Ja man, elke dag. 24/7quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga je weer mensen ban aansmeren met je zielige gejank?

Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroformquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heeft niemand drug gezien, of is die al op vakantie?

iewhl nee ze is mijn vriendinnetjequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroform

Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat zeg je? hoor je niet over je gesteun en gekreun uit van het wandelen naar de koelkast

dan heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.

in m'n natte dromen jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij nu 'de weegschaal' met Chloroform

quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat gaat nu per bureaustoel, dus je hoort hooguit de wieltjes kraken.

Deed je dat maar veel vaker.quote:

sharen is carenquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iewhl nee ze is mijn vriendinnetje

Behalve dat ik typ, heb je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weeeeehweeeeehweeeeeehweeeeehweeeeeh
dat zeg jij

Zou je moeder raar opkijken als je dat echt zou doen, met bureaustoel en al de schuur uit richting de keuken hehequote:

Behoorlijk, maar ze zou er wel om kunnen lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou je moeder raar opkijken als je dat echt zou doen, met bureaustoel en al de schuur uit richting de keuken hehe
 )
 )

De beste tostimaker van Nederland is toevallig aanwezig in dit topic. Met extra gezonde bacteriën meegeleverd vanaf het aanrecht.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |