Hanson en Bijlow hadden gewoon strijd moeten aangaan voor 1-2quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vierde keeper dus verkopen of verhuren in wi terrr
Dit zijn de echte vragen die er toe doen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde onthullen of ik wel of niet fap op Draco Malfoy
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:20 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dit zijn de echte vragen die er toe doen.
Hoi!quote:
Hmm... Matthew Lewis all the wayquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:45 schreef Vidura het volgende:
[..]
Welke jongen in de HP films zou jij doen? Toen ze nog zo uitzagen dan he.
Ja, de laatste film was die wel leukquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hmm... Matthew Lewis all the wayLaatste film was hij al best wel hot.
Maar serieus, dit is niet het homo topique.
Idem.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:49 schreef Vidura het volgende:
[..]
Ja, de laatste film was die wel leuk![]()
Simon Filister/Devon Murray heeft ook wel wat.
Nouen. Ik ga niet naar het homotopic.
Mag ik niet mezelf zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Idem.
Niet zo veel homo shit praten dan jij
Er zijn anders niet veel hetero mannen hierquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar serieus, dit is niet het homo topique.
Nee, kom naar de dark side. Wij hebben piemels en kontjes.quote:
Het is oké Sked, iedereen accepteert je hier. Dit is FOK! Hier wordt nooit iemand zwart gemaakt vanwege zijn seksuele geaardheid.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn anders niet veel hetero mannen hier
Er is wel een piemel en een kontje waarvoor ik daarheen zou komen, de rest is al voorzien of hoef ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:54 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nee, kom naar de dark side. Wij hebben piemels en kontjes.
hoi johannesquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Praat toch gewoon lekker over homo dingen, hier wordt ook vaak genoeg over voetbal gepraat terwijl dit geen vbl is.
hey Johannes!quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Praat toch gewoon lekker over homo dingen, hier wordt ook vaak genoeg over voetbal gepraat terwijl dit geen vbl is.
kom vechten danquote:Op donderdag 7 juli 2016 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij hoort ook nog van mij vanavond ja.
Ik had dit weekend nog wat zware bieren bij een bier festival in Amsterdam, dat was vast wat voor jou geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn anders niet veel hetero mannen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |