November las ik net in een stuk van VI.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:49 schreef ace_eleven het volgende:
Volgens mij zou Hahn eind september weer gerevalideerd moeten zijn, en dan in oktober ergens dus wedstrijdfit?
Ik zat even te kijken of we veel dan veel moeilijke wedstrijden zouden hebben voor die tijd:
15 september EL wedstrijd 1
18 september PSV-uit
29 september EL wedstrijd 2
20 oktober EL wedstrijd 3
23 oktober Ajax-thuis
Wel lekker zo, PSV en Ajax na een Europese pot
Liever dat dan weer geld uitgeven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het alternatief is Europa en de beker ingaan met de 3e en 4e keus. Lijkt me ook niet optimaal.
Hanson was afgelopen seizoen 2de keus dus waarom zou hij niet mogen starten?. Miazek als stand-in en als Hahn weer fit is basis.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het alternatief is Europa en de beker ingaan met de 3e en 4e keus. Lijkt me ook niet optimaal.
Als je een degelijke keeper transfervrij kan vastleggen, of kan huren moet je dat niet nalaten. Een slechte keeper kan veel voor je verpesten (zie seizoenen met mulder).quote:
Bijlow was Miazek al voorbij gestreefd.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hanson was afgelopen seizoen 2de keus dus waarom zou hij niet mogen starten?. Miazek als stand-in en als Hahn weer fit is basis.
Bijlow als stand-in dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijlow was Miazek al voorbij gestreefd.
Hij is gehaald omdat de tweede keeper geblesseerd uitviel. Daarin zit nogal een verschil.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijlow als stand-in dan.
Het punt is dat je Hanson gewoon vertrouwen moet geven nu. Kan toch niet dat je hem als tweede keeper haalt dat je weer een nieuwe aantrekt als de eerste wegvalt
Dit zou nog de beste optie zijn Hansson en Bijlow gewoon beide kansen geven in de voorbereiding en dan kijken wie dat het beste doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Het AD meldt dat Feyenoord Miazek zou terughalen als derde keeper.
Als dat waar is dan gaan we met Hansson als eerste keeper het seizoen in lijkt me?
Dus dan heb je toch de intentie om 'm op te stellen als het moet? Ik begrijpt het niet hoor. Geef die vent gewoon het vertrouwen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is gehaald omdat de tweede keeper geblesseerd uitviel. Daarin zit nogal een verschil.
Dit ja. Hoeveel beter zou een Brad fucking Jones nou werkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dan heb je toch de intentie om 'm op te stellen als het moet? .
Ja op 5 december of als Vermeer een keer last kreeg van een loopneus ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dan heb je toch de intentie om 'm op te stellen als het moet? Ik begrijpt het niet hoor. Geef die vent gewoon het vertrouwen.
Hansson wordt dan toch gewoon de keeper met evt Jones op de bank? Kan Bijlow nog even rustig een jaar bij de A keepen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Hoeveel beter zou een Brad fucking Jones nou werkelijk zijn
Met zo'n beleidsvoering zou ik het niet raar vinden dat Feyenoord tijdenlang aan een zijden draadje heeft gebungeld. Wat zou zo'n Hanson pakken per seizoen? Een ton of zo?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja op 5 december of als Vermeer een keer last kreeg van een loopneus ofzo.
Niet om hem minimaal een half seizoen te laten keepen.
Dat zou prima zijn ja maar dat gebeurt niet. Dan wordt Jones gewoon eerste keeper daar kan je donder op zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hansson wordt dan toch gewoon de keeper met evt Jones op de bank? Kan Bijlow nog even rustig een jaar bij de A keepen?
Je kan Hahn ook gewoon verhuren aan een of andere club, toch? Ajax had enkele jaren terug ook een hele klas vol keepers.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met zo'n beleidsvoering zou ik het niet raar vinden dat Feyenoord tijdenlang aan een zijden draadje heeft gebungeld. Wat zou zo'n Hanson pakken per seizoen? Een ton of zo?
Geeft ook een lekker signaal af naar zo'n speler. "Ja we hebben je aangetrokken, maar eigenlijk alleen maar als plan A, B onverhoopt de prullenbak in moeten. Oh en als we dan op plan C uit komen, kijken we eerst ook nog even naar een alternatief."
Waarom zou je Hahn in hemelsnaam willen verhuren? Die heeft zich meer dan genoeg bewezen bij PECquote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan Hahn ook gewoon verhuren aan een of andere club, toch? Ajax had enkele jaren terug ook een hele klas vol keepers.
Waarom zou je Hahn weer willen verhuren?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan Hahn ook gewoon verhuren aan een of andere club, toch? Ajax had enkele jaren terug ook een hele klas vol keepers.
Omdat je anders met drie keepers zit waarvan de derde het lummeltje is die alleen aan spelen toekomt als de eerste twee aids krijgen. Dat wil niemand.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je Hahn in hemelsnaam willen verhuren? Die heeft zich meer dan genoeg bewezen bij PEC
Zolang Vermeer een contract bij Feyenoord heeft gaat Hahn nooit keepen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je Hahn in hemelsnaam willen verhuren? Die heeft zich meer dan genoeg bewezen bij PEC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |