Tijd voor koffie dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
chaos op zijn werk, vrouw ziek in bed, ja hoor
Beterschap!! Zijn veel mensen verkouden, maar tja dat krijg je met zo'n natte herfstquote:
Ha, ToTquote:
Jawelquote:
Je krijg last van ontwenningsverschijnselen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
JawelMet jou dan?
Even stiekem getest net, nog steeds geen DJ toegang jammer genoeg
*twitch*quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijg last van ontwenningsverschijnselen?
Gaat z'n gangetje hier!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
JawelMet jou dan?
Even stiekem getest net, nog steeds geen DJ toegang jammer genoeg
Ik rook niet, maar bij mij duurt het normaal ook lang voor ik überhaupt iets door m'n strot krijg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kom na het opstaan de eerste 2 uur niet verder dan eenof 5
Aan koffie en eten denk ik daarna pas.![]()
Dat lijkt me geen goede optie, aan de chinees verkopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe krijgen we de hond zo ver dat hij niet meer op de bank en stoel gaat liggen als wij niet in de kamer zijn? De boel steeds barricaderen zodra ik de woonkamer verlaat vind ik geen optie. Anders verkoop ik dat beest aan de chinees
Gewoon consequent de hond van de bank af houden. Of een benchquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij is al van de bank geschopt door de puber en in zijn nekvel gegrepen, maar ligt er even later vrolijk weer als je de woonkamer binnenkomt. Bank ligt nu vol met spullen waar hij niet op kan liggen, maar da's geen doen natuurlijk.
als wij er zijn probeert hij niet eens om op de bank te komen, maar ja, zodra we de kamer uit zijn ligt hij er. Ik vind het echt geen doen zoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon consequent de hond van de bank af houden. Of een bench
Tadaaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als wij er zijn probeert hij niet eens om op de bank te komen, maar ja, zodra we de kamer uit zijn ligt hij er. Ik vind het echt geen doen zo
Het gaat je niet lukken om het beest dat af te leren, of je went eraan of je doet het beest weg, klinkt lullig maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat ziet er niet uit, een bench in de woonkamer, de oude bench is naar de stort gegaan. Weet je wat het is? Ik heb niks met huisdieren en dan dit gezeur. Heb gisteren met mijn zieke lijf drie keer de bank moeten stofzuigen voordat ik er zelf op kon gaan liggen.
dan is de optie uiteindelijk heel simpel, er aan wennen gaat het namelijk niet wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat je niet lukken om het beest dat af te leren, of je went eraan of je doet het beest weg, klinkt lullig maar het is niet anders.
of:
[ afbeelding ]
Er is geen beginnen aan om het af te leren, je zegt het zelf al, zolang je in zicht bent doen ie het net maar je kan je kont niet keren, zo zijn mijn poezen ook, ze weten het heus wel maar hebben maling aan mij, ik zal daar ook mee moeten leven en erger me er ook af en toe aan hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan is de optie uiteindelijk heel simpel, er aan wennen gaat het namelijk niet worden
Mjah, nieuwe situatie voor de hond ook he. Die moet ook nog wennen aan de nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat je niet lukken om het beest dat af te leren, of je went eraan of je doet het beest weg, klinkt lullig maar het is niet anders.
of:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mjah, nieuwe situatie voor de hond ook he. Die moet ook nog wennen aan de nieuwe situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |