Denk wel dat ik de 100 haal ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hohoho, je bent Chinees, dan ben je "pas" 40.
Eens. (geef zelf ehbo lessen)quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
eigenlijk zou iedereen ehbo en reanimeren enzo moeten kunnen/leren
Snap ik wel. Lekker mond-op-mondbeademing toepassen bij knappe vrouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. (geef zelf ehbo lessen)
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap ik wel. Lekker mond-op-mondbeademing toepassen bij knappe vrouwen.
Sick..quote:September vorig jaar werd Veghel opgeschrikt door het familiedrama. De jongen, toen nog 16 jaar oud, zou zijn 10-jarige zusje, moeder (50) en oma (67) om het leven hebben gebracht. De vader van het gezin was enkele jaren geleden overleden.
Je moeder ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die grappen zijn verboden, kut.
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srsquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent zelf simpelquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had wel dit soort simpele reacties verwacht maar gwn srs srs
is gewoon op een popquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naja het is niet extreem verschrikkelijk ofzo, maar ik doe er wel ietsjes langer over en gvd soms staat die dan nog steeds wat scheef en dan ocd kicks in en dan en dan ...quote:
eh okquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat je er weer iets voor terug legt.
Lekker belangrijk, rotten die andere weggebruikers maar opquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja het is niet extreem verschrikkelijk ofzo, maar ik doe er wel ietsjes langer over en gvd soms staat die dan nog steeds wat scheef en dan ocd kicks in en dan en dan ...
Zoals ik al zei, vrouwen....quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Naja het is niet extreem verschrikkelijk ofzo, maar ik doe er wel ietsjes langer over en gvd soms staat die dan nog steeds wat scheef en dan ocd kicks in en dan en dan ...
quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |