Zonder te slapen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ze graag allemaal achter elkaar kijken
Sorry. Wat wilde je zeggen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er wordt een post gewijzigd, jammer, ik zou er net op in gaan.
Dank u, helaas moet ik mijn waarheden voortaan voor mij houden aldus meneer Kanno.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:55 schreef JimmyDean het volgende:
Mikey heeft wel een punt, al brengt hij het nogal merkwaardig. Links beleid, waar linkse mensen dus voor stemmen, zorgt voor meer migratie naar West-Europa en dus meer kans op "incidenten" als in Zweden.
Ik wil dit wel weten.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde onthullen of ik wel of niet fap op Draco Malfoy
Denk dat dat meer over de manier waarop ging.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dank u, helaas moet ik mijn waarheden voortaan voor mij houden aldus meneer Kanno.
Dat lijkt me evident ja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat dat meer over de manier waarop ging.
Heyquote:
Dat zie ik dan welquote:Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde onthullen of ik wel of niet fap op Draco Malfoy
Jim is oke.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:20 schreef Vidura het volgende:
Sinds wanneer post JD hier en niet meer in KLB?
Werd hzaw te gemeen?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:20 schreef Vidura het volgende:
Sinds wanneer post JD hier en niet meer in KLB?
Werd hzaw te gemeen?
Maar je had gehoopt op een battiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |