oke haal je me zo opquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja vlakbij UB
[..]
Je hebt toch met kipfilet en weet ik veel wat allemaal?
picsquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe mijn favoriete jurkje aan ;$
Zie je het liefst midi, maxi of minidressjes bij vrouwenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik doe mijn favoriete jurkje aan ;$
Ohja doeiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
oh en ik zal onthouden wie wel of geen doei zegt tegen me
Ligt er aan wat er op zitquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had net lekker baguette gemaakt en toen dacht ik van ja daar kan zelfs de subway niet tegen op
maar dat klopt dan dus
midiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zie je het liefst midi, maxi of minidressjes bij vrouwen
doei schatje xxooxquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
oh en ik zal onthouden wie wel of geen doei zegt tegen me
Heb pasgeleden zo'n filmpje gezien waarin ze een stokbrood uithollen en vervolgens vullen met kaas, tomaat, uien en ik weet niet wat allemaal.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik had net lekker baguette gemaakt en toen dacht ik van ja daar kan zelfs de subway niet tegen op
maar dat klopt dan dus
ik hecht meer waarde aan jouw mening dan aan die van anderen hier dus ik denk dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef zeer het volgende:
[..]
Gewoon broodje met salade en saus, niks mis mee toch.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar dat klopt dan dus
Van Tasty op Facebook?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb pasgeleden zo'n filmpje gezien waarin ze een stokbrood uithollen en vervolgens vullen met kaas, tomaat, uien en ik weet niet wat allemaal.
Wil dat ook een keertje maken.
opkk danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik hecht meer waarde aan jouw mening dan aan die van anderen hier dus ik denk dat je gelijk hebt
ik ook, wanneer kan ik langskomen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb pasgeleden zo'n filmpje gezien waarin ze een stokbrood uithollen en vervolgens vullen met kaas, tomaat, uien en ik weet niet wat allemaal.
Wil dat ook een keertje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |