Robert en Laura hebben toch een huis in Frankrijk gehad? Hoe zat het daar eigenlijk mee. Kan me herinneren dat, toen ik begon met kijken rond seizoen 9/10, ze het daar vaak over hadden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu komt hij telkens in beeld om mensen mee naar Frankrijk te nemen.
Het hele seizoen?quote:Op maandag 11 juli 2016 10:09 schreef DSMichaelfan het volgende:
[..]
Die zit in een afkickkliniek vanwege zijn alcoholverslaving als ik het me goed herinner
quote:Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
Het enige leuke aan dat Nieuwe Tijden: Die GTST Party Quiz die daar in de kast ligt![]()
[ afbeelding ]
Nee dat antwoord had je toch al van mij.quote:
Aluhoedje!quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:25 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Ja iemand die nergens van weet reageert gewoon niet, iemand die paniekerig gaat ontkennen weet er meer van.
*PROEST*quote:Op maandag 11 juli 2016 14:18 schreef PeterKelder het volgende:
Het enige leuke aan dat Nieuwe Tijden: Die GTST Party Quiz die daar in de kast ligt![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat we van die loser af waren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:06 schreef James1988 het volgende:
Goed... wie van jullie heeft er genoten van de scène die zich met afspeelde, en was teleurgesteld toen het maar een droom bleek te zijn?
Nee joh in de app kon je zien dat quin achter tiffy aan zit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:04 schreef Willem_echt het volgende:
Ik denk dat die Quinn zelf smoorverliefd op Lucas is en dat hij daarom wil dat Tiffy niet meer met Lucas omgaat.
Welke scene? Kan even niet live kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:06 schreef James1988 het volgende:
Goed... wie van jullie heeft er genoten van de scène die zich met afspeelde, en was teleurgesteld toen het maar een droom bleek te zijn?
Dat is Quinns ontkenningsfase....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:14 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Nee joh in de app kon je zien dat quin achter tiffy aan zit.
Ik beken !quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:06 schreef James1988 het volgende:
Die kakker gozer achter de bar drukte Lucas de keel dicht helaas was het maar een droom.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:15 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Welke scene? Kan even niet live kijken.
Geen tv.
Wel als er geen ruk op is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:20 schreef Willem_echt het volgende:
[..]
Zo duur zijn die dingen toch niet meer.
Dan heb je 3 moordenaars in 1 huis, beetje too muchquote:Op woensdag 13 juli 2016 09:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap nog niet waarom de makers voor Ferry Doedel hebben gekozen om terug te keren voor dit gebeuren. Pip Pellens was een veel betere keuze geweest.
Ik zie al een scene met Amy voor me'' Hey jij hebt toch Nina proberen te vermoorden ? Ik ook! lets be buddies for live''
Nu toch nog steeds? Juist nu extra als die Pelle echt dood is,quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:09 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Dan heb je 3 moordenaars in 1 huis, beetje too much
Poging tot moord is net zo ernstig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu toch nog steeds? Juist nu extra als die Pelle echt dood is,
Amy heeft niemand vermoord trouwens.
Maar nu heb je ook 3 moordenaars in huis...quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:03 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Poging tot moord is net zo ernstig.
Ludo is gewoon een hele slechte vader het is Nina en Stefano die de klok slaan Nick en Amy erbij kon hij niet hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:38 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Waarom heeft ludo vanaf het begin tot het einde een hekel aan nick? Immers is nick, na het stefano debacle, de enige wettige zoon van ludo en sophia, ludos grote liefde.
Je zou dus denken dat ludo hem koesterd als een dierbare herrinering aan sophia.
Dat vind ik ook zo jammer aan de huidige GTST. Ze hebben door dat een whodunnit goed is voor de kijkcijfers, waardoor de halve vaste cast nu een moord op zijn geweten heeft. Vroeger draaiden die figuren de bak in en zag je ze nooit meer terug, nu keren ze terug alsof er niets aan de hand is. Rik mag nog zo'n toffe gozer zijn, een parachute onklaar maken is ziek en daarom had iedereen hem uit mogen kotsen. Iedereen vond hem alleen maar zielig. Los van het feit dat het debiel is dat figuren als Rik of Bianca een moord plegen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu toch nog steeds? Juist nu extra als die Pelle echt dood is,
Amy heeft niemand vermoord trouwens.
Dit is inderdaad waar en het maakt het zelfs krom als figuren zo als Nick en Sill wel de bak in draaien omdat het maar gastrollen zijn,quote:Op woensdag 13 juli 2016 22:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo jammer aan de huidige GTST. Ze hebben door dat een whodunnit goed is voor de kijkcijfers, waardoor de halve vaste cast nu een moord op zijn geweten heeft. Vroeger draaiden die figuren de bak in en zag je ze nooit meer terug, nu keren ze terug alsof er niets aan de hand is. Rik mag nog zo'n toffe gozer zijn, een parachute onklaar maken is ziek en daarom had iedereen hem uit mogen kotsen. Iedereen vond hem alleen maar zielig. Los van het feit dat het debiel is dat figuren als Rik of Bianca een moord plegen.
We willen meer rampetampen zien!quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:30 schreef Willem_echt het volgende:
Doen Karim en Carlijn nou niks anders dan rampetampen?
Ha dankje welquote:
Sil heeft nog twee grote geheimen!quote:Op maandag 18 juli 2016 20:28 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Nieuwe Tijden toch best wel vermakelijk. Ik had een slappe spin-off verwacht waarbij ze vooral zouden proberen voort te borduren op de geschiedenis van GTST, maar het is toch wel een heel andere serie dan GTST.
En zo'n Karim is nog best een interessant personage. Ook Amy en Lucas doen het leuk, samen met Moon en Tiffy. De enige die maar weinig toevoegt is Sil
Zijn gevoelens voor amy.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:41 schreef Willem_echt het volgende:
[..]
Dat hij Rutger heeft omgebracht, weet ik. Wat is dat andere geheim dan?
Je bedoelt omdat er dit staat?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:26 schreef Willem_echt het volgende:
Btw.: heeft Amy een kind? Ik lees zoiets op Wikipedia.
Daarmee bedoelen ze dat verschillende kinderen de rol van Amy hebben gespeeld toen ze nog jonger was.quote:Gespeeld door
Holl Mae Brood (2016–)
(en verschillende kinderen)
Wat een loser is hij. Van mij mag die ook weg. Btw.: wat doet hij in een studentenhuis? Die vent is 29.quote:
Dat bedoel ik niet. Op Wikipedia staat er dat ene Dennis Sonneveld de zoon van Amy heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:30 schreef James1988 het volgende:
Daarmee bedoelen ze dat verschillende kinderen de rol van Amy hebben gespeeld toen ze nog jonger was.
Ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Zijn dit dezelfde schrijvers als van GTST
Verbazend dat ik deze verhaallijnen zowaar volwassener vind dan die in GTSTquote:
Ik heb het een paar keer gezien en ik vind het echt stuitend slecht. Ontzettend slecht geschreven dialogen en ontzettend slecht acteerwerk, maakt et soms gewoon genant dat iemand dit serieus meent en denkt dat dit wel de zendtijd waard isquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verbazend dat ik deze verhaallijnen zowaar volwassener vind dan die in GTST
Kennard en Jantien zitten er weer op... Volgens mij hebben ze gewoon de ongebruikte verhaallijnen en scripts van StartUp uit het archief opgedieptquote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Zijn dit dezelfde schrijvers als van GTST
Zijn rol niet he.. Maar hij acteert gewoon bagger.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:32 schreef Willem_echt het volgende:
[..]
Wat een loser is hij. Van mij mag die ook weg. Btw.: wat doet hij in een studentenhuis? Die vent is 29.
quote:Na een veelbewogen dertiende seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden is het nu tijd voor nieuwe ontwikkelingen, liefdesverklaringen en spannende wendingen in het veertiende seizoen van deze succesvolle serie. Isabella wordt getergd door haar spiegelbeeld, dat haar obsessie voor Ludo voedt. Nadat ze zichzelf en ook Ludo in levensgevaar brengt, wordt zij afgevoerd naar een psychiatrisch kliniek, waar ze ook nog eens zwanger blijkt te zijn. Daarnaast maakt Ludo kennis met Nick, die beweert zijn zoon te zijn. Voor Stefano is deze onverwachte familie-uitbreiding erg moeilijk te verwerken, zeker nu blijkt dat zijn broer ook nog eens een affaire met Yasmin blijkt te hebben. Martine, Isabella en Yasmin smeden een plan om de machtige Ludo te vernietigen. Zal hen dit lukken? Het veertiende seizoen van Goede Tijden, Slechte Tijden is in 2003 en 2004 uitgezonden door RTL 4.
Wat het irritant maakt bij hem is dat hij het lievelingetje van de schrijvers is en met een aai over zijn bol en een excuus waarom hij het doet is alles en ze doen weer allemaal alsof er niks gebeurd is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:58 schreef James1988 het volgende:
Eens een valse nicht, altijd een valse nicht.
Gaafquote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Er is een beschrijving voor seizoen 14:
[..]
Dus Amy is 12 jaar oud?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
Er is een beschrijving voor seizoen 14:
[..]
Gewat?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:16 schreef James1988 het volgende:
Amy is een paar jaar terug ge-SORAS'd, tegenwoordig is ze 19.
SORAS = soap opera rapid aging syndromequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |