Lijkt mij niet zo lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit in de vriezer
nee ik vind mensen vermoeiend. als ik niet zou werken zou ik eenzaam worden, maar na werk heb wel genoeg levende wezens gezienquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
voel jij je niet eenzaam als kluizenaar?
ik smelt op je tong maar niet in je keelquote:
dat is niet stoerquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef Drug het volgende:
[..]
je mag huilen. en als je het fijn vindt kom ik je een keer opzoeken en mag je huilen in mijn armen
Drug en ik ookquote:
stoer zijn is iets wat je op anderen uitstraalt, maar hoe anderen je zien is niet zo belangrijk.quote:
tot zoquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we met zn drietjes in sandwichpositie slapen
[..]
Ga weg![]()
is beterquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga lekker weer alleen slapen
laten we een verbinding opzetten waardoor we elkaar horen snurkenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ga lekker weer alleen slapen
Jij mag in het midden :$quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
Ga weg![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee, gewoon gele danoontjequote:Op donderdag 7 juli 2016 00:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En een glaasje warme melk erbij? Moet ik ook nog wat voorlezen uit rupsje nooitgenoeg?
Zodat jullie over mij heen kunnen rollen & pletten zeker, hell nah ;squote:
Ik wil liever over paxcon dromenquote:
Dan mag jij wel grote lepel zijn okéquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zodat jullie over mij heen kunnen rollen & pletten zeker, hell nah ;s
[..]
Ik wil liever over paxcon dromen
hm ook niet meer de laatste tijdquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik droom echt barweinig btw![]()
jullie dan
heel veel nachtmerriesquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
jullie dan
Waaroverquote:
Wat danquote:
laten we eens samen kroelenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn zogeheten 'kroelpak'
Een verwassen grijze trainingsbroek en een verlept t-shirt
()
bonnenuitmademoisellequote:Op donderdag 7 juli 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal
Door wat?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd dat ik achtervolgt wordt door iets
vuurquote:
droom lekker ove paxquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook slapen, slaap lekker allemaal
death by Fire is the purest deathquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vuur
of iemand met een mes en dat ik in gevecht nooit terug durf te vechten
altijd zelfde twee die ik me herinner
Geeeffff miij ditquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit in de vriezer
geen weerstandquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
Verkouden zijn in juliwrm heb ik dit
omdat je geen vlees eetquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
Verkouden zijn in juliwrm heb ik dit
Dat is wel vaag. Elke nacht ook?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vuur
of iemand met een mes en dat ik in gevecht nooit terug durf te vechten
altijd zelfde twee die ik me herinner
Ahwquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee niet meer was periode wel regelmatig
Nonsens. Ik ben los van een verkoudheidje 1/2 x per jaar nooit ziek.quote:
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:43 schreef Trollscience het volgende:
OFFICIËLE GEBAKKEN-EI-RANKING:
1. scrambled
2. omelet
3. spiegel
doe zma supplementerenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
jullie dan
madquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nonsens. Ik ben los van een verkoudheidje 1/2 x per jaar nooit ziek.
Heb met nog nooit ziekgemeld op mijn werk (op 1x na). Ik werk al sinds mijn 15e.
Dikke vinger met je geen weerstand.
dit is waarquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
doe zma supplementeren
krijg je sicke dreams van
Ja ik word altijd een beetje verdrietig van die mensen die om de haverklap ziek zijn en zich 12x per jaar ziekmelden en wil er NIET mee vergeleken wordenquote:
gebeurde nietquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik word altijd een beetje verdrietig van die mensen die om de haverklap ziek zijn en zich 12x per jaar ziekmelden en wil er NIET mee vergeleken worden
*troost*quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik vroeg hoor ;s .........
Ze heeft gewoon worst nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap niet wrm gelijk zo boos
wrm gek?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon worst nodig.
Gekke vegans ook altijd.
Jij bent altijd sad, misschien heb je ook worst nodigquote:
Ik zou ook boos worden als ik geen ribs zou eten.quote:
ben nooit boosquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als ik geen ribs zou eten.
is dit een eufemisme?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent altijd sad, misschien heb je ook worst nodig
sucukquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen wat ga ik morgen eens eten
Graag een beetje simpel maar toch smaakvol
wrapsquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen wat ga ik morgen eens eten
Graag een beetje simpel maar toch smaakvol
Ik heb het over haar.quote:
o dacht dat je vegans generaliseerdquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb het over haar.
Beetje bij de les blijven aub
Moest dat even googlenquote:
Jaquote:
- Stokbrood voorverwarmen in tostimachinquote:
Word je misschien vrolijk vanquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm moet ik homodingen doen? ;s
Hoe heet die Turkse tomatenpuree ook alweer. Die van rode paprika ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
- Stokbrood voorverwarmen in tostimachin
- Stokbrood insmeren met mayo
- Beleggen
- zout/pepers/kruiden
- ketchup eroverheen
domates salcasiquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe heet die Turkse tomatenpuree ook alweer. Die van rode paprika ofzo?
Ajvar?quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hoe heet die Turkse tomatenpuree ook alweer. Die van rode paprika ofzo?
luister gewoon Mark Knopflerquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
ik vind dit het enige goede liedje van john mayer
johnfuckinmayer kun je meer liedjes van hem in deze stijl aanraden want ik vind de rest maar een beetje huppelkutmuziek
Je wilt niet bij mij in bed dus ja weeniequote:
ik vind zijn gitaarspel te pielerig, dat geklooi op de vierkante centimeter hou ik niet van (maar ken ook niet veel van hem dus misschien klopt het beeld dat ik heb niet)quote:
Free fallin.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
johnfuckinmayer kun je meer liedjes van hem in deze stijl aanraden want ik vind de rest maar een beetje huppelkutmuziek
Dit is best wel tof!quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:03 schreef Trollscience het volgende:
afraid to be rejectedquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je wilt niet bij mij in bed dus ja weenie
Ohquote:
jij ookquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga mezelf ook in slaap huilen
doei droomzacht
Baal alleen wel dat ik mij besef dat ik nog was moet opvouwen en daarna nog was ophangenquote:
Dat is wel echt heel matigquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baal alleen wel dat ik mij besef dat ik nog was moet opvouwen en daarna nog was ophangenPff
Ja ga het zo ook doen. Eigenlijk 2 wasrekken aan was opvouwenquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel matig
Maar goed, als je van plan bent om nog ff wakker te blijven ken je dat best wel doen toch?
Kloptquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
Braddie je had wel even mogen stofzuigen voordat je je schuur ging filmen
Ik zou mij persoonlijk echt dood ergeren aan zoveel troep op de grondquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
KloptMaar ach, het is maar een schuur
Ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het enige waar echt troep lag was onder m`n bureau, de rest viel best wel mee, ik moest inderdaad nog wel even stofzuigen, ga ik morgen doen.
Unsubbedquote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb alle vlogs van mijn kanaal verwijderd en alle nieuwsberichten.
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
En nu ga ik tukken, goodnight en tot van't weekend
Teleurstelling weer.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vond het toch te geforceerd overkomen, bepaalde filmpjes.. Zeker die Engelse filmpjes die geen fuck uithaalde voor views.
Ik ga mij bezig houden met waar ik goed in ben, muziek filmpjes maken, en er komen ook wat auto gerelateerde dingen op(Dashcam beelden, of als ik een supercar spot of zo) Maar hoef zelf niet zo nodig met m`n bek op het net eigenlijk... Heb er de halve avond over nagedacht.
MrBradge de vlogger is niet meer, maar MrBradge de muzikant en auto spotter/dashcammer nog wel.
Ben benieuwd wat ik nu weer voor stortvloed aan gezeik hier over over mij heen krijg.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Blijf gewoon op YouTubequote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hij heeft niet eens beloofd hier weg te blijvenquote:Op donderdag 7 juli 2016 06:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kom op Chai. Braddie die bij zijn belofte blijft. Nee
ach, geef hem 2 dagen..quote:
Ooit Insallahquote:Op donderdag 7 juli 2016 06:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens beloofd hier weg te blijven
Ik ga vandaag mijn scriptie afronden en opsturen voor afdrukkenquote:
Wanneer komt vlog 1 weer?quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heeft 'ie al weer verwijderd omdat 'ie er te goed in is.quote:
Hahaha godverdomme manquote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
je zult vast de enige zijnquote:
NOELquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het houdt niet op, niet vanzelf
Ik had em opgestuurd en wat commentaar gekregen. Voordat ik dat ga wijzigen moet ik die man eerst eerst meten. Zijn agenda is druk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn scriptie afronden en opsturen voor afdrukken![]()
Hoe is het met die van jou afgelopen?
T boeit niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren? Wel erbij blijven heh Chai.
Iets over skaten, bouten en schaften?quote:Op donderdag 7 juli 2016 06:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat zei ik nou gisteren? Wel erbij blijven heh Chai.
of goedkope seksquote:
Thnx.quote:Op donderdag 7 juli 2016 07:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Chai succes met je scriptie. Einde is al in zicht.
Ik heb met iemand geskyped op zondagochtend, omdat dat de snelste manier was om nog even een interview met hem af te nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had em opgestuurd en wat commentaar gekregen. Voordat ik dat ga wijzigen moet ik die man eerst eerst meten. Zijn agenda is druk.
Ben nog niet klaar lul.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gefeliciteerd chai. Tranen in m'n ogen, zo ver geschopt meid. zo trots op je man man man
the fackquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, gefeliciteerd chai. Tranen in m'n ogen, zo ver geschopt meid. zo trots op je man man man
de enorme hoeveelheid die hij in een paar dagen postte kwam de kwaliteit ook niet echt ten goede.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las tot mijn grote verbazing dat Braddie is gestopt met zijn vlogs! Wat een klap! Wat een hevig verlies op deze vroege morgen.
Het onbegrip was groot toen ik dit volledig onverwachtse nieuws te verwerken kreeg.
hoe was het bij de dokter?quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik las tot mijn grote verbazing dat Braddie is gestopt met zijn vlogs! Wat een klap! Wat een hevig verlies op deze vroege morgen.
Het onbegrip was groot toen ik dit volledig onverwachtse nieuws te verwerken kreeg.
Zoiets las ik ook, ja. whatsapwithdatquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Jij moest toch naar de dokter toe laatst? Voor je ontsteking in je darmen?
En dan nu doen alsof het volledig uit de lucht gegrepen is en vervolgens niet meer reagerenquote:
Er is geconstateerd dat hij overprikkeld is en moet stoppen met onzin zoals FOK!.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Haha darmen en luchtje.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan nu doen alsof het volledig uit de lucht gegrepen is en vervolgens niet meer reageren
Hier zit een luchtje aan.
hahaquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
hahaquote:
Echt he, wat een dwaalspoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:53 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan nu doen alsof het volledig uit de lucht gegrepen is en vervolgens niet meer reageren
Hier zit een luchtje aan.
onzinquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is geconstateerd dat hij overprikkeld is en moet stoppen met onzin zoals FOK!.
haha alweeeeeer. het houdt niet opquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:34 schreef TARDIS. het volgende:
nou, je moet maar wat te klagen hebben..quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
Weer een saaie dag op mijn werk. Hoe kan ik nou zo goed betaald worden voor niets doen
hij is een beetje koekoek hoorquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de enorme hoeveelheid die hij in een paar dagen postte kwam de kwaliteit ook niet echt ten goede.
gelukkig heb ik alles opgeslagen en kan ik een tribute kanaal gaan openen
succesquote:Op donderdag 7 juli 2016 06:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga vandaag mijn scriptie afronden en opsturen voor afdrukken![]()
Hoe is het met die van jou afgelopen?
Ja ik had een onderzoek. Ik heb nu nieuwe medicijnen en heb binnenkort een gesprek in het ziekenhuis voor overige resultaten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:44 schreef zeer het volgende:
[..]
zo neemt niemand je toch meer serieus. dat je eerst vol overtuiging het ene doet en dan het andere. hoe vaak heb je nu al gewist? dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat je een keuze moet maken...of schijt hebben en niks wissen of geen vlogs meer maken. of ze wissen zonder uitleg. dat komt beter over.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik word lui van niets doen. Werk liever hard.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, je moet maar wat te klagen hebben..
jij was toch al lui?quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word lui van niets doen. Werk liever hard.
Hey Braddie, man up. Nobody cares.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach joh, laat die jongen lekker.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo neemt niemand je toch meer serieus. dat je eerst vol overtuiging het ene doet en dan het andere. hoe vaak heb je nu al gewist? dan moet er toch een belletje gaan rinkelen dat je een keuze moet maken...of schijt hebben en niks wissen of geen vlogs meer maken. of ze wissen zonder uitleg. dat komt beter over.
geeft niet hoorquote:
Hee Willoowquote:
Niks bijzonders aanquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:09 schreef Stimorol- het volgende:
Weer een saaie dag op mijn werk. Hoe kan ik nou zo goed betaald worden voor niets doen
Door wie? door mezelf is logisch toch? zo vaak gezien en te hand genomen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah standaard reactie bij het zien van je dick.
Niks mis met de penis van 2nutz hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah standaard reactie bij het zien van je dick.
ben moe.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks mis met de penis van 2nutz hoor.
Alsof Ambipur dat niet weetquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niks mis met de penis van 2nutz hoor.
niet alles, wel veelquote:
kquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Erg leuk en erg lekker gegeten
Ow men wat saaiquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door wie? door mezelf is logisch toch? zo vaak gezien en te hand genomen.
tournedos rollsquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde je de hele dag gisteren al over lekker eten maar wat heb je gegeten?
Gatverdamme sushiquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tournedos rolls
salmon rolls
nigiri tonijn
duck rolls
tuna rolls
maki komkommer
tonijn tataki
beef tataki
tong koe ap
tau si ngau ting
en drinken
Oh sushi restaurant? eet zelf nooit sushi in een sushirestaurantquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
tournedos rolls
salmon rolls
nigiri tonijn
duck rolls
tuna rolls
maki komkommer
tonijn tataki
beef tataki
tong koe ap
tau si ngau ting
en drinken
Je doet überhaupt niks.quote:
Vind jij sushi ook vies?quote:
Nee ik ook niet, meestal eet ik sushi in een snackbar mjaquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sushi restaurant? eet zelf nooit sushi in een sushirestaurant
Ik eet altijd alles bij sushi restaurant behalve sushiquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, meestal eet ik sushi in een snackbar mja
awquote:
I need love bbyquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik eet altijd alles bij sushi restaurant behalve sushi
[..]
aw
die sushi was wel fucking lekker. Beetje wasabi en sojasaus bohhhhhhquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik eet altijd alles bij sushi restaurant behalve sushi
[..]
aw
Ik haat sushiquote:Op donderdag 7 juli 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die sushi was wel fucking lekker. Beetje wasabi en sojasaus bohhhhhh
vooral die vleesshit was lekker
Zoek je heil in suikergoedquote:
Ooit gepest door sushi ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik haat sushi
[..]
Zoek je heil in suikergoed
Ja in de kleuterklas een half jaar langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Neequote:
Wat voor?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Ah, dan ben ik dus niet de enige.
Zo even lekkere broodjes halen bij de supermarkt
quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat voor?
Broodje tong koe ap of broodje tau si ngau ting
oke dima.quote:
Alleen dat ?quote:
das pas fijnnnnquote:
Dudequote:
Nee ben op dieetquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik haat sushi
[..]
and how's that working out?quote:
Wat ben je voor ventquote:
Ben je aldoor aan het jojoën?quote:
Niemand.quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
k
op wie heb jij je geld gezet voor vanavond?
haal jij nou maar je kleffe bammetjes met kipfilet uit je plastic zakjequote:Op donderdag 7 juli 2016 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je voor ventsushi, paturain en sla
Hahahaquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haal jij nou maar je kleffe bammetjes met kipfilet uit je plastic zakje
Ik ben constant aan het opletten waarbij ik soms dagen heb waarin ik mijzelf toe sta om te snoepen. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je aldoor aan het jojoën?
dan weer dieet dan weer flink vreten. Niet goed.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haal jij nou maar je kleffe bammetjes met kipfilet uit je plastic zakje
Geen probleem.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben constant aan het opletten waarbij ik soms dagen heb waarin ik mijzelf toe sta om te snoepen. Bedankt voor je bijdrage.
Misschien heeft cachet zich voor hem uitgesloofd en heeft hij zoiets mee:quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ben je voor ventsushi, paturain en sla
Wtfquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft cachet zich voor hem uitgesloofd en heeft hij zoiets mee:
[ afbeelding ]
Gvd Chai.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prima lunch. niks mis meequote:Op donderdag 7 juli 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je geven?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Dat octopusje met dat pijpmondje en hartje als kapsel![]()
Jaquote:
Ben je zelf.quote:
Ja.quote:
whut?! ik hou van sushiquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik haat sushi
[..]
Wat the fuck.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie dat soort shit ook maaktquote:
Ohnee onze eerste breukquote:
Die laatstequote:Op donderdag 7 juli 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie dat soort shit ook maaktecht wtf man
geil gewordenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso echt van dat amerikaanse snoep volgens mij. Ziet er wel lekker uit.quote:
Is ook geil toch, lekkere shit smashenquote:
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso echt van dat amerikaanse snoep volgens mij. Ziet er wel lekker uit.
alleen groentenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit eten in je anus gestopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |