Neem een kabouter.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:43 schreef arjan1112 het volgende:
Het is pas kwart voor 8 ik ben klaarwakker en heb heel de dag geen fuck te doen
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:03 schreef arjan1112 het volgende:
ik word geen lid van het kabouterbevrijdingsfront
Gewoon lekker dr phil kijken, 4 staat bij mij ook al opquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:43 schreef arjan1112 het volgende:
Het is pas kwart voor 8 ik ben klaarwakker en heb heel de dag geen fuck te doen
ga werken ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon lekker dr phil kijken, 4 staat bij mij ook al op
dan liever cnn rtlz of politiek24 of cnbc maar die doet het niet meer, tv staat uitquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon lekker dr phil kijken, 4 staat bij mij ook al op
Waarom? Wil je Tim niet zien twerken?quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
opzettelijk quotes veranderen
TR gemacht!
Liefdagboek?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
JA ik ben bezopen heb 3 bier op en een cola met ammaretto
die was eigenlijk voor bij de koffie
morgen kom de garage me auto terugbrengen vandaag ging ik fietsen
ben boodschappen wezen doen en toen ging ik naar een café om te lunchen
daarna ging ik vrijwillig werken
en toen was het 5 uur en was ik overspannen, kreeg ik ruzie met me moeder
nu gaat het wel weer
straks voetbal kijken
Topshow! Wat heb je gegeten en heb je nog lekkere wijven gezien?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
nu gaat het wel weer
straks voetbal kijken
Zulke dingen doe je.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
nu gaat het wel weer
straks voetbal kijken
Arnoquote:
Yasquote:
wel een paar. Waren ook op mijn werk 5 kleine meisjes; ik dacht dat die kwamen stelen maar ik ging ze niet achtervolgen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Topshow! Wat heb je gegeten en heb je nog lekkere wijven gezien?
Ja toch zeker wel een paar secondenquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hey ben jij er ook! Lang niet gesproken
quote:Zwarte man overleeft aanhouding
‘Dat ik nog leef is een mirakel’
7 juli 2016 door Sake van der Wall en Jos Maalderink
John Washington heeft een engeltje op zijn schouder: de Afro-Amerikaanse man uit Alabama werd aangehouden door de politie, maar wist er toch levend vanaf te komen.“Toen ik dat zwaailicht achter me zag wist ik al: mijn laatste moment heeft geslagen,” schrijft Washington op Instagram. “Ik had een barst in mijn achteruitkijkspiegel, er zijn al mensen om minder dood geschoten. Dat ik nog leef is een mirakel.”Hoe hij er ongeschonden doorheen is gekomen weet Washington nog precies. “Het ging allemaal ongelofelijk traag. Ze wilden eerst m’n paspoort zien en daarna m’n rijbewijs. Toen adviseerden ze me om langs te gaan bij een garage in het volgende dorp. Het enige wat ik kon denken was: hou je koest John. Niet veel later zat ik weer ongeschonden in mijn eigen huiskamer.” Het lokale politiekorps van Montgomery heeft een onderzoek ingesteld. “Dit is niet de gebruikelijke gang van zaken,” liet een woordvoerder weten. De betrokken agenten zijn op betaald verlof gestuurd.
Was aan het werk :pquote:Op donderdag 7 juli 2016 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Jij.
Met je tirade gisternacht waarna je zomaar verdween.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
bij mijn bookmarks staat 'de dag dat de vrijheid stierf'
dit blijft voor mij een van de beste topics op fok! aller tijden
Is dat ook een afscheidstopic van Efteling?quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
bij mijn bookmarks staat 'de dag dat de vrijheid stierf'
dit blijft voor mij een van de beste topics op fok! aller tijden
Waren dat de lekkere wijven?quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wel een paar. Waren ook op mijn werk 5 kleine meisjes; ik dacht dat die kwamen stelen maar ik ging ze niet achtervolgen.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:07 schreef arjan1112 het volgende:
nu gaat het wel weer
straks voetbal kijken
Dat is David.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
wtf?
http://9gag.com/gag/ae6Y91B
Zou dat een verzorger zijn?
Zou me niks verbazen, ziet er inderdaad uit als een dierenbeul.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
wtf?
http://9gag.com/gag/ae6Y91B
Zou dat een verzorger zijn?
Uh?quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, ziet er inderdaad uit als een dierenbeul.
Niet nog meer dieren ...quote:
Weet niet of uccie dat met me eens is.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Team tuinbroek is vast tegen dieren in gevangenschap
Team tuinbroek
Ja hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ik vraag mij dus af of een random iemand dit dus voor elkaar krijgt?
Ziet er ranzig uit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:43 schreef YokiKater het volgende:
Ikea serveert zwarte hotdogs
Beetje Sylvana zwart maken
Hmm weet niet:p Als ze daar ook goedkoop zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De moeder van David ook.
Maar je zou zo'n hotdog niet bestellen neem ik aan?
De saucijzen bij de La Place waren goed #RIPquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
De saucijzenbroodjes van de Hema zijn dan weer erg goor.
Terwijl die ooit heel goed waren voor slechts 75 cent.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had daar mijn eerste bijbaantje. Mocht ik dagen lang alleen maar sinaasappels persen met de hand.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De saucijzen bij de La Place waren goed #RIP
Ja, en groot.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een goeie hamburger gegeten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nooit op, maar de rookworsten zijn daar ook al niet zo geweldig als dat ze doen geloven.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik geloof ik nooit op, maar de rookworsten zijn daar ook al niet zo geweldig als dat ze doen geloven.
LTKDVquote:
Doe maar weer lekker haten ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:28 schreef YokiKater het volgende:
Heb ik nu het topic gesloopt?
[ afbeelding ]
Ik las kutten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
echte mannen hebben kale kuiten en kijken tour de france
Die horen natuurlijk ook niet kaal te zijn.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja.
En die fopduitser hier kan ook al niet tuuteren omdat Duitsland heeft verloren.
Precies.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die horen natuurlijk ook niet kaal te zijn.
Ja stelletje kutfransozenquote:
Alles wird gut meine fraulein.quote:
Fiat panda.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spannond! Weet je ook al in wat voor auto?
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet 't ff niet meer, 't is wel een grote.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga deze niet inkoppen.quote:
Drugdealer chic.quote:
Want jij weet ook dat dat heel onpraktisch is als ze op het dak moet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen "oh, gaat je moeder mee?" maar zo ben ik niet.
Ja, moet je een hijskraan huren en zo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij weet ook dat dat heel onpraktisch is als ze op het dak moet.
Nu kan het gewoon met de heftruck dus?quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, moet je een hijskraan huren en zo.
Dan heb je een Manitou nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kan het gewoon met de heftruck dus?
Vroeger heb ik wel ooit heftruck leren rijden. #teamrtl7quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu kan het gewoon met de heftruck dus?
Ik ook, volgens mij is mijn pasje zelfs nog geldig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger heb ik wel ooit heftruck leren rijden. #teamrtl7
Ik heb hier op de veiling gewerkt: https://www.rbauction.com/ #nogruiger.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeger heb ik wel ooit heftruck leren rijden. #teamrtl7
Ja daarom moest ik ook gelijk aan jou denken.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn weer Belgen.
LTKDV houdt ook van Bart van Loo.
Nee ik heb gewoon werkelijk waar geen idee wie het isquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar weer zo met je Belgenfetish.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon werkelijk waar geen idee wie het is
Klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:08 schreef Specularium het volgende:
Milow is ook al zo kut met zijn nakende schedel.
En dan niets van ABN posten..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt.
Eigenlijk is alleen Belgische hiphop boeiend, daarom ga ik nu hieronder een paar YT's zetten waar jij op kunt gaan kankeren en dan ga ik lekker naar bed
Ja 't Hof van Commerce had er ook wel bijgemogen.quote:
heb net bloedgeprikt en heb zo rijlesquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Broekie![]()
![]()
Gefeliciteerd Fylax! Wat ga je allemaal doen vandaag?
omdat ik al weken heel veel aften in mn mond heb en heb er nu 25 dus t moet ergens vandaan komen dus wordt er nu gekeken naar wat ik hebquote:
Oh dat klinkt irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat ik al weken heel veel aften in mn mond heb en heb er nu 25 dus t moet ergens vandaan komen dus wordt er nu gekeken naar wat ik heb
kan:quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt irritant.
Hoe kun je dat soort dingen krijgen?
Hoop dat ze de oorzaak vinden. Heb het nooit gehad maar het klinkt super irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan:
-vitamine tekort
- angst en stress
waar ze nu op gaan kijken met mijn bloed:
- b12 tekort
- glutenallergie
- imuumnsysteem
- iets met m'n darmen
quote:Roemer is niet de enige politicus op het Binnenhof die van metalmuziek houdt. "Er lopen er meer rond in Den Haag van wie je het niet snel zou zeggen. Halbe Zijlstra (VVD, red.) is ook een gigantische Metallica-fan en Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren ook."
"Soms vinden we elkaar bij het koffieautomaat, dan vertellen we wel naar welke festivals we zijn geweest", aldus Roemer. De lijstrekker gaat echter niet met zijn collega's naar festivals. "Neuh."
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:20 schreef YokiKater het volgende:
Ben ik gewoon mijn ochtendmedicatie vergeten in te nemenGelukkig merk je dat dan weer wel vanzelf
Kinkytijd!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Voor het eerst in een maand of weet ik veel
Ben & Jerry's cookie dough ijs.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:23 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga naar de winkel om iets lekkers te halen. Het risico bestaat dat ik ervan moet kotsen, dus het moet wel iets zijn wat het dat waard maakt
Dat ging snel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Goede tip maar ik dénk dat ik toch mijn bed maar niet meer uit ga komen
Toevallig! Ik heb namelijk lekkere chips van de jumbo. En kaas. En M&Ms. Ik kon niet kiezenquote:
Alles tegelijk gaan vreten, dan komt dat kotsen ook wel goedquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toevallig! Ik heb namelijk lekkere chips van de jumbo. En kaas. En M&Ms. Ik kon niet kiezen
Ik denk dat Fylax dit stiekem ook wel wil. Wedden dat ie ook van die lange wijvenvesten heeft, tot halverwege je knieënquote:Op vrijdag 8 juli 2016 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan gewoon een rok of jurk aan hoor. Jaden Smith: jongen in rok moet gewoon worden
Heb je ook even moeten lachen om de open gaskraanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:06 schreef Specularium het volgende:
M&M's zijn wel leuk als je moet kotsen.
Ik heb het even gemist.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je ook even moeten lachen om de open gaskraan
Het wordt weer zo'n avond waar niemand snapt wat Kabouter Wibi nu bedoelt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin heeft ook alles volgepropt met lekkers. Terwijl ze er dit weekend niet eens is.
Om te compenseren voor het gebrek aan intimiteit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:30 schreef anonymoussie het volgende:
Mijn vriendin heeft ook alles volgepropt met lekkers. Terwijl ze er dit weekend niet eens is.
Hij heeft toch niet gezegd of ze zich boven of onder volpropte?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om te compenseren voor het gebrek aan intimiteit.
Dus ze laat zich volproppen terwijl ze niet thuis is?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gezegd of ze zich boven of onder volpropte?
Dat is dus de vraagquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus ze laat zich volproppen terwijl ze niet thuis is?
Daar heb ik een kabouter voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om te compenseren voor het gebrek aan intimiteit.
David.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe heette die ene kabouter ook al weer?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Wesley. Je snapt er weer helemaal niets van.
Nou, dat lijkt me wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Mani het goed vindt zou ik niet gaan kijken.
Ze slaan op uw muil.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:50 schreef anonymoussie het volgende:
Kabouters zijn soms een beetje agressief.
Is onze leeftijd. Quarter-life crisis.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Mani en ik zitten in dezelfde suicidale fase van ons leven
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:15 schreef timmmmm het volgende:
Wordt vanaf 25 juli weer genieten op RTL 7. SEagalgenot.
Yki ondersteunt deze post
Niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:37 schreef Specularium het volgende:
Kijken jullie ook RTL4?
Ik ga straks de reisplanner bekijken.
Er is geen kut op de tv, dus hij staat uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:37 schreef Specularium het volgende:
Kijken jullie ook RTL4?
Ik ga straks de reisplanner bekijken.
Dit komt bij Tan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is geen kut op de tv, dus hij staat uit.
quote:Eric van Tijn en Jody Bernal voorspellen wat de zomerhit van dít jaar wordt.
Is dit tijdelijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Witte Tan of bruine Tan? En zit Jan Jaap er ook?
Ik vind witte Tan beduidend beter te pruimen dan de echte Tan, ik kijk het nu zelfs af en toequote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:13 schreef Specularium het volgende:
Witte Tan en Jan Jaap, de kijkcijferkanonnen van RTL4.
Heb je al gekotst?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind witte Tan beduidend beter te pruimen dan de echte Tan, ik kijk het nu zelfs af en toe
Wat vind je van Jandino?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind witte Tan beduidend beter te pruimen dan de echte Tan, ik kijk het nu zelfs af en toe
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moest laatst een keer lachen om witte Jandino.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Witte Jandino is veel grappiger ook al is het een Belg.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest laatst een keer lachen om witte Jandino.
Dus dat gaat niet goed.
Ik kan niet naar hem kijken. Heb het ooit geprobeerd. Vraag me niet waarom.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Witte Jandino is veel grappiger ook al is het een Belg.
Nee ik had een andere witte jandino in mijn hoofd.quote:
Zo heb ik mijn eerste hersentumor ontdektquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest laatst een keer lachen om witte Jandino.
Dus dat gaat niet goed.
Andre Pronk lijkt wel op Jandinoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
Die gozer die ik in mijn hoofd had, lijkt niet eens een beetje op Jandino.
Hoe heet hij nou...
Nee. Degene die ik bedoel lijkt er niet eens op. En sommige maatjes van mij vonden hem echt heel hilarisch.quote:
Geef eens wat meer tips.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef anonymoussie het volgende:
Die gozer die ik in mijn hoofd had, lijkt niet eens een beetje op Jandino.
Hoe heet hij nou...
Noem je Geerdina nou de witte Jandino?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:42 schreef anonymoussie het volgende:
Iets met een G dacht ik.
Gandino of zo.
Nee johquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noem je Geerdina nou de witte Jandino?
Dat is toch geen Belg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:46 schreef anonymoussie het volgende:
Gevonden. http://comedyweb.nl/cabaretiers-top-10-nederland/
Die Guido.
Zijn ogen staan ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn stem is ook een beetje vervelend of zo.
Iemand hier vindt hem vast wel hilarisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zijn ogen staan ook een beetje raar.
De post waar we allemaal al jaren op wachten. d4v1d gaat elfletterig achterna #nooitmeerd4v1dquote:
Was dat maar zo. Dan hoefde ik niet meer met jullie om te gaan.quote:Op vrijdag 8 juli dat2016 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De post waar we allemaal al jaren op wachten. d4v1d gaat elfletterig achterna #nooitmeerd4v1d
Heb je een hekel aan ons of zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan hoefde ik niet meer met jullie om te gaan.
Neem je je vrienden mee? Dan kom ik ook alleen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Dat lijkt me wel mooi. Het schijnt dat de verdrinkingsdood de ergste dood is. Dat soort dingen spreken me wel aan. Wanneer gaan we david?
mani is mijn enige vriend. Die wil ook wel. Die kan gewoon een kiezel om zijn nek bindnequote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neem je je vrienden mee? Dan kom ik ook alleen.
Die sturen we gewoon terug naar Syrië. Dan verzuipt die wel met z'n rubberbootje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mani is mijn enige vriend. Die wil ook wel. Die kan gewoon een kiezel om zijn nek bindne
Tenminste nog 1 goede post in dit topic.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
mani is mijn enige vriend. Die wil ook wel. Die kan gewoon een kiezel om zijn nek bindne
Ik heb weer een nek/schouderspier gepijnigd in mijn slaap.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, toch weer wakker geworden.
#thingstimmmmmwouldsay
Was jij gister op het verjaardagsfeest van Fylax?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, toch weer wakker geworden.
#thingstimmmmmwouldsay
Dat weet ik allemaal niet hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie van jullie is uitgenodigd? Is het een thema feestje?
Ik heb liters speciaallimonade ge-at.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij gister op het verjaardagsfeest van Fylax?
Daarover gesproken: ik wil die lieve jongen nog van harte feliciteren!
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij gister op het verjaardagsfeest van Fylax?
Daarover gesproken: ik wil die lieve jongen nog van harte feliciteren!
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:26 schreef Fylax het volgende:
Ik leef nog.
Het ging goed.
Geen ongelukken gemaakt
Harry en timmmmm gaan zeker zonder broek.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je je zwemkleding mee moet nemen tenzij je altijd naakt zwemt.
Ik hoop op broodjes knakworst maar ik ben bang dat zijn moeder alles al heeft opgegetenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je je zwemkleding mee moet nemen tenzij je altijd naakt zwemt.
Ik heb mijn zwembandjes in ieder geval altijd bijquote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Harry en timmmmm gaan zeker zonder broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |