Bedankt manquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de quote gewerkt.
[ afbeelding ]
Hij post nog met zijn andere accountquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:14 schreef Zosk het volgende:
Aan wise zijn pohi te zien had hij al 8 maanden niet gepost wtf.
fok niet los kunnen latenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:14 schreef Zosk het volgende:
zoooo hey 8 maanden pfoeeeeequote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:14 schreef Zosk het volgende:
Haha we duimenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Gvd er trekt een strook regen over het land die me al 1x natgeregend heeft, maar heb die lijn in de trein weer ingehaald, dus met een beeje pech is het straks weer raak.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef Chai het volgende:
Gvd er trekt een strook regen over het land die me al 1x natgeregend heeft, maar heb die lijn in de trein weer ingehaald, dus met een beeje pech is het straks weer raak.
Oh nee toch niet, trein was trager![]()
daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt het alleen langer uitgehouden omdat je geband was pannenkoek.
R&P / genante situatie met schoonouders....quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Oké gisteren wezen zuipen bij ons in het dorp met m'n vriendin...
we waren alle 2 behoorlijk zat en we zouden bij haar blijven slapen... we lagen in bed en ik moest pissen dus ik dacht even naar het toilet te gaan... blijkbaar heb ik de verkeerde deur gepakt. maar ik weet het niet allemaal precies meer... Komt er op neer dat ik over het bed van m'n schoonouders ben gaan pissen terwijl zij d'r inlagen... Hoe of wat er gereageerd werd weet ik niet exact meer. Maar m'n vriendin zei vanmorgen wel dat het beter was als ik direct naar huis ging...
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
Ook nog even een remspoor achterlaten zoals eckte eckten het doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:23 schreef Toto69 het volgende:
Oké gisteren wezen zuipen bij ons in het dorp met m'n vriendin...
we waren alle 2 behoorlijk zat en we zouden bij haar blijven slapen... we lagen in bed en ik moest pissen dus ik dacht even naar het toilet te gaan... blijkbaar heb ik de verkeerde deur gepakt. maar ik weet het niet allemaal precies meer... Komt er op neer dat ik over het bed van m'n schoonouders ben gaan pissen terwijl zij d'r inlagen... Hoe of wat er gereageerd werd weet ik niet exact meer. Maar m'n vriendin zei vanmorgen wel dat het beter was als ik direct naar huis ging...
Oké m'n schoonouders zijn echt tof en m'n vriendin zeker.. Hoe ga ik dit ooit weer goed maken???
hehe, scherp profquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
R&P / genante situatie met schoonouders....
wat ben je allemaal aan het doen
Echt hequote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:21 schreef Chai het volgende:
NWS / Gevangene eet eigen ballen op
Blijf dit fascinerend vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |