Hij had een rb voor ze geregeld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:37 schreef ace_eleven het volgende:
Geruchten gaan dat Fenerbahce Kuijt volgend jaar (17/18) wilt contracteren als Technisch Dirkteur
Laat Gio Valdés bellen. Een dik salaris tot aan de winterstop, tenminste echt een aanwinst.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het wordt toch Brad Jones.
Benieuwd hoe snel Feyenoord het rond weet te krijgen.
Ik denk dat het over het god gedeelte gaat. Echt voor schut jij.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, iemand begroeten is toch wel een teken van een slijmbal.
Bewijs maar eens dat ik lieg.quote:Op woensdag 6 juli 2016 14:41 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het over het god gedeelte gaat. Echt voor schut jij.
Beat me to it hier het hele berichtquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Nieuw gerucht, altijd leuk
Afkomstig van FOX Sports: Ola John, nu nog spelend bij Benfica, zou in de belangstelling staan van zowel PSV als Feyenoord.
Die Bilal van Twente was ook een talentje misschien moeten we die huren.quote:Ola John is in beeld bij zowel PSV en Feyenoord. FOX Sports meldt dat woensdagavond. De 24-jarige vleugelaanvaller is bij zijn club Benfica op een zijspoor beland. Afgelopen seizoen verhuurde de Portugese topclub John (24) aan Reading.
De oud-speler van FC Twente heeft bij Benfica nog een verbintenis voor twee jaar. Diverse buitenlandse clubs houden de situatie van de dribbelaar nauwlettend in de gaten. "Maar hij ziet Nederland zeker als een mooie optie om zijn carrière weer een duw in de goede richting te geven", aldus Collins John, diens broer en zaakwaarnemer.
PSV bevestigt dat John is aangeboden in Eindhoven. "Dat is de status op dit moment", luidt de korte reactie van de landskampioen. Feyenoord kon of wilde niet reageren op het gerucht. Benfica zou eenmalig Oranje-international John alleen willen verkopen en niet nogmaals willen verhuren. De aanzienlijke transfersom die de Portugezen verlangen voor de vleugelaanvaller, kan een obstakel zijn bij een eventuele terugkeer op Nederlandse bodem.
Ola John schijnt een forse transfersom te hebben.quote:
Kan toch gehuurd worden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ola John schijnt een forse transfersom te hebben.
Is dit het Fox Sport wat uitriep dat Feyenoord Van Geel zou laten gaan een week voor de bekerfinale?quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Nieuw gerucht, altijd leuk
Afkomstig van FOX Sports: Ola John, nu nog spelend bij Benfica, zou in de belangstelling staan van zowel PSV als Feyenoord.
kkvgeelquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Prima keepert. Hadden we nooit moeten laten gaan.
Brad Jonesgodquote:Op donderdag 7 juli 2016 08:24 schreef Happel het volgende:
Wie is Brad Jones?
En waarom weer zo een waardeloze kut buitenspeler halen, niet dat het ooit gaat gebeuren overigens. Wanneer stappen ze eens af van dat oude flutsysteem 4-3-3?
Ik hoop nog steeds dat ze overstappen naar deze opstelling:quote:Op donderdag 7 juli 2016 08:24 schreef Happel het volgende:
Wie is Brad Jones?
En waarom weer zo een waardeloze kut buitenspeler halen, niet dat het ooit gaat gebeuren overigens. Wanneer stappen ze eens af van dat oude flutsysteem 4-3-3?
Wat een heldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |