ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:00 schreef Horsemen het volgende:
Ik kan niet inloggen bij collin. Meer mensen dit probleem?
en ja hoor nu kan ik op de site en zit hij vol!Dit is naturrlijk wel erg teleurstellend dat je niet eens fatsoenlijk aan kan loggen om een propositie te bekijken!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:06 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nou ja, zit het gelukkig niet bij mij. Waardeloos de laatste tijd die site bij Collin.
Hier precies het zelfde. Om 11 minuten over 11 kon ik erin en was hij vol. Waardeloos!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
en ja hoor nu kan ik op de site en zit hij vol!Dit is naturrlijk wel erg teleurstellend dat je niet eens fatsoenlijk aan kan loggen om een propositie te bekijken!
Bij de pitch: Aantal reacties NUL!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:16 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Hier precies het zelfde. Om 11 minuten over 11 kon ik erin en was hij vol. Waardeloos!
Collin zou de mogelijkheid om vragen te stellen op zijn minst open moeten houden gedurende de bedenktermijn van twee weken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Bij de pitch: Aantal reacties NUL!
Dat is natuurlijk logisch als je niet de kans krijgt om de pitch te bezoeken. En als je de kans had om te investeren je hebt daar 5 minuten de tijd voor gehad, je zeker geen kans hebt om een vraag te stellen of een reactie te geven als men die mogelijkheid gelijk dicht gooit na het volkomen van de pitch.
Wil men bij Collin wel vragen beantwoorden over een pitch?
Ik zit al vanaf vrijdag te wachten op vragen per mail gesteld over een investering die ik afgelopen vrijdag heb gedaan.
Geheel mee eens, zeker als ze hun (soms kritische) klanten serieus willen nemen. Overigens heb ik dit al eerder aangekaart bij Collin. Dan krijg je het antwoord goed idee we zullen er naar kijken en vervolgens gebeurd er niets.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:01 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Collin zou de mogelijkheid om vragen te stellen op zijn minst open moeten houden gedurende de bedenktermijn van twee weken.
looptijd is 60mnd geworden ipv 36 mnd. Daarnaast weet ik niet wat dit bedrijf doetquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:21 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw project op geldvoorelkaar:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=14944
Naam: Netstar Products
Leendoel: Financiering werkkapitaal
Bedrag: 225.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 36 maanden
Classificatie: 5
Graydon rating: 2,12
Loop nog niet warm; gezien de toekomstige omzetverdubbelaar in de komende jaren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:21 schreef Horsemen het volgende:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=14944
Naam: Netstar Products
Leendoel: Financiering werkkapitaal
Bedrag: 225.000 euro
Rente: 8,0%
Looptijd: 36 maanden
Classificatie: 5
Graydon rating: 2,12
Ja, en gedeeltelijke herfinanciering. Het is niet voor niets een 5 en ongeveer alle percentages en scores zijn matig. Voor mij ook een NEE.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:30 schreef vehkah het volgende:
[..]
Loop nog niet warm; gezien de toekomstige omzetverdubbelaar in de komende jaren.
Een keer 30% groei gehad, maar daarna door wegvallen van de Russische markt bijna 10% eraf. Ik denk dat ik deze oversla..
Uit de Pitch:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:37 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, en gedeeltelijke herfinanciering. Het is niet voor niets een 5 en ongeveer alle percentages en scores zijn matig. Voor mij ook een NEE.
Idd te gek voor woorden, 20k lenen voor 8.5% + bijkomende kosten platform... die betaalt z'n pizzawagen gewoon 2x. Spaar even door of leen wat bij je familie jongen!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:58 schreef Horsemen het volgende:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15023
Naam: Pizzawagentje
Leendoel: Opstart onderneming
Bedrag: 20.000 euro
Rente: 8,5%
Looptijd: 72 maanden
Classificatie: 5s
Graydon rating: 0,12
pfff, 72 maanden voor een bedragje van 20k
Als ik weer voldoende terug had gehad, had ik hem wel mee willen pakken voor het minimum.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:58 schreef Horsemen het volgende:
Link: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15023
pfff, 72 maanden voor een bedragje van 20k
Op zich niet onaardig, maar door de 72 maanden laat ik hem lopen.
Als je familie het niet heeft................... denk dat de familie wat gespleten is. Overigens sta ik ook niet te springen om hier in te stappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:01 schreef marathon2000 het volgende:
[..]
Idd te gek voor woorden, 20k lenen voor 8.5% + bijkomende kosten platform... die betaalt z'n pizzawagen gewoon 2x. Spaar even door of leen wat bij je familie jongen!
Dat zou je idd denken, probleem is vaak dat er dan veel meer schulden zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als ik weer voldoende terug had gehad, had ik hem wel mee willen pakken voor het minimum.
Dit soort bedragen (350 per maand) moet m.i. op te hoesten zijn als het niet wil lukken.
Klopt ook wel natuurlijk, toch heb ik bij dergelijke bedragen een beter gevoel dan een 400k project met hoofdelijke aansprakelijkheidquote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:13 schreef Justme7005 het volgende:
[..]
Dat zou je idd denken, probleem is vaak dat er dan veel meer schulden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |