Jammer dat dat door de hoge heren op fok ook gewoon normaal gevonden wordtquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een denkbeelden houden sommige er hier op na zeg
http://irishannema.com/index.php/per-trein-naar-china/quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat dat door de hoge heren op fok ook gewoon normaal gevonden wordt
Wie is dat?quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://irishannema.com/index.php/per-trein-naar-china/
Lezen.
Vind dat altijd wel leuk jaquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar vond 't tof om te lezen. Jij vast ook
Onze `foster parents` wonen in een groezelige flat, spreken alleen Russisch en drinken vroeg in de ochtend al bier in plaats van koffie.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
verstandskies is eruitquote:
rijexamen is pas volgende weekquote:
Na het gelezen te hebben zou ik toch niet snel alleen dat doen denk ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Godverquote:
nee want die van mij lag horizontaal dus moesten ze in stukken boren en een worteltje wilde er niet uit. Maar pijn daarna is het ergste ja. Verdoving is aan het uitwerkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh, dat is maar een paar seconden werk, voel je niks van. Dat gat in je kaak is vervelender.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze `foster parents` wonen in een groezelige flat, spreken alleen Russisch en drinken vroeg in de ochtend al bier in plaats van koffie.
Wat een overdreven stukje. Een treinreis "afzien" noemen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee is wel wat rare shit.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
=
[..]
Na het gelezen te hebben zou ik toch niet snel alleen dat doen denk ik
Ow kut.quote:Op woensdag 6 juli 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want die van mij lag horizontaal dus moesten ze in stukken boren en een worteltje wilde er niet uit. Maar pijn daarna is het ergste ja. Verdoving is aan het uitwerken
dat bloeden is kut ja, vorige keer bij mij was het gaan ontsteken dus had er echt zo veel last vanquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver
Maar fijn dat je verstandskies er uit is.
Hopelijk heb je er weinig last van straks.
Bij mij bleef het 24 uur bloeden
Dat sowieso. Is echt een toffe ervaring. Ook daar in Syberie lijkt me retevetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |