Maar iemand die zoooooo veel verstand van kwaliteit heeft vliegt toch wel business class neem ik aan?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:17 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Firefly heeft op dat kleine rotstukje meer kwaliteit dan klm europa ooit zal hebben, ontzettend vriendelijk personeel, constante glimlach, personeel die hun werk duidelijk met plezier doen, stewardessen die de reiziger dienen, drankje+nootjes gratis op elke vlucht, comfortabele stoelen.
Dingen die klm absoluut niet heeft.
ik zal je helpen:quote:Op zondag 24 juli 2016 11:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Je wil naar ipoh gaan.
Ik geef je de snelste/makkelijskte manier om daar te komen.
Vervolgens komt meneertje met allemaal andere eisen.
Vlieg je trouwens wel business/first, want anders zijn je rare standaarden helemaal lachwekkend te noemen
Dit was mijn vraag, niks meer niks minder, ik hoef niemand verantwoording af te leggen waarom mijn baas voor singapore airlines kiest.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 21:41 schreef Buddy_Vedder het volgende:
kan ik op een of andere manier deze aan elkaar kopplen zodat de bagage wordt doorgestuurd?
Antwoord: Als je baas voor singapore airlines kiest (wat zeker een respectabele maatschappij is hoor daar niet van, maar ja dan moeten ze wel daarheen vliegen waar je moet zijn he ) dan mag je baas toch uitzoeken hoe het met je koffer moet?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:20 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
ik zal je helpen:
[..]
Dit was mijn vraag, niks meer niks minder, ik hoef niemand verantwoording af te leggen waarom mijn baas voor singapore airlines kiest.
Business altijd, first tegen bijbetaling eigen kosten.
Ik heb toch niet gezegd dat mijn baas mijn reis boekt of wel? Ik zeg dat ik een beperking heb.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Antwoord: Als je baas voor singapore airlines kiest (wat zeker een respectabele maatschappij is hoor daar niet van, maar ja dan moeten ze wel daarheen vliegen waar je moet zijn he ) dan mag je baas toch uitzoeken hoe het met je koffer moet?
Waarom kom je dat dan hier vragen?
MOET je singapore vliegen van je baas, of is het enkel zo dat je een VOORKEUR hebt voor singapore? (mss ivm airline punten?)quote:Op zondag 24 juli 2016 11:24 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat mijn baas mijn reis boekt of wel? Ik zeg dat ik een beperking heb.
Nogmaals ik stelde een simpele vraag en krijg 20 posts aan ongevraagd advies erbij.
Ik heb een lijstje met maatschappijen die ik mag kiezen, klm staat daar goddank(door hun eigen schuld) niet op.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
MOET je singapore vliegen van je baas, of is het enkel zo dat je een VOORKEUR hebt voor singapore? (mss ivm airline punten?)
Dat is de hamvraag. Als je MOET dan is mijn antwoord: mag je baas lekker uitzoeken. Als het MAG is mijn antwoord: vlieg naar KUL.
Ik denk dat je je vraag op de verkeerde plek stelt. Maar veel plezier met de Singapore Airlines eyecandy en de nootjes en de drankjes, die bij KLM in C op een longhaul vlucht absoluut hetzelfde zijn, behalve de eyecandy dan, en de comfortabele overstap in SIN (Not) en dat had je first class reisburo je natuurlijk al verteld maar jouw eigenwijsheid zei je dat dat dus beter kon. En ja mijn standaard is dat vliegen slechts een middel is om zo snel en goedkoop mogelijk daar te komen waar ik wil of moet zijn. Liever een dag eerder vertrekken in cattle class dan "uitgerust" in C bij aankomst direct naar kantoor. Die jetlag blijft toch hetzelfde.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:20 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
ik zal je helpen:
[..]
Dit was mijn vraag, niks meer niks minder, ik hoef niemand verantwoording af te leggen waarom mijn baas voor singapore airlines kiest.
Business altijd, first tegen bijbetaling eigen kosten.
En jij denkt dat mijn baas het goed vind als ik een dag zandkorrels ga onderzoeken op zijn kosten?quote:Op zondag 24 juli 2016 11:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Liever een dag eerder vertrekken in cattle class dan "uitgerust" in C bij aankomst direct naar kantoor. Die jetlag blijft toch hetzelfde.
mijn advies is, als je hier niet tegen kan, om dan geen vragen te stellen op een forum op internet.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:24 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Nogmaals ik stelde een simpele vraag en krijg 20 posts aan ongevraagd advies erbij.
Singapore Airlines en Malaysia Airlines zitten niet in dezelfde alliantie.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:24 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat mijn baas mijn reis boekt of wel? Ik zeg dat ik een beperking heb.
Het is gewoon van de zotte dat twee maatschappijen in dezelfde alliantie weigeren samen te werken.
Dan heb ik hier een verkeerd lijstje, maar zelfs al zou ik theoretisch in een blauwe vogel stappen en dan vanaf singapore verder met firefly, dan kan nog steeds niemand het aanbieden, niet via de luchtvaartmaatschappijen en niet via externe websites.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:38 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Singapore Airlines en Malaysia Airlines zitten niet in dezelfde alliantie.
KLM zit dan ook wéér in een andere alliantie. Malaysia Airlines zit in dezelfde alliantie als BA, dus als je via Londen gaat lukt het misschien wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:41 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Dan heb ik hier een verkeerd lijstje, maar zelfs al zou ik theoretisch in een blauwe vogel stappen en dan vanaf singapore verder met firefly, dan kan nog steeds niemand het aanbieden, niet via de luchtvaartmaatschappijen en niet via externe websites.
Tsja, ik weet niet welke maatschappijen jij fatsoenlijk vindt en welke niet, omdat ik niet weet welke er op het lijstje van jouw baas staan.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:28 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met maatschappijen die ik mag kiezen, klm staat daar goddank(door hun eigen schuld) niet op.
Om op je zoveelste ongewenste advies in te gaan, hoe kom je fatsoenlijk in kul?
malaysian airlines bied hem niet aan, niet vanaf london, frankfurt of amsterdam.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet welke maatschappijen jij fatsoenlijk vindt en welke niet, omdat ik niet weet welke er op het lijstje van jouw baas staan.
Ik neem aan dat jouw baas kiest voor Star Alliance maatschappijen? Dan zijn je keuzes rechtstreeks erg beperkt, of zelfs non-existent voor zover ik weet. Je zult echt voor skyteam (KLM) of oneworld (diverse opties waaronder malaysian airlines) moeten gaan denk ik.
Malaysian vliegt dan ook helemaal niet naar Ipoh. Weet je waarom? Omdat het maar 2 uur rijden vanaf KL is. Iedereen gaat gewoon met een langeafstandsbus, trein (weet niet zeker of die bestaat heb nu ook weer niet zó gedetaillerd gezocht) of auto.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:46 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
malaysian airlines bied hem niet aan, niet vanaf london, frankfurt of amsterdam.
klm kent ipoh niet eens, beiden vallen dus af.
De laatste keer malaysian vliegt met haar 100% dochter, firefly DAGELIJKS van singapore naar ipoh.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:47 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Malaysian vliegt dan ook helemaal niet naar Ipoh. Weet je waarom? Omdat het maar 2 uur rijden vanaf KL is. Iedereen gaat gewoon met een langeafstandsbus, trein (weet niet zeker of die bestaat heb nu ook weer niet zó gedetaillerd gezocht) of auto.
KLM vliegt ook niet naar Rotterdam, bijvoorbeeld.
Ja maar niet vanaf KUL, omdat het zo dichtbij is.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:49 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
De laatste keer malaysian vliegt met haar 100% dochter, firefly DAGELIJKS van singapore naar ipoh.
ik wil ook helemaal niet naar KUL, hou eens op met dat gezeik over kul.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:51 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja maar niet vanaf KUL, omdat het zo dichtbij is.
Klopt en die behoren gewoon samen te werken!quote:En je vliegt niet met malaysian, maar met singapore naar SIN toch?
Dat zullen we nog wel eens gaan zien, vanavond ga ik onze klantenmanager van S.A bellen, hij fixt het maar.quote:Dan kun je toch niet interlinen tussen firefly en singapore airlines?
Wacht even hoor.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:53 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Klopt en die behoren gewoon samen te werken!
Regelmatig hebben wij vluchten met twee maatschappijen van twee allianties die gewoon netjes samenwerken.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:54 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wacht even hoor.
Malaysian is oneworld. Singapore is star alliance.
Op welke planeet horen die samen te werken
Absoluut mee oneens.quote:Op zondag 24 juli 2016 11:17 schreef Buddy_Vedder het volgende:
[..]
Firefly heeft op dat kleine rotstukje meer kwaliteit dan klm europa ooit zal hebben, ontzettend vriendelijk personeel, constante glimlach, personeel die hun werk duidelijk met plezier doen, stewardessen die de reiziger dienen, drankje+nootjes gratis op elke vlucht, comfortabele stoelen.
Dingen die klm absoluut niet heeft.
Dat zullen we vanavond wel zien, dan bel ik onze klantenmanager van S.A, die regelt dat wel.quote:Op zondag 24 juli 2016 12:00 schreef lyolyrc het volgende:
Firefly doet niet aan code sharing, zelfs niet met hun moedermaatschappij, dus samenwerken zit er niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |