quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:07 schreef Cygne het volgende:
Ik heb bewijs heuj.
Jaaaaaa tweeling!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach Dobbey, het zou wel eens tijd worden voor jou en dv.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:38 schreef dobbey het volgende:
Cygne ik jat wat van je positiviteit en hoop je in september te mogen volgen![]()
Zojuist bericht gehad van de verpleegkundige en 23 augustus hebben we een afspraak voor het spuitschema van de donor en mij en dan gaan we van start![]()
![]()
![]()
(Ik schrok vanmorgen toen ik de openingsposten doorlas en me ineens realiseerde dat dv en ik tot het meubilair horen hier en dat kwam best ff aan)
Over het algemeen valt het best mee sinds ik de therapieën heb gehad (geen idee hoe dat bij dv is) Door de therapie durfde ik weer vooruit te kijken en ook plannen te gaan maken zonder kinderen en die staan er nu nog steeds voor het geval deze poging onweer op niets uit loopt. Alleen op sommige momenten komt het ff doordenderen maar waar ik eerder weken van het padje af was is het nu binnen no time over. (Ok behalve met Moederdag toen ben ik compleet in elkaar geklapperdquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:49 schreef snoenk het volgende:
Ik denk ook best vaak aan jullie dv en dobbey. Jullie hebben sommige al 2x uitgezwaaid![]()
Ik kan me niet indenken hoe zwaar het moet zijn om al zolang te moeten wachten.
Ik wilde niet een topic kaap doen, het viel me vanmorgen alleen opquote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:55 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ach Dobbey, het zou wel eens tijd worden voor jou en dv.En aan Nanuke denk ik ook.
Vreugde en verdriet, hand in hand en zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:06 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik wilde niet een topic kaap doen, het viel me vanmorgen alleen open nu weer allemaal aan de
![]()
![]()
voor jou, k vind het onwijs gaaf en hoop met heel mijn hart dat die blijft plakken
Lange leve the shrink! Echt ze is mijn redding geweest. Ik durf nu na heel veel jaren te roepen dat het goed met mij gaat. Ja soms baal ik en ik kan mij nog steeds niet voorstellen hoe een leven zonder kinderen eruit zal zien. Maar voor nu, het is goed zo. Gewoon weer durven leven! Niet alles maar on-hold zetten voor iets/niets. En tuurlijk kan ik er soms intens verdrietig om zijn, zeker bij bepaalde data maar ook dat mag er zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 16:00 schreef dobbey het volgende:
[..]
Over het algemeen valt het best mee sinds ik de therapieën heb gehad (geen idee hoe dat bij dv is) Door de therapie durfde ik weer vooruit te kijken en ook plannen te gaan maken zonder kinderen en die staan er nu nog steeds voor het geval deze poging onweer op niets uit loopt. Alleen op sommige momenten komt het ff doordenderen maar waar ik eerder weken van het padje af was is het nu binnen no time over. (Ok behalve met Moederdag toen ben ik compleet in elkaar geklapperd2 jaar terug terugplaatsing gehad, neefje gekregen van jongste broertje van mijn man dus dat was echt een combinatie van alles tegelijk
)
😘😘😘quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:55 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ach Dobbey, het zou wel eens tijd worden voor jou en dv.En aan Nanuke denk ik ook.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 10:55 schreef Cygne het volgende:
[..]
4+2 ja.![]()
De clearblue geeft al 2-3 weken aan. Dat heb ik nog nooit gezien bij mezelf.
Ja he. Toch gelukt!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 23:09 schreef Ereshkigal het volgende:
![]()
![]()
cygne
![]()
![]()
Blij dat je je toch aan onze afspraak hebt gehouden....samen zwanger!!! Ben zo zo blij voor jullie!!!
Voor alle andere draaien mijn duimen nog steeds overuren.....
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:07 schreef Cygne het volgende:
Ik heb bewijs heuj.
Yay! Wat ontzettend fijn voor je Cygne!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is je zo gegund!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar anyone of ben ik echt helemaal idioot?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:48 schreef Barreltje het volgende:
Wat duren die twee wacht weken toch enorm lang
Check! "Het oh oh help straks ligt hier echt een ieniemini mensje en vind ik het helemaal niet leuk ondanks alles wat ik er voor heb gedaan syndroom"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar anyone of ben ik echt helemaal idioot?![]()
Wij zijn nog niet eens begonnen en ik twijfel nu alweer... Kan het allemaal wel en hoe dit en hoe dat enz.
Cygne, profciat!!quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:01 schreef Cygne het volgende:
Herkenbaar Barreltje.![]()
Ik las het papier van het ziekenhuis nog eens goed door en daar stond dat ik 18 dagen na punctie mocht testen. Dat is vandaag.
[ afbeelding ]
Vanmiddag het ziekenhuis maar bellen dus.
Nou, daarvoor durf ik wel te jompelen hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:01 schreef Cygne het volgende:
Herkenbaar Barreltje.![]()
Ik las het papier van het ziekenhuis nog eens goed door en daar stond dat ik 18 dagen na punctie mocht testen. Dat is vandaag.
[ afbeelding ]
Vanmiddag het ziekenhuis maar bellen dus.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:48 schreef Barreltje het volgende:
Wat duren die twee wacht weken toch enorm lang
Hoe herkenbaar... Die 2 wachtweken duren echt zooooo lang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar anyone of ben ik echt helemaal idioot?
Hoe lang moet je nog wachten?
Neejoh het is hier hartstikke gezellig met al die positieve vibes die jij uitstraaltquote:
Lief!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:48 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Neejoh het is hier hartstikke gezellig met al die positieve vibes die jij uitstraaltMaar ik geef eerlijk toe, ik was liever met je meeverhuisd naar het andere topic.
quote:
Volgens mij had JM geen tp deze maandquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:18 schreef Barreltje het volgende:
Sam , Succes!
Majo veel plezier vandaag!!![]()
Juf Mariska, wanneer mag jij piesen?dat is toch ook al nu?
ik heb dinsdags de IUI gehad, normaal is mijn LF 12 dagen.. dus zondag, maandag, ???quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij had JM geen tp deze maand
Maareh, wanneer mag JIJ piesen?
SQ is right: geen bevrucht eitje, dus geen tp.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:18 schreef Barreltje het volgende:
Wat fijn!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:36 schreef BobbyMcGee het volgende:
Vanochtend hadden we een afspraak in het ziekenhuis, en...Wij mogen ook IUI
![]()
De zaaduitslag was heel erg verbeterd, manlief hoeft geen operatie en we hoeven niet een IVF-ICSI-traject in![]()
Ik ben zo opgelucht!![]()
Goede scorequote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:50 schreef Sam1993 het volgende:
8 blaasjes aangeprikt en ook 8 eitjes! Nu wachten tot maandag. Wat een horror die punctie 😢
Ja, ik kan alleen maar denken aan hoe wij straks ook misschien zo'n klein baby'tje hebben. Ook al weet ik dat een IUI-traject ook tegen kan vallen, dit nieuws is zo hoopvolquote:
Hopelijk de volgende ronde meer geluk!quote:De eerste afspraken voor de volgende ronde staan alweer in de agenda hier.
Oh wat fijn zeg!! Hadden ze nog een verklaring voor die eerdere uitslag? Koorts ofzo? In ieder geval heel veel succes met de volgende stap!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:36 schreef BobbyMcGee het volgende:
Vanochtend hadden we een afspraak in het ziekenhuis, en...Wij mogen ook IUI
![]()
De zaaduitslag was heel erg verbeterd, manlief hoeft geen operatie en we hoeven niet een IVF-ICSI-traject in![]()
Ik ben zo opgelucht!![]()
Thanks! Het was een fantastische dagquote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:18 schreef Barreltje het volgende:
Sam , Succes!
Majo veel plezier vandaag!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:13 schreef MaJo het volgende:
Het was een fantastische dagMooi! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Thanks! Het was een fantastische dagWauw! Mooi Majo. Ik hou enorm van dit soort foto's. GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, er kunnen van allerlei redenen zijn waardoor de vorige uitslag zoveel slechter was. Sowieso is een semenanalyse niet heel betrouwbaar, dus de scores kunnen altijd wel wat afwijken bij meerdere metingen. Wellicht heeft manlief inderdaad een dagje koorts gehad of heeft het niet roken en niet drinken en wijde boxershorts dragen geholpen. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat dat zóveel invloed heeft gehad; hij dronk en rookte daarvoor ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 02:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh wat fijn zeg!! Hadden ze nog een verklaring voor die eerdere uitslag? Koorts ofzo? In ieder geval heel veel succes met de volgende stap!
[..]
Thanks! Het was een fantastische dagPrachtige foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het een mooie dag was, nu lekker nagenieten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |