Rustige morgen dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:33 schreef Karzai het volgende:
vanmiddag bij neef langs die ik al twee jaar niet heb gezien maar dat is pas om twee uur. tot die tijd maar een wasje doen eentje opvouwen bed verschonen en koffie lurken
gewoon lekker rustig aan doenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:33 schreef Karzai het volgende:
vanmiddag bij neef langs die ik al twee jaar niet heb gezien maar dat is pas om twee uur. tot die tijd maar een wasje doen eentje opvouwen bed verschonen en koffie lurken
Ik zal wel straf verdiend hebbenquote:
Ideaal weertje vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
gewoon lekker rustig aan doen
Mijn 1e "verplichting" is een golfwedstrijd om 16.00 uur
vergeet geen verjaardagskadootje te kopenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ideaal weertje vandaag.
Ik heb een druk dagje voor de boeg.
Boodschappen doen, poetsen en vanavond een verjaardag.
Kadootje wordt door iemand ander gekocht.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
vergeet geen verjaardagskadootje te kopen
Kun je het poetsen niet 'n keertje overslaan
goh, laat ik nu vandaag een heel druk programma hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Kadootje wordt door iemand ander gekocht.
En nee..... tenzij iemand anders hier komt poetsen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
goh, laat ik nu vandaag een heel druk programma hebben
oy veyquote:
cockneeeeeeeeeeeeeeeeeey!quote:
quote:Ministers in het huidige kabinet pleiten zaterdag in de NRC voor meer bewindspersonen in een volgende kabinetsperiode. De werkdruk zou op dit moment veel te hoog zijn.
Als je voor elk pag 12/tweet spoeddebatje naar de kamer moet komen na met je ambtenaren overlegd te hebben hoe je dat het best af kunt handelen, kan ik wel begrijpen dat de werkdruk als zwaar ervaren word.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Die lui hebben niks beters te doen dan debatteren over futiliteiten, daar steken ze zoveel tijd in dat fatsoenlijk regeren er bij in schiet.
moet je even voor de gein gaan lezen wat er bij wijze van spreken dindsdag allemaal tussen 2 en 11 besproken isquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Die lui hebben niks beters te doen dan debatteren over futiliteiten, daar steken ze zoveel tijd in dat fatsoenlijk regeren er bij in schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |