abonnement Unibet Coolblue
pi_163532630
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door LPFAN op 05-07-2016 13:04:17 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:48:46 #2
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163532702
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd. Want het is ook nog in het zkh in de andere stad (zkh heeft 2 locaties in 2 verschillende steden). Als ik gewoon naar therapie was geweest was het geen probleem, want dat zit in hetzelfde gebouw. Maar ben dus thuis (gaat hier echt niet goed ff), dus nu zelf maar gebeld of het telefonisch kon. Ook omdat andere afspraak lastig is omdat ze na deze week op vakantie gaat.
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163532785
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:44 schreef mootie het volgende:
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
45 jaar oud. Chronische clusterhoofdpijn en daarnaast hemochromatose.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:55:14 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163532847
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

45 jaar oud. Chronische clusterhoofdpijn en daarnaast hemochromatose.
Wil je in de op?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163532859
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wil je in de op?
Ik weet niet wat dat is. Ik wil wel op die lijst staan om verwarring te voorkomen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:58:41 #6
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163532911
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik weet niet wat dat is. Ik wil wel op die lijst staan om verwarring te voorkomen.
De op is de openingspost ,oftewel de post die je quote. Maar goed dan zet ik je op de lijst.
EDIT: je staat er op.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163532942
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

:*
Dankje :*
pi_163532962
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

De op is de openingspost ,oftewel de post die je quote. Maar goed dan zet ik je op de lijst.
Mijn dank. Misschien belangrijk te laten zien dat je zelf ziek bent en tegen zaken oploopt. In mijn geval is de grootste barrière dat mensen je niet begrijpen. Gezonde mensen zien het soms wat simpel.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:01:21 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163532963
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dankje :*
Als ik iets voor je kan doen, mijn DM/PM staat altijd open :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:02:42 #10
3542 Gia
User under construction
pi_163533001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wil je in de op?
Zet mij er ook maar op.
Gia 52 jaar, neuropathie overgehouden aan chemo.
Kunsthartklep, mitralis, waarvoor levenslang bloedverdunners.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:04:36 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163533053
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Zet mij er ook maar op.
Gia 52 jaar, neuropathie overgehouden aan chemo.
Kunsthartklep, mitralis, waarvoor levenslang bloedverdunners.
Done ^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:04:57 #12
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163533062
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat studeer je eigenlijk?
Ik heb economie en bedrijfseconomie gestudeerd aan de erasmus universiteit. Momenteel volg ik aan dezelfde universiteit de master 'policy economics' oftewel beleidseconomie vrij vertaald.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163533100
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik heb economie en bedrijfseconomie gestudeerd aan de erasmus universiteit. Momenteel volg ik aan dezelfde universiteit de master 'policy economics' oftewel beleidseconomie vrij vertaald.
Ken ik niet. Maar dat gaat dus meer over economie op staatsniveau?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:09:06 #14
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163533174
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ken ik niet. Maar dat gaat dus meer over economie op staatsniveau?
Exact :). Daarom heb ik nu ook een baan gekregen bij de rijksoverheid ;)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163533337
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:09 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Exact :). Daarom heb ik nu ook een baan gekregen bij de rijksoverheid ;)
Je bent een ambtenaar!!!!!!! Als het voor jou maar werkt. Maar je had die baan dus al voor je de laatste studie af had. Was het echt een roeping?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:18:06 #16
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163533408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je bent een ambtenaar!!!!!!! Als het voor jou maar werkt. Maar je had die baan dus al voor je de laatste studie af had. Was het echt een roeping?
Ja en nee. De baan begint in september en ik behoor in augustus af te studeren :). Was dus begonnen met solliciteren wetende dat ik bijna werkzoekende zou worden en zit dus in de luxe positie om gelijk vanuit studie een baan te hebben.

Het werd een roeping. Ik heb in mijn bachelor keuzevakken deze richting opgevolgd en kwam er toen achter hoe ontzettend interessant ik dit onderwerp vind.

En de rijksoverheid is sowieso een hele fijne werkgever als je niet per se superrijk wil worden en wel begrip wil voor dat je chronisch ziek bent :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163533438
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:18 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja en nee. De baan begint in september en ik behoor in augustus af te studeren :). Was dus begonnen met solliciteren wetende dat ik bijna werkzoekende zou worden en zit dus in de luxe positie om gelijk vanuit studie een baan te hebben.

Het werd een roeping. Ik heb in mijn bachelor keuzevakken deze richting opgevolgd en kwam er toen achter hoe ontzettend interessant ik dit onderwerp vind.

En de rijksoverheid is sowieso een hele fijne werkgever als je niet per se superrijk wil worden en wel begrip wil voor dat je chronisch zoek bent :)
Wat ga je er werkelijk doen wat je zo interessant lijkt?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:19:37 #18
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163533445
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:18 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja en nee. De baan begint in september en ik behoor in augustus af te studeren :). Was dus begonnen met solliciteren wetende dat ik bijna werkzoekende zou worden en zit dus in de luxe positie om gelijk vanuit studie een baan te hebben.

Het werd een roeping. Ik heb in mijn bachelor keuzevakken deze richting opgevolgd en kwam er toen achter hoe ontzettend interessant ik dit onderwerp vind.

En de rijksoverheid is sowieso een hele fijne werkgever als je niet per se superrijk wil worden en wel begrip wil voor dat je chronisch ziek bent :)
Ambtenaruhh :P
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163533454
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:18 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ja en nee. De baan begint in september en ik behoor in augustus af te studeren :). Was dus begonnen met solliciteren wetende dat ik bijna werkzoekende zou worden en zit dus in de luxe positie om gelijk vanuit studie een baan te hebben.

Het werd een roeping. Ik heb in mijn bachelor keuzevakken deze richting opgevolgd en kwam er toen achter hoe ontzettend interessant ik dit onderwerp vind.

En de rijksoverheid is sowieso een hele fijne werkgever als je niet per se superrijk wil worden en wel begrip wil voor dat je chronisch zoek bent :)
Ja daar hebben ze bij de overheid wel vaker last van dat dingen zoek zijn #teeven _O-
;)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:21:15 #20
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163533487
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja daar hebben ze bij de overheid wel vaker last van dat dingen zoek zijn #teeven _O-
;)
Ikhoopte nog dat ik m op tijd verbeterd had! :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:22:53 #21
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163533521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat ga je er werkelijk doen wat je zo interessant lijkt?
Ik ga me bezig houden op de financiele afdeling van het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid. Of ik op de algemene begrotingsafdeling kom of op een specifiek dossier (zoals de aow of de bijstand) hoor ik binnenkort. Ik zit namelijk in een speciaal 'trainee' programma en ze gingen ng kijken wie ze waar plaatsen. Zou toch tof zijn als ik iets met het uwv van doen krijg of vergoedingen voor chronisch zieken :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:31:24 #22
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163533738
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja daar hebben ze bij de overheid wel vaker last van dat dingen zoek zijn #teeven _O-
;)
Niet alleen bij #teeven hoor hahaha
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163533760
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:22 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik ga me bezig houden op de financiele afdeling van het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid. Of ik op de algemene begrotingsafdeling kom of op een specifiek dossier (zoals de aow of de bijstand) hoor ik binnenkort. Ik zit namelijk in een speciaal 'trainee' programma en ze gingen ng kijken wie ze waar plaatsen. Zou toch tof zijn als ik iets met het uwv van doen krijg of vergoedingen voor chronisch zieken :P
Dat zou zeker tof zijn als je daar wat mee kunt doen :D
pi_163533808
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja daar hebben ze bij de overheid wel vaker last van dat dingen zoek zijn #teeven _O-
;)
Geniale grap. _O-
pi_163535042
Ik heet Chantal en ben 30 jaar. Werd in januari 2009 van de 1 op de andere dag erg ziek. Halverwege 2010 de diagnose crohn gekregen.
Na het overlijden van mijn arts wou mijn nieuwe vaste arst opnieuw kijken en heeft hij er de naam "crohnishe(geen chronische) colitis" aan gegeven. (uiteraard is de ziekte wel chronisch)
Ik heb onstekingen in een patroon kenmerkend voor de ziekte van crohn maar alleen in de dikke darm.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:36:31 #26
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163535153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef MissMickey het volgende:
Ik heet Chantal en ben 30 jaar. Werd in januari 2009 van de 1 op de andere dag erg ziek. Halverwege 2010 de diagnose crohn gekregen.
Na het overlijden van mijn arts wou mijn nieuwe vaste arst opnieuw kijken en heeft hij er de naam "crohnishe(geen chronische) colitis" aan gegeven. (uiteraard is de ziekte wel chronisch)
Ik heb onstekingen in een patroon kenmerkend voor de ziekte van crohn maar alleen in de dikke darm.
Welkom. Moet je je ook aan een dieet houden als je chrohn hebt?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163535385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:36 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Welkom. Moet je je ook aan een dieet houden als je chrohn hebt?
Ja en nee.
Ik houd me aan mn eigen dieet. Omdat een ander met dezelfde ziekte totaal geen last krijgt van de dingen die bij mijn de klachten erger maken. Er zijn wel een paar grote lijnen maar het is per persoon erg specifiek. Je moet het zelf een beetje uitvinden. En dan nog gaat de 1e keer een papatje prima en de andere keer weer helemaal niet.
Veel koolhydraten uit aardappelen, pasta(rijst gaat prima), snoepgoed gaat hier niet goed.
Lasagne, bapao's, andijvie, boerenkool, zuurkool, erg donker brood "etc". En dan zijn er nog veel dingen die gewoon niet helemaal verteerd worden.
pi_163535500
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef MissMickey het volgende:
Ik heet Chantal en ben 30 jaar. Werd in januari 2009 van de 1 op de andere dag erg ziek. Halverwege 2010 de diagnose crohn gekregen.
Na het overlijden van mijn arts wou mijn nieuwe vaste arst opnieuw kijken en heeft hij er de naam "crohnishe(geen chronische) colitis" aan gegeven. (uiteraard is de ziekte wel chronisch)
Ik heb onstekingen in een patroon kenmerkend voor de ziekte van crohn maar alleen in de dikke darm.
Welkom hier!
  dinsdag 5 juli 2016 @ 14:53:30 #29
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163535501
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:48 schreef MissMickey het volgende:

[..]

Ja en nee.
Ik houd me aan mn eigen dieet. Omdat een ander met dezelfde ziekte totaal geen last krijgt van de dingen die bij mijn de klachten erger maken. Er zijn wel een paar grote lijnen maar het is per persoon erg specifiek. Je moet het zelf een beetje uitvinden. En dan nog gaat de 1e keer een papatje prima en de andere keer weer helemaal niet.
Veel koolhydraten uit aardappelen, pasta(rijst gaat prima), snoepgoed gaat hier niet goed.
Lasagne, bapao's, andijvie, boerenkool, zuurkool, erg donker brood "etc". En dan zijn er nog veel dingen die gewoon niet helemaal verteerd worden.
Ah oke. Heb je er vaak last van?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163535571
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:22 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik ga me bezig houden op de financiele afdeling van het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid. Of ik op de algemene begrotingsafdeling kom of op een specifiek dossier (zoals de aow of de bijstand) hoor ik binnenkort. Ik zit namelijk in een speciaal 'trainee' programma en ze gingen ng kijken wie ze waar plaatsen. Zou toch tof zijn als ik iets met het uwv van doen krijg of vergoedingen voor chronisch zieken :P
Lijkt mij top. Er zitten soms hele goede mensen op die plaats. Mensen als jij zijn nodig.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:03:45 #31
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163535684
Klaar. Nu ff anderhalf uur ingehouden hoesten eruit gooien..

Heb ooit tijdens een tentamen mn medicatie nodig gehad. Dat maakt nogal herrie dus wilde t netjes op de wc doen. Daar zat echter al iemand dus moest wachten. Kon toen echt niks doen want concentratie js weg zonder lucht. Sindsdien neem ik het altijd vooraf :P

En welkom missmickey!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163535717
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:03 schreef superkimmi het volgende:
Klaar. Nu ff anderhalf uur ingehouden hoesten eruit gooien..

Heb ooit tijdens een tentamen mn medicatie nodig gehad. Dat maakt nogal herrie dus wilde t netjes op de wc doen. Daar zat echter al iemand dus moest wachten. Kon toen echt niks doen want concentratie js weg zonder lucht. Sindsdien neem ik het altijd vooraf :P

En welkom missmickey!
Denk je dat je het gehaald hebt of niet?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:07:26 #33
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163535746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Denk je dat je het gehaald hebt of niet?
Heb er een goed gevoel over ja :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163535760
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef MissMickey het volgende:
Ik heet Chantal en ben 30 jaar. Werd in januari 2009 van de 1 op de andere dag erg ziek. Halverwege 2010 de diagnose crohn gekregen.
Na het overlijden van mijn arts wou mijn nieuwe vaste arst opnieuw kijken en heeft hij er de naam "crohnishe(geen chronische) colitis" aan gegeven. (uiteraard is de ziekte wel chronisch)
Ik heb onstekingen in een patroon kenmerkend voor de ziekte van crohn maar alleen in de dikke darm.
Welkom!

Heb je vaak buikpijn? En moet je als je aandrang voelt gelijk naar de wc?
pi_163535763
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:07 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Heb er een goed gevoel over ja :)
Dan klopt het meestal wel en heb je het gehaald. Maar het juichen stellen we nog even uit.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:12:26 #36
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163535820
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:03 schreef superkimmi het volgende:
Klaar. Nu ff anderhalf uur ingehouden hoesten eruit gooien..

Heb ooit tijdens een tentamen mn medicatie nodig gehad. Dat maakt nogal herrie dus wilde t netjes op de wc doen. Daar zat echter al iemand dus moest wachten. Kon toen echt niks doen want concentratie js weg zonder lucht. Sindsdien neem ik het altijd vooraf :P

En welkom missmickey!
Wanneer krijg je de uitslag?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:15:29 #37
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163535867
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wanneer krijg je de uitslag?
Ze hebben max 3 weken om na te kijken. Maar herkansingen bestaan natuurlijk uit een relatief klein groepje dus verwacht het wel sneller te weten
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163535932
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah oke. Heb je er vaak last van?
Gelukkig valt het de laatste tijd mee! :) maar heeft wel al veel met zich mee gebracht.
Heb in 2011 mn voortanden in mn ondergebit moeten laten trekken en een plaatje gekregen. In april vorig jaar een volledig ondergebit gekregen en in november een bovengebit. Door chronische tandvleesonsteking in combinatie met medicatie was het een aflopende zaak. Wat zich lang verborgen heeft gehouden, mn gebit zag er aan de buitenkant prima uit.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Welkom!

Heb je vaak buikpijn? En moet je als je aandrang voelt gelijk naar de wc?
Buikpijn niet zovaak, maar aandrag is pijn. Ik voel niet meer de aandrang zoals voordat ik ziek werd maar vreselijke buikkramp nu. En dan moet ik inderdaad zorgen als een malle dat ik bij het toilet kom.
En heel af en toe ben ik NET te laat.
Maar ben allang blij dat het me nog nooit in het ziekenhuis gebracht heeft. Niet direct in iedergeval.

Ik ben wel 3x geopereerd aan een anale fistel.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:25:54 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163536033
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:19 schreef MissMickey het volgende:

[..]

Gelukkig valt het de laatste tijd mee! :) maar heeft wel al veel met zich mee gebracht.
Heb in 2011 mn voortanden in mn ondergebit moeten laten trekken en een plaatje gekregen. In april vorig jaar een volledig ondergebit gekregen en in november een bovengebit. Door chronische tandvleesonsteking in combinatie met medicatie was het een aflopende zaak. Wat zich lang verborgen heeft gehouden, mn gebit zag er aan de buitenkant prima uit.

[..]

Buikpijn niet zovaak, maar aandrag is pijn. Ik voel niet meer de aandrang zoals voordat ik ziek werd maar vreselijke buikkramp nu. En dan moet ik inderdaad zorgen als een malle dat ik bij het toilet kom.
En heel af en toe ben ik NET te laat.
Maar ben allang blij dat het me nog nooit in het ziekenhuis gebracht heeft. Niet direct in iedergeval.

Ik ben wel 3x geopereerd aan een anale fistel.
Hoe kwam je er achter dan dat je een chronische tandvleesontsteking hebt?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:33:30 #40
3542 Gia
User under construction
pi_163536168
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:19 schreef MissMickey het volgende:
Ik voel niet meer de aandrang zoals voordat ik ziek werd maar vreselijke buikkramp nu. En dan moet ik inderdaad zorgen als een malle dat ik bij het toilet kom.
En heel af en toe ben ik NET te laat.
Maar ben allang blij dat het me nog nooit in het ziekenhuis gebracht heeft. Niet direct in ieder geval.

Ik ben wel 3x geopereerd aan een anale fistel.
Dit gedeelte heb ik ook last van.
Bij mij is het dan een peri-anale fistel, overgehouden aan een tangverlossing, met meerdere hersteloperaties..
Geen Crohn dus, maar andere oorzaak.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:35:08 #41
3542 Gia
User under construction
pi_163536199
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:19 schreef MissMickey het volgende:

Gelukkig valt het de laatste tijd mee! :) maar heeft wel al veel met zich mee gebracht.
Heb in 2011 mn voortanden in mn ondergebit moeten laten trekken en een plaatje gekregen. In april vorig jaar een volledig ondergebit gekregen en in november een bovengebit. Door chronische tandvleesonsteking in combinatie met medicatie was het een aflopende zaak. Wat zich lang verborgen heeft gehouden, mn gebit zag er aan de buitenkant prima uit.

Ik heb sinds 2002 een volledig gebit, ook vanwege chronische tandvleesontsteking (tandsteen), en de noodzaak van een kunsthartklep, die ik in 2004 kreeg.
pi_163536384
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoe kwam je er achter dan dat je een chronische tandvleesontsteking hebt?
Een verstandskies kwam niet goed door(lag op zn zijkant) en toen er een röntgenfoto werd gemaakt konden ze zien dat er al behoorlijk wat kaakbot verdwenen was.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:48:45 #43
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163536387
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:48 schreef MissMickey het volgende:

[..]

Een verstandskies kwam niet goed door(lag op zn zijkant) en toen er een röntgenfoto werd gemaakt konden ze zien dat er al behoorlijk wat kaakbot verdwenen was.
Ah oke.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 16:06:03 #44
137949 Disana
pi_163536704
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:32 schreef MissMickey het volgende:
Ik heet Chantal en ben 30 jaar. Werd in januari 2009 van de 1 op de andere dag erg ziek. Halverwege 2010 de diagnose crohn gekregen.
Na het overlijden van mijn arts wou mijn nieuwe vaste arst opnieuw kijken en heeft hij er de naam "crohnishe(geen chronische) colitis" aan gegeven. (uiteraard is de ziekte wel chronisch)
Ik heb onstekingen in een patroon kenmerkend voor de ziekte van crohn maar alleen in de dikke darm.
Welkom in dit topic, en vervelend dat je Crohn hebt. Niet dat ik hier wil wegjagen trouwens, maar weet je dat er ook een topic speciaal voor jouw ziekte en Colitis Ulcerosa is?

LIF / Ziekte van Crohn en Colitis Ulcerosa deel 46. Tussen Kunst en Werkelijkheid
pi_163537483
Welkom MissMickey!

Superkimmi, dat heb je weer achter de rug. Ik ga ervan uit dat je het gewoon gehaald hebt en heb je nu lekker lang vakantie tot september?
pi_163537879
Ik had om half 5 die telefonische afspraak met slaapverpleegkundige en ze heeft nog niet gebeld -O-

Net zelf gebeld en kreeg al antwoordapparaat dat secretaresses er maar tot half 5 zijn...
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:02:57 #47
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163538213
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik had om half 5 die telefonische afspraak met slaapverpleegkundige en ze heeft nog niet gebeld -O-

Net zelf gebeld en kreeg al antwoordapparaat dat secretaresses er maar tot half 5 zijn...
Oh wat lekker frusterend weer }:|
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:07:17 #48
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163538362
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:43 schreef Adriane het volgende:
Welkom MissMickey!

Superkimmi, dat heb je weer achter de rug. Ik ga ervan uit dat je het gewoon gehaald hebt en heb je nu lekker lang vakantie tot september?
nee helaas niet. Mijn scriptie moet ook nog af. En dat heeft even op een laag pitje gestaan door alle omstandigheden hier thuis. Maar ga er nu heel gemotiveerd mee verder, dus komt goed!

En scriptie voelt toch anders, daar kan je prima dingen omheen plannen :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163538786
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oh wat lekker frusterend weer }:|
Ja ze heeft nog niet gebeld, dus gaat hem niet meer worden denk ik :(
Morgenochtend zelf maar weer bellen dan...
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:25:56 #50
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163538819
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:24 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ze heeft nog niet gebeld, dus gaat hem niet meer worden denk ik :(
Morgenochtend zelf maar weer bellen dan...
Zo fijn als ze ze zich niet aan de afspraken houden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163538935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:25 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zo fijn als ze ze zich niet aan de afspraken houden.
Idd en vooral kut dat je er dan zelf weer achteraan moet. En na deze week is ze op vakantie, dus moet echt deze week wat horen van haar.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:35:17 #52
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163539004
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Idd en vooral kut dat je er dan zelf weer achteraan moet. En na deze week is ze op vakantie, dus moet echt deze week wat horen van haar.
Ook dat nog. Lekker dan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 17:40:24 #53
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163539090
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik had om half 5 die telefonische afspraak met slaapverpleegkundige en ze heeft nog niet gebeld -O-

Net zelf gebeld en kreeg al antwoordapparaat dat secretaresses er maar tot half 5 zijn...
je weet soms bijna van te voren dat ze niet gaan bellen.. ongelooflijk hoe vaak dat gebeurd in de zorg -.-
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163539214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik had om half 5 die telefonische afspraak met slaapverpleegkundige en ze heeft nog niet gebeld -O-

Net zelf gebeld en kreeg al antwoordapparaat dat secretaresses er maar tot half 5 zijn...
Mooi ruk :'(, helaas herkenbaar ;(. Succes met erachteraan bellen :)
pi_163539310
Nou ze heeft toch nog gebeld! :o :o :o
Blijkt dat mn lichaam de melatonine die ik bij slik omdat ik het 's avonds te weinig heb, niet goed afbreekt. Vandaar dat ik overdag ook nog zo moe ben waarschijnlijk, omdat het dan dus weer te hoog is :{
Dus nou moet ik toch maar weer minderen met slikken. Van 1.5 gram naar 1 gram en als dat na 3 weken nog geen effect heeft naar 0.3 gram. 15 augustus moet ik weer terugkomen. Dus maar afwachten of dit effect heeft. En ik moet dus veel de zon opzoeken omdat dat het ook afbreekt. Dus op therapeutische basis verplicht in de zon zitten haha 8-)

Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...

[ Bericht 6% gewijzigd door _Hestia_ op 05-07-2016 18:04:24 ]
pi_163539560
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Nou ze heeft toch nog gebeld! :o :o :o
Blijkt dat mn lichaam de melatonine die ik bij slik omdat ik het 's avonds te weinig heb, niet goed afbreekt. Vandaar dat ik overdag ook nog zo moe ben waarschijnlijk, omdat het dan dus weer te hoog is :{
Dus nou moet ik toch maar weer minderen met slikken. Van 1.5 gram naar 1 gram en als dat na 3 weken nog geen effect heeft naar 0.3 gram. 15 augustus moet ik weer terugkomen. Dus maar afwachten of dit effect heeft. En ik moet dus veel de zon opzoeken omdat dat het ook afbreekt. Dus op therapeutische basis verplicht in de zon zitten haha 8-)

Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...
Moet ie wel schijnen... -O-
pi_163539576
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Moet ie wel schijnen... -O-
Ja idd, maar het wordt beter als ik de verwachting zie ^O^
pi_163539607
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Nou ze heeft toch nog gebeld! :o :o :o
Blijkt dat mn lichaam de melatonine die ik bij slik omdat ik het 's avonds te weinig heb, niet goed afbreekt. Vandaar dat ik overdag ook nog zo moe ben waarschijnlijk, omdat het dan dus weer te hoog is :{
Dus nou moet ik toch maar weer minderen met slikken. Van 1.5 gram naar 1 gram en als dat na 3 weken nog geen effect heeft naar 0.3 gram. 15 augustus moet ik weer terugkomen. Dus maar afwachten of dit effect heeft. En ik moet dus veel de zon opzoeken omdat dat het ook afbreekt. Dus op therapeutische basis verplicht in de zon zitten haha 8-)

Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...
Fijn, dat ze nog gebeld heeft. Ik ben benieuwd,maar therapeutisch in de zon zitten is niet verkeerd. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Adriane op 05-07-2016 18:56:23 ]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:09:14 #59
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163539618
Sylvana slik je ook iets van vitamines? Ik slik vitamine c en d en ook magnesium en mijn vermoeidheid is echt een stuk minder.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:13:20 #60
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163539678
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Nou ze heeft toch nog gebeld! :o :o :o
Blijkt dat mn lichaam de melatonine die ik bij slik omdat ik het 's avonds te weinig heb, niet goed afbreekt. Vandaar dat ik overdag ook nog zo moe ben waarschijnlijk, omdat het dan dus weer te hoog is :{
Dus nou moet ik toch maar weer minderen met slikken. Van 1.5 gram naar 1 gram en als dat na 3 weken nog geen effect heeft naar 0.3 gram. 15 augustus moet ik weer terugkomen. Dus maar afwachten of dit effect heeft. En ik moet dus veel de zon opzoeken omdat dat het ook afbreekt. Dus op therapeutische basis verplicht in de zon zitten haha 8-)

Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...
Balen van die hypo :(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163539680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:07 schreef superkimmi het volgende:

[..]

nee helaas niet. Mijn scriptie moet ook nog af. En dat heeft even op een laag pitje gestaan door alle omstandigheden hier thuis. Maar ga er nu heel gemotiveerd mee verder, dus komt goed!

En scriptie voelt toch anders, daar kan je prima dingen omheen plannen :)
Veel succes!
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:14:21 #62
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163539699
\
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:09 schreef Diconnected het volgende:
Sylvana slik je ook iets van vitamines? Ik slik vitamine c en d en ook magnesium en mijn vermoeidheid is echt een stuk minder.
Gewoon van de drogist?

Ik denk er over om ook extra vitaminen te gaan slikken. Ook onder andere omdat ik zo ontzettend moe ben, ligt bij mij ook aan mijn HB maar kan er vast zelf ook wel wat aan doen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163539751
Dankjullie, ik ben ook benieuwd. Ik slik sindskort ook vitamine D (doktersrecept, niet van drogist) omdat dat te laag was en dat mijn vermoeidheid ook kon verklaren. Dus en dat en die melatonine wat niet afgebroken wordt. Dus hopelijk gaat het nu beter nu ik vitamine D slik en minder met melatonine. Nu alleen hopen dat ik daardoor niet 's avonds juist weer problemen krijg met slapen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:19:01 #64
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_163539752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:14 schreef LPFAN het volgende:
\

[..]

Gewoon van de drogist?

Ik denk er over om ook extra vitaminen te gaan slikken. Ook onder andere omdat ik zo ontzettend moe ben, ligt bij mij ook aan mijn HB maar kan er vast zelf ook wel wat aan doen.
Yep :Y allemaal Kruidvat eigen merk.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:20:51 #65
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163539779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:19 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Yep :Y allemaal Kruidvat eigen merk.
Zal morgens eens gaan kijken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163540201
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...
Das wel kut. Nu weer mooie bloedsuiker?
pi_163540417
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Das wel kut. Nu weer mooie bloedsuiker?
Ja zit nu weer op 7.8 ^O^
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:55:42 #68
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163540432
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:55 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja zit nu weer op 7.8 ^O^
^O^
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:56:45 #69
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163540457
Pffff ben vandaag ook weer 2 buisjes bloed kwijt, en donderdag er weer 4 buisjes bij. En mijn HB is al zo goed _O- Stelletje vampiers daar :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163540887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef LPFAN het volgende:
Pffff ben vandaag ook weer 2 buisjes bloed kwijt, en donderdag er weer 4 buisjes bij. En mijn HB is al zo goed _O- Stelletje vampiers daar :P
Waarom hebben ze zoveel nodig dan?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:20:39 #71
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163540987
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:15 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Waarom hebben ze zoveel nodig dan?
Vandaag voor het UMCG, voor transplantatie, ( doen ze om de zoveel maanden) en die van donderdag zijn de maandelijkse waardes.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163541135
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:20 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vandaag voor het UMCG, voor transplantatie, ( doen ze om de zoveel maanden) en die van donderdag zijn de maandelijkse waardes.
Aha oke ^O^
Maar wel rot idd als je hb al zo laag is.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:32:06 #73
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163541208
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aha oke ^O^
Maar wel rot idd als je hb al zo laag is.
Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 19:45:00 #74
137949 Disana
pi_163541412
Ik voel me echt doodongelukkig. Mijn medisch maatschappelijk werkster zou mijn nieuwe nefroloog aanspreken om te zien of de operatie naar voren geschoven kon worden, maar ze zou hem vandaag pas zien. Ik de hele dag op bericht wachten, toen maar zelf gemaild of ze al iets kon vertellen. Nou mooi hoor, de nefroloog wil weer eerst met de chirurg spreken. En zo blijft alles maar rondtollen en voortduren. Er lijkt geen einde aan te komen.
pi_163541464
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;p
Ja spannend! Ik ben ook benieuwd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik voel me echt doodongelukkig. Mijn medisch maatschappelijk werkster zou mijn nieuwe nefroloog aanspreken om te zien of de operatie naar voren geschoven kon worden, maar ze zou hem vandaag pas zien. Ik de hele dag op bericht wachten, toen maar zelf gemaild of ze al iets kon vertellen. Nou mooi hoor, de nefroloog wil weer eerst met de chirurg spreken. En zo blijft alles maar rondtollen en voortduren. Er lijkt geen einde aan te komen.
Ahh jeetje dat is echt balen ja :(
Ik hoop echt dat je snel meer duidelijkheid hebt. Dikke knuffel :*
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:52:16 #76
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163541554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik voel me echt doodongelukkig. Mijn medisch maatschappelijk werkster zou mijn nieuwe nefroloog aanspreken om te zien of de operatie naar voren geschoven kon worden, maar ze zou hem vandaag pas zien. Ik de hele dag op bericht wachten, toen maar zelf gemaild of ze al iets kon vertellen. Nou mooi hoor, de nefroloog wil weer eerst met de chirurg spreken. En zo blijft alles maar rondtollen en voortduren. Er lijkt geen einde aan te komen.
Gatverdamme :( Knuffel! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163541679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik voel me echt doodongelukkig. Mijn medisch maatschappelijk werkster zou mijn nieuwe nefroloog aanspreken om te zien of de operatie naar voren geschoven kon worden, maar ze zou hem vandaag pas zien. Ik de hele dag op bericht wachten, toen maar zelf gemaild of ze al iets kon vertellen. Nou mooi hoor, de nefroloog wil weer eerst met de chirurg spreken. En zo blijft alles maar rondtollen en voortduren. Er lijkt geen einde aan te komen.
Oh, wat balen :( er lijkt inderdaad geen einde aan te komen. Houdt jouw medisch maatschappelijk werkster wel een vinger aan de pols?
Anders denk ik dat ik nog eerder geopereerd ben als jij.
Dikke knuffel *;
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 19:58:39 #78
137949 Disana
pi_163541696
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;p
Heb jij ook bloed geprikt bij de prikpoli van het UMCG? Daar moet ik morgen ook heen, want vrijdag wil mijn nieuwe nefroloog mijn waarden weten. Dan zie ik hem voor het eerst, hij is mijn vierde nefroloog in zes jaar.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 20:00:41 #79
137949 Disana
pi_163541749
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:57 schreef Adriane het volgende:

[..]

Oh, wat balen :( er lijkt inderdaad geen einde aan te komen. Houdt jouw medisch maatschappelijk werkster wel een vinger aan de pols?
Anders denk ik dat ik nog eerder geopereerd ben als jij.
Dikke knuffel *;
Tja, we kunnen wel een wedstrijdje houden, maar dan win jij, want bij mij blijven ze maar uitstellen en de tijd nemen. Ik hoop voor jou het het bij jou vlotter gaat.

Ja, mijn medisch maatschappelijk werkster houdt de vinger aan de pols, alleen vandaag had ze het kennelijk weer te druk om me eerder te mailen. Ze wil in zulke situaties dat ik zelf aan de bel trek, en dat heb ik dus na half zes gedaan. Dan komt ze ook met een vlot antwoord.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:01:12 #80
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163541760
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb jij ook bloed geprikt bij de prikpoli van het UMCG? Daar moet ik morgen ook heen, want vrijdag wil mijn nieuwe nefroloog mijn waarden weten. Dan zie ik hem voor het eerst, hij is mijn vierde nefroloog in zes jaar.
Nee, doen ze bij dialyse in het Martini. Wordt dan door het lab naar het UMCG gebracht. Hoor vaker dat je bij het umcg van arts verwisseld ja, heel irritant lijkt me.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163541775
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb jij ook bloed geprikt bij de prikpoli van het UMCG? Daar moet ik morgen ook heen, want vrijdag wil mijn nieuwe nefroloog mijn waarden weten. Dan zie ik hem voor het eerst, hij is mijn vierde nefroloog in zes jaar.
En dan maar hopen dat hij en de chirurg overleg hebben gehad.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 20:02:19 #82
137949 Disana
pi_163541780
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:01 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, doen ze bij dialyse in het Martini. Wordt dan door het lab naar het UMCG gebracht. Hoor vaker dat je bij het umcg van arts verwisseld ja, heel irritant lijkt me.
Oh dat is sjiek, dat ze het voor je vervoeren.

Ja, dat is niet leuk. Daarom heeft mijn medisch maatschappelijk werkster nu een sympathieke nefroloog voor me uitgezocht die in vaste dienst is en blijft.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 20:03:10 #83
137949 Disana
pi_163541801
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef mootie het volgende:

[..]

En dan maar hopen dat hij en de chirurg overleg hebben gehad.
Dat zal toch wel? Oh god, je brengt me weer op ideeën. Mijn zenuwen zijn helemaal aan rafels.
pi_163541873
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zal toch wel? Oh god, je brengt me weer op ideeën. Mijn zenuwen zijn helemaal aan rafels.
Sorry, was niet de bedoeling! Maar als jij een afspraak hebt staan dan hebben ze wel gepraat, zeker omdat de mmw er ook aandacht aan besteedt!
pi_163541876
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;p
Balen is dat hè? Ik heb nog liever pijn dan die eeuwige vermoeidheid.
Meestal heb ik ze allebei. Maar waarom hoor je zaterdag pas wat je waarde is?
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 20:07:50 #86
137949 Disana
pi_163541901
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Sorry, was niet de bedoeling! Maar als jij een afspraak hebt staan dan hebben ze wel gepraat, zeker omdat de mmw er ook aandacht aan besteedt!
Ik hoop het van harte, maar niets verbaast me nog.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:08:55 #87
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163541926
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat is sjiek, dat ze het voor je vervoeren.

Ja, dat is niet leuk. Daarom heeft mijn medisch maatschappelijk werkster nu een sympathieke nefroloog voor me uitgezocht die in vaste dienst is en blijft.
Oh das fijn!

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:06 schreef Adriane het volgende:

[..]

Balen is dat hè? Ik heb nog liever pijn dan die eeuwige vermoeidheid.
Meestal heb ik ze allebei. Maar waarom hoor je zaterdag pas wat je waarde is?
Ja idd, ik word er gek van. Omdat het wel een paar uur duurt voor het bekend is en ik dan al weer thuis zit donderdag dus hoor het zaterdag als ik er weer ben :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163541953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat is sjiek, dat ze het voor je vervoeren.

Ja, dat is niet leuk. Daarom heeft mijn medisch maatschappelijk werkster nu een sympathieke nefroloog voor me uitgezocht die in vaste dienst is en blijft.
Dat klinkt wel goed.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:20:35 #89
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163542132
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte, maar niets verbaast me nog.
Pff als ik het allemaal zo hoor lijkt het net alsof ze even vergeten dat ze zowaar met een mens te maken hebben. Wat een drama. Knuffel :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2016 @ 20:25:14 #90
137949 Disana
pi_163542244
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:20 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Pff als ik het allemaal zo hoor lijkt het net alsof ze even vergeten dat ze zowaar met een mens te maken hebben. Wat een drama. Knuffel :*
Allen dank voor de knuffels, ik kan ze goed gebruiken.
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:48:03 #91
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554265
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpen *O* Volgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpen *O* Volgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen *O*
En wat ga je doen?
pi_163554322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpen *O* Volgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen *O*
Oh dat klinkt echt leuk en vooral dat laatste is fijn! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:50:14 #94
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En wat ga je doen?
Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.
Bijzonder concept. Dus er wordt geen geld verdient?
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:51:09 #96
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554346
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oh dat klinkt echt leuk en vooral dat laatste is fijn! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah en het is maar 2 uur in de week en op loopafstand *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:51:24 #97
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bijzonder concept. Dus er wordt geen geld verdient?
Geen cent.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen cent.
Hoe betaald men huur, gas, licht en water? Maar leuk dat je het doet. Ik zit er ook soms naar te kijken maar doe het niet.
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:57:07 #99
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe betaald men huur, gas, licht en water? Maar leuk dat je het doet. Ik zit er ook soms naar te kijken maar doe het niet.
Het zit bij de vensterschool hier in, dus hoeft niet betaald te worden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het zit bij de vensterschool hier in, dus hoeft niet betaald te worden.
Ken ik niet. Wel een goed idee.
  woensdag 6 juli 2016 @ 11:58:36 #101
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554512
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ken ik niet. Wel een goed idee.
Wat ken je niet?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554530
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:58 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat ken je niet?
Het concept en de school niet.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:00:11 #103
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:59 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het concept en de school niet.
Het is een basisschool. En verder zitten er allemaal bedrijven en dergelijke in.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is een basisschool. En verder zitten er allemaal bedrijven en dergelijke in.
Is dat iets nieuws?
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:02:33 #105
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Is dat iets nieuws?
Nee.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee.
Het is een school met een mix van kinderen en bedrijven. Wat hebben de kinderen eraan?
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:05:25 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een school met een mix van kinderen en bedrijven. Wat hebben de kinderen eraan?
Niks, moet dat dan? Verder gaan we nu erg offtopic dus laten we weer ontopic gaan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Niks, moet dat dan? Verder gaan we nu erg offtopic dus laten we weer ontopic gaan.
Bijzonder in elk geval. Okay. Zijn er meer mensen hier die psychologische hulp krijgen om te accepteren wat je voor ziekte hebt?
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:07:23 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:06 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bijzonder in elk geval. Okay. Zijn er meer mensen hier die psychologische hulp krijgen om te accepteren wat je voor ziekte hebt?
Wel gehad maar niet meer nodig.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:07:32 #110
3542 Gia
User under construction
pi_163554694
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een school met een mix van kinderen en bedrijven. Wat hebben de kinderen eraan?
Moeten die er iets aan hebben, dan?
pi_163554730
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:07 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wel gehad maar niet meer nodig.
Hielp het? Ik heb het eenmaal gehad en ga het nu weer doen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:11:06 #112
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:09 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hielp het? Ik heb het eenmaal gehad en ga het nu weer doen.
Ja, heb er veel aan gehad.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554814
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja, heb er veel aan gehad.
Moeilijk. Men wilde mij eerst in een soort van groepsgesprek plaatsen. Nu wordt het 1 op 1.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:12:48 #114
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554831
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Moeilijk. Men wilde men eerst in een soort van groepsgesprek plaatsen. Nu wordt het 1 op 1.
Ik heb gelijk 1 op 1 gehad.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb gelijk 1 op 1 gehad.
Dat heb ik de eerste keer ook gehad. Het ging mij iets teveel over familie en bijzaken.
  woensdag 6 juli 2016 @ 12:14:36 #116
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163554874
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heb ik de eerste keer ook gehad. Het ging mij iets teveel over familie en bijzaken.
Dan moet je dat aangeven.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163554950
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 12:14 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dan moet je dat aangeven.
Dat heb ik gedaan. Ze wilde mij beter leren kennen. Misschien dat het deze keer anders gaat. Als men iemand kan vinden.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:14:36 #118
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163556292
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 6 juli 2016 @ 13:21:25 #119
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163556460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o :o :o Goed alle kleren uitgewassen enzo? Als je er maar eentje meeneemt heb je zo een plaag.. brr
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:10:47 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163558682
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bah!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 15:37:14 #121
137949 Disana
pi_163559263
Wezen bloedprikken voor de afspraak met de nefroloog aanstaande vrijdag en braaf mijn urine ingeleverd. Voel me vandaag iets minder gestresst, maar heb wel een zeer hoge hartslag. Vind het verder wel fijn dat de zon schijnt.
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:40:01 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163559315
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:37 schreef Disana het volgende:
Wezen bloedprikken voor de afspraak met de nefroloog aanstaande vrijdag en braaf mijn urine ingeleverd. Voel me vandaag iets minder gestresst, maar heb wel een zeer hoge hartslag. Vind het verder wel fijn dat de zon schijnt.
Door de stress?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 15:40:24 #123
137949 Disana
pi_163559326
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:40 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Door de stress?
Ik denk het, ik heb in rust een hartslag van 120.
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 15:42:10 #124
137949 Disana
pi_163559357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.
Lijkt me een prima vrijwilligersbaantje, zeker als het dichtbij is voor je en niet te lang.
  woensdag 6 juli 2016 @ 15:47:52 #125
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163559436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk het, ik heb in rust een hartslag van 120.
Oei!

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 15:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Lijkt me een prima vrijwilligersbaantje, zeker als het dichtbij is voor je en niet te lang.
Nee idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:20:33 #126
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163562777
Ik heb voor de gein eens opgezocht hoeveel dialyse kost. ¤600 euro PER dialyse dat is dus ¤1800 per week. _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163562825
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb voor de gein eens opgezocht hoeveel dialyse kost. ¤600 euro PER dialyse dat is dus ¤1800 per week. _O-
En?
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:24:49 #128
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163562862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb voor de gein eens opgezocht hoeveel dialyse kost. ¤600 euro PER dialyse dat is dus ¤1800 per week. _O-
Haha _O- dus daar gaan al mn belastingcenten heen! :*

De operatie van mn schoonmoeder toen ze net kanker had kostte 50.000 euro en dat was excl de week in het zkh liggen daarna. Als je dat ziet moet je toch ff slikken en blij zijn dat we hier wonen en niet in amerika ofzo
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163562923
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:24 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha _O- dus daar gaan al mn belastingcenten heen! :*

De operatie van mn schoonmoeder toen ze net kanker had kostte 50.000 euro en dat was excl de week in het zkh liggen daarna. Als je dat ziet moet je toch ff slikken en blij zijn dat we hier wonen en niet in amerika ofzo
Ken je het zorghotel? Dat kost 160 euro per dag gewoon omdat je als normaal mens behandelt wil worden.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:41:30 #130
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En?
Hoezo en?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:42:11 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563268
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:24 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Haha _O- dus daar gaan al mn belastingcenten heen! :*

De operatie van mn schoonmoeder toen ze net kanker had kostte 50.000 euro en dat was excl de week in het zkh liggen daarna. Als je dat ziet moet je toch ff slikken en blij zijn dat we hier wonen en niet in amerika ofzo
Nee idd, dure business.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hoezo en?
Wat maakt het uit? Volgens mij juist iets wat je niet moet zeggen.
pi_163563331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:20 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb voor de gein eens opgezocht hoeveel dialyse kost. ¤600 euro PER dialyse dat is dus ¤1800 per week. _O-
Dat zijn flinke bedragen ja :o
Zo hebben wij na het ongeluk van vriendlief ook gekeken hoeveel alles kostte, operatie, weken op IC etc, dan schrik je ook behoorlijk ( uiteindelijk heeft alles bijna 150.000 euro gekost :o )

Ik last trouwens vandaag in een interview dat je maar max 5 jaar kunt dialyseren omdat het zo schadelijk is voor je lichaam. Dat wist ik ook helemaal niet :o Dus dan is het of geluk hebben op een nier, of doodgaan :o
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:45:37 #134
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563339
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:43 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Volgens mij juist iets wat je niet moet zeggen.
Waarom niet? Ik was er nieuwsgierig naar.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563382
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:45 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik was er nieuwsgierig naar.
Omdat het bepaalde mensen misschien een verkeerd idee geeft. Het is niet tegen jou.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:47:35 #136
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:45 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat zijn flinke bedragen ja :o
Zo hebben wij na het ongeluk van vriendlief ook gekeken hoeveel alles kostte, operatie, weken op IC etc, dan schrik je ook behoorlijk ( uiteindelijk heeft alles bijna 150.000 euro gekost :o )

Ik last trouwens vandaag in een interview dat je maar max 5 jaar kunt dialyseren omdat het zo schadelijk is voor je lichaam. Dat wist ik ook helemaal niet :o Dus dan is het of geluk hebben op een nier, of doodgaan :o
Dat is niet waar! Rustig maar ;) Ik kan het nog jaren volhouden, er zijn mensen bekend die al 30 jaar dialyseren. Wat wel waar is is dat meestal naar 5 jaar je niet meer kan dialyseren via buikspoeling omdat je buikvlies dan kapot is, maar met een shunt is het jaren goed te doen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:48:04 #137
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Omdat het bepaalde mensen misschien een verkeerd idee geeft. Het is niet tegen jou.
Vast niet, we hebben het hier vaak over kosten gehad.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Vast niet, we hebben het hier vaak over kosten gehad.
Dat heb ik dan niet gelezen. Van mijzelf weet ik dat sommige mensen gaan klagen over wat ik kost.
pi_163563427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dat is niet waar! Rustig maar ;) Ik kan het nog jaren volhouden, er zijn mensen bekend die al 30 jaar dialyseren. Wat wel waar is is dat meestal naar 5 jaar je niet meer kan dialyseren via buikspoeling omdat je buikvlies dan kapot is, maar met een shunt is het jaren goed te doen ;)
Aahhh oké gelukkig maar :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:51:16 #140
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aahhh oké gelukkig maar :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk wel enorm belastend voor je lichaam dat zeg ik niet, vooral als er veel vocht uit moet. Maar bijvoorbeeld in mijn geval is mijn lichaam nu "gezond" dankzij dialyse. Werkt zoals het moet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:51 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel enorm belastend voor je lichaam dat zeg ik niet, vooral als er veel vocht uit moet. Maar bijvoorbeeld in mijn geval is mijn lichaam nu "gezond" dankzij dialyse. Werkt zoals het moet.
Oke dat is wel fijn dan en ja het is echt niet niks wat er dan 3/4 keer in de week gebeurd. Ik vind het wel interessant iig, maar dat heb ik sowieso met veel dingen die in het ziekenhuis gebeuren ( vroeger zelfs na een afspraak met een kinderarts (poliklinisch) naar de verpleegafdeling gesneakt om te kijken hoe dat eruit zag :') )
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:55:38 #142
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:53 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oke dat is wel fijn dan en ja het is echt niet niks wat er dan 3/4 keer in de week gebeurd. Ik vind het wel interessant iig, maar dat heb ik sowieso met veel dingen die in het ziekenhuis gebeuren ( vroeger zelfs na een afspraak met een kinderarts (poliklinisch) naar de verpleegafdeling gesneakt om te kijken hoe dat eruit zag :') )
Heb ik ook hoor, Ik ben gek op alles wat medisch is :P Vind het ook leuk om gewoon in het ziekenhuis rond te lopen. ( Ken die nou ook als mijn broekzak :P)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor, Ik ben gek op alles wat medisch is :P Vind het ook leuk om gewoon in het ziekenhuis rond te lopen. ( Ken die nou ook als mijn broekzak :P)
Ja precies! Alleen nadat ik vorig jaar 2 weken elke dag op de IC had gezeten vond ik dat toch niet zo heel leuk om te weten allemaal ;(
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:56:37 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563584
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja precies! Alleen nadat ik vorig jaar 2 weken elke dag op de IC had gezeten vond ik dat toch niet zo heel leuk om te weten allemaal ;(
Ah nee kan ik me voorstellen dan idd ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 18:57:40 #145
137949 Disana
pi_163563605
Ik begreep zes jaar geleden dat het zo'n slordige 75.000 euro per jaar kost.
pi_163563609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:56 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ah nee kan ik me voorstellen dan idd ;(
Het is interessant als het bij een ander op tv is ( hoe rot ook dan natuurlijk) Maar als het je zelf overkomt is het een heel ander verhaal.
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:58:33 #147
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563626
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
Ik begreep zes jaar geleden dat het zo'n slordige 75.000 euro per jaar kost.
Ja idd. Hoop geld iig :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het is interessant als het bij een ander op tv is ( hoe rot ook dan natuurlijk) Maar als het je zelf overkomt is het een heel ander verhaal.
Ja idd is ook zo.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563676
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat heb ik dan niet gelezen. Van mijzelf weet ik dat sommige mensen gaan klagen over wat ik kost.
Zou me daar niks van aantrekken.
Dat is het probleem van je verzekering en niet van de mensen die daar wat van zeggen.
Hier héb je je verzekering juist voor. ;)
pi_163563717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zou me daar niks van aantrekken.
Dat is het probleem van je verzekering en niet van de mensen die daar wat van zeggen.
Hier héb je je verzekering juist voor. ;)
Veel mensen denken anders. Dat is vervelend. Alsof je de maatschappij iets schuldig bent en voor de lol ziek bent geworden.
pi_163563774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Veel mensen denken anders. Dat is vervelend. Alsof je de maatschappij iets schuldig bent en voor de lol ziek bent geworden.
Daarom zeg ik ook dat je je er niks van aan moet trekken.
Sommige mensen snappen het gewoon niet.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:06:04 #151
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563785
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:05 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat je je er niks van aan moet trekken.
Sommige mensen snappen het gewoon niet.
Helaas niet idd
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563878
Hoe doen mensen hier dat met 100% afgekeurd zijn of worden trouwens? Hoe makkelijk ging dat?
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:10:48 #153
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563892
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Jaroon het volgende:
Hoe doen mensen hier dat met 100% afgekeurd zijn of worden trouwens? Hoe makkelijk ging dat?
Geen idee, ik ben niet afgekeurd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben niet afgekeurd.
Maar je bent wel veel tijd kwijt aan dialyse. Dan heb je toch een bepaalde status?
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:12:46 #155
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163563936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar je bent wel veel tijd kwijt aan dialyse. Dan heb je toch een bepaalde status?
Ik heb geen sollicitatieplicht maar ik ben niet afgekeurd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163563970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb geen sollicitatieplicht maar ik ben niet afgekeurd.
Raar. Ik ken het. Komt het door je leeftijd?
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:16:42 #157
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163564016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Raar. Ik ken het. Komt het door je leeftijd?
Nee is niet raar. Ik hoef niet afgekeurd te worden. Ik zou prima kunnen werken. Maar dialyse is nu te tijdrovend en daarom heb ik geen sollicitatieplicht. Zodra ik een nieuwe nier heb en die goed werkt ga ik weer werken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163564040
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Jaroon het volgende:
Hoe doen mensen hier dat met 100% afgekeurd zijn of worden trouwens? Hoe makkelijk ging dat?
Nou, makkelijk ging het niet. Moest allerlei verslagen/bewijzen etc meenemen, op gesprek bij UWV bij verzekeringsarts en arbeidsdeskundige en uiteindelijk dus afgekeurd. Ging wel een hele tijd overheen iig voor het allemaal rond was.
pi_163564098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nou, makkelijk ging het niet. Moest allerlei verslagen/bewijzen etc meenemen, op gesprek bij UWV bij verzekeringsarts en arbeidsdeskundige en uiteindelijk dus afgekeurd. Ging wel een hele tijd overheen iig voor het allemaal rond was.
Precies. Ik ben pas helemaal vrij sinds zeg 6 maanden. Ook omdat ik zelf moeilijk deed. Ik wilde niet afgekeurd worden. Maar na x aantal jaar wil je dat wel en blijkt je eerdere opstelling tegen te werken.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:22:04 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163564148
Pffff was vandaag niet heel erg moe ondanks dat ik er vroeg uit moest (eindelijk!) Maar kak nu wel gigantisch in. Zo maar ff douchen zal wel helpen :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163564168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:20 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Precies. Ik ben pas helemaal vrij sinds zeg 6 maanden. Ook omdat ik zelf moeilijk deed. Ik wilde niet afgekeurd worden. Maar na x aantal jaar wil je dat wel en blijkt je eerdere opstelling tegen te werken.
Hoe heb je dat eerst gedaan dan? Als je eerst niet afgekeurd wilde worden, waarom ben je dan naar het UWV gegaan?

Het kan best zijn dat ik uiteindelijk ooit wel een baantje voor een X aantal uur in de week aan kan hoor. Maar zolang ik nog behandeling heb iig niet en eerst maar eens vrijwilligerswerk doen. En dan zien we daarna wel hoe dat allemaal loopt en wat ik aan kan.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:30:59 #162
3542 Gia
User under construction
pi_163564397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Jaroon het volgende:
Hoe doen mensen hier dat met 100% afgekeurd zijn of worden trouwens? Hoe makkelijk ging dat?
Ben nog van de oude regeling. In 1993 afgekeurd. In 2007 met de grote herkeuringsactie nog eens bevestigd. Toen was er de hartkwaal inmiddels bijgekomen. In 2011 kanker. Ben nu 52, denk niet dat ik nog herkeurd ga worden. Maar......wil wel wat doen voor de samenleving.....na de verbouwing.
pi_163564412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe heb je dat eerst gedaan dan? Als je eerst niet afgekeurd wilde worden, waarom ben je dan naar het UWV gegaan?

Het kan best zijn dat ik uiteindelijk ooit wel een baantje voor een X aantal uur in de week aan kan hoor. Maar zolang ik nog behandeling heb iig niet en eerst maar eens vrijwilligerswerk doen. En dan zien we daarna wel hoe dat allemaal loopt en wat ik aan kan.
Ik heb die UWV afkeuring geweigerd omdat ik dat niet op mijn CV wilde hebben staan. Domste actie ooit. Dat gaf die arts ook aan.

Je kan ook gewoon deels gaan werken als je dat aankan.
pi_163564447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Ben nog van de oude regeling. In 1993 afgekeurd. In 2007 met de grote herkeuringsactie nog eens bevestigd. Toen was er de hartkwaal inmiddels bijgekomen. In 2011 kanker. Ben nu 52, denk niet dat ik nog herkeurd ga worden. Maar......wil wel wat doen voor de samenleving.....na de verbouwing.
Dus? UWV en 100% afgekeurd? "na de verbouwing......." Gewoon keihard werken nu dus. Ik begrijp het ;) Val en trap niet in de reintegratie onzin trouwens.
pi_163564501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb die UWV afkeuring geweigerd omdat ik dat niet op mijn CV wilde hebben staan. Domste actie ooit. Dat gaf die arts ook aan.

Je kan ook gewoon deels gaan werken als je dat aankan.
Aha oké. En ja ooit hopelijk wel, maar voorlopig nog niet ;)
pi_163564548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aha oké. En ja ooit hopelijk wel, maar voorlopig nog niet ;)
Op een gegeven ogenblik gaat het gat op je CV wel een grote rol spelen.
pi_163564605
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef Jaroon het volgende:
Hoe doen mensen hier dat met 100% afgekeurd zijn of worden trouwens? Hoe makkelijk ging dat?
Dat was niet zo heel lastig, mijn lijf was en is gewoon compleet verrot.
Medisch dossier overleggen of toestemming geven dat in te zien, verschijnen bij hun arts en het was (helaas) geregeld.
pi_163564624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat was niet zo heel lastig, mijn lijf was en is gewoon compleet verrot.
Medisch dossier overleggen of toestemming geven dat in te zien, verschijnen bij hun arts en het was (helaas) geregeld.
Dan heb je een ziekte die men begrijpt.
pi_163564699
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Op een gegeven ogenblik gaat het gat op je CV wel een grote rol spelen.
Tja, ik heb geen studie afgerond (in 2011 gestopt) en sindsdien al bijna 5 jaar niks meer gedaan dus qua werk/studie ( alleen behandelingen/opnames). Dus ik heb eigenlijk nog niet eens gewerkt ( op bijbaantjes na ;) ) Dus heb sowieso al heel wat uit te leggen ;)
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2016 @ 19:43:25 #170
137949 Disana
pi_163564709
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat was niet zo heel lastig, mijn lijf was en is gewoon compleet verrot.
Medisch dossier overleggen of toestemming geven dat in te zien, verschijnen bij hun arts en het was (helaas) geregeld.
Yep, zo was het bij mij ook. Fluitje van een cent, geen enkele twijfel.
pi_163564845
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, ik heb geen studie afgerond (in 2011 gestopt) en sindsdien al bijna 5 jaar niks meer gedaan dus qua werk/studie ( alleen behandelingen/opnames). Dus ik heb eigenlijk nog niet eens gewerkt ( op bijbaantjes na ;) ) Dus heb sowieso al heel wat uit te leggen ;)
Dat is dus een beetje een probleem.
  woensdag 6 juli 2016 @ 20:02:29 #172
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163565292
*telt tot 10*

Anyway morgen naar het UWV, heb m'n amc-dossier maar even uitgeprint, geen zin om daar een uur te zitten, ze lezen het maar in hun eigen tijd. }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 6 juli 2016 @ 20:03:16 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163565320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:02 schreef houdjemond het volgende:
*telt tot 10*

Anyway morgen naar het UWV, heb m'n amc-dossier maar even uitgeprint, geen zin om daar een uur te zitten, ze lezen het maar in hun eigen tijd. }:|
Succes!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163565513
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje een probleem.
Huh? Echt?! Meen je dat nou?! Serieus?! Hou eens op!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163565532
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:02 schreef houdjemond het volgende:
*telt tot 10*

Anyway morgen naar het UWV, heb m'n amc-dossier maar even uitgeprint, geen zin om daar een uur te zitten, ze lezen het maar in hun eigen tijd. }:|
Succes!
Hoe gaat het met je?
pi_163565541
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:02 schreef houdjemond het volgende:
*telt tot 10*

Anyway morgen naar het UWV, heb m'n amc-dossier maar even uitgeprint, geen zin om daar een uur te zitten, ze lezen het maar in hun eigen tijd. }:|
Succes morgen en goed plan idd, dat is zonde van de tijd dan.
pi_163565671
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Huh? Echt?! Meen je dat nou?! Serieus?! Hou eens op!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lag er wat dik bovenop.
pi_163565714
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Succes morgen en goed plan idd, dat is zonde van de tijd dan.
Het UWV heeft die gegevens in principe al.
pi_163565770
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:16 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het UWV heeft die gegevens in principe al.
Maar hoe up to date zijn die gegevens?
Bovendien, als je daar voor het eerst komt hebben ze helemaal geen medische gegevens van je.
pi_163565911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef vannelle het volgende:

[..]

Maar hoe up to date zijn die gegevens?
Bovendien, als je daar voor het eerst komt hebben ze helemaal geen medische gegevens van je.
Hoe up to date het is weet ik niet. Men heeft zeker medische gegevens van je. Ik heb die ooit bij hen opgevraagd. Men wist erg veel. Maar niet jouw overleg de laatste keer met een specialist.
pi_163566248
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe up to date het is weet ik niet. Men heeft zeker medische gegevens van je. Ik heb die ooit bij hen opgevraagd. Men wist erg veel. Maar niet jouw overleg de laatste keer met een specialist.
Dan heb je eerder al een keer toestemming gegeven om je dossier aan het UWV te geven anders kunnen ze dat onmogelijk hebben.
pi_163566551
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:34 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan heb je eerder al een keer toestemming gegeven om je dossier aan het UWV te geven anders kunnen ze dat onmogelijk hebben.
Ja. Anders loop je daar geheel vast.
pi_163568628
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:17 schreef houdjemond het volgende:

@vannelle; gelukkig stukken beter, thanks hun! Hoe is het daar?
Fijn om te horen dat het beter gaat. :* :D
Hier is na de proefbehandeling de pijn weer volop aanwezig maarrrr.......... 26 juli gaan ze weer zenuwen verdoven/uitschakelen. ^O^
Hoe lang ik daar profijt van ga hebben is niet te voorspellen maar elk weekje is meegenomen.
Een kennis van me heeft er 14 maanden profijt van gehad dus hóóp ik dat het bij mij ook zo goed werkt.
Kwestie van afwachten dus maar ik ben positief gestemd. :)
pi_163569225
Er zijn berichten verdwenen en op zich snap ik wel waarom.
Maar ik vind wel dat de mod die dat gedaan heeft dat beter even kan melden met opgaaf van redenen.
Al is het maar om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
  woensdag 6 juli 2016 @ 22:02:15 #185
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163569331
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:58 schreef vannelle het volgende:
Er zijn berichten verdwenen en op zich snap ik wel waarom.
Maar ik vind wel dat de mod die dat gedaan heeft dat beter even kan melden met opgaaf van redenen.
Al is het maar om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt.
Ja ik heb ze verwijderd, wou er een post over plaatsen maar kwam ff wat tussendoor.

Ik heb het ff opgeruimd want het hoort niet in dit topic thuis en vond het ook een beetje de verkeerde kant uitgaan.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 6 juli 2016 @ 23:04:44 #186
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163571641
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 13:21 schreef superkimmi het volgende:

[..]

:o :o :o Goed alle kleren uitgewassen enzo? Als je er maar eentje meeneemt heb je zo een plaag.. brr
Ja alles in de machine gedaan in anderhalve dag. Kwam er vandaag pas achter dat het wss bedswantsen waren :N
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_163572731
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ja alles in de machine gedaan in anderhalve dag. Kwam er vandaag pas achter dat het wss bedswantsen waren :N
Daar kun je behoorlijk ziek van worden. Tyfus bijv.
  donderdag 7 juli 2016 @ 00:02:46 #188
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163572754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 00:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar kun je behoorlijk ziek van worden. Tyfus bijv.
Past mooi bij de tyfuszooi in mn huis haha.

Maar zal wel loslopen :Y
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 7 juli 2016 @ 07:51:57 #189
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163574103
aargh dat klote wakker worden altijd.. ik klink weer als een 83-jarige na haar 4e pakje shag vd week :( . Zeker nu ik maar een kleine 5 uur heb geslapen.

Ga vandaag met een vriendin naar de dierentuin. Dat staat al een halfjaar op de planning maar door het weer en drukke studie (zij studeert hetzelfde) kwam het er niet van. Ze komt uit Ecuador en is nog nooit in een dierentuin geweest en blijft niet voor eeuwig in NL, dus ik wil echt niet afzeggen. Heb er gelukkig zelf verder ook nog wel zin in. Neem wel kleine maatregelen zoals emt de bus ipv fiets naar het station en vraag haar wel of we iets vaker kunnen pauzeren. en vooraf welke dieren ze echt graag wil zien, mocht het hele rondje me niet lukken
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163574262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 07:51 schreef superkimmi het volgende:
aargh dat klote wakker worden altijd.. ik klink weer als een 83-jarige na haar 4e pakje shag vd week :( . Zeker nu ik maar een kleine 5 uur heb geslapen.

Ga vandaag met een vriendin naar de dierentuin. Dat staat al een halfjaar op de planning maar door het weer en drukke studie (zij studeert hetzelfde) kwam het er niet van. Ze komt uit Ecuador en is nog nooit in een dierentuin geweest en blijft niet voor eeuwig in NL, dus ik wil echt niet afzeggen. Heb er gelukkig zelf verder ook nog wel zin in. Neem wel kleine maatregelen zoals emt de bus ipv fiets naar het station en vraag haar wel of we iets vaker kunnen pauzeren. en vooraf welke dieren ze echt graag wil zien, mocht het hele rondje me niet lukken
Ahhh dat is zeker klote dan zo'n nacht. Goed hoe je opties verzint om toch een leuke dag te hebben in de dierentuin. Welke ga je heen? Veel plezier! :*

Ik heb ook weer de halve nacht wakker gelegen. Buikpijn van de stress de laatste dagen. Heb normaal niet zo heel veel last van mn Crohn, maar met stress wel altijd. Het zonnetje schijnt al wel lekker, dus zonder jas onderweg nu. Goed voor mn melatonine-afbraak ;)
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:16:44 #191
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163574276
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ahhh dat is zeker klote dan zo'n nacht. Goed hoe je opties verzint om toch een leuke dag te hebben in de dierentuin. Welke ga je heen? Veel plezier! :*

Ik heb ook weer de halve nacht wakker gelegen. Buikpijn van de stress de laatste dagen. Heb normaal niet zo heel veel last van mn Crohn, maar met stress wel altijd. Het zonnetje schijnt al wel lekker, dus zonder jas onderweg nu. Goed voor mn melatonine-afbraak ;)
Blijdorp :) ik heb een abonnement. En dankjewel!

Komt de stress van iets specifieks? Als in, kan je proberen de oorzaak weg te halen? Probeer idd lekker vh zonnetje te genieten!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163574305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:16 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Blijdorp :) ik heb een abonnement. En dankjewel!

Komt de stress van iets specifieks? Als in, kan je proberen de oorzaak weg te halen? Probeer idd lekker vh zonnetje te genieten!
Ah leuk, dat is 1 van de weinige dierentuinen waar ik nog nooit ben geweest.

Ja het heeft een specifieke oorzaak, maar die is moeilijk weg te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:27:07 #193
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163574353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:16 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Blijdorp :) ik heb een abonnement. En dankjewel!

Komt de stress van iets specifieks? Als in, kan je proberen de oorzaak weg te halen? Probeer idd lekker vh zonnetje te genieten!
*O* Blijdorp is cool
Veel plezier
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 7 juli 2016 @ 08:28:56 #194
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163574366
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ah leuk, dat is 1 van de weinige dierentuinen waar ik nog nooit ben geweest.

Ja het heeft een specifieke oorzaak, maar die is moeilijk weg te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163574393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:28 schreef superkimmi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel en ja ik hoop het ook :*
  donderdag 7 juli 2016 @ 09:24:19 #196
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163574856
Veel plezier superkimmi!

Succes vandaag Sylvana, komt goed! :*

Ik had vandaag toch een afspraak bij de dokter vanmorgen? Hij was me vergeten :') Nu half uur later klaar omdat ik wel vrolijk zat te wachten.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 09:51:48 #197
137949 Disana
pi_163575269
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 07:51 schreef superkimmi het volgende:
aargh dat klote wakker worden altijd.. ik klink weer als een 83-jarige na haar 4e pakje shag vd week :( . Zeker nu ik maar een kleine 5 uur heb geslapen.

Ga vandaag met een vriendin naar de dierentuin. Dat staat al een halfjaar op de planning maar door het weer en drukke studie (zij studeert hetzelfde) kwam het er niet van. Ze komt uit Ecuador en is nog nooit in een dierentuin geweest en blijft niet voor eeuwig in NL, dus ik wil echt niet afzeggen. Heb er gelukkig zelf verder ook nog wel zin in. Neem wel kleine maatregelen zoals emt de bus ipv fiets naar het station en vraag haar wel of we iets vaker kunnen pauzeren. en vooraf welke dieren ze echt graag wil zien, mocht het hele rondje me niet lukken
Wat leuk, en je hebt er ook mooi weer bij, althans hier schijnt de zon.
  donderdag 7 juli 2016 @ 09:56:18 #198
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163575328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Wat leuk, en je hebt er ook mooi weer bij, althans hier schijnt de zon.
Hier in Rotterdam is het nog vrij frisjes, maar het is droog dus dan is t prima! :)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 7 juli 2016 @ 09:57:55 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163575350
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:56 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Hier in Rotterdam is het nog vrij frisjes, maar het is droog dus dan is t prima! :)
Das al heel wat _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 10:00:35 #200
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163575385
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:24 schreef LPFAN het volgende:
Veel plezier superkimmi!

Succes vandaag Sylvana, komt goed! :*

Ik had vandaag toch een afspraak bij de dokter vanmorgen? Hij was me vergeten :') Nu half uur later klaar omdat ik wel vrolijk zat te wachten.
Hoe vergeet je een patient? Wat ben je dan gaan doen in die tussentijd als dokter zijnde? Heb je nu een nieuwe afspraak?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 10:01:40 #201
137949 Disana
pi_163575400
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 09:56 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Hier in Rotterdam is het nog vrij frisjes, maar het is droog dus dan is t prima! :)
Misschien moet het nog even wat verder opklaren. In elk geval fijn dat het niet regent.
  donderdag 7 juli 2016 @ 10:07:21 #202
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163575490
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:00 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Hoe vergeet je een patient? Wat ben je dan gaan doen in die tussentijd als dokter zijnde? Heb je nu een nieuwe afspraak?
Geen idee, hij heeft gewoon niet goed in de agenda gekeken ;p Het is een grote chaoot soms. Was toch een routine afspraak, hij komt elke week standaard al langs. Nieuwe afspraak moet nog gemaakt worden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 10:16:34 #203
137949 Disana
pi_163575639
Ik heb meegemaakt dat de diabetesverpleegkundige mijn afspraak met mijn nefroloog had afgezegd. Niemand snapte er iets van. Gelukkig heeft mijn nefroloog toen wel tijd voor me ingeruimd zodat ik niet voor niets kwam.
  donderdag 7 juli 2016 @ 10:20:15 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163575683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb meegemaakt dat de diabetesverpleegkundige mijn afspraak met mijn nefroloog had afgezegd. Niemand snapte er iets van. Gelukkig heeft mijn nefroloog toen wel tijd voor me ingeruimd zodat ik niet voor niets kwam.
Das helemaal stom!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 10:51:56 #205
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163576181
Zo ff uitgebreid met de dokter gebabbeld over mijn HB, Moet ff naar de huisarts om te bespreken hoe en wat. Hij opperde een spiraaltje maar dat is bij mij geen optie maar er is ook iets wat in je arm wordt geplaatst en het zelfde effect heeft als een spiraaltje.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 11:01:59 #206
137949 Disana
pi_163576417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:51 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff uitgebreid met de dokter gebabbeld over mijn HB, Moet ff naar de huisarts om te bespreken hoe en wat. Hij opperde een spiraaltje maar dat is bij mij geen optie maar er is ook iets wat in je arm wordt geplaatst en het zelfde effect heeft als een spiraaltje.
Oh dat klinkt goed, ik hoop dat het wat voor je is.
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:08:53 #207
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163576539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh dat klinkt goed, ik hoop dat het wat voor je is.
Ja alleen ik lees overal dat vrouwen veel bloedingen er door krijgen. Moet ik nou net niet hebben natuurlijk :')

Maar goed ga mooi ff overleggen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:11:16 #208
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163576578
Ben wel enorm benieuwd naar wat mijn HB is. Nog ff wachten tot zaterdag.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 11:21:05 #209
137949 Disana
pi_163576739
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja alleen ik lees overal dat vrouwen veel bloedingen er door krijgen. Moet ik nou net niet hebben natuurlijk :')

Maar goed ga mooi ff overleggen.
Nee, dat is niet de bedoeling. Maar wacht inderdaad eerst maar af wat je arts ervan zegt.

Ik zie morgen mijn nieuwe nefroloog, ben benieuwd of hij echt zo goed en aardig is als mijn medisch maatschappelijk werkster zegt.
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:22:30 #210
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163576772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de bedoeling. Maar wacht inderdaad eerst maar af wat je arts ervan zegt.

Ik zie morgen mijn nieuwe nefroloog, ben benieuwd of hij echt zo goed en aardig is als mijn medisch maatschappelijk werkster zegt.
Hoop het voor je!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:29:32 #211
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163576876
Mijn HB is 7,1. Snap er niks van :')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163577030
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe heb je dat eerst gedaan dan? Als je eerst niet afgekeurd wilde worden, waarom ben je dan naar het UWV gegaan?

Het kan best zijn dat ik uiteindelijk ooit wel een baantje voor een X aantal uur in de week aan kan hoor. Maar zolang ik nog behandeling heb iig niet en eerst maar eens vrijwilligerswerk doen. En dan zien we daarna wel hoe dat allemaal loopt en wat ik aan kan.
Het is al even geleden. Na de ww kom je terecht bij het UWV. Die keuren je af. Maar die keuring kan je weigeren. Althans de uitslag. Laten we hopen dat er voor jou een behandeling aanslaat.
pi_163577139
Een implanon LP? Of hoe je dat ook maar schrijft :D
Volgens mij zijn die ook weer makkelijk te verwijderen mocht het voor jou niet werken :Y

Wel steeds meegelezen, maar even niet de behoefte gehad om te reageren.
Bij deze; een :* O+ *; voor jullie!
pi_163577146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:29 schreef LPFAN het volgende:
Mijn HB is 7,1. Snap er niks van :')
Is dat niet laag, maar nog niet zo ver buiten de normale waarden? :X En vind je het goed of net niet? :)
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:46:07 #215
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163577168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:51 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff uitgebreid met de dokter gebabbeld over mijn HB, Moet ff naar de huisarts om te bespreken hoe en wat. Hij opperde een spiraaltje maar dat is bij mij geen optie maar er is ook iets wat in je arm wordt geplaatst en het zelfde effect heeft als een spiraaltje.
Ik wil je niet bang maken maar een vriendin van mij heeft dat gehad en die was toen vervolgens 8 maanden lang elke dag ongesteld.
Implanon that is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_163577198
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:46 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik wil je niet bang maken maar een vriendin van mij heeft dat gehad en die was toen vervolgens 8 maanden lang elke dag ongesteld.
Implanon that is.
Euhw :X Daarna was het klaar? Of..
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:49:32 #217
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163577235
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:47 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Euhw :X Daarna was het klaar? Of..
Nein, heeft dat ding eruit laten halen en ze heeft inmiddels aandelen in condooms denk ik.
As said wil niemand bang maken maar heb t vaker gehoord. :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 7 juli 2016 @ 11:50:06 #218
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163577242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Een implanon LP? Of hoe je dat ook maar schrijft :D
Volgens mij zijn die ook weer makkelijk te verwijderen mocht het voor jou niet werken :Y

Wel steeds meegelezen, maar even niet de behoefte gehad om te reageren.
Bij deze; een :* O+ *; voor jullie!
Ja idd,

Mariealice: Het is nog steeds te laag maar stuk beter dan ik verwacht had, 7.5 is normaal voor een vrouw.

Houdjemond: Holy moly :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163577247
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Nein, heeft dat ding eruit laten halen en ze heeft inmiddels aandelen in condooms denk ik.
As said wil niemand bang maken maar heb t vaker gehoord. :'(
Boe, wat slecht..
Bij de prikpil hetzelfde, alleen had ik het geluk na 3 maanden 'klaar' te zijn. Nu al ruim 3 jaar niet meer ongesteld geweest *O*
pi_163577284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat het beter gaat. :* :D
Hier is na de proefbehandeling de pijn weer volop aanwezig maarrrr.......... 26 juli gaan ze weer zenuwen verdoven/uitschakelen. ^O^
Hoe lang ik daar profijt van ga hebben is niet te voorspellen maar elk weekje is meegenomen.
Een kennis van me heeft er 14 maanden profijt van gehad dus hóóp ik dat het bij mij ook zo goed werkt.
Kwestie van afwachten dus maar ik ben positief gestemd. :)
Rot dat de pijn weer terug is, maar jeej voor de behandeling. Mijn vader krijgt ook zo'n behandeling en die is er negen maanden goed mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat het goed en lang werkt!
pi_163577314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 07:51 schreef superkimmi het volgende:
aargh dat klote wakker worden altijd.. ik klink weer als een 83-jarige na haar 4e pakje shag vd week :( . Zeker nu ik maar een kleine 5 uur heb geslapen.

Ga vandaag met een vriendin naar de dierentuin. Dat staat al een halfjaar op de planning maar door het weer en drukke studie (zij studeert hetzelfde) kwam het er niet van. Ze komt uit Ecuador en is nog nooit in een dierentuin geweest en blijft niet voor eeuwig in NL, dus ik wil echt niet afzeggen. Heb er gelukkig zelf verder ook nog wel zin in. Neem wel kleine maatregelen zoals emt de bus ipv fiets naar het station en vraag haar wel of we iets vaker kunnen pauzeren. en vooraf welke dieren ze echt graag wil zien, mocht het hele rondje me niet lukken
Dierentuin! *O*
Have fun! Hoop dat het weer ook wat meewil! :)
pi_163577320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 08:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ah leuk, dat is 1 van de weinige dierentuinen waar ik nog nooit ben geweest.

Ja het heeft een specifieke oorzaak, maar die is moeilijk weg te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_163577345
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd,

Mariealice: Het is nog steeds te laag maar stuk beter dan ik verwacht had, 7.5 is normaal voor een vrouw.

Dat is dan toch al dat :)
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:00:48 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163577428
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:55 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat is dan toch al dat :)
Jah.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 12:53:18 #225
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163578321
Ik heb een implanon lp. Ik heb wel eens dat ik paar weken ongesteld bleef. Nu heb ik al twee keer een maandje de pil erbij geslikt. Toevallig eergister weer gestopt met de pil. Dus keep you updated.

Implanon kan wel vervelende bijwerkingen hebben... :Y
Maar verder ook perfect!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:19:08 #226
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163578911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb een implanon lp. Ik heb wel eens dat ik paar weken ongesteld bleef. Nu heb ik al twee keer een maandje de pil erbij geslikt. Toevallig eergister weer gestopt met de pil. Dus keep you updated.

Implanon kan wel vervelende bijwerkingen hebben... :Y
Maar verder ook perfect!
Keep me posted idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163578991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 12:53 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik heb een implanon lp. Ik heb wel eens dat ik paar weken ongesteld bleef. Nu heb ik al twee keer een maandje de pil erbij geslikt. Toevallig eergister weer gestopt met de pil. Dus keep you updated.

Implanon kan wel vervelende bijwerkingen hebben... :Y
Maar verder ook perfect!
En hoe raakt de pil jou psychisch?
pi_163579086
Even offtopic maar wil het graag kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duimen jullie mee? O+
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:28:20 #229
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Even offtopic maar wil het graag kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duimen jullie mee? O+
Ohh wat spannend! Tuurlijk duim ik mee, ik hoop het zo voor jullie! Ik weet zelf hoe goed het kan zijn als je van omgeving veranderd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163579127
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ohh wat spannend! Tuurlijk duim ik mee, ik hoop het zo voor jullie! Ik weet zelf hoe goed het kan zijn als je van omgeving veranderd.
Oh absoluut!
Het dorp waar ik nu woon maakt me depressief ;( Er is hier gewoon niks, geen sfeer of leuke mensen.. geen faciliteiten, ben altijd afhankelijk van m'n auto.

En Drachten is gewoon O+ thuis O+
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 13:30:39 #231
137949 Disana
pi_163579135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Even offtopic maar wil het graag kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duimen jullie mee? O+
Ik moet zo eerst even naar de fysio, maar daarna ga ik voor je duimen ^O^
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:31:23 #232
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh absoluut!
Het dorp waar ik nu woon maakt me depressief ;( Er is hier gewoon niks, geen sfeer of leuke mensen.. geen faciliteiten, ben altijd afhankelijk van m'n auto.

En Drachten is gewoon O+ thuis O+
Ik hoop het!! Dat verhuizen komt ook wel goed ;) Desnoods help ik wel een handje mee :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:31:28 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163579157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Even offtopic maar wil het graag kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duimen jullie mee? O+
Dat zou wel eens heel goed voor je kunnen zijn als je je zo ontheemd voelt waar je nu woont.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:32:29 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163579175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik hoop het!! Dat verhuizen komt ook wel goed ;) Desnoods help ik wel een handje mee :P
Ik zat net te denken, dat wordt dan een FHF, de kreupele versie :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163579180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik moet zo eerst even naar de fysio, maar daarna ga ik voor je duimen ^O^
Laat je fysio je duimen maar even goed masseren :D Nee grapje, succes straks!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik hoop het!! Dat verhuizen komt ook wel goed ;) Desnoods help ik wel een handje mee :P
Ik kan je niet op de trein naar Drachten zetten ;(

quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou wel eens heel goed voor je kunnen zijn als je je zo ontheemd voelt waar je nu woont.
Absoluut! Ik voel me hier absoluut niet thuis, ik vind het vréselijk zelfs..
pi_163579184
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat net te denken, dat wordt dan een FHF, de kreupele versie :')
_O-
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:34:36 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:32 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Laat je fysio je duimen maar even goed masseren :D Nee grapje, succes straks!

[..]

Ik kan je niet op de trein naar Drachten zetten ;(

[..]

Absoluut! Ik voel me hier absoluut niet thuis, ik vind het vréselijk zelfs..
Dan pak ik de bus wel en dat valt wel mee met de prijs ;) Heb vaak die bus moeten hebben toen ik stage liep in Bakkeveen ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163579237
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Dan pak ik de bus wel en dat valt wel mee met de prijs ;) Heb vaak die bus moeten hebben toen ik stage liep in Bakkeveen ;)
De bus is veel te duur geworden :N
Maar lief dat je het aanbiedt ;) :*
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:38:34 #239
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:35 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

De bus is veel te duur geworden :N
Maar lief dat je het aanbiedt ;) :*
Aanbod blijft staan ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163579299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:38 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Aanbod blijft staan ;)
Thanks :)
  donderdag 7 juli 2016 @ 13:48:20 #241
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579466
Heb trouwens ook een beetje mijn andere waardes kunnen zien ( van wat iig al bekend was) en ook dat zag er goed uit weer *O* Maar goed zie het zaterdag wel beter ;p
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163579671
Ik heb al jaren een hormoon spiraaltje. Bevalt heel goed. Een paar dagen na het zetten bloed verloren en sindsdien nooit meer. Ideaal!

Poes, ik duim ook mee!
  donderdag 7 juli 2016 @ 14:00:01 #243
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb al jaren een hormoon spiraaltje. Bevalt heel goed. Een paar dagen na het zetten bloed verloren en sindsdien nooit meer. Ideaal!

Poes, ik duim ook mee!
Een spiraaltje is voor mij helaas geen optie. Daarom zat de dokter te denken aan die onderhuidse.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 14:04:10 #244
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163579768
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Een spiraaltje is voor mij helaas geen optie. Daarom zat de dokter te denken aan die onderhuidse.
Maar goed misschien is de huisarts er niet mee eens natuurlijk. Volgende week maar ff heen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163580630
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:00 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Een spiraaltje is voor mij helaas geen optie. Daarom zat de dokter te denken aan die onderhuidse.
Ah ok. Ik hoop iig dat je iets vind wat goed voor je werkt!
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:02:23 #246
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163580754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 14:56 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ah ok. Ik hoop iig dat je iets vind wat goed voor je werkt!
Hoop het ook!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163581172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 10:16 schreef Disana het volgende:
Ik heb meegemaakt dat de diabetesverpleegkundige mijn afspraak met mijn nefroloog had afgezegd. Niemand snapte er iets van. Gelukkig heeft mijn nefroloog toen wel tijd voor me ingeruimd zodat ik niet voor niets kwam.
Ik hoop het voor je!
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:25:19 #248
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_163581186
Groetjes van het UWV.

Gesprek van een uur werd mooi een kwartiertje.

Ik mag werken.
Met forse beperkeringen.
Maximaal een uur.
Per week :') .

Over paar weken naar een arbeidsdeskundige want die gaat mij vacatures geven. :') x hondermiljardmiljoen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:26:04 #249
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163581210
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:25 schreef houdjemond het volgende:
Groetjes van het UWV.

Gesprek van een uur werd mooi een kwartiertje.

Ik mag werken.
Met forse beperkeringen.
Maximaal een uur.
Per week :') .

Over paar weken naar een arbeidsdeskundige want die gaat mij vacatures geven. :') x hondermiljardmiljoen.
:')
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163581314
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd,

Mariealice: Het is nog steeds te laag maar stuk beter dan ik verwacht had, 7.5 is normaal voor een vrouw.

Houdjemond: Holy moly :o
Het is niet veel te laag, maar dan kun je er nog wel veel last van hebben. Voel jij je normaal gesproken wel fit? Of is het dan ook al op het randje?
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 15:31:45 #251
137949 Disana
pi_163581343
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:24 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je!
Dit begrijp ik niet helemaal, maar dank je :D
pi_163581469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 13:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Even offtopic maar wil het graag kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duimen jullie mee? O+
Spannend! Ik duim voor je.
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:37:20 #253
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163581481
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:30 schreef Adriane het volgende:

[..]

Het is niet veel te laag, maar dan kun je er nog wel veel last van hebben. Voel jij je normaal gesproken wel fit? Of is het dan ook al op het randje?
Is al wel op het randje, dialysepatienten hebben sowieso al een laag HB, omdat je altijd wel bloed verliest tijdens dialyse.

Maar ik voel me gelukkig al wel beter dus ik geloof ook wel dat het nu weer redelijk goed is. Mijn moeheid kan ook aan dialyse zelf liggen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163581631
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit begrijp ik niet helemaal, maar dank je :D
Oh haha, ik was niet helemaal helder. Ik wilde je andere berichtje quoten.

Ik hoop ook voor je dat je nieuwe nefroloog zo aardig is als gezegd.

(het is gewoon topsport om alles te lezen en er op te reageren :o)
  donderdag 7 juli 2016 @ 16:06:00 #255
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163582226
Dierentuin was heerlijk! Ik ga nu thuis wel gelijk op bed liggen, maar dat geeft niks.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 7 juli 2016 @ 16:06:55 #256
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163582252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef superkimmi het volgende:
Dierentuin was heerlijk! Ik ga nu thuis wel gelijk op bed liggen, maar dat geeft niks.
Fijn!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163582397
Gisteren had ik een goede dag. Ik heb een paar uurtjes gewerkt en had nog een afspraak 's middags.
's avonds was er bij de fietsclub de jaarlijkse tijdrit. Ik heb foto's gemaakt, aangemoedigd en bijgekletst. Het was leuk om iedereen weer te zien. Ik mis het fietsen en de hele sfeer eromheen, maar ik ben blij dat ik geweest ben.
Ik ben nu nog moe van gisteren en mijn rug doet echt veel pijn. Ik kom in de verleiding om een oxynorm te pakken, die nog boven op de kast in een tas zit. Ik twijfel.
pi_163582452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:06 schreef superkimmi het volgende:
Dierentuin was heerlijk! Ik ga nu thuis wel gelijk op bed liggen, maar dat geeft niks.
Mooi! En heb je alle dieren kunnen zien? Lekker uitrusten straks.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 16:27:17 #259
137949 Disana
pi_163582788
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:43 schreef Adriane het volgende:

[..]

Oh haha, ik was niet helemaal helder. Ik wilde je andere berichtje quoten.

Ik hoop ook voor je dat je nieuwe nefroloog zo aardig is als gezegd.

(het is gewoon topsport om alles te lezen en er op te reageren :o)
Aha, nu snap ik hem :D
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:11 schreef Adriane het volgende:
Gisteren had ik een goede dag. Ik heb een paar uurtjes gewerkt en had nog een afspraak 's middags.
's avonds was er bij de fietsclub de jaarlijkse tijdrit. Ik heb foto's gemaakt, aangemoedigd en bijgekletst. Het was leuk om iedereen weer te zien. Ik mis het fietsen en de hele sfeer eromheen, maar ik ben blij dat ik geweest ben.
Ik ben nu nog moe van gisteren en mijn rug doet echt veel pijn. Ik kom in de verleiding om een oxynorm te pakken, die nog boven op de kast in een tas zit. Ik twijfel.
Foto's maken is ook leuk, ik hoop dat ze zijn gelukt. En, heb je de oxynorm nog genomen?
  donderdag 7 juli 2016 @ 17:17:26 #260
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163583598
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:13 schreef Adriane het volgende:

[..]

Mooi! En heb je alle dieren kunnen zien? Lekker uitrusten straks.
Zo goed als allemaal ja, blijdorp heeft een vogelshow en daar zijn we halverwege heen geweest, ideale pauze. En mn longen hadden vandaag geen zin in de echte oerwoudachtige binnen verblijven, maar dat vond mijn vriendin niet erg, aangezien ze zelf uit het amazonegebied komt, dus dat was voor haar toch al bekend terrein :P

Vervelend dat je vandaag zo'n pijn hebt, maar mooi dat gisteren een prima dagje was. Neem goed je rust!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 7 juli 2016 @ 17:19:46 #261
3542 Gia
User under construction
pi_163583636
Nou, hier de hele nacht op het toilet gekampeerd. Zomaar ineens, doodziek.
Vanmorgen maar een glaasje water en een kopje thee gehad en weer naar bed.
Nu net op, 2 beschuitjes met jam achter mijn kiezen. Hopelijk blijft het erin.
Maar, ik ga weer plat. Barst van de hoofdpijn ook.
pi_163583653
Kalm aan Adriane!

HJM; _O- :') __________!!!

Oh en het duimen heeft niet geholpen helaas, ben langs het huis gereden en zowat de hele buurt ziet er uit asl een achterstandswijk.. Helaasch!
pi_163583656
Bah Gia, wat naar.. Beterschap! :*
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 17:25:24 #264
137949 Disana
pi_163583721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:19 schreef Gia het volgende:
Nou, hier de hele nacht op het toilet gekampeerd. Zomaar ineens, doodziek.
Vanmorgen maar een glaasje water en een kopje thee gehad en weer naar bed.
Nu net op, 2 beschuitjes met jam achter mijn kiezen. Hopelijk blijft het erin.
Maar, ik ga weer plat. Barst van de hoofdpijn ook.
Hè bah. Beterschap Gia.
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 17:25:45 #265
137949 Disana
pi_163583726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Kalm aan Adriane!

HJM; _O- :') __________!!!

Oh en het duimen heeft niet geholpen helaas, ben langs het huis gereden en zowat de hele buurt ziet er uit asl een achterstandswijk.. Helaasch!
Jammer, dat gaat 'm dus niet worden.
pi_163583808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Jammer, dat gaat 'm dus niet worden.
Nee lijkt me geen goed plan :N
Ik wil er sowieso 10 jaar wonen, zodat Billy daar op de basisschool kan blijven en vriendschappen kan opbouwen.
Dan maar weer geduld hebben..
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 17:33:37 #267
137949 Disana
pi_163583841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee lijkt me geen goed plan :N
Ik wil er sowieso 10 jaar wonen, zodat Billy daar op de basisschool kan blijven en vriendschappen kan opbouwen.
Dan maar weer geduld hebben..
Ja het is niet anders. Maar als je veel punten hebt, hoeft het misschien niet eens lang te duren.
pi_163583871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja het is niet anders. Maar als je veel punten hebt, hoeft het misschien niet eens lang te duren.
Hier gaat het op zoekduur. Bij de ene zit ik op 3 jaar en de andere tweeënhalf. Helaas is dat nog niet lang genoeg..
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 17:37:09 #269
137949 Disana
pi_163583920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:34 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hier gaat het op zoekduur. Bij de ene zit ik op 3 jaar en de andere tweeënhalf. Helaas is dat nog niet lang genoeg..
Dat is pech. En zelf zoeken helpt zeker niet?
pi_163583931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is pech. En zelf zoeken helpt zeker niet?
Particulier is veel te duur..
  † In Memoriam † donderdag 7 juli 2016 @ 17:38:58 #271
137949 Disana
pi_163583955
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Particulier is veel te duur..
Dat snap ik, maar nu wacht je als ik het goed begrijp tot een woningbouwvereniging met iets komt. Publiceren ze hun vrijgekomen huizen niet ergens, zodat je er vanuit jezelf op kunt reageren?
  donderdag 7 juli 2016 @ 17:42:13 #272
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163584018
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Kalm aan Adriane!

HJM; _O- :') __________!!!

Oh en het duimen heeft niet geholpen helaas, ben langs het huis gereden en zowat de hele buurt ziet er uit asl een achterstandswijk.. Helaasch!
Ah balen!

Beterschap Gia!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163584492
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar nu wacht je als ik het goed begrijp tot een woningbouwvereniging met iets komt. Publiceren ze hun vrijgekomen huizen niet ergens, zodat je er vanuit jezelf op kunt reageren?
Ik krijg elke week een mail met de vrijgekomen huizen, daar kan ik dan op reageren. Een andere optie is er niet.
  donderdag 7 juli 2016 @ 18:08:32 #274
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163584512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 18:07 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik krijg elke week een mail met de vrijgekomen huizen, daar kan ik dan op reageren. Een andere optie is er niet.
Je valt zeker ook niet onder urgentie?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163584523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 18:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je valt zeker ook niet onder urgentie?
Nope.. :N Dat bestaat praktisch niet meer, of het moet wel heel bont gaan. Dan moet het zelfs via de rechter.
  donderdag 7 juli 2016 @ 18:10:23 #276
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163584535
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 18:09 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nope.. :N Dat bestaat praktisch niet meer, of het moet wel heel bont gaan. Dan moet het zelfs via de rechter.
Hmm oke belachelijk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163585188
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:25 schreef houdjemond het volgende:
Groetjes van het UWV.

Gesprek van een uur werd mooi een kwartiertje.

Ik mag werken.
Met forse beperkeringen.
Maximaal een uur.
Per week :') .

Over paar weken naar een arbeidsdeskundige want die gaat mij vacatures geven. :') x hondermiljardmiljoen.
Ik heb die man van het UWV vandaag laten weten dat ik niet met hem in zee ga. (Jaar ergens aan meedoen, zonder tussentijds op mogen zeggen/beroepentest bij hem thuis waarvoor ik 6-8 keer die kant op kan.)

Owee als ze hier consequenties aan verbinden. Ik heb beide mannen gevraagd of het vrijblijvend zou zijn en hun antwoord was "Ja".
pi_163585197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:19 schreef Gia het volgende:
Nou, hier de hele nacht op het toilet gekampeerd. Zomaar ineens, doodziek.
Vanmorgen maar een glaasje water en een kopje thee gehad en weer naar bed.
Nu net op, 2 beschuitjes met jam achter mijn kiezen. Hopelijk blijft het erin.
Maar, ik ga weer plat. Barst van de hoofdpijn ook.
Beterschap.
  donderdag 7 juli 2016 @ 20:32:24 #279
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163587407
Vanmorgen trouwens bij dialyse, verpleegster was naar coldplay in hamburg geweest, en ze weet dat ik ook gek ben op concerten dus ze kwam er gelijk aan en filmpjes laten zien enzo. Zo leuk en speciaal hoe je een band opbouwt met al die mensen daar O+ Verpleger die mij hielp vandaag auwh**r ik altijd enorm mee, tot namen noemen en schelden aan toe :P echt geweldig O+ Maakt zo'n serieus iets toch erg leuk!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_163587542
Haha LP, klinkt goed ;) Verzacht het leed toch een beetje :Y
  donderdag 7 juli 2016 @ 20:46:55 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163587791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 20:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha LP, klinkt goed ;) Verzacht het leed toch een beetje :Y
Ja is ook zo. Niemand zit daar voor zijn lol natuurlijk. Kan ook met iedereen overweg, (Alleen met 1 daar wordt je zo gigantisch zenuwachtig van, das niet leuk meer ;p Zelfs haar collega's hebben dat. )

Verpleger was trouwens boos omdat die airco zo gigantisch hoog staat en wij zitten te klappertanden op de stoel. Hij gaat er dus achteraan, ben benieuwd of het zin heeft. *O*

Van dialyse koel je al heel erg af, en dan helpt het niet als je het nog kouder hebt. Ik warm gelukkig erg snel op, maar mijn buurman zit de hele dag met 3 truien aan en de kachel op 23. Moet niet de bedoeling zijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:19:52 #282
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163590345
Hmm ik heb het idee dat ik lactose intolerant ben. Heb veel zuivel op afgelopen dagen en heb veel last van mijn buik en dunne ontlasting, en net begon het beter te worden en ik neem een beker melk en het begint weer.

Morgen maar ff helemaal geen zuivel eten en drinken, Is het zaterdag dan weer goed, ga ik ff een testje aanvragen.

Houdt het dan nooit op? :{

[ Bericht 16% gewijzigd door LPFAN op 07-07-2016 22:31:42 ]
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 7 juli 2016 @ 22:55:13 #283
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_163591642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:19 schreef LPFAN het volgende:
Hmm ik heb het idee dat ik lactose intolerant ben. Heb veel zuivel op afgelopen dagen en heb veel last van mijn buik en dunne ontlasting, en net begon het beter te worden en ik neem een beker melk en het begint weer.

Morgen maar ff helemaal geen zuivel eten en drinken, Is het zaterdag dan weer goed, ga ik ff een testje aanvragen.

Houdt het dan nooit op? :{
Bleegh kan er ook ng wel bij! Maar geen conclusies trekken voor ze t getest hebben he, staat nog niet vast
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_163592181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 16:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Aha, nu snap ik hem :D

[..]

Foto's maken is ook leuk, ik hoop dat ze zijn gelukt. En, heb je de oxynorm nog genomen?
Nee, ik ben naar bed gegaan en ben gelukkig in slaap gevallen. Ik hoop dat ik vannacht ook slaap en dan zal het morgen wel beter gaan.
pi_163592304
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:25 schreef houdjemond het volgende:
Groetjes van het UWV.

Gesprek van een uur werd mooi een kwartiertje.

Ik mag werken.
Met forse beperkeringen.
Maximaal een uur.
Per week :') .

Over paar weken naar een arbeidsdeskundige want die gaat mij vacatures geven. :') x hondermiljardmiljoen.
Zoooow, 1 uur per week. Vacatures zat, zou ik zeggen ;)
  donderdag 7 juli 2016 @ 23:24:09 #286
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163592425
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:55 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Bleegh kan er ook ng wel bij! Maar geen conclusies trekken voor ze t getest hebben he, staat nog niet vast
Nee doe ik ook niet, voor het zelfde geld heb ik gewoon een virusje te pakken, maar vind het wel toevallig dat het verergerde toen ik melk dronk.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:09:26 #287
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_163593366
Een geirriteerde maag reageert ook vaak op melkproducten (virusje bedoel ik dan).

Vandaag met spoed naar de orthopeed beland en volgende week vrijdag een mri met contrast en de daarop vrijdag de 22e de uitslag voor de luxaties in mijn schouder.

Ik kwam overigens bijna gestrekt met een ambulance aan in het ziekenhuis.

Hart ging om half twaalf helemaal aan de haal. Laatste keer was 2008 dat het zo erg was (254 slagen per minuut), gisteren gaf hij een kleine zwieper en vanmorgen weer ruim drie kwartier.

Eerst boven de 180 pm (hart aan de buitenkant zien kloppen, ijsklompvingers, klam, tintelvoeten en elastieken benen.

Woon in een buitengebied dus naar de huisarts (1e filmpje 130, 108 en later 84) dus uiteindelijk na twee uur bij de praktijk te hebben gezeten alsnog rechtop naar de gipskamer voor een mitella plus en daarna naar de orthopeed en met een verwijzing naar de cardioloog met Eds ervaring in het st. Anthonius in Nieuwegein rijker alsnog naar huis. Inmiddels voelde ik me geradbraakt en ben ik in slaap gevallen tot onze dochters thuisgebracht werden door opa 3 uur later.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:16:30 #288
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163593489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:19 schreef LPFAN het volgende:
Hmm ik heb het idee dat ik lactose intolerant ben. Heb veel zuivel op afgelopen dagen en heb veel last van mijn buik en dunne ontlasting, en net begon het beter te worden en ik neem een beker melk en het begint weer.

Morgen maar ff helemaal geen zuivel eten en drinken, Is het zaterdag dan weer goed, ga ik ff een testje aanvragen.

Houdt het dan nooit op? :{
Zuivel kan heel erg op je darmen werken. Ik heb lactose tolerantie test gehad, maar niks te zien. Toch schijt ik mezelf 3x leeg op melkproducten...
Gevolg: calcium tekort :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:17:17 #289
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_163593508
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:09 schreef Books1 het volgende:
Een geirriteerde maag reageert ook vaak op melkproducten (virusje bedoel ik dan).

Vandaag met spoed naar de orthopeed beland en volgende week vrijdag een mri met contrast en de daarop vrijdag de 22e de uitslag voor de luxaties in mijn schouder.

Ik kwam overigens bijna gestrekt met een ambulance aan in het ziekenhuis.

Hart ging om half twaalf helemaal aan de haal. Laatste keer was 2008 dat het zo erg was (254 slagen per minuut), gisteren gaf hij een kleine zwieper en vanmorgen weer ruim drie kwartier.

Eerst boven de 180 pm (hart aan de buitenkant zien kloppen, ijsklompvingers, klam, tintelvoeten en elastieken benen.

Woon in een buitengebied dus naar de huisarts (1e filmpje 130, 108 en later 84) dus uiteindelijk na twee uur bij de praktijk te hebben gezeten alsnog rechtop naar de gipskamer voor een mitella plus en daarna naar de orthopeed en met een verwijzing naar de cardioloog met Eds ervaring in het st. Anthonius in Nieuwegein rijker alsnog naar huis. Inmiddels voelde ik me geradbraakt en ben ik in slaap gevallen tot onze dochters thuisgebracht werden door opa 3 uur later.
Lijkt me doodeng van die hartkloppingen :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:17:24 #290
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_163593512
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:09 schreef Books1 het volgende:
Een geirriteerde maag reageert ook vaak op melkproducten (virusje bedoel ik dan).

Vandaag met spoed naar de orthopeed beland en volgende week vrijdag een mri met contrast en de daarop vrijdag de 22e de uitslag voor de luxaties in mijn schouder.

Ik kwam overigens bijna gestrekt met een ambulance aan in het ziekenhuis.

Hart ging om half twaalf helemaal aan de haal. Laatste keer was 2008 dat het zo erg was (254 slagen per minuut), gisteren gaf hij een kleine zwieper en vanmorgen weer ruim drie kwartier.

Eerst boven de 180 pm (hart aan de buitenkant zien kloppen, ijsklompvingers, klam, tintelvoeten en elastieken benen.

Woon in een buitengebied dus naar de huisarts (1e filmpje 130, 108 en later 84) dus uiteindelijk na twee uur bij de praktijk te hebben gezeten alsnog rechtop naar de gipskamer voor een mitella plus en daarna naar de orthopeed en met een verwijzing naar de cardioloog met Eds ervaring in het st. Anthonius in Nieuwegein rijker alsnog naar huis. Inmiddels voelde ik me geradbraakt en ben ik in slaap gevallen tot onze dochters thuisgebracht werden door opa 3 uur later.
Jeetje :o beterschap!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 8 juli 2016 @ 00:35:53 #291
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_163593816
Het lijkt serieus of mijn EDS een loopje aan het nemen is op t moment!

Zes jaar heel goed gegaan maar dit jaar tnt is enigszins lastig te noemen. Eerste drie maanden al geopereerd aan het KNO gebied. Mijn oor (niet goed doorontwikkeld ging zelf denken), toen mijn schouder (ook edsgerelateerd) waarvan ik nog niet weet waar ik voor sta en nu de laatste twee dagen gaat mijn hart ineens na zoveel jaar helemaal aan de haal weer.

Ik vind het niet zo zeer eng en ik weet uit eerdere ervaringen ook dat je er niet aan overlijd een die ritmestoornissen, maar het is een naar gevoel en vooral omdat ze dus niet stoppen binnen de geijkte zoveel minuten en het is te vergelijken met drie marathons rennen op een dag in deze mate dus voel me gesloopt. En nu kan ik niet slapen 😡
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 8 juli 2016 @ 06:44:49 #292
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163594791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:35 schreef Books1 het volgende:
Het lijkt serieus of mijn EDS een loopje aan het nemen is op t moment!

Zes jaar heel goed gegaan maar dit jaar tnt is enigszins lastig te noemen. Eerste drie maanden al geopereerd aan het KNO gebied. Mijn oor (niet goed doorontwikkeld ging zelf denken), toen mijn schouder (ook edsgerelateerd) waarvan ik nog niet weet waar ik voor sta en nu de laatste twee dagen gaat mijn hart ineens na zoveel jaar helemaal aan de haal weer.

Ik vind het niet zo zeer eng en ik weet uit eerdere ervaringen ook dat je er niet aan overlijd een die ritmestoornissen, maar het is een naar gevoel en vooral omdat ze dus niet stoppen binnen de geijkte zoveel minuten en het is te vergelijken met drie marathons rennen op een dag in deze mate dus voel me gesloopt. En nu kan ik niet slapen 😡
Jeetje :o

Heb je nu nog wel wat kunnen slapen?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 06:50:43 #293
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163594804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 22:19 schreef LPFAN het volgende:
Hmm ik heb het idee dat ik lactose intolerant ben. Heb veel zuivel op afgelopen dagen en heb veel last van mijn buik en dunne ontlasting, en net begon het beter te worden en ik neem een beker melk en het begint weer.

Morgen maar ff helemaal geen zuivel eten en drinken, Is het zaterdag dan weer goed, ga ik ff een testje aanvragen.

Houdt het dan nooit op? :{
Koemelk is zwaar te verteren (voor iedereen eigenlijk, daarom dat je een baby ook geen koemelk geeft), als je een maagonsteking of zo hebt, zijn de laatste dingen die je terug mag eten ook kazen en dergelijke. Dus als je al wat last had, lijkt het me niet zo raar dat zuivel het weer erger maakt.

Nog niet wanhopen :*

Beetje goed geslapen vandaag?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 07:07:48 #294
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163594877
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:15 schreef Adriane het volgende:

[..]

Nee, ik ben naar bed gegaan en ben gelukkig in slaap gevallen. Ik hoop dat ik vannacht ook slaap en dan zal het morgen wel beter gaan.
En, heb je een beetje kunnen slapen en gaat het nu ook wat beter? :*

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 18:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb die man van het UWV vandaag laten weten dat ik niet met hem in zee ga. (Jaar ergens aan meedoen, zonder tussentijds op mogen zeggen/beroepentest bij hem thuis waarvoor ik 6-8 keer die kant op kan.)

Owee als ze hier consequenties aan verbinden. Ik heb beide mannen gevraagd of het vrijblijvend zou zijn en hun antwoord was "Ja".
Ow, ik dacht dat je sowieso moest doen wat het UWV voorstelde?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:31 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Nee lijkt me geen goed plan :N
Ik wil er sowieso 10 jaar wonen, zodat Billy daar op de basisschool kan blijven en vriendschappen kan opbouwen.
Dan maar weer geduld hebben..
Hoop dat er snel wat beters uit de bus komt!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:17 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Zo goed als allemaal ja, blijdorp heeft een vogelshow en daar zijn we halverwege heen geweest, ideale pauze. En mn longen hadden vandaag geen zin in de echte oerwoudachtige binnen verblijven, maar dat vond mijn vriendin niet erg, aangezien ze zelf uit het amazonegebied komt, dus dat was voor haar toch al bekend terrein :P

Leuk dat het zo fijn was! Dierentuinen zijn geweldig, maar als ik al last heb in die jungledingen, kan ik me wel voorstellen dat dat voor jou hels moet zijn... beetje kunnen rusten ondertussen?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:19 schreef Gia het volgende:
Nou, hier de hele nacht op het toilet gekampeerd. Zomaar ineens, doodziek.
Vanmorgen maar een glaasje water en een kopje thee gehad en weer naar bed.
Nu net op, 2 beschuitjes met jam achter mijn kiezen. Hopelijk blijft het erin.
Maar, ik ga weer plat. Barst van de hoofdpijn ook.
Wat naar... :N
Hoe voel je je vandaag?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 11:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, dat is niet de bedoeling. Maar wacht inderdaad eerst maar af wat je arts ervan zegt.

Ik zie morgen mijn nieuwe nefroloog, ben benieuwd of hij echt zo goed en aardig is als mijn medisch maatschappelijk werkster zegt.
Succes bij de nieuwe nefroloog! ^O^

quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 15:25 schreef houdjemond het volgende:
Groetjes van het UWV.

Gesprek van een uur werd mooi een kwartiertje.

Ik mag werken.
Met forse beperkeringen.
Maximaal een uur.
Per week :') .

Over paar weken naar een arbeidsdeskundige want die gaat mij vacatures geven. :') x hondermiljardmiljoen.
Say whut? :{
Logica... :|W

En nu hoop ik dat ik niemand vergeten ben.. jullie gaan zo snel... :@ :*
pi_163594878
Jeetje Books, wat een dag :X Heel veel sterkte en beterschap..

Ook voor LP :Y
pi_163594879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 00:35 schreef Books1 het volgende:
Het lijkt serieus of mijn EDS een loopje aan het nemen is op t moment!

Zes jaar heel goed gegaan maar dit jaar tnt is enigszins lastig te noemen. Eerste drie maanden al geopereerd aan het KNO gebied. Mijn oor (niet goed doorontwikkeld ging zelf denken), toen mijn schouder (ook edsgerelateerd) waarvan ik nog niet weet waar ik voor sta en nu de laatste twee dagen gaat mijn hart ineens na zoveel jaar helemaal aan de haal weer.

Ik vind het niet zo zeer eng en ik weet uit eerdere ervaringen ook dat je er niet aan overlijd een die ritmestoornissen, maar het is een naar gevoel en vooral omdat ze dus niet stoppen binnen de geijkte zoveel minuten en het is te vergelijken met drie marathons rennen op een dag in deze mate dus voel me gesloopt. En nu kan ik niet slapen 😡
Jeetje wat een verhaal zeg. Lijkt mij ook echt schrikken en rot dat je lichaam zo met je aan de haal gaat. Geloof direct dat je daar gesloopt van raakt. Heb je nog een beetje kunnen slapen? Sterkte!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 07:16:16 #297
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_163594913
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163594941
Sorry Marie, maar het enige wat bij mij opkomt is; :r :X :N

Maak je alsjeblieft los van hen en focus je op jezelf en je herstel, dit kun je er écht niet bij gebruiken!
pi_163594950
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:16 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieverd, denk alsjeblieft aan jezelf nu en neem even wat afstand. Dit gaat echt niet goed. Sterkte en een dikke knuffel :*
  vrijdag 8 juli 2016 @ 07:27:47 #300
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_163594957
Ik heb van half twee tot half zeven geslapen en straks de kinderen naar school dan ga ik nog even terug en dan moet ik om 1 uur weer in het ziekenhuis zijn voor de medische fysio voor mijn schouder en dan de meiden halen om drie uur en dan hebben we even geen verplichtingen meer qua vroeg opstaan of gehaast. Op de medische dingetjes na in de vakantie. Wij zijn in de meivakantie al weggeweest dus dat scheelt.

Voor je spoiler:

Frustrerend lijkt me dat als je moeder niet in wil zien dat er ook echt iets aan de hand is met je en om over de opmerking over de huidkanker maar te zwijgen.

Gelukkig heb ik daar geen last van aangezien dat van mij autosomaal dominant overerfelijk is dus resultaat mijn zus, vader, dochter, oma en opoe hebben het ook allemaal (of gehad tot hun overlijden) dus niemand kijkt ook ergens meer snel van op.
If you can dream it, you can do it...
pi_163595202
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:16 schreef MarieAlice het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')