Ik heb na de 2-0 niet meer gekeken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben blij als het EK erop zit.
Als de finale Frankrijk-Portugal wordt ga ik niet eens kijken.
Misschien. Gaat me vooral pm de nieuwste updates enzo. Vind ik veel fijner dan dar ik kan scouten in Zimbabwe. Met mobile kan je geen updates downloaden, zeer irritant. Dan begi je al voor het ek en is je hele selectie ook niet up to datequote:Op donderdag 7 juli 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zal ook wel minder uitgebreid zijn dan![]()
al ben ik toch niet iemand die het heel uitgebreid speelt, ga echt niet elke persconferentie doen hoor.
die ken ik welquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik luister naar muziek van Gorki, dat kent u vast niet.
Deze avond was overigens saai.
Ik ben niet zo thuis in muziek, helaasquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik luister naar muziek van Gorki, dat kent u vast niet.
Deze avond was overigens saai.
brad jones wordt keeperrrquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in muziek, helaas
Ik met een half oog.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb na de 2-0 niet meer gekeken.
Je begint toch gewoon juni 2015 meestal in het spelquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien. Gaat me vooral pm de nieuwste updates enzo. Vind ik veel fijner dan dar ik kan scouten in Zimbabwe. Met mobile kan je geen updates downloaden, zeer irritant. Dan begi je al voor het ek en is je hele selectie ook niet up to date
Ik heb het gewoon uitgezet. Pijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik met een half oog.
[..]
Je begint toch gewoon juni 2015 meestal in het spel
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij dat al een tijdje.
Ik hoop maar op het Duitse genot.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon uitgezet. Pijn.
Doe eens rustig Stijn, je maakt de hele buurt wakker.quote:
Ja, dat is toch lamequote:Op donderdag 7 juli 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik met een half oog.
[..]
Je begint toch gewoon juni 2015 meestal in het spel
Goed voor het vertrouwen van Hanson welquote:
Is vast wel ergens een update van.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is toch lame
Snap niet dat ze daar ook geen trucje voor hebben dat ze het een jaar kunnen verzetten
vierde keeper dus verkopen of verhuren in wi terrrquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed voor het vertrouwen van Hanson wel
Valt wel mee. Nu Reis door Europa genot.quote:Op donderdag 7 juli 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lachwekkend dat ze alles door elkaar uitzenden
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochquote:Op donderdag 7 juli 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Nu Reis door Europa genot.
Wales.
Hanson en Bijlow hadden gewoon strijd moeten aangaan voor 1-2quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vierde keeper dus verkopen of verhuren in wi terrr
Dit zijn de echte vragen die er toe doen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde onthullen of ik wel of niet fap op Draco Malfoy
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit zijn de echte vragen die er toe doen.
Hoi!quote:
Hmm... Matthew Lewis all the wayquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:45 schreef Vidura het volgende:
[..]
Welke jongen in de HP films zou jij doen? Toen ze nog zo uitzagen dan he.
Ja, de laatste film was die wel leukquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hmm... Matthew Lewis all the wayLaatste film was hij al best wel hot.
Maar serieus, dit is niet het homo topique.
Idem.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:49 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, de laatste film was die wel leuk![]()
Simon Filister/Devon Murray heeft ook wel wat.
Nouen. Ik ga niet naar het homotopic.
Mag ik niet mezelf zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Idem.
Niet zo veel homo shit praten dan jij
Er zijn anders niet veel hetero mannen hierquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar serieus, dit is niet het homo topique.
Nee, kom naar de dark side. Wij hebben piemels en kontjes.quote:
Het is oké Sked, iedereen accepteert je hier. Dit is FOK! Hier wordt nooit iemand zwart gemaakt vanwege zijn seksuele geaardheid.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn anders niet veel hetero mannen hier
Er is wel een piemel en een kontje waarvoor ik daarheen zou komen, de rest is al voorzien of hoef ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee, kom naar de dark side. Wij hebben piemels en kontjes.
hoi johannesquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Praat toch gewoon lekker over homo dingen, hier wordt ook vaak genoeg over voetbal gepraat terwijl dit geen vbl is.
hey Johannes!quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Praat toch gewoon lekker over homo dingen, hier wordt ook vaak genoeg over voetbal gepraat terwijl dit geen vbl is.
kom vechten danquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij hoort ook nog van mij vanavond ja.
Ik had dit weekend nog wat zware bieren bij een bier festival in Amsterdam, dat was vast wat voor jou geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn anders niet veel hetero mannen hier
Vertel wie is dat piemel en kontje?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef Vidura het volgende:
[..]
Er is wel een piemel en een kontje waarvoor ik daarheen zou komen, de rest is al voorzien of hoef ik niet.
Dus ik blijf lekker hier.
Johannes is altijd zo accepterend en lievvquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
De jouwe.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vertel wie is dat piemel en kontje?
quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij hoort ook nog van mij vanavond ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |