Hij maakt natuurlijk wel gebruik van de meest aanvallende tactiek; serve-volley... Dat doen er maar weinig.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raonic is de beste aanvaller van de Tour?
Dat gebruikt hij maar af en toe toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:58 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hij maakt natuurlijk wel gebruik van de meest aanvallende tactiek; serve-volley... Dat doen er maar weinig.
Ja. Maar zodra hij een kans ziet om naar het net te gaan, doet ie het ook. Dus hij is behoorlijk aanvallend ingesteld.quote:
Van dit toernooi. Van de Tour... Moeilijk te zeggen. Wel op de AO en Wimbledon dit jaar wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Raonic is de beste aanvaller van de Tour?
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:13 schreef DO2 het volgende:
Heeft Berdych meteen teruggebroken, ofzo? Heb het begin gemist, maar Murray stond met 2-0 voor, dacht ik.
Hij heeft vaker tegenover servicekanonnen gestaan, en gewonnen. Al hoop ik zondag van nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:06 schreef GewoneBurger het volgende:
Murray zijn retourneer skills goed genoeg om de kanonskogels van raonic te hebben? Federer kreeg er maar geen vat op.
haha gelachenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:06 schreef GewoneBurger het volgende:
Murray zijn retourneer skills goed genoeg om de kanonskogels van raonic te hebben? Federer kreeg er maar geen vat op.
3 sets (heel misschien 4) voor Murray, Murray heeft dan ook een betere return dan Federer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:06 schreef GewoneBurger het volgende:
Op de AO was murray ruk en raonic op zijn aller aller best. Nu is murray top en raonic gemiddeld (maar eindelijk eens clutch). Ik denk makkie voor murray, maar je weet maar nooit...raonic in belangrijke finales nog nooit meer dan 3 games per set gehaald trouwensquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Raonic domineerde Murray op de AO tot zijn blessure, en deze ondergrond ligt Raonic nog een stuk beter. Murray is natuurlijk favoriet, maar ik vlak Raonic zeker niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |