Ja ik word altijd een beetje verdrietig van die mensen die om de haverklap ziek zijn en zich 12x per jaar ziekmelden en wil er NIET mee vergeleken wordenquote:
gebeurde nietquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja ik word altijd een beetje verdrietig van die mensen die om de haverklap ziek zijn en zich 12x per jaar ziekmelden en wil er NIET mee vergeleken worden
*troost*quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh nou sorry dat ik vroeg hoor ;s .........
Ze heeft gewoon worst nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik snap niet wrm gelijk zo boos
wrm gek?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon worst nodig.
Gekke vegans ook altijd.
Jij bent altijd sad, misschien heb je ook worst nodigquote:
Ik zou ook boos worden als ik geen ribs zou eten.quote:
ben nooit boosquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou ook boos worden als ik geen ribs zou eten.
is dit een eufemisme?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent altijd sad, misschien heb je ook worst nodig
sucukquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen wat ga ik morgen eens eten
Graag een beetje simpel maar toch smaakvol
wrapsquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen wat ga ik morgen eens eten
Graag een beetje simpel maar toch smaakvol
Ik heb het over haar.quote:
o dacht dat je vegans generaliseerdquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb het over haar.
Beetje bij de les blijven aub
Moest dat even googlenquote:
Jaquote:
- Stokbrood voorverwarmen in tostimachinquote:
Word je misschien vrolijk vanquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm moet ik homodingen doen? ;s
Hoe heet die Turkse tomatenpuree ook alweer. Die van rode paprika ofzo?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
- Stokbrood voorverwarmen in tostimachin
- Stokbrood insmeren met mayo
- Beleggen
- zout/pepers/kruiden
- ketchup eroverheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |