Zou wel handig zijn als je ter indicatie wat series noemt die je leuk vindt/vond en/of de genres waar je van houdt...quote:
Misschien interessant: Netflix and The CW Network Announce New Agreement.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het jammere is vooral dat je de echt actuele Amerikaanse series mist, afgezien van de Netflix originals en incidentele deals met bepaalde zenders.
Daarvoor ben je bijna altijd nog aangewezen op downloads.
Heb eigenlijk alle mainstream series al gekeken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:54 schreef Forbry het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als je ter indicatie wat series noemt die je leuk vindt/vond en/of de genres waar je van houdt...
Crime en BBC dan niet gezien hebbenquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alle mainstream series al gekeken.
Alleen de kleine producties of buitenlandse (Gomorra wel) niet.
Ook van BBC heb ik niks gezien.
Hou van crime,drama en spanning.
Zeker, al is CW nou ook weer niet bepaald de hofleverancier van briljante Amerikaanse series.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien interessant: Netflix and The CW Network Announce New Agreement.
BBC: The Fall, Sherlock, Luther (ik vond er niks aan, maar veel anderen wel), Peaky Blinders?quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk alle mainstream series al gekeken.
Alleen de kleine producties of buitenlandse (Gomorra wel) niet.
Ook van BBC heb ik niks gezien.
Hou van crime,drama en spanning.
Die deal geldt zo te lezen alleen voor de Amerikanen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit is een verlenging van de bestaande deal, en zal dus niet echt effect hebben op Nederland. Voor sommige CW shows liggen de rechten bij Nederlandse zenders (zoals The Flash, dat bij FOX wordt uitgezonden), wat betekent dat Netflix voor ons land niet de rechten heeft om de serie aan te bieden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Of River! 6 afleveringen. Of Happy Valley, 2x6 afleveringen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
Anders begin je met "the driver" ook van de BBC maar slechts 5 afleveringen. Om erin te komen
Grappig, hier loopt het bij maxdomequote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:53 schreef ShevaJB het volgende:
Ik ben aan Black Sails begonnen. Tot nu toe best vermakelijk.
Ik vond de eerste aflevering van Happy Valley helemaal niks (ook niet net nog vermakelijk genoeg om door te kijken), maar iemand hier schreef dat ik het toch nog een kans moest geven en dat ga ik later waarschijnlijk ook nog wel doen (de eerste aflevering deed me aan Luther denken... die serie heb ik een heel seizoen de kans gegeven, maar vond ik uiteindelijk nog steeds complete bagger).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Of River! 6 afleveringen. Of Happy Valley, 2x6 afleveringen.
Er staan zo veel briljante Engelse series op netflix.
Ik vond Luther ook 10x niks, maar Happy Valley vond ik zo goed! Het is wel een deprimerende serie, dus als je daar niet van houdt...quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vond de eerste aflevering van Happy Valley helemaal niks (ook niet net nog vermakelijk genoeg om door te kijken), maar iemand hier schreef dat ik het toch nog een kans moest geven en dat ga ik later waarschijnlijk ook nog wel doen (de eerste aflevering deed me aan Luther denken... die serie heb ik een heel seizoen de kans gegeven, maar vond ik uiteindelijk nog steeds complete bagger).
River daarentegen vond ik ge-wel-dig!![]()
'Instant BFF-material' ben jequote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vond Luther ook 10x niks, maar Happy Valley vond ik zo goed! Het is wel een deprimerende serie, dus als je daar niet van houdt...
Wallander is misschien ook nog een idee.
En Whitechapel, staat helaas alleen op UK Netflix, maar zo'n goede serie!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good Morning Call (seizoen 1) – 2016 9 - Netflix Original
♫ Japans / CC o.a. Nederlands
Genre: Comedy, Romantisch
Een middelbarescholiere krijgt eindelijk haar eigen appartement, maar ze moet dit delen met de populairste jongen van de school. Niemand mag weten dat ze samenwonen.
Invitation, The – 2015 16 1:40 uur
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Horror, Thriller
Een man gaat in op een uitnodiging van zijn ex-vrouw en woont een verontrustend etentje bij waar oude wonden worden opengehaald en nieuwe spanningen ontstaan.
Word Party (seizoen 1) – 2016 AL - Netflix Original
♫ o.a. Nederlands / CC Engels
Genre: Kinderserie
Maak kennis met Bailey, Franny, Kip en Lulu. Deze schattige babydieren zouden graag met je willen feesten en woordjes leren!When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Is zeker een aanrader.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:45 schreef Forbry het volgende:
The Missing (deels BBC?) is ook nog wel een aanrader. Julien
2 wordt heel anders hè. Het is geen echt vervolg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is zeker een aanrader.
Wanneer komt seizoen 2 nou?
Weet ik, Julien Baptise als enige uit seizoen 1.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 wordt heel anders hè. Het is geen echt vervolg.
Netflix members will be able to stream full seasons for each of these programs beginning eight days after each show’s season finale.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Kijken net de eerste 2 afleveringen. Is er een topic over?quote:
quote:NSO Pops: House of Cards in Concert
Thursday, July 14, 2016, 8:00 PM
House of Cards in Concert receives its world premiere performance by the National Symphony Orchestra conducted by Jeff Beal, who writes the score for the hit Netflix show. Beal moderates a panel with actors and creators from the show following the concert.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disneynature: Monkey Kingdom – 2015 AL 1:23 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Een pasgeboren makaak en zijn moeder moeten iedere dag zien te overleven tussen roofdieren en hun eigen apensamenleving.
Mono – 2016 9 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Wanneer de coolste kinderen van Highland Park High de ziekte van Pfeiffer krijgen, nemen de buitenbeentjes het over en willen ze hun populariteit niet meer opgeven.When the student is ready, the teacher will appear.
Volgens mij niet. Ik heb het ook uitgekeken!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijken net de eerste 2 afleveringen. Is er een topic over?
ik kijk zo uit naar deze serie. gelukkig komt hij op netflix een dag voordat ik terugkom van mijn vakantie. dan kan ik hem daarna meteen gaan bingen!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:04 schreef Aether het volgende:
Zomer 1977. New York City is een puinhoop. Een grauwe groep South Bronx-tieners, gewapend met alleen verbale spelletjes, geïmproviseerde danspassen, een aantal stiften en spuitbussen, sluit een pact dat groter dan elk van hen zal worden en dat hun leven - en de wereld - voor altijd zal veranderen.
Lijkt wat op de Rubble Kings docu na het zien van deze trailerquote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:24 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik kijk zo uit naar deze serie. gelukkig komt hij op netflix een dag voordat ik terugkom van mijn vakantie. dan kan ik hem daarna meteen gaan bingen!
ja die docu heb ik ook gezien. volgens mij speelt zich dat in dezelfde tijd af. de docu freshly dressed gaat oa daar ook over maar dan vanuit een mode perspectief. ook wel leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 13:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt wat op de Rubble Kings docu na het zien van deze trailer
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mateo – 2015 AL 1:30 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Biografie, Documentaire, Sociocultureel
In de gevangenis ontdekt de blanke Matthew zijn talent voor Mexicaanse volksmuziek. Na zijn vrijlating gaat hij naar Cuba om zijn droom na te jagen.
Summer of '92 – 2015 9 1:34 uur
♫ o.a. Deens / CC o.a. Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Waargebeurd
Het lot heeft bepaald dat het Deense nationale voetbalteam in de finale van het Europees Kampioenschap speelt. De coach moet nu zijn team hier snel voor klaarstomen.When the student is ready, the teacher will appear.
Oh heerlijk, dan heb je echt nog veel afleveringen te gaan!quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:42 schreef TheTraveler het volgende:
Nu pas aan Mad Men begonnen. Briljant.
Zeker. Kijk er dan ook erg naar uit dat op mijn gemakje te bekijken.quote:Op zondag 10 juli 2016 11:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh heerlijk, dan heb je echt nog veel afleveringen te gaan!
Die hebben ze eraf gegooidquote:Op zondag 10 juli 2016 13:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom zijn er maar 4 series(5, 6, 7 en 8) van Doctor Who op Netflix? Waar zijn de eerste 4 series met Eccleston en David Tennant()?
Licentie niet verlengd, stonden er tot voor kort nog op.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom zijn er maar 4 series(5, 6, 7 en 8) van Doctor Who op Netflix? Waar zijn de eerste 4 series met Eccleston en David Tennant()?
quote:
Verdorie.quote:Op zondag 10 juli 2016 14:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Licentie niet verlengd, stonden er tot voor kort nog op.
S9 staat er ook nog niet op...
helaas staat het laatste seizoen er nog niet op.quote:Op zondag 10 juli 2016 12:14 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Zeker. Kijk er dan ook erg naar uit dat op mijn gemakje te bekijken.
Nu snap ik wat ik zag afgelopen zaterdag, thanks!quote:Op zondag 10 juli 2016 22:35 schreef ItzRuby het volgende:
Opnamen Sense8 dit weekend in Den Haag
https://projectnetflix.nl/opnamen-sense8-weekend-haag/
dat is genoeg er moeten ook ondertitels gemaakt worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Netflix members will be able to stream full seasons for each of these programs beginning eight days after each show’s season finale.
Duurt dus nog best lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |