Idd en vooral kut dat je er dan zelf weer achteraan moet. En na deze week is ze op vakantie, dus moet echt deze week wat horen van haar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:25 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zo fijn als ze ze zich niet aan de afspraken houden.
Ook dat nog. Lekker dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd en vooral kut dat je er dan zelf weer achteraan moet. En na deze week is ze op vakantie, dus moet echt deze week wat horen van haar.
je weet soms bijna van te voren dat ze niet gaan bellen.. ongelooflijk hoe vaak dat gebeurd in de zorg -.-quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik had om half 5 die telefonische afspraak met slaapverpleegkundige en ze heeft nog niet gebeld
Net zelf gebeld en kreeg al antwoordapparaat dat secretaresses er maar tot half 5 zijn...
Mooi rukquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik had om half 5 die telefonische afspraak met slaapverpleegkundige en ze heeft nog niet gebeld
Net zelf gebeld en kreeg al antwoordapparaat dat secretaresses er maar tot half 5 zijn...
Moet ie wel schijnen...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Nou ze heeft toch nog gebeld!![]()
![]()
Blijkt dat mn lichaam de melatonine die ik bij slik omdat ik het 's avonds te weinig heb, niet goed afbreekt. Vandaar dat ik overdag ook nog zo moe ben waarschijnlijk, omdat het dan dus weer te hoog is
Dus nou moet ik toch maar weer minderen met slikken. Van 1.5 gram naar 1 gram en als dat na 3 weken nog geen effect heeft naar 0.3 gram. 15 augustus moet ik weer terugkomen. Dus maar afwachten of dit effect heeft. En ik moet dus veel de zon opzoeken omdat dat het ook afbreekt. Dus op therapeutische basis verplicht in de zon zitten haha
Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...
Fijn, dat ze nog gebeld heeft. Ik ben benieuwd,maar therapeutisch in de zon zitten is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Blijkt dat mn lichaam de melatonine die ik bij slik omdat ik het 's avonds te weinig heb, niet goed afbreekt. Vandaar dat ik overdag ook nog zo moe ben waarschijnlijk, omdat het dan dus weer te hoog is
Dus nou moet ik toch maar weer minderen met slikken. Van 1.5 gram naar 1 gram en als dat na 3 weken nog geen effect heeft naar 0.3 gram. 15 augustus moet ik weer terugkomen. Dus maar afwachten of dit effect heeft. En ik moet dus veel de zon opzoeken omdat dat het ook afbreekt. Dus op therapeutische basis verplicht in de zon zitten haha
Edit: toch nog een hypo gekregen terwijl het de hele middag goed ging en ik hem al veel eerder verwacht had. Nu natuurlijk net tijdens de afwas...
Balen van die hypoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
![]()
Veel succes!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:07 schreef superkimmi het volgende:
[..]
nee helaas niet. Mijn scriptie moet ook nog af. En dat heeft even op een laag pitje gestaan door alle omstandigheden hier thuis. Maar ga er nu heel gemotiveerd mee verder, dus komt goed!
En scriptie voelt toch anders, daar kan je prima dingen omheen plannen
Gewoon van de drogist?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:09 schreef Diconnected het volgende:
Sylvana slik je ook iets van vitamines? Ik slik vitamine c en d en ook magnesium en mijn vermoeidheid is echt een stuk minder.
Yepquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:14 schreef LPFAN het volgende:
\
[..]
Gewoon van de drogist?
Ik denk er over om ook extra vitaminen te gaan slikken. Ook onder andere omdat ik zo ontzettend moe ben, ligt bij mij ook aan mijn HB maar kan er vast zelf ook wel wat aan doen.
Das wel kut. Nu weer mooie bloedsuiker?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 17:50 schreef Sylvana het volgende:
Ja zit nu weer op 7.8quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Das wel kut. Nu weer mooie bloedsuiker?
Waarom hebben ze zoveel nodig dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:56 schreef LPFAN het volgende:
Pffff ben vandaag ook weer 2 buisjes bloed kwijt, en donderdag er weer 4 buisjes bij. En mijn HB is al zo goedStelletje vampiers daar
Vandaag voor het UMCG, voor transplantatie, ( doen ze om de zoveel maanden) en die van donderdag zijn de maandelijkse waardes.quote:
Aha okequote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vandaag voor het UMCG, voor transplantatie, ( doen ze om de zoveel maanden) en die van donderdag zijn de maandelijkse waardes.
Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;pquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Aha oke
Maar wel rot idd als je hb al zo laag is.
Ja spannend! Ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;p
Ahh jeetje dat is echt balen jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik voel me echt doodongelukkig. Mijn medisch maatschappelijk werkster zou mijn nieuwe nefroloog aanspreken om te zien of de operatie naar voren geschoven kon worden, maar ze zou hem vandaag pas zien. Ik de hele dag op bericht wachten, toen maar zelf gemaild of ze al iets kon vertellen. Nou mooi hoor, de nefroloog wil weer eerst met de chirurg spreken. En zo blijft alles maar rondtollen en voortduren. Er lijkt geen einde aan te komen.
Gatverdammequote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:
Ik voel me echt doodongelukkig. Mijn medisch maatschappelijk werkster zou mijn nieuwe nefroloog aanspreken om te zien of de operatie naar voren geschoven kon worden, maar ze zou hem vandaag pas zien. Ik de hele dag op bericht wachten, toen maar zelf gemaild of ze al iets kon vertellen. Nou mooi hoor, de nefroloog wil weer eerst met de chirurg spreken. En zo blijft alles maar rondtollen en voortduren. Er lijkt geen einde aan te komen.
Oh, wat balenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:45 schreef Disana het volgende:
Heb jij ook bloed geprikt bij de prikpoli van het UMCG? Daar moet ik morgen ook heen, want vrijdag wil mijn nieuwe nefroloog mijn waarden weten. Dan zie ik hem voor het eerst, hij is mijn vierde nefroloog in zes jaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja komt ff op een verkeerd moment dat dat van het umcg er ook bij zit. Ben wel heel benieuwd naar mijn waardes. Maar goed nog ff wachten tot zaterdag tot ik dat weet ;p
Tja, we kunnen wel een wedstrijdje houden, maar dan win jij, want bij mij blijven ze maar uitstellen en de tijd nemen. Ik hoop voor jou het het bij jou vlotter gaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:57 schreef Adriane het volgende:
[..]
Oh, wat balener lijkt inderdaad geen einde aan te komen. Houdt jouw medisch maatschappelijk werkster wel een vinger aan de pols?
Anders denk ik dat ik nog eerder geopereerd ben als jij.
Dikke knuffel
Nee, doen ze bij dialyse in het Martini. Wordt dan door het lab naar het UMCG gebracht. Hoor vaker dat je bij het umcg van arts verwisseld ja, heel irritant lijkt me.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook bloed geprikt bij de prikpoli van het UMCG? Daar moet ik morgen ook heen, want vrijdag wil mijn nieuwe nefroloog mijn waarden weten. Dan zie ik hem voor het eerst, hij is mijn vierde nefroloog in zes jaar.
En dan maar hopen dat hij en de chirurg overleg hebben gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook bloed geprikt bij de prikpoli van het UMCG? Daar moet ik morgen ook heen, want vrijdag wil mijn nieuwe nefroloog mijn waarden weten. Dan zie ik hem voor het eerst, hij is mijn vierde nefroloog in zes jaar.
Oh dat is sjiek, dat ze het voor je vervoeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee, doen ze bij dialyse in het Martini. Wordt dan door het lab naar het UMCG gebracht. Hoor vaker dat je bij het umcg van arts verwisseld ja, heel irritant lijkt me.
Dat zal toch wel? Oh god, je brengt me weer op ideeën. Mijn zenuwen zijn helemaal aan rafels.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat hij en de chirurg overleg hebben gehad.
Sorry, was niet de bedoeling! Maar als jij een afspraak hebt staan dan hebben ze wel gepraat, zeker omdat de mmw er ook aandacht aan besteedt!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal toch wel? Oh god, je brengt me weer op ideeën. Mijn zenuwen zijn helemaal aan rafels.
Balen is dat hè? Ik heb nog liever pijn dan die eeuwige vermoeidheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, maar niets verbaast me nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling! Maar als jij een afspraak hebt staan dan hebben ze wel gepraat, zeker omdat de mmw er ook aandacht aan besteedt!
Oh das fijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is sjiek, dat ze het voor je vervoeren.
Ja, dat is niet leuk. Daarom heeft mijn medisch maatschappelijk werkster nu een sympathieke nefroloog voor me uitgezocht die in vaste dienst is en blijft.
Ja idd, ik word er gek van. Omdat het wel een paar uur duurt voor het bekend is en ik dan al weer thuis zit donderdag dus hoor het zaterdag als ik er weer benquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:06 schreef Adriane het volgende:
[..]
Balen is dat hè? Ik heb nog liever pijn dan die eeuwige vermoeidheid.
Meestal heb ik ze allebei. Maar waarom hoor je zaterdag pas wat je waarde is?
Dat klinkt wel goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is sjiek, dat ze het voor je vervoeren.
Ja, dat is niet leuk. Daarom heeft mijn medisch maatschappelijk werkster nu een sympathieke nefroloog voor me uitgezocht die in vaste dienst is en blijft.
Pff als ik het allemaal zo hoor lijkt het net alsof ze even vergeten dat ze zowaar met een mens te maken hebben. Wat een drama. Knuffelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte, maar niets verbaast me nog.
Allen dank voor de knuffels, ik kan ze goed gebruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Pff als ik het allemaal zo hoor lijkt het net alsof ze even vergeten dat ze zowaar met een mens te maken hebben. Wat een drama. Knuffel
En wat ga je doen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpenVolgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen
Oh dat klinkt echt leuk en vooral dat laatste is fijn!quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:48 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor vrijwilligerswerk wat ik ga doen en gelijk ff mee geholpenVolgende week Woensdag weer heen om dan echt te ff mee te draaien en kijken of het wat is.
Maar heel leuk team, wat ik leuk vind is dat iedereen chronisch ziek is dus je hebt allemaal wat gemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.quote:
Bijzonder concept. Dus er wordt geen geld verdient?quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Werken bij een kledingruilwinkeltje. Je neemt kleding mee en daarvoor mag je nieuwe kleding uitzoeken.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oh dat klinkt echt leuk en vooral dat laatste is fijn!Jah en het is maar 2 uur in de week en op loopafstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Geen cent.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bijzonder concept. Dus er wordt geen geld verdient?
Hoe betaald men huur, gas, licht en water? Maar leuk dat je het doet. Ik zit er ook soms naar te kijken maar doe het niet.quote:
Het zit bij de vensterschool hier in, dus hoeft niet betaald te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe betaald men huur, gas, licht en water? Maar leuk dat je het doet. Ik zit er ook soms naar te kijken maar doe het niet.
Ken ik niet. Wel een goed idee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:57 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het zit bij de vensterschool hier in, dus hoeft niet betaald te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |