ga weg stommerdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:25 schreef Drug het volgende:
[..]
vrouwen objectiveren
chloro en willoow zijn daar veel te rogue voor. se weet ik niet

En minder calorieën dan een normale tosti, want de zijkanten hangen uit het apparaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De beste tostimaker van Nederland is toevallig aanwezig in dit topic. Met extra gezonde bacteriën meegeleverd vanaf het aanrecht.

geroosterd broodje heeft net zoveel calorieën als niet geroosterd hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En minder calorieën dan een normale tosti, want de zijkanten hangen uit het apparaat.

Ja, of je leest ff.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
geroosterd broodje heeft net zoveel calorieën als niet geroosterd hoor

hoop dat je heel snel weer gebanned bentquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet meer gebanned zijn, en het niet meer interesseren.

Ik kreeg dat pakje kaas in 1 keer open, ben daar nou toch wel een expert in lijkt mijquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef HPLC het volgende:
Braddie zeg eerlijk:
Kreeg je toen dat pakje met kaas in 1 keer echt open of is dat gemanipuleerd?

Of je logt uit, zijn jouw problemen richting mij ook meteen weg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je heel snel weer gebanned bent

Mister-Bradge =quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hoop dat je heel snel weer gebanned bent

Nu heel dapper doen maar straks weer janken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Of je logt uit, zijn jouw problemen richting mij ook meteen weg.

oh ok baklapquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]

Ja bizar manquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent onderwerp van gesprek man

Voor jou geldt hetzelfde als voor nielsquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]

Nee idd: Tour de France, EK Atletiek en EK voetbal.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er is sowieso niks te beleven op TV

Heb je inderdaad helemaal gelijk in, kijk ik nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee idd: Tour de France, EK Atletiek en EK voetbal.
Maar dat is sport en dat ken je niet natuurlijk.

Hier ook beftquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoor. Hier ook alles beft.
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvindenquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mag ik met mijn vinger in je wang drukken?

Waarom maak jij je druk over het buitenland?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
In Limburg zijn 600 bevers die voor een ton schade per jaar zorgen.

Mag ik ook je neusje aanraken?quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier ook beft
[..]
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvinden

Mooi zo.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier ook beft
[..]
Ja doe maar want heb er geen liter foundation op dit x dus je kunt je vinger weer terugvinden

HAHA.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk over het buitenland?

Ja wat is het nou :squote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Asians hebben altijd perzikhuidje ga weg ;s
Nee blijf tell me ur secret

Euh.. Neinquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik ook je neusje aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |