weinig (moeite) kostenquote:
Dan staat het je volgens mij volledig vrij om een band te kiezenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:11 schreef Armani XL het volgende:
Stel nou dat we vanmiddag een natte kwalificatie krijgen. En morgen een droge race.
Op welke banden starten ze dan of mogen ze zelf kiezen?
Normaal start je op de banden uit Q2 maar als dat inters of wets zijn en morgen is het droog dan lijkt me niet dat ze daarop starten.
Dan mogen ze zelf kiezen. Het bandenreglement geldt dan niet meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:11 schreef Armani XL het volgende:
Stel nou dat we vanmiddag een natte kwalificatie krijgen. En morgen een droge race.
Op welke banden starten ze dan of mogen ze zelf kiezen?
Normaal start je op de banden uit Q2 maar als dat inters of wets zijn en morgen is het droog dan lijkt me niet dat ze daarop starten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan staat het je volgens mij volledig vrij om een band te kiezen
Thanks, dacht dat dan iedereen op dezelfde band moest beginnen ofzo, maar ze mogen dus zelf kiezen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan mogen ze zelf kiezen. Het bandenreglement geldt dan niet meer.
Sportstand?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Netjes, Probeer goed mee te bewegen met de auto en eventueel de sportstand gebruiken als je die erop heb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |