wil met se knuffelenquote:Op maandag 4 juli 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag vanavond tussen ons in liggen, oké?
Zijn dan allebei dronken is ook niet leuk voor die jongenquote:Op maandag 4 juli 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag vanavond tussen ons in liggen, oké?
Oh okéquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HAAGGSSSKWWAAARRTTIIEERRRTTJJEEEEE
Hij wil bij se in bed dus kunnen wij lkkr vozenquote:Op maandag 4 juli 2016 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zijn dan allebei dronken is ook niet leuk voor die jongen
heyaquote:
Ja nou jullie hebben mij gisteren ook allemaal in de steek gelaten dus gun mij gwn avondje plezierquote:Op maandag 4 juli 2016 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jij gaan toch dronken anale seks hebben beetje awkward als ik er dan tussen lig ;s
helemaal niet ik vroeg nog maar je wou niet net als ik nu gun je alles hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou jullie hebben mij gisteren ook allemaal in de steek gelaten dus gun mij gwn avondje plezier
Tip: begin geen carričre in een drukkerijquote:Op maandag 4 juli 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
naast ongelukkig, maar qua werk enzo
Ja ik gunde jouquote:Op maandag 4 juli 2016 23:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
helemaal niet ik vroeg nog maar je wou niet net als ik nu gun je alles hoor
Zal te druk zijn voor hem denk ikquote:Op maandag 4 juli 2016 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tip: begin geen carričre in een drukkerij
watquote:Op maandag 4 juli 2016 23:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nou jullie hebben mij gisteren ook allemaal in de steek gelaten dus gun mij gwn avondje plezier
En ik weet niet of ze nog komtquote:
Econoomquote:Op maandag 4 juli 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
naast ongelukkig, maar qua werk enzo
Ja jij ook, gwn iedereen, voelde me alleen en eenzaam en jullie gewoon leuk doen alsof ik niet bestondquote:
wtf waarom zou je iemand zoiets aanradenquote:
wrm niet?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf waarom zou je iemand zoiets aanraden
quote:
quote:
Ohja echt kut allemaal. Lekker haten op economie.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf waarom zou je iemand zoiets aanraden
ik niet tochquote:Op maandag 4 juli 2016 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jij ook, gwn iedereen, voelde me alleen en eenzaam en jullie gewoon leuk doen alsof ik niet bestond
Neeh.. gewoon controller joh.quote:
wel hoor :squote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je niks van want je hebt nog nooit economielesjes gehad
vind risicomanagement wel leuk, studeer daar ook op af, miss is dat wel leukquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja echt kut allemaal. Lekker haten op economie.
kun je daar nou srs niet tegen?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja echt kut allemaal. Lekker haten op economie.
heequote:
Misschienquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind risicomanagement wel leuk, studeer daar ook op af, miss is dat wel leuk
Ja, ben heel boos.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ohja die 4 op de avondhavo waarin je btw uit een bedrag moest halen zijn vast representatief
oh ik schrok alquote:
Ja, zou ook bang zijn.. Elke keer kanker tegen mij zeggen ook.. Doe je toch nietquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, zou ook bang zijn.. Elke keer kanker tegen mij zeggen ook.. Doe je toch niet
Ja, klopt wel. Maar kan wel zeggen wat ik leuk vind enzo, maar daar heb je toch niks aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je biedt mij altijd onzekerheid
Ohja, lach maar. Echt niet grappig hoor :squote:
nou wow wat een rare droomquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd als die gvd mortaxx na 0:00 gaat posten in een gezamenlijke sc dan ga ik vet raar dromen. :s
Droomde vandaag dat ik in een lift zat en vastzat
heb je ooit mps, risico controle matrix of kasstroom opgesteld of ooit fra gekocht op financiele markt? ;squote:
Geef ze de death starequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, lach maar. Echt niet grappig hoor :s
nee gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ooit mps, risico controle matrix of kasstroom opgesteld of ooit fra gekocht op financiele markt? ;s
ik droomde vroeger altijd dat ik op een groot veld was dat in de fik vloog en ik er niet meer uit kon komenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Altijd als die gvd mortaxx na 0:00 gaat posten in een gezamenlijke sc dan ga ik vet raar dromen. :s
Droomde vandaag dat ik in een lift zat en vastzat
Oeh oeh, mag ik antwoorden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ooit mps, risico controle matrix of kasstroom opgesteld of ooit fra gekocht op financiele markt? ;s
Laat die gemeneriken maar praten, economie is vast hartstikke leukquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, lach maar. Echt niet grappig hoor :s
jawel, wil je beter kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Maar kan wel zeggen wat ik leuk vind enzo, maar daar heb je toch niks aan.
Wow rlyquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik droomde vroeger altijd dat ik op een groot veld was dat in de fik vloog en ik er niet meer uit kon komen
drm ben ik nu 's nachts wakker, durf niet meer te slapen
nou zeur dan nietquote:
nee zoiets zou jij nooit doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou zeur dan niet
ik ga toch ook niet zeggen van ja wat opso doet is verschrikking
want heb geen idee ;s
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:07 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laat die gemeneriken maar praten, economie is vast hartstikke leuk
hzo niequote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga 13 juli op vakantie
Btje geen zin in
Wtf, jij gekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga 13 juli op vakantie
Btje geen zin in
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |