ga weg stommerdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:25 schreef Drug het volgende:
[..]
vrouwen objectiveren
chloro en willoow zijn daar veel te rogue voor. se weet ik niet
En minder calorieën dan een normale tosti, want de zijkanten hangen uit het apparaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De beste tostimaker van Nederland is toevallig aanwezig in dit topic. Met extra gezonde bacteriën meegeleverd vanaf het aanrecht.
geroosterd broodje heeft net zoveel calorieën als niet geroosterd hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En minder calorieën dan een normale tosti, want de zijkanten hangen uit het apparaat.
Ja, of je leest ff.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geroosterd broodje heeft net zoveel calorieën als niet geroosterd hoor
hoop dat je heel snel weer gebanned bentquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet meer gebanned zijn, en het niet meer interesseren.
Ik kreeg dat pakje kaas in 1 keer open, ben daar nou toch wel een expert in lijkt mijquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef HPLC het volgende:
Braddie zeg eerlijk:
Kreeg je toen dat pakje met kaas in 1 keer echt open of is dat gemanipuleerd?
Of je logt uit, zijn jouw problemen richting mij ook meteen weg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je heel snel weer gebanned bent
Mister-Bradge =quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je heel snel weer gebanned bent
Nu heel dapper doen maar straks weer janken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je logt uit, zijn jouw problemen richting mij ook meteen weg.
oh ok baklapquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja bizar manquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent onderwerp van gesprek man
Voor jou geldt hetzelfde als voor nielsquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee idd: Tour de France, EK Atletiek en EK voetbal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is sowieso niks te beleven op TV
Heb je inderdaad helemaal gelijk in, kijk ik nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee idd: Tour de France, EK Atletiek en EK voetbal.
Maar dat is sport en dat ken je niet natuurlijk.
Hier ook beftquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier ook alles beft.
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvindenquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik met mijn vinger in je wang drukken?
Waarom maak jij je druk over het buitenland?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
In Limburg zijn 600 bevers die voor een ton schade per jaar zorgen.
Mag ik ook je neusje aanraken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier ook beft
[..]
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvinden
Mooi zo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier ook beft
[..]
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvinden
HAHA.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk over het buitenland?
Ja wat is het nou :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Asians hebben altijd perzikhuidje ga weg ;s
Nee blijf tell me ur secret
Euh.. Neinquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik ook je neusje aanraken?
Wat een hommels, want ik ben een manquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opso is aanwezig en alle mannen slaan hier op hol.
Ik weet wel beter, gelukkig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een hommels, want ik ben een man
Ben je zo'n 40 but looking 20 y/o asianquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar heb geen geheim, ben gewoon fucking smooth.
Daarom word ik juist wild.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat een hommels, want ik ben een man
Over twee jaar wel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je zo'n 40 but looking 20 y/o asian
Weet niet. Die triomfantelijke grijns daarna in de camera deed me twijfelen, maar ik geloof jequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik kreeg dat pakje kaas in 1 keer open, ben daar nou toch wel een expert in lijkt mij
Misschien is hij tegen een boom aangereden en zit hij nu met zijn hoofd vast aan stuurquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit hier een malloot al een kwartier te toeteren. Turkije ligt toch al uit het EK?
Ohja, nouwja dan zal het wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is hij tegen een boom aangereden en zit hij nu met zijn hoofd vast aan stuur
Mag ik vragen als jij sukkel bent?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet niet. Die triomfantelijke grijns daarna in de camera deed me twijfelen, maar ik geloof je
Dit geloof ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ie nog even zo doorgaat sleur ik hem uit zijn auto.
Ofquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij sukkel bent?
Ik gebruik niveau for men balsem als primer. #sorebelsquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb ook softe huid want gebruik nivea for me
Ik ben sukkel. Dat typen mensen dagelijks in deze SC en wat op het internet staat is waar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij sukkel bent?
Ja ben ook al met de lijst bezig, kom je ook? :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je al een doodskist uitgezocht, rijp voor bejaardenhuis etc ;s
ik heb zo'n grote pot niveau crème, niveau gezichtshydraterende crème en hetzelfde van l'orealquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik gebruik niveau for men balsem als primer. #sorebels
Oh, dan neuk ik dagelijks tien bitches.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben sukkel. Dat typen mensen dagelijks in deze SC en wat op het internet staat is waar.
Terecht, gewoon jezelf gedragen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
http://m.belfasttelegraph(...)atment-34862513.html
Wtf gek
gvdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Wtf gek
ben je nauw?quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neee![]()
Hij heeft niet gezegd waarom. Stond alleen met een doosje in de deuropening om gedag te zeggen.
Ja, zodra er iets verdachts is wordt ze geleerd elke vorm van communicatie te weigeren en keihard toe te slaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Wtf gek
is echt niet leuk ofzo hoor ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Huh maar ze heeft radiation therapie gehad maar is niet kaal of is dat een pruik #vragenvragen
Wel klote.
Gezellig landquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
Wtf gek
Wie schreeuwde er au dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik at een gerecht met pijnboompitten. Elke keer als ik zo'n ding at hoorde ik au.
ik ben morgen niet in amsterdam dus als opso vermist raakt heb ik dat niet gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga morgrn naar amsterdam. Als ik morgen niet post dan ben ik daar ontvoerd en alarmeer dus de FOK!politie :s
Had niets anders verwachtquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, dan neuk ik dagelijks tien bitches.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
ik ben morgen niet in amsterdam dus als opso vermist raakt heb ik dat niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |