En wat ga je doen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpenVolgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen
Oh dat klinkt echt leuk en vooral dat laatste is fijn!quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpenVolgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.quote:
Bijzonder concept. Dus er wordt geen geld verdient?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt leuk en vooral dat laatste is fijn!Jah en het is maar 2 uur in de week en op loopafstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Geen cent.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bijzonder concept. Dus er wordt geen geld verdient?
Hoe betaald men huur, gas, licht en water? Maar leuk dat je het doet. Ik zit er ook soms naar te kijken maar doe het niet.quote:
Het zit bij de vensterschool hier in, dus hoeft niet betaald te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe betaald men huur, gas, licht en water? Maar leuk dat je het doet. Ik zit er ook soms naar te kijken maar doe het niet.
Ken ik niet. Wel een goed idee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het zit bij de vensterschool hier in, dus hoeft niet betaald te worden.
Het is een basisschool. En verder zitten er allemaal bedrijven en dergelijke in.quote:
Is dat iets nieuws?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is een basisschool. En verder zitten er allemaal bedrijven en dergelijke in.
Niks, moet dat dan? Verder gaan we nu erg offtopic dus laten we weer ontopic gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een school met een mix van kinderen en bedrijven. Wat hebben de kinderen eraan?
Bijzonder in elk geval. Okay. Zijn er meer mensen hier die psychologische hulp krijgen om te accepteren wat je voor ziekte hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Niks, moet dat dan? Verder gaan we nu erg offtopic dus laten we weer ontopic gaan.
Wel gehad maar niet meer nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bijzonder in elk geval. Okay. Zijn er meer mensen hier die psychologische hulp krijgen om te accepteren wat je voor ziekte hebt?
Moeten die er iets aan hebben, dan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is een school met een mix van kinderen en bedrijven. Wat hebben de kinderen eraan?
Ja, heb er veel aan gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hielp het? Ik heb het eenmaal gehad en ga het nu weer doen.
Ik heb gelijk 1 op 1 gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moeilijk. Men wilde men eerst in een soort van groepsgesprek plaatsen. Nu wordt het 1 op 1.
Dan moet je dat aangeven.quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb ik de eerste keer ook gehad. Het ging mij iets teveel over familie en bijzaken.
Dat heb ik gedaan. Ze wilde mij beter leren kennen. Misschien dat het deze keer anders gaat. Als men iemand kan vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed alle kleren uitgewassen enzo? Als je er maar eentje meeneemt heb je zo een plaag.. brr
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
Oh bah!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |