Wij hebben heerlijke koffie. En ik kan prima een taart bakken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:18 schreef Fien10 het volgende:
Ik verveel me... Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen want ik heb gewoon niets meer te doen. Alles is klaar. M'n huis glimt en blinkt van onder tot boven en er valt geen keukenkastje of zolder meer op te ruimen of uit te zoeken. M'n vriendinnen werken natuurlijk gewoon en netflixen ofzo daar heb ik dan weer geen zin in ook al weet ik dat ik er straks geen tijd meer voor heb. En ik voel me verder heerlijk maar ik kan geen geld uit blijven geven aan shoppen en terrassen.![]()
Ik geniet ook echt ultiem van deze laatste weekjes zwanger zijn en van het mannetje in m'n buik maar ik wil gewoon erop uit en dingen doen. Gelukkig heeft m'n vriend na morgen vakantie en kunnen we gaan fietsen ofzo. Alleen heb ik daar geen zin in.
Taart bakken! Goed idee!quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wij hebben heerlijke koffie. En ik kan prima een taart bakken.
Dus je bent van harte welkomom hier de boel helemaal blinkend te poetsen
.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:30 schreef Burdie het volgende:
Ik heb dus net een kast naar boven gesjouwd en nu kom ik de bank niet meer pijnloos af.
Ja, een kleine meidenkast (past net in het inimini kamertje voor de baby) die we nog moeten schuren en verven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:05 schreef Quoi het volgende:
Daarom zeg ik niks Crumpette![]()
En als de kast dan maar heel en heel leuk is!
Ik ga even op de fiets 'springen' richting een orientatierondje voor een lamp in De Kamer.
DIT.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon even genieten van het gevoel van jezelf vervelen Fien!
ook dat komt namelijk nooit-meer-te-rug
Dé MPkast??quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, een kleine meidenkast (past net in het inimini kamertje voor de baby) die we nog moeten schuren en verven.
Je sticker even iets duidelijker maken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Taart![]()
![]()
![]()
Okay okay okay ... je bent pas echt een zwangere hormonster als je nog net niet iemand van je erf afschupt omdat ie het nodig vindt om alsnog als een idioot aan de deur te gaan rammen. Dit terwijl je net, inclusief kroost, door je middagdutje effe lekker in een coma ligt. En er een grote sticker met 'WIJ KOPEN NIET AAN DE DEUR' hebt .. juist voor dit soort gevallen.
Echt, ik deed nog niet eens een poging om mijn hond tot bedaren te brengen voordat die hem helemaal opvrat.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop voor die koekenbakker dat ie de volgende keer even de moeite neemt om te lezen wat er op zo'n sticker staat![]()
Zo dat lucht op![]()
lol, die zijn met de regen van de afgelopen tijd nog niet genoeg doorgespoeldquote:Op woensdag 6 juli 2016 15:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah in mijn geval was het iemand die de leidingen van de dakgoten door wilde spoelen. Dus niet de dakgoten zelf maar die buizen waarmee het overtollige water naar beneden wordt afgevoerd.
Je verzint het niet![]()
En hulde aan jouw postbode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |