Wij hebben heerlijke koffie. En ik kan prima een taart bakken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:18 schreef Fien10 het volgende:
Ik verveel me... Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen want ik heb gewoon niets meer te doen. Alles is klaar. M'n huis glimt en blinkt van onder tot boven en er valt geen keukenkastje of zolder meer op te ruimen of uit te zoeken. M'n vriendinnen werken natuurlijk gewoon en netflixen ofzo daar heb ik dan weer geen zin in ook al weet ik dat ik er straks geen tijd meer voor heb. En ik voel me verder heerlijk maar ik kan geen geld uit blijven geven aan shoppen en terrassen.![]()
Ik geniet ook echt ultiem van deze laatste weekjes zwanger zijn en van het mannetje in m'n buik maar ik wil gewoon erop uit en dingen doen. Gelukkig heeft m'n vriend na morgen vakantie en kunnen we gaan fietsen ofzo. Alleen heb ik daar geen zin in.
Taart bakken! Goed idee!quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben heerlijke koffie. En ik kan prima een taart bakken.
Dus je bent van harte welkomom hier de boel helemaal blinkend te poetsen
.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:30 schreef Burdie het volgende:
Ik heb dus net een kast naar boven gesjouwd en nu kom ik de bank niet meer pijnloos af.
Ja, een kleine meidenkast (past net in het inimini kamertje voor de baby) die we nog moeten schuren en verven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:05 schreef Quoi het volgende:
Daarom zeg ik niks Crumpette![]()
En als de kast dan maar heel en heel leuk is!
Ik ga even op de fiets 'springen' richting een orientatierondje voor een lamp in De Kamer.
DIT.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon even genieten van het gevoel van jezelf vervelen Fien!
ook dat komt namelijk nooit-meer-te-rug
Dé MPkast??quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, een kleine meidenkast (past net in het inimini kamertje voor de baby) die we nog moeten schuren en verven.
Je sticker even iets duidelijker maken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Taart![]()
![]()
![]()
Okay okay okay ... je bent pas echt een zwangere hormonster als je nog net niet iemand van je erf afschupt omdat ie het nodig vindt om alsnog als een idioot aan de deur te gaan rammen. Dit terwijl je net, inclusief kroost, door je middagdutje effe lekker in een coma ligt. En er een grote sticker met 'WIJ KOPEN NIET AAN DE DEUR' hebt .. juist voor dit soort gevallen.
Echt, ik deed nog niet eens een poging om mijn hond tot bedaren te brengen voordat die hem helemaal opvrat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor die koekenbakker dat ie de volgende keer even de moeite neemt om te lezen wat er op zo'n sticker staat![]()
Zo dat lucht op![]()
lol, die zijn met de regen van de afgelopen tijd nog niet genoeg doorgespoeldquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah in mijn geval was het iemand die de leidingen van de dakgoten door wilde spoelen. Dus niet de dakgoten zelf maar die buizen waarmee het overtollige water naar beneden wordt afgevoerd.
Je verzint het niet![]()
En hulde aan jouw postbode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad heeft buitenmaten van zo'n 145x165cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blue: yep! Bleek dat die man dacht dat ik een opkoper was die 'm wilde verven en voor veel geld doorverkopen, dus daarom was hij wat nors.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:16 schreef Unihipili het volgende:
Zeg, menschen met ervaring met bevalbad enzo. Ik vraag me af of onze badkamer wel groot genoeg is. Het past wel maar er kan dan niet om het bad heen gelopen worden. Het is dan aan 2 zijkanten er goed bij en 1 korte kant manoeuvreren, of andersom. Nu is het ding niet vierkant natuurlijk maar ik heb geen idee wat nog oké is of wat echt irritant gaat zijn.
Awesome paint bij het praatje.In mijn vorige huis paste hij in de badkamer, je kon er dan aan 2 'kanten' goed bij en aan 1 kant niet/nauwelijks en 1 kant een beetje. Maar de mensen die erbij moesten konden vanaf die 2 kanten er gewoon goed bij. Ik kon de douchekop erin hangen voor warm water en een slangetje naar het doucheputje om water eruit te laten. Super handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad heeft buitenmaten van zo'n 145x165cm.![]()
Ik zit nu even te denken hoe groot de lege plek was die wij hadden voor het bad.. Je kunt het bad misschien eerst al eens opblazen en dan checken als je het neerzet?!
In ons huidige woning hadden we hem in de keuken trouwens, dat ging ook prima.Maar ik vond de badkamer wel handig ivm tegels op de vloer en makkelijk met water aan- en afvoer. In de keuken was dat iets meer provisorisch, tuinslangetje aan de kraan en water met het pompje eruit als ik extra warm erbij wilde. Mijn lief moest daar iets meer mee doen tijdens de bevalling, maar dat ging ook prima. Ik hoefde alleen te zeggen als ik wat warm erbij wilde en dan regelde hij dat.
Hoi, ik ontlurk evenquote:Op woensdag 6 juli 2016 14:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand hier ervaring met meerdere blaasontstekingen in de zwangerschap?
Ik ben nu 22 weken en 4 dagen en krijg zometeen kuur nummer 4! Drink voldoende, neem vitamines, maar t helpt niet echt...
Zal het maandag even aan de vk vragen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 17:24 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Hoi, ik ontlurk even![]()
Ik ben nu 28 weken en heb drie kuurtjes gehad rond 23 weken. Zorg in ieder geval dat ze ook testen op GBS: streptokokken b infectie. Dat kan tot complicaties voor de baby leiden na de bevalling. De derde kuur was bij mij een breed antibioticum wat ook die streptokokken aanpakte. Dat hielp. Het blijft tot nu toe weg met knoflook- en cranberrypillen (sap helpt niet).
Niet elke keer op elkaar hoor... de 1e was met 9 wkn, toen 13, 18 en nu 22...quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Wow na vier kuurtjes dus nog steeds last![]()
. Heftig!
Mijn hormonsterbriefje hangt aan den deur![]()
de eerste de beste analfabeet die daar nog overheen durft te lezen is zijn leven niet meer zeker![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2016 16:20 schreef Burdie het volgende:
@Quoi:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Blue: yep! Bleek dat die man dacht dat ik een opkoper was die 'm wilde verven en voor veel geld doorverkopen, dus daarom was hij wat nors.![]()
En dat pakjeheb je daar een betere foto van of verklapt dat meteen teveel???
Heb afgelopen weekend hier een eerste unisex pakje van Noppies gekocht![]()
Veel te duur maar hormonen van ons allebei vonden het kunnen.
Met af en toe even balen is helemaal niets mis hoor, sterker nog, het maakt het vaak wat dragelijker. Ik moet nog ca 18 weken en soms ben ik ook niet echt gezellig. Let it go!quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:53 schreef Quoi het volgende:
Burdie, mooi kastje! Ik hou van dat soort klassiekers. Gaat er nog een kleurtje op?
GM, wat een gedoe met die blaasontstekingen![]()
Unihipilli, ik hoop dat je op jouw gewenste manier het bad kwijt kunt. En een vk vindt die met jouw wensen meegaat.
Echt, nog ca 7 wkn en ik word er moe van. Fietsen, zitten, liggen, alles doet gewoon pijn. Rug, ribben en bekken. Ik probeer te wisselen van houding en positief te blijven, maar soms is het bleh. En dat gewroet van een hoofdjeof handjes
tussen mijn benen: wat voelt dat absurd en eng!
Afijn: smiiiiiiile
quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:39 schreef marel88 het volgende:
Wij hebben vandaag een eerste mooie echo gehad. Knipperend boontje, 8.3 nu zoals verwacht. Een goed begin, en ik durf hier nu ook m'n kop wat uit het zand/onder de steen vandaan te steken![]()
Zo, ga ik nu lezen hoe het met jullie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |