hard gewordenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
NWS / Gevangene eet eigen ballen op
Blijf dit fascinerend vinden
slaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand een goede plek om te lunchen in Amsterdam?
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
Weet iemand een goede plek om te lunchen in Amsterdam?
Ik ga helemaal niet met mijn moeder uiteten. En vraag het ook nooit :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.
Ik heb dan geen pener, maar mijn godquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
NWS / Gevangene eet eigen ballen op
Blijf dit fascinerend vinden
Moest opnieuw lachen om 'de druppel 'quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
R&P / genante situatie met schoonouders....
wat ben je allemaal aan het doen
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan lunchen in Adam ipv Rdam.Rdam is de crème de le Iwanius
In Rdam heb je wel Spiritquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan lunchen in Adam ipv Rdam.Rdam is de crème de le Iwanius
Lkkr gekicktquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
R&P / genante situatie met schoonouders....
wat ben je allemaal aan het doen
Oké oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
ik ga morgen uit eten bij een teringlekker restaurant
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vraag je elke keer als je met je moeder uiteten moet en elke keer doe je niets met mijn feedback.
bagels & beans want heb daar zin inquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar zou je mee naar toe uiteten nemen?
vegi patch ofzo, klinkt als maandverbandquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hebben vega broodje
En dat is KKI goor
zit die in groningen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
bagels & beans want heb daar zin in
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hebben vega broodje
En dat is KKI goor
quote:
oke haal je me zo opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vlakbij UB
[..]
Je hebt toch met kipfilet en weet ik veel wat allemaal?
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe mijn favoriete jurkje aan ;$
Zie je het liefst midi, maxi of minidressjes bij vrouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe mijn favoriete jurkje aan ;$
Ohja doeiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
oh en ik zal onthouden wie wel of geen doei zegt tegen me
Ligt er aan wat er op zitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had net lekker baguette gemaakt en toen dacht ik van ja daar kan zelfs de subway niet tegen op
maar dat klopt dan dus
midiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zie je het liefst midi, maxi of minidressjes bij vrouwen
doei schatje xxooxquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
oh en ik zal onthouden wie wel of geen doei zegt tegen me
Heb pasgeleden zo'n filmpje gezien waarin ze een stokbrood uithollen en vervolgens vullen met kaas, tomaat, uien en ik weet niet wat allemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had net lekker baguette gemaakt en toen dacht ik van ja daar kan zelfs de subway niet tegen op
maar dat klopt dan dus
ik hecht meer waarde aan jouw mening dan aan die van anderen hier dus ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon broodje met salade en saus, niks mis mee toch.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar dat klopt dan dus
Van Tasty op Facebook?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb pasgeleden zo'n filmpje gezien waarin ze een stokbrood uithollen en vervolgens vullen met kaas, tomaat, uien en ik weet niet wat allemaal.
Wil dat ook een keertje maken.
opkk danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hecht meer waarde aan jouw mening dan aan die van anderen hier dus ik denk dat je gelijk hebt
ik ook, wanneer kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb pasgeleden zo'n filmpje gezien waarin ze een stokbrood uithollen en vervolgens vullen met kaas, tomaat, uien en ik weet niet wat allemaal.
Wil dat ook een keertje maken.
Nooit. Hoe vaak moet ik nog herhalen dat ik nooit opzettelijk wil meeten?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook, wanneer kan ik langskomen?
doe je je ogen toch gewoon dicht ;squote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Nooit. Hoe vaak moet ik nog herhalen dat ik nooit opzettelijk wil meeten?
ik eet alles mits netjes onthaardquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zeer is voedselintellectueel en jij bent slechts autodidact, sry maar zo werkt het
niet zij, jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waarom zou ze dat hebben? ;s
Kan wel een stukje opsturen. Vraag jouw adres wel tegen die tijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe je je ogen toch gewoon dicht ;s
Frederik-Janquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.Denk eerlijk gezegd dat je m'n naam niet eens weet.
Klaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht.Denk eerlijk gezegd dat je m'n naam niet eens weet.
Hoe heet jij dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom alweer close :s
Jij bent heel erg gesteld op je anonimiteit, dus ga niet eens raden.
Inderdaad, zou dat toch blijven herhalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom alweer close :s
Jij bent heel erg gesteld op je anonimiteit, dus ga niet eens raden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |