Hoe kun je alle regels een beetje kennen? Je kent ze of niet toch?quote:
Dacht even dat dit mijn stiefmoeder was lolquote:Beste allemaal, ik ben een vrouw, 38 jaar, ben 1,5 jaar getrouwd met mijn man, we zijn 6 jaar samen
Hoezo moet ik verstand hebben van voetbal?quote:
Is jouw stiefmoeder 38? Is ze lekker?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht even dat dit mijn stiefmoeder was lol
[..]
Hoezo moet ik verstand hebben van voetbal?
Naja, zo interpreteerde ik 't.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is jouw stiefmoeder 38? Is ze lekker?
Zeg ik dat dat moet?
Bijna alle regels danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe kun je alle regels een beetje kennen? Je kent ze of niet toch?![]()
Of bedoel je dat je bijna alle regels kent?
Ken je ook alle regels van het vliegen een beetje?
Daar gaat het fout hè.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, zo interpreteerde ik 't.
[..]
Bijna alle regels dan
Nee, was het maar zo'n feest.
ik zal eens in jou gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:07 schreef Zosk het volgende:
Ook gewoon niet ingaan op de vraag over je stiefmoeder.
Ja zoiets. Nog geen 40 iig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is jouw stiefmoeder 38? Is ze lekker?
Zeg ik dat dat moet?
Kijk dit soort reacties kan ik tenminste wat mee.quote:
Oh dat heb ik ook nog hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
die meisjes die keken zou ik graag mee seksen ook
maar geen gevoelens gwn
kwerd ook echt geil van een 15 jarige mandie kwamen bij ons zitten bij de macdonalds
Nice.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zoiets. Nog geen 40 iig.
Ja mooie vrouw.
Wie a zegt moet ook b zeggen.quote:
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:09 schreef Zosk het volgende:
Gewoon dubbele quote alles, deze boy is on fire.
Hee ik heb ook een stiefmoeder van ongeveer die leeftijd die er heel goed uitziet. En ben ook voormalig paardenmeisje, omg zoveel gemeen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zoiets. Nog geen 40 iig.
Ja mooie vrouw.
Ik zal er eens op lettenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk dit soort reacties kan ik tenminste wat mee.
Heb jij haar ouders al ontmoet, weet je of haar stiefmoeder lekker is?
Ik voel een band tussen ons.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik heb ook een stiefmoeder van ongeveer die leeftijd die er heel goed uitziet. En ben ook voormalig paardenmeisje, omg zoveel gemeen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee ik heb ook een stiefmoeder van ongeveer die leeftijd die er heel goed uitziet. En ben ook voormalig paardenmeisje, omg zoveel gemeen.
Maar jouw stiefmoeder is zelfstandig ondernemer toch? die van mij is niet zelfstandig en al helemaal geen ondernemer.quote:
Is Chai 30?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hoor.Jij bent godverdomme 10 jaar ouder dan haar hoe kan jou vader zulke jonge bitches hosselen?
Kan toch nietquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Biogarde als ik het goed had meegekregen, maar weet niet of srs.
Al tijden niet gezien idd en waarom dan kloon? lijkt me niet. Geen aanval naar jou hoor Messengerquote:
Ben 23, geen 30.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hoor.Jij bent godverdomme 10 jaar ouder dan haar hoe kan jou vader zulke jonge bitches hosselen?
Oh oké. Bio was wel een baas.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al tijden niet gezien idd en waarom dan kloon? lijkt me niet. Geen aanval naar jou hoor Messenger
Geen zelfstandige, en ondernemen kan ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw stiefmoeder is zelfstandig ondernemer toch? die van mij is niet zelfstandig en al helemaal geen ondernemer.
Rightquote:
Klopt.quote:
Ja zoiets dacht ik maar blijkbaar pas 23, blijkbaar nog niet genoeg tijd doorgebracht op haar fb pagina.quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jouw stiefmoeder is zelfstandig ondernemer toch? die van mij is niet zelfstandig en al helemaal geen ondernemer.
Wow, heb jij Chai op Facebook? Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik maar blijkbaar pas 23, blijkbaar nog niet genoeg tijd doorgebracht op haar fb pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |