Rossdale | woensdag 6 juli 2016 @ 09:52 |
![]() De maand juli kent liefst vier races en na Oostenrijk raast de F1 dus met hoge snelheid door. Next stop: de Britse Grand Prix op Silverstone Circuit. Een historische baan op een voormalig vliegveld in het graafschap Northamptonshire. Verscholen tussen weilanden, cottages en villages, ligt het circuit dat zichzelf The Home of British Motor Racing noemt. En dat is allerminst grootspraak. Tijdens de eerste vijf jaren van het wereldkampioenschap stond Silverstone immers al op de F1-kalender. Daarna rouleerde het circuit met andere Britse locaties als Aintree en Brands Hatch. Sinds 1987 wordt de Britse GP echter permanent verreden op Silverstone. Al is de lay-out van de baan in de loop der jaren wel veranderd. Momenteel is het circuit 5.891 kilometer lang en zal het komende zondag 52 keer gerond moeten worden. De Britse GP is één van de klassiekers op de kalender. De race werd inmiddels al zeventig keer verreden. Dat is ook niet vreemd, want het Britse eiland kent een immense racegeschiedenis. Zo was de zege van Lewis Hamilton afgelopen weekend in Oostenrijk, inmiddels alweer de 250e Britse zege. Daarmee zijn de Britten veruit het meest succesvolle volk uit de F1-geschiedenis. Van al die zeges werden er 23 behaald op Brits grondgebied. De man die de Engelse racefans het vaakst uit hun dak liet gaan, was Jim Clark. De Schotse racelegende won liefst vijfmaal voor eigen publiek, waarmee hij één zege meer boekte dan de Britse volksheld Nigel Mansell. Lewis Hamilton won de race inmiddels ook alweer drie keer, waaronder de afgelopen twee jaar. De wereldkampioen zal ook komend weekend de topfavoriet zijn voor de eindzege, al zal teamgenoot en aartsrivaal Nico Rosberg daar anders over denken. Na de controversiële slotronde van de GP van Oostenrijk zal de Duitser er veel aangelegen zijn zich ditmaal van zijn beste kant te laten zien. Een zege in het thuisland van zijn rivaal zal hem mentaal sterken in zijn strijd om de wereldtitel. Voor Max Verstappen lijken er op voorhand weer volop kansen te liggen. Na een uitstekende tweede plek in Oostenrijk zal de Nederlander ook in Engeland mikken op een topnotering. Een nieuw podium is zeker niet uitgesloten op Silverstone. Snelle en technische bochten als Woodcote, Copse, Maggots en Beckets, vragen veel van de aerodynamica van de wagens. De Red Bull van Verstappen zou daar geschikt voor moeten zijn. Hopelijk kan Max na dit weekend dus weer een hoop punten bijschrijven. ![]() ![]() FIA Grand Prix van Engeland Informatie ![]() Kalender: ![]() ![]() Coureurs: ![]() Constructeurs: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Actueel weer Silverstone [ Bericht 80% gewijzigd door WEST op 06-07-2016 10:12:27 ] | |
Rossdale | woensdag 6 juli 2016 @ 09:53 |
Volgend seizoen rijdt Wehrlein naast Lewis bij Mercedes en Nico wordt opgepikt door Renault. U las het hier als eerste ![]() | |
motorbloempje | woensdag 6 juli 2016 @ 09:54 |
![]() ![]() | |
_-_ratjetoe_-_ | woensdag 6 juli 2016 @ 09:57 |
Apart detail dat Toto klaagde over dat de remmen niet meer goed werkten, maar dat ze dat niet door mochten geven. Merken de pamper boys dat zelf niet? (of is dat onmogelijk om te merken?) | |
Peterselieman | woensdag 6 juli 2016 @ 10:22 |
Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekend ![]() | |
sasquatsch | woensdag 6 juli 2016 @ 10:27 |
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren. | |
Nattekat | woensdag 6 juli 2016 @ 10:32 |
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan? ![]() | |
Rossdale | woensdag 6 juli 2016 @ 10:33 |
Als het een safety-issue betreft mag het team dat wel gewoon doorgeven. Is dus een lulverhaal | |
Peterselieman | woensdag 6 juli 2016 @ 10:34 |
Precies. In de voorgaande races hoorde je toch ook berichten dat brakes critical waren? | |
sasquatsch | woensdag 6 juli 2016 @ 10:37 |
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/
| |
Nattekat | woensdag 6 juli 2016 @ 10:39 |
Dikke middelvinger en gewoon zeggen. De veiligheid is juist het enige wat wel mag. | |
VacaLoca | woensdag 6 juli 2016 @ 10:48 |
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb ![]()
| |
BeamofLight | woensdag 6 juli 2016 @ 11:26 |
2 vd 20 miljoen, tis een begin! | |
Sjemmert | woensdag 6 juli 2016 @ 11:34 |
Nogmaals dat verhaal ging over Spanje niet over Oostenrijk. In het spanje was het een race incident in Oostenrijk was het Nico's schuld. | |
Fopje | woensdag 6 juli 2016 @ 12:04 |
Veel plezier! ![]() | |
motorbloempje | woensdag 6 juli 2016 @ 12:13 |
Dank dank dank! ![]() ![]() | |
Meike26 | woensdag 6 juli 2016 @ 13:03 |
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favoriet ![]() | |
Nattekat | woensdag 6 juli 2016 @ 13:07 |
Ik wil wel verder kijken, maar Max rijdt iedereen om de oren ![]() | |
Nieuwschierig | woensdag 6 juli 2016 @ 13:28 |
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat. Valt me nog mee dat ze dat ook niet er uit beveiligd hebben in de software. | |
Sjemmert | woensdag 6 juli 2016 @ 13:31 |
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs. | |
kareltjoo | woensdag 6 juli 2016 @ 13:47 |
F1 heeft downshift protection ![]() | |
TagForce | woensdag 6 juli 2016 @ 15:31 |
Volgens mij alleen als het gas wordt ingetrapt... Als je geen gas geeft kun je gewoon terugschakelen. | |
#ANONIEM | woensdag 6 juli 2016 @ 18:07 |
https://www.autobahn.eu/1(...)-en-rosberg-vechten/ Ik ben het voor het eerst eens met Ecclestone ![]() | |
Fer | woensdag 6 juli 2016 @ 18:15 |
Als je boven de rev limiter zou komen schakelt hij niet terug hoor. Maar ook zonder zou Max kun kunnen leren van zijn vader, die had er ook wel een handje van om te snel terug te schakelen. | |
Weltschmerz | woensdag 6 juli 2016 @ 18:59 |
Dan moet hij zorgen dat er consequent en voelbaar gestraft wordt. De stewards maken er een potje van, laten de een meer racen dan de ander, vluchten in 'racing incident' en laten kwesties tussen teamgenoten vaak aan het team over. Op deze manier nodig je coureurs uit om zo agressief mogelijk tegen elkaar te doen en dan vervolgens het team het te laten uitzoeken. Als de stewards niet ingrijpen gaat het team het doen. Ecclestone klaagt over iets dat zijn eigen achterstallig onderhoud veroorzaakt heeft. | |
motorbloempje | woensdag 6 juli 2016 @ 19:10 |
Ben maar begonnen met m'n ouders te waarschuwen dat ze VROEG op moeten gaan staan de komende dagen. Ze wilden niet kamperen dus we zitten in een huisje op net geen half uurtje rijden, en we gaan er VROEG zijn elke dag. Lekker alles kijken en volgen en rondlopen ![]() Het mag dan wel mijn pa's cadeau zijn voor z'n 60e, maar wij willen óók graag alles zien ![]() | |
SnowOokami | woensdag 6 juli 2016 @ 19:14 |
| |
Nattekat | woensdag 6 juli 2016 @ 19:16 |
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ook ![]() ![]() | |
SnowOokami | woensdag 6 juli 2016 @ 19:17 |
lui ![]() en tis maar 1 klik extra. | |
nils7 | woensdag 6 juli 2016 @ 20:54 |
Mercedes hier Mercedes daar... Jullie trappen er mooi in ![]() Niet dat ik er nou een Mercedes om zou kopen maar goed.. | |
opgebaarde | woensdag 6 juli 2016 @ 20:56 |
Ik was al te zoeken op autoscout naar Red Bull ![]() | |
Geralt | woensdag 6 juli 2016 @ 22:50 |
Ik verbaas me erover dat men, de wedstrijdleiding dus, klaarblijkelijk gezegd heeft dat problemen met de remmen niet doorgegeven mochten worden. Dit terwijl zaken omtrent veiligheid wèl doorgegeven zouden mogen worden. Als er iets niet veilig is dan is het wel een F1 auto met 300km/u waarvan de remmen ineens falen. Compleet absurd dat men het niet door mocht geven. Volgens de regels die er zijn mag dit imo JUIST wel?! Hoezo vond de wedstrijdleiding dat het niet doorgegeven mocht worden? ![]() | |
WEST | woensdag 6 juli 2016 @ 22:52 |
have fun daar. | |
Geralt | woensdag 6 juli 2016 @ 22:53 |
Wat WEST zegt ![]() | |
Radegast | woensdag 6 juli 2016 @ 23:28 |
Dit gaat over Rosberg? Voor zover ik het begreep is een brake-by-wire probleem niet gevaarlijk want er is dan opzich niks mis met de remmen. | |
Jolige_Joffer | donderdag 7 juli 2016 @ 07:08 |
http://www.autoblog.nl/ni(...)in-en-red-bull-88781 Zoiets? | |
TagForce | donderdag 7 juli 2016 @ 09:12 |
Nou ja... BBW bepaalt hoe hard de achterremmen worden gebruikt in combinatie met de ERS. Als de ERS wel helpt met remmen en het BBW ziet dat niet (goed) dan wordt er dus teveel druk op de achterremmen gezet. Aangezien de voorremmen nog steeds via een conventioneel remsysteem werken ben je dus direct alle balans kwijt en heb je 2 mogelijkheden: 1. Je remt niet hard genoeg, en schiet dus rechtdoor (wat wel degelijk gevaarlijk kan zijn) 2. Je remt voor hard genoeg, maar achter veel te hard, waardoor de achterwielen blokkeren en je spint (wat ook gevaarlijk kan zijn). We weten de aard van de BBW problemen niet, maar het kan wel degelijk een gevaar opleveren (voor de coureur zelf, of voor de andere coureurs), en dus zou dit doorgegeven moeten mogen worden. | |
SnowOokami | donderdag 7 juli 2016 @ 10:12 |
Extra Max Power voor Verstappen: http://www.msn.com/nl-nl/(...)erstappen/ar-BBu1WLX ![]() Had niet verwacht dat er nog een motor upgrade zou komen. | |
opgebaarde | donderdag 7 juli 2016 @ 10:32 |
Zeau ![]() Brb, even opslag vragen | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 10:47 |
Op weg naar the Home of British Motor Racing ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 10:50 |
Dollington? | |
Peterselieman | donderdag 7 juli 2016 @ 10:53 |
Duurt alleen nog wel even | |
Dos37 | donderdag 7 juli 2016 @ 11:00 |
Rosberg is zeker voor dan wordt hij wereldkampioen | |
Sunri5e | donderdag 7 juli 2016 @ 11:00 |
En andere teams zullen ook niet stil zitten. | |
Asschen_sukar | donderdag 7 juli 2016 @ 11:04 |
20pk extra, hoeveel zoden zet dat nou echt aan de dijk. Weet iemand hier ongeveer het verschil in pc's tussen de top teams? | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 11:06 |
Toch mooi 30% van het vermogen van mijn auto. | |
BeamofLight | donderdag 7 juli 2016 @ 11:15 |
volgens mij de meeste toch gewoon Apple/IMac | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 11:18 |
Net een intens lelijke Lewis Hamilton caravan gespot. Was helaas te laat voor een foto.. | |
Assassin92 | donderdag 7 juli 2016 @ 11:24 |
Dat nieuwe gedeelte van Silverstone heeft het circuit voor mij wel echt kapot gemaakt hoor, zo zonde. | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 11:35 |
Donington ![]() ![]() | |
opreis | donderdag 7 juli 2016 @ 11:37 |
Ferrari zal dat wat betreft motor wel moeten | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 11:41 |
Ik wist het ![]() | |
Asschen_sukar | donderdag 7 juli 2016 @ 11:47 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sunri5e | donderdag 7 juli 2016 @ 11:52 |
Hoezo? | |
opreis | donderdag 7 juli 2016 @ 12:07 |
Hebben veel minder tokens over dan de andere leveranciers dus kunnen nauwelijks nog wat aan de motor veranderen | |
Sunri5e | donderdag 7 juli 2016 @ 12:15 |
Ah ik zie het idd. Renault heeft er nog niet zoveel verbruikt zie ik. Kan iemand mij dat systeem uitleggen? | |
sasquatsch | donderdag 7 juli 2016 @ 12:29 |
Een motor (ICE, MGU-H, MGU-K en turbo) is opgedeeld in onderdelen die een waarde van 1,2 of 3 tokens hebben. De totale waarde van de aanpasbare onderdelen is 66 tokens. Per seizoen mag een leverancier 32 tokens spenderen om de motor aan te passen ten opzichte van de motor van het jaar ervoor. Voor het begin van het seizoen hebben de teams al tokens verbruikt om de motor aan te passen en de rest mogen ze tijdens het seizoen spenderen om de motor aan te passen. Het aantal gebruikte tokens tot nu toe dit jaar is: Ferrari 29 (3 over) Mercedes 21 (11 over) Honda 22 (10 over) Renault 11 (21 over) Volgend jaar wordt dit systeem afgeschaft en is de ontwikkeling vrij, omdat er vanaf volgend jaar een limiet zit op de prijs van de motoren en de ontwikkeling dus niet meer direct door belast kan worden naar de teams. [ Bericht 1% gewijzigd door sasquatsch op 07-07-2016 15:34:26 (Honda motor update) ] | |
Greys | donderdag 7 juli 2016 @ 13:23 |
Veel plezier, ik verheug me op je updates ![]() | |
nils7 | donderdag 7 juli 2016 @ 13:27 |
Ben nu bij Hangar 7, zeer de moeite waard en lekker eten. Zal in t weekend daarvan wel de foto's plaatsen. | |
Inbox4me | donderdag 7 juli 2016 @ 13:49 |
Quote uit het artikel: "De nieuwe krachtbron moet 20 pk extra leveren in vergelijking met de huidige motor. Het zou naar verwachting een tijdswinst opleveren van twee- tot drietienden per seconde. Dat worden nog eens rondetijden ![]() | |
Afhaalchinees | donderdag 7 juli 2016 @ 14:01 |
als een seconde dan nog maar 7 of 8 tienden duurt wordt het nog lastig voor max | |
exile79 | donderdag 7 juli 2016 @ 14:09 |
http://www.nu.nl/sport/42(...)-van-verstappen.htmlMet andere woorden, "ik snap er geen kut van waarom dat snotjong sneller is'' | |
Greys | donderdag 7 juli 2016 @ 14:11 |
Het zou raar zijn als hij daar NIET naar op zoek zou zijn. | |
Bluurgh | donderdag 7 juli 2016 @ 14:48 |
Was het niet direct in Barcelona al dat Ricciardo een setupwijziging doorvoerde om zo het allerlaatste rondje ineens een supertijd eruit te knallen? En Max wist dat niet, want dat kon niet met de TR, waardoor hij achter z'n teamgenoot begon maar uiteindelijk wel de race won. Waardoor Max zoiets heeft van 'waarom dat trucje doen als het voor de race niet uitmaakt' en Ricciardo het wel altijd gebruikt, maar dat ervoor zorgt dat tijdens de race de banden er te snel aangaan waardoor hij uiteindelijk te langzaam is. Wel heel simpel nagedacht, weet ook niet uit m'n hoofd wat je nou wel en niet mag aanpassen na de quali (en of het trucje dus ongedaan gemaakt kan worden) en het lijkt me sterk dat het team daar niet aan zou denken, maar toch.. ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 14:51 |
In parc fermé mag niks tenzij veiligheid of betrouwbaarheid, daarna mag alles. Probleem is echter dat parc fermé geldt tot de start. Voorvleugel kan wel gewoon veranderd worden. | |
Rossdale | donderdag 7 juli 2016 @ 14:52 |
Ricciardo had net wat meer vleugel gezet voor een snelle kwali ronde. Ja dat zal zeker wat doen met de bandjes als dat niet teruggedraaid wordt | |
KingRadler | donderdag 7 juli 2016 @ 15:35 |
Verstappen moet beter werken aan strategie voor Kwalificatie, hij kan zeker een goede ronde rijden. Vind het meer de schuld van zijn team. | |
sasquatsch | donderdag 7 juli 2016 @ 15:35 |
Honda zet aankomend weekend een nieuwe motor in voor beide coureurs. Hiervoor zijn twee tokens gebruikt om de efficiency van de ICE te verbeteren. | |
Tarado | donderdag 7 juli 2016 @ 15:37 |
ze sturen hem niet iedere keer fout naar buiten, is gewoon iets waar hij zelf ook aan moet werken, nu is het nog niet zo belangrijk maar als ze de beste auto hebben wel | |
ender_xenocide | donderdag 7 juli 2016 @ 16:24 |
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...) | |
Tarado | donderdag 7 juli 2016 @ 16:38 |
kleine voorvleugelwijziging mag je doen in parc fermé dus het kan zijn dat Riccardo die vleugel weer wat terug zet voor de race maar net zoals hij eraan moet werken om sneller en "schoner" te zijn in de race zal Max toch ook wat aan de kwalificatie moeten doen zonder dat andere kwijt te raken. | |
Greys | donderdag 7 juli 2016 @ 16:40 |
Die paar plaatsen die hem dat scheelt bij kwalificatie rijdt ie wel weer goed op de zondag, zullen ze bij Max inderdaad waarschijnlijk denken. En kennelijk hebben ze gelijk. | |
BeamofLight | donderdag 7 juli 2016 @ 16:45 |
je vergeet een ding: De Coureur | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 17:30 |
![]() | |
tjaptjoep | donderdag 7 juli 2016 @ 17:40 |
Leuke foto ![]() | |
Operc | donderdag 7 juli 2016 @ 17:50 |
Veel vrolijker kunnen twee mensen niet kijken geloof ik. ![]() Veel plezier! ![]() | |
Tarado | donderdag 7 juli 2016 @ 17:53 |
Leuk ![]() | |
Beach | donderdag 7 juli 2016 @ 17:56 |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 18:10 |
Graphics ![]() | |
Bluurgh | donderdag 7 juli 2016 @ 18:14 |
Physics ![]() | |
Meike26 | donderdag 7 juli 2016 @ 18:15 |
Jemig, ziet er getraind uit.. ![]() ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 18:16 |
Knap dat je dat aan de hand van deze video kan achterhalen ![]() Al vrees ik dat je gelijk krijgt ![]() | |
Meike26 | donderdag 7 juli 2016 @ 18:26 |
Bij dit soort spellen kan je niet anders verwachten. Ze moeten een breed publiek aanspreken anders hadden ze na 2013 al gestopt omdat iedereen afhaakt dat het niveau te hoog is. Het is eerder ter vermaak dan dat je er echt serieus in duikt als geoefend simracer. En ik denk, zeker als je een race op 100% rijdt, er best wel lol mee kan hebben. | |
TheFreshPrince | donderdag 7 juli 2016 @ 18:31 |
Heb F1 2015 zeker 5x heel seizoen gereden en veel quick races. Physics kunnen mss iets beter maar strategisch is het wel heel prima, idd veel lol en met een niveau hoger altijd weer een nieuwe uitdaging. | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 19:08 |
er komen er nu genoeg voorbij, maar allemaal crew. En Grosjean volgens mij ![]() | |
kareltjoo | donderdag 7 juli 2016 @ 19:10 |
Ik mag hopen dat ze de corner cutting regels wat aangepast hebben in 2016, als je in pro season 1x rechtdoor stoof bij de chicane in Monaco krijg je direct 10 seconden tijdstraf ![]() | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 19:14 |
We waren net op Sky ![]() | |
exile79 | donderdag 7 juli 2016 @ 19:20 |
jeuj | |
Meike26 | donderdag 7 juli 2016 @ 19:21 |
Screen capture.. ![]() ![]() | |
D_A | donderdag 7 juli 2016 @ 19:22 |
Epic filmpje. Nu moet ik het spelen. | |
nils7 | donderdag 7 juli 2016 @ 19:25 |
Cool ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 19:30 |
Pics or didn't happen | |
ElmarO | donderdag 7 juli 2016 @ 19:30 |
Ziet er netjes uit. Veel plezier daar. ![]() | |
caspervc | donderdag 7 juli 2016 @ 20:01 |
Tettert max daar nu de vangrail in op t einde. | |
Meike26 | donderdag 7 juli 2016 @ 20:06 |
Die hoes van dat spel is wel.. tja ![]() Photoshopper ; Volgens mij is ie wel af zo.. pr-manager ; Nah, geef Sergio Perez nog ietsje meer wenkbrauw.. dan is ie af. Photoshopper ; hmm..oke. ![]() Edit ; Ze hebben waarschijnlijk een foto uit deze serie genomen.. maar die afwasborstels op de hoes zie ik niet terug op die foto.. goed, hij heeft beste luifeltjes, maar dit is echt to much. ![]() | |
ESF1Gamer | donderdag 7 juli 2016 @ 20:15 |
is max in torro rosso overall op hoes of toch van red bull? | |
trein2000 | donderdag 7 juli 2016 @ 20:16 |
Redbull | |
ESF1Gamer | donderdag 7 juli 2016 @ 20:20 |
Dus dat hebben ze vlug kunnen aanpassen in de game. Of rijdt hij in de TR in de F12016 game? | |
ondeugend | donderdag 7 juli 2016 @ 20:22 |
Het plezier straalt er van af!!! ![]() | |
ElmarO | donderdag 7 juli 2016 @ 20:28 |
Aan het nummer te zien wel. | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 20:41 |
Monaco 2015 all over again. | |
trein2000 | donderdag 7 juli 2016 @ 20:54 |
Mijn vader komt net binnen... We gaan naar Spa ![]() | |
ZaZoe | donderdag 7 juli 2016 @ 21:37 |
![]() | |
Greys | donderdag 7 juli 2016 @ 21:43 |
Leuke foto! | |
ChatGirl | donderdag 7 juli 2016 @ 21:51 |
![]() ![]()
![]() ![]() | |
exile79 | donderdag 7 juli 2016 @ 21:58 |
Die Ricciardi lacht ook werkelijk altijd! Heeft ie ooit een keer tijdens eens een stroomstoring in een pasfotohokje gezeten ofzo? | |
ondeugend | donderdag 7 juli 2016 @ 22:06 |
![]() | |
ChatGirl | donderdag 7 juli 2016 @ 22:13 |
![]() ![]() ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 22:14 |
Gaan ze nou iedere race in klederdracht van het land waar de race is rondlopen? ![]() | |
Scrutinizer | donderdag 7 juli 2016 @ 22:17 |
Geweldige grap van Brundle over Kvyat met een geweer ![]() | |
ZaZoe | donderdag 7 juli 2016 @ 22:20 |
![]() | |
ChatGirl | donderdag 7 juli 2016 @ 22:25 |
![]() ![]() ![]() | |
Nattekat | donderdag 7 juli 2016 @ 22:28 |
Geweldig ![]() Was Spa maar zo. | |
Greys | donderdag 7 juli 2016 @ 22:32 |
![]() En wat is Redbull toch tof bezig met die foute landenoutfits, gifjes en foto's. Heerlijk. | |
motorbloempje | donderdag 7 juli 2016 @ 22:52 |
ja, daar stond ik vlak voor ![]() Er waren ook de hele tijd mensen aan het hardlopen en fietsen over het track, en elke keer als ze over de witte lijn kwamen iedereen juichen (insert gifje) ![]() ![]() | |
Abdus18 | donderdag 7 juli 2016 @ 22:57 |
Sta je daar als 18 jarig jochie zo'n mega publiek te entertainen. En nog leuke witty comments hebben ook. Man, ik deed het al in mn broek als ik moest presenteren voor 10 man toen ik 18 was ![]() | |
Abdus18 | donderdag 7 juli 2016 @ 22:58 |
Vandaag trouwens mn tickets binnen gekregen voor Spa ![]() Als dat bevalt volgend jaar maar eens kijken voor Silverstone/Hungaro/Redbullring ![]() | |
tjaptjoep | donderdag 7 juli 2016 @ 23:05 |
Leuk! Hoeveel was je kwijt? | |
Swetsenegger | donderdag 7 juli 2016 @ 23:26 |
Rosberg liep een rondje Baku in 24 minuten. Das 4m/km dan moet je aardig doorlopen. Ik weet moblo's PR's... Rosberg gaat ze niet inhalen ![]() | |
Beach | donderdag 7 juli 2016 @ 23:31 |
https://vimeo.com/173800198 | |
Angry_Bird | donderdag 7 juli 2016 @ 23:56 |
Hoop dat ze dat blijven doen. Dan wil ik hun outfits wel eens zien als ze in Japan zijn. ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 00:01 |
ik vrees van niet nee. Het weer zou morgen nog mooi zijn, dus da's mooi voor wat foto's enzo. Q en race wrsch (deels) nat. | |
Meike26 | vrijdag 8 juli 2016 @ 00:04 |
Moblo & Wolfje gespot ![]() ![]() ![]() | |
trein2000 | vrijdag 8 juli 2016 @ 00:16 |
![]() | |
Beach | vrijdag 8 juli 2016 @ 00:21 |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 00:32 |
![]() | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 01:38 |
wanneer fixen die twitter van Max eens? met zijn max33 | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 07:51 |
Wat moet er gefixed worden? Hij rijdt met nummer 33. | |
opreis | vrijdag 8 juli 2016 @ 08:06 |
Normaal heb ik het niet zo op Beach and zn getroll maar eerlijk is eerlijk, hij weet wel altijd de interessante filmpjes te vinden en te posten. | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 08:07 |
Greys | vrijdag 8 juli 2016 @ 09:23 |
Jaaaaaaaa! Wat leuk! ![]() | |
Coelho | vrijdag 8 juli 2016 @ 09:46 |
Beter vervangen ze met alle on screen overzichten VES door MAX. ![]() | |
Beach | vrijdag 8 juli 2016 @ 09:48 |
Ik troll nooit. | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 09:55 |
![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:06 |
Je doet alsof je trollt | |
Abdus18 | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:18 |
Ik niks, verjaardagscadeau van m'n vrouw :p maar 130euro voor weekend was het | |
Zipportal | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:38 |
HennoStream? | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:43 |
Klaar voor FP1![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:49 |
Ik ook ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:49 |
Henno is meestal of veel te laat bij FP's, of streamt compleet niet.
| |
ondeugend | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:50 |
Gaaf hoor! | |
Zipportal | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:54 |
![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:56 |
Hoe heb je die foto gemaakt? ![]() ![]() Veel plezier daar ![]() | |
heywoodu | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:58 |
Die halo, wat een gedrocht ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:59 |
QFT ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:59 |
![]() Dat raampje van Red Bull ziet er dan een stuk beter uit | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:59 |
pano op de iPhone ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 10:59 |
Waarom kan die commentator van Ziggo de F niet uitspreken? ![]() Daar stoor ik mij enorm aan ![]() | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:00 |
Errari staat op pole, Ernando Alonso rijdt nu de baan op, de Ormule 1 GP van Silverstone? | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:02 |
Verrari staat op pole, Vernando Alonso rijdt nu de baan op, de Vormule 1 GP van Silverstone? ![]() | |
heywoodu | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:03 |
Wat, Force India mocht Perez niet vertellen dat z'n rem op ploffen stond? ![]() Top bezig hoor, FIA. Gelukkig krijgen we een halo. | |
RingBewoner | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:03 |
Olav met z'n "zeuven" is ook vervelend. Om nog maar te zwijgen over de commentatoren van Eurosport bij motogp. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:03 |
Die lak op de Ferrari lijkt wel een sinaasappelhuidje in de closeups zeg ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:05 |
Nee dat mocht niet. Klaarblijkelijk. Van de wedstrijdleiding. Compleet absurd, want volgens de regels zou het imo gewoon mogen. Want het heeft behoorlijk te maken met veiligheid en die zaken mogen volgens diezelfde regels wel gemeld worden. Althans zo werd het destijds naar buiten gebracht. Ik heb de regels er niet letterlijk op nageslagen overigens. Weet iemand zo wat daar precies over in staat? ![]() | |
RingBewoner | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:06 |
Als ik dit lees zou ik toch zeggen dat het gewoon mag. http://www.autosport.com/news/report.php/id/120372 | |
RingBewoner | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:06 |
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120372 | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:09 |
Max doet z'n ronde met vuurwerkshow | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:10 |
Nog niet officieel ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:12 |
Dat moet vreselijk zijn voor zo'n coureur, zit gewoon in je gezichtsveld. | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:13 |
Had trouwens bizarre droom, dat Max 3.5 seconde sneller was dan rest na sector 1 en 2 dus gespannen op sector 3, al bang dat ie er af zou gaan als ie zo bizar pushed en dan ineens camerabeeld van een Red Bull helemaal in stukken en Max op de grond helemaal geschrokken ![]() | |
WheeledWarrior | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:14 |
Snel weg die halo. Ziet er niet uit en we rijden al tientallen jaren met open cockpits. Ongeluk Bianchi was echt een freak accident dat hiermee ook niet was voorkomen. | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:15 |
ik vind het ook niks hoor maar dat laatste ben ik niet zo zeker van | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:15 |
Dat Aeroscreen van Red Bull was wat dat betreft een betere optie. Helaas gaat Bernie voor die lelijke pauperhalo. ![]() ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 11:16:18 ] | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:16 |
RIC gaat op harde band ongeveer even snel als VES op medium. Benieuwd of Red Bull weer betere pace hier heeft op een hardere band zoals in Baku bleek. Maar goed je weet niet waar ze momenteel precies mee bezig zijn | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:18 |
1 Verstappen1:35.195 2 Ricciardo 1:35.338 ![]() | |
WheeledWarrior | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:18 |
Het komt op mij gewoon over als een paniekreactie. En de volgende keer heb je weer een ander soort ongeluk waarbij een halo ook niks uitmaakt. 1 dodelijk ongeluk op 20 jaar is echt bizar weinig voor een sport als Formule 1, zeker als je het vergelijkt met andere autosportklassen. In het wielrennen ook maar met een overkapping op het stuur gaan rijden? | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:18 |
Juist ja. Dus alleen tijdens de opwarmronde zegmaar en tot voor de lichten uit gaan. Welke idioot bedenkt zo een regels? Remmen die dreigen te falen kunnen levensgevaarlijk zijn. Soms denk ik echt dat ze niets geleerd hebben. ![]() Overigens vraag ik me wel af waarom ik dacht dat als het met de veiligheid te maken had dat het dan wel gemeld mocht worden. Tijdens de race dus. Dat blijkt volgens dit artikel niet het geval. Waanzin als je het mij vraagt. Snel aanpassen die regels zou ik zeggen voordat er serieuze ongevallen van komen die achteraf gewoon voorkomen hadden kunnen worden als een team door had mogen geven dat de remmen op het punt van falen staan. Kut FIA ![]() | |
exile79 | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:18 |
Wie rijdt er met halo? Schakel net in. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:19 |
Vettel | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:19 |
Jij denkt dat een halo niet afgebroken was als die een complete shovel een halve meter van de grond had moeten tillen? Tegen dat soort krachten is weinig opgewassen lijkt me hoor. | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:22 |
natuurlijk zijn het politieke beslissingen, het moet wel gevaarlijk zijn maar als er een dode valt is het weer te gevaarlijk. En als er één energie verslindende sport is qua verhuizingen van entourage de hele wereld over is het F1 wel maar de auto's zelf mogen maar een kleine beetje brandstof. | |
exile79 | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:23 |
Kon nog wel eens meevallen, ze kijken bijna nooit recht vooruit. Van de week op dumpert een filmpje met Hulkenberg en een test waarbij ze met apparatuur konden zien waar hij naar kijkt. Voornamelijk wielen en kerbs. (niet dat ik een voorstander ben van zo'n lelijk ding btw) | |
sasquatsch | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:24 |
Dodelijke ongelukken in andere klassen kijken ze ook naar, komt dus niet alleen door het ongeluk van Bianchi, maar ook van Wilson en Surtees. En ze kijken ook naar andere ongelukken in de F1 zoals het veer incident met Massa en de crass tussen met Alonso en Grosjean bijvoorbeeld, waar het wiel van Grosjean erg dicht bij het hoofd van Alonso zat. | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:24 |
daarom zeg ik, ik weet het niet | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:25 |
Rosberg 1.32.6 al, kwali tijd was vorig jaar 1.32.2 | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:25 |
Massa was niet gered met een halo, Alonso was niet gered met een halo. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:27 |
Dat is idd zo maar toch kijk je voortdurend van links naar rechts en kom er onderweg iedere keer zo'n ding voor je neus. Dat is irritant lijkt me. | |
sasquatsch | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:28 |
Kimi zei de vorige keer dat hij ermee reed dat dat wel meevalt. | |
opreis | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:28 |
Die halo was gebroken, natuurlijk, maar die had dan de klap opgevvangen in plaats van Bianchi zn hoofd | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:33 |
De complete rolbar was afgebroken. Zo'n simpele halo had de klap echt niet opgevangen ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:35 |
Had gehoopt dat ze dichter op Mercedes zouden zitten. | |
BeamofLight | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:36 |
hopelijk doen ze dat zelf wel weer in de race | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:36 |
Inderdaad... Dit is (nu al) een belachelijk gat... Gewoon 1,5 seconden sneller dan de rest. | |
Rossdale | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:37 |
En Moblo? Aan het genieten van de Halo? ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:38 |
Lekker blondje ![]() | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:38 |
nu ik het weer zie denk ik wel dat je gelijk hebt ja | |
opreis | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:39 |
Het had de impact op het hoofd van bianchi aanzienlijk veranderd. Het moet geen simpele halo worden natuurlijk, dit ding zit er nu slechts op als prototype. Maar ik merk dat ik het vandaag al met 3 dingen met je oneens ben dus ik ga het niet eens proberen. | |
Remco | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:40 |
Wie geeft er eigenlijk altijd commentaar bij de vrije trainingen? Vind het altijd behoorlijk prettig om naar te luisteren. | |
Rossdale | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:40 |
"Bwoah" | |
sasquatsch | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:41 |
Maar de halo zou wel de eerste klap opvangen waardoor die op Bianchi minder zou zijn. Nu was het Bianchi die de eerste klap opving. | |
exile79 | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:42 |
Maar misschien is dat verschil te verwaarlozen. Kijk maar naar de rolbar, dat zou in dát geval met z'n hoofd gebeurd zijn als hij de tweede klap zou krijgen. | |
ChatGirl | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:42 |
![]() | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:42 |
Zie foto. | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:44 |
De rolbar had de eerste klap, niet het hoofd. Anders was die helm iets zwaarder beschadigd. | |
Abdus18 | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:45 |
De Rolbar is er wel niet op gebouwd om klappen van voren op te vangen, voor de Halo zal dit toch wel anders zijn lijkt me, die is juist voor dingen die van voren komen | |
sasquatsch | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:47 |
Nope. De rollbar zit achter de helm, die als eerste onder de kraan schoot. | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:48 |
Impact was zijwaarts. | |
exile79 | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:48 |
Zullen we het weer over fp1 hebben? | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:49 |
Damn, 31.6 voor Hamilton en Rosberg op medium, 0.6 sec sneller dan kwali vorig jaar. | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:50 |
en minimaal 2 seconden sneller dan de rest. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:50 |
Ik denk dat zn nekwervels gewoon geplet zijn. Dat hoofd moest ergens naartoe en naar achter kon het niet. De shovel kwam behoorlijk omhoog en ik gok zn hoofd ook behoorlijk omlaag. Vanaf het moment van impact was Jules kansloos en imo had een halo daar niet aan geholpen. Dat ze iets veranderen aan de regels kan ik inkomen na dat ongeval, maar ik vraag me dan af of het afdoende is. En waarom niet gewoon een auto op afstandbesturing met zo een halo en een crashtestdummie vol met sensoren in zn kop onder een vergelijkbare shovel jagen? Ik heb daar niets over gelezen. Waarom doen ze dat niet? | |
Martijn85 | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:50 |
ik hoop van harte dat de rest nog niet aan het pushen zijn | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:50 |
Impact was frontaal. De shovel stond er met de zijkant. | |
opreis | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:51 |
Ik ken de foto, en dan denk ik nog steeds dat bianchi die wagen met minder kracht gekopt had. Sowieso had zn hoofd niet de eerste klap gemaakt, was de snelheid waarmee zn hoofd de de wagen raakt minder geweest, en misschien was had de truck ook iets hoger over zn hoofd kunnen glijden. | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:52 |
filmpje net gekeken, impact was van schuin van voren. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 11:52:57 ] | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:54 |
De rest op ruim 2 seconden alweer. Hopelijk slaat Mercedes volgend jaar de plank mis ![]() | |
opreis | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:56 |
Voorlopig Alonso op P3 dus je mag er denk ik wel van uit gaan dat de andere teams nog niet voluit zijn gegaan | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 11:58 |
Alonso gaat zelfs nog wat sneller, 33.5 nu. Dus Ferrari en Red Bull zouden toch wel op 8 tienden moeten kunnen komen | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:00 |
Moblo al aan het bier? ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:02 |
Vette shots van Vettel ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:02 |
Die moeten ze tijdens de start laten zien man ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:03 |
Die vent kan overigens de s ook niet uitspreken. Groen in zektor 1 ![]() | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:03 |
Max gaat op Hard iets sneller dan ie op Medium ging. | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:05 |
Als Bianchi rechtdoor ging, was hij niet tegen de shovel aangereden. Er zat ook nog een beetje zijdelingse snelheid in. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:10 |
Jamaar meer frontaal dan zijwaarts. Veel meer zelfs. Maargoed, maakt ook niet uit, het is gebeurd en hij is dood en nu veinst men een veiligheid die zoiets zou moeten voorkomen zonder een F1 auto met halo onder vergelijkbare snelheid en hoek onder zo een shovel door te jagen om te kijken of die halo dat uberhaupt wel gaat houden en wat er precies gebeurd met het hoofd van de coureur. Dat vind ik nogal raar. Op zijn minst. Onbegrijpelijk zelfs. Waarom doet men dat niet? Geld kan geen enkel issue zijn als het op veiligheid aankomt en zo duur hoeft dat allemaal niet te wezen zo een test dat het niet haalbaar zou zijn. | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:12 |
Laten we het er maar op houden dat Bianchi ter plekke was overleden als het frontaal op z'n hoofd was geweest ![]() Maar waar wil zo'n halo tegen beschermen dan? Ik snap het echt niet ![]() | |
Fopje | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:15 |
Iets met Justin Wilson? | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:16 |
Ik snap het ook niet. Die veer die massa tegen zn knar kreeg had een grotere kans om massa zn hoofd te raken dan dat die af zou ketsen op de halo; simpelweg omdat de halo het gezichtsveld nauwelijks belemmerd en massa die veer vol op zn oog/slaap kreeg. En dat geld voor alle kleine rondvliegende onderdelen. Het is een klein beetje meer bescherming voor dingen die bijna niet gebeuren. Dat wiel wat Surtees op zn bakkes kreeg had er ook precies aan de bovenkant tussendoor kunnen vallen. En die shovel had die halo (denk ik, maar daar doet men dus geen praktijktesten mee kennelijk) gewoon verpulverd. Dus ik weet het ook niet. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:17 |
Wanneer is de laatste F1 coureur zwaar gewond geraakt door rondvliegende onderdelen? Massa was de laatste en die halo had daar waarschijnlijk niet geholpen. Misschien wel, maar misschien ook niet. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:17 |
Hey VJ; zit ie nog niet vast? ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:18 |
Een soort omgekeerde brexit voor VJ zegt ie op Ziggo![]() | |
Rossdale | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:18 |
Misschien dat VK geen uitleveringsverdrag heeft met India en hij veilig buiten mag spelen? ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:19 |
Bernie ![]() ![]() | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:24 |
Max een probleem ![]() | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:24 |
Wielen zitten gewoon vast in hedendaagse F1-wagens. | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:26 |
Justin Wilson kreeg ook geen wiel op z'n hoofd, maar een nosecone. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:26 |
Wilson kreeg geen wiel op zn bakkes maar een deel van bodywork/vleugel. | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:26 |
Wat is dit gaaf. ![]() | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:27 |
Oja ![]() Maar goed, crashes met 350 en vliegende nosecones zullen in de F1 niet zo snel gebeuren. | |
Nattekat | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:27 |
Pics! Ik heb zelfs over roaming nog live-pics gepost hier ![]() | |
Greys | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:28 |
Wat dan, ik kan niet kijken op het werk. | |
VacaLoca | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:29 |
Geen idee nog. Hij ging nog run doen op hard maar na paar rondjes weer terug pits in. En net in beeld dat ie uit de auto is en monteurs bezig bij geloof motor gedeelte | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:29 |
Onbekend. Ze waren aan het kijken naar zn auto. | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:31 |
Hoe oud is die ferruci in godsnaam? 12 ofzo? ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:32 |
17 18 blijkbaar ![]() Born May 31, 1998 (age 18) http://www.paddockscout.c(...)lopment-driver/33758 [ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2016 12:34:14 ] | |
ChatGirl | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:33 |
18 | |
Greys | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:35 |
Dank jullie! | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:37 |
Joe | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 12:37 |
Wat een babyface heeft dat knulletje zeg ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:09 |
Wat feauteaus. ![]() ![]() ![]() En nu GP2 practice op Stowe. ![]() | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:14 |
Hee, d'r rijden allemaal halve auto's rond bij de GP2 ![]() | |
MakkieR | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:14 |
Mercedes toch wel weer ontzettend sterk in de eerste vrije training, ben bang dat het een saaie wedstrijd gaat worden als Red Bull en Ferrari niet kan aandringen. | |
kasper | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:15 |
Leuke foto's Motorbloempje. ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:18 |
Ga er maar vanuit dat als de Mercs niet stuk gaan (of tegen elkaar aan rijden ![]() | |
exile79 | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:35 |
Nice, mooie plek ook! | |
Kleffe_Dop | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:39 |
Laten we het eens hebben over het tikje op de billen van Toto op 20m46 ![]() | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:41 |
Als er maar genoeg gebeurt achter hun, ik ga er vanuit dat ze elkaar dit weekend niet van de baan rijden, maar wie weet ploft er eentje. | |
MakkieR | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:42 |
Ik ben bang dat je gelijk hebt, al is het een hele trieste constatering ![]() | |
Tarado | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:44 |
dat is ook wel zo maar je kan ze moeilijk verwijten dat ze hun zaken goed voor elkaar hebben. | |
MakkieR | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:45 |
Aan de andere kant mocht Mercedes de rest van het seizoen alles winnen wat er wel op lijkt dan springt de overwinning van Verstappen als enige van een ander team er mooi uit ![]() http://www.formula1.com/en/championship/races/2016.html | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:48 |
en als hij straks met nr1 rijdt? | |
Peterselieman | vrijdag 8 juli 2016 @ 13:52 |
Gewoon met nummer 33 door blijven tuffen | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:06 |
Dat gaat ie niet doen. Hij blijft gewoon 33 houden, net als Hamilton nu ook met 44 rijdt. | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:09 |
Lewis heeft als een echte baas, gewoon zijn naam als twitter handle, veel makkelijker voor de meisjes @LewisHamilton | |
motorbloempje | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:21 |
op Beckett's! ![]() | |
Geralt | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:26 |
Proost! Laat hem smaken daar ![]() | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:45 |
![]() | |
Beach | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:45 |
BeamofLight | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:47 |
is fake volgens mij | |
Rossdale | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:48 |
Een getinte medemens die door een blanke aan de ketting is gelegd. Laat Sylvana het maar niet zien | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:48 |
![]() | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:50 |
Lewis lijkt een bajes klant, Rosberg lijkt een bottom sm boy. | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:52 |
't is net of ze Arnold Schwarzenegger interviewen. ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 14:57 |
Hopen dat die Merc van Rosberg kapot blijft ![]() ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:00 |
Ondetussen is Rosberg aan het voetballen ![]() | |
Tijn | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:02 |
Je nummer blijft je hele carrière gelijk. | |
Rossdale | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:02 |
Tenzij je WK bent, dan mag je het jaar daarop met nummer 1 rijden als je dat zou willen | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:04 |
doe normaal, joh ![]() | |
ReplaR | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:05 |
Je hebt het duidelijk erg naar je zin daar! | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:05 |
RIC lacht niet.... | |
Tijn | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:05 |
In dat geval kan-ie z'n Twitter-handle ook wel even wijzigen. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:14 |
Kvyat ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:17 |
Die chopper heeft er flink de gang inzitten ![]() | |
BeamofLight | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:18 |
hoax, kan niet | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:19 |
Echt, seconden lang strak gezicht in de cockpit. | |
ChatGirl | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:19 |
Je herinnert je Monaco niet meer? | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:20 |
Rosberg komt zo de baan op, de Merc is gefikst ![]() | |
S95Sedan | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:20 |
Maakt niet uit, in de race gaan ze wel weer samen eraf ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:23 |
That will the day ![]() ![]() | |
BeamofLight | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:26 |
Monaco?? Nee na paar rondjes tv weggeflikkerd | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:30 |
Zal Max nog softs gaan proberen? | |
TheFreshPrince | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:31 |
Rosberg gaat lekker. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:31 |
Kijken of Kvyat 'm heel houdt ![]() | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:35 |
hamilton ook, gearbox problemengenot. | |
ChatGirl | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:38 |
![]() | |
ESF1Gamer | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:42 |
auto kaduuuk ![]() wat gaan die red bulls snel | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:42 |
Ik kan me niet voorstellen dat die Red Bulls geen tijd verliezen door die belachelijk lage rijhoogte. Lijkt me dat een paar blokjes die op de grond stuiteren continu ook voor wrijving zorgen... Dus lijkt het mij dat als ze een paar mm hoger gaan zitten dat het dan een hogere top zou moeten geven? Maar wellicht is 0,0 ruimte tussen bodemplaat en grond wel bevorderlijk voor de airflow... Buiten dat lijkt het me bijzonder oncomfortabel, elke keer met je reet op de grond klappen. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:44 |
Kvyat weer eens in het gras ![]() | |
S95Sedan | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:44 |
Je wil juist zo dicht mogelijk bij de grond zitten omdat je aero dan veel beter werkt en je harder door de bochten kan. Rechte stukken zijn sowieso stukken waar je minder verschil kan halen dan de bochten. | |
ChatGirl | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:45 |
Waterlek wat ze niet gefixt krijgen. | |
TheFreshPrince | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:45 |
Als het meeveert voel je dat niet of amper ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:45 |
![]() Grasshopper speech gehad? ![]() | |
sasquatsch | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:46 |
Minder lucht onder de auto betekent meer downforce en dus sneller door de bochten. | |
TagForce | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:49 |
Ja, dat snap ik... Maar er is een verschil tussen zo dicht mogelijk bij de grond en het hele rechte stuk over de grond stuiteren... Je ziet iedereen wel wat bottoming out hebben (outbottoming?), maar pas aan het eind van het rechte stuk, vlak voor het rempunt... VES en RIC doen het al na 200 meter gas geven, tot halverwege de apex. | |
exile79 | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:49 |
Zo'n wagen is uberhaupt verre van comfortabel. Je hoofd trilt echt alle kanten op, ook op het rechte stuk. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:51 |
Jammer dat de Merc van Rosberg nu kapot is, had beter morgenmiddag kunnen gebeuren. | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:51 |
Lewis is nu team Favo ![]() | |
tjaptjoep | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:53 |
Jezus dat kind ![]() | |
THEFXR | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:57 |
hebben de RB's een update gehad? | |
S95Sedan | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:58 |
Adrian Newey is toch weer wat maar aanwezig lijkt wel. Benieuwd wat voor invloed dat gaat hebben op het team nu en de 2017 auto. | |
Klummie | vrijdag 8 juli 2016 @ 15:59 |
Kimmi ![]() |