SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Top, ze zit daar puur voor de wielerkennisquote:Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk voor het eerst, maar hoe zit het met de wielerkennis van Dione de Graaff?
Veel beter dan Martquote:Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk voor het eerst, maar hoe zit het met de wielerkennis van Dione de Graaff?
Serieus? Ook dat hele verhaal van Floris over zijn carrière en zijn gigantische overwinning in Limburg?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het best een goede show eigenlijk
jij bent echt een topuserquote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Andromache het volgende:
Hoera, de Avondetappe is terug! Wat hebben we ons vorig jaar toch kapot geërgerd aan Gert. Ben hier blij mee.
Alleen weer jammer van Rob Harmeling. Ik heb zo'n hekel aan die man. De Jan Mulder van het wielrennen, met al zijn misbaarmakerij.
Maar het brengt je nergens, zo'n handpompje. Hij liet het dopje ook vallen. Bah, gelijk onder de gevaarlijke bacteriën.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar viel hij ziek uit. Snap dus wel dat hij nu niets aan het toeval wil overlaten.
Die heeft geen honger meer na LBL.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wout Poels is net als Majka tijd aan het verliezen om etappes te winnen.
Ik kijk pas 10 minuten. Overigens lijkt Poels op de Belgische doelwachter Courtois vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus? Ook dat hele verhaal van Floris over zijn carrière en zijn gigantische overwinning in Limburg?
Dankje, dat moet vaker gezegd worden.quote:
Lijkt me wel, maar die dubbele po zag ik nietquote:
Knipperende vraagtekens, zal wel wijzen op dubbele poquote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar die dubbele po zag ik niet
Het waren er twee naast elkaarquote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er stond twee keer een plaatje van de rivier Po.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah zo.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Er stond twee keer een plaatje van de rivier Po.
Wie is koekoek?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las ergens dat Koekoek komt bij Studio Frans
GENANT
Oh die. Dat is een kutwief.quote:
Dat vond ik serieus wel een leuk verhaalquote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus? Ook dat hele verhaal van Floris over zijn carrière en zijn gigantische overwinning in Limburg?
Dione heeft iets manisch tegenwoordig, die wil iets te graag laten doorschemeren hoe geweldig het allemaal isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dione is geloof ik verliefd op Marijn
Dione moet alleen maar zitten en dr mond houden. Komt echt weinig zinnigs uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dione heeft iets manisch tegenwoordig, die wil iets te graag laten doorschemeren hoe geweldig het allemaal is
Dit moet Herman doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:09 schreef noodgang het volgende:
Oei, Dione gaat proberen Mart te imiteren
Jan, Joris en Corneelquote:
Ok, doeiquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weiger dit te kijken. Geen Mart Smeets..
tot nooit danquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik weiger dit te kijken. Geen Mart Smeets..
Ik op Max van Heeswijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb nu eens de hele sprint op Matthews gelet:
Hij moet eerst maar eens winnen inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar een 4e plek jongens, het is knap maar we doen nu net of de nieuwe Messias op de fiets is gestapt
Samen winnen!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Het is maar een 4e plek jongens, het is knap maar we doen nu net of de nieuwe Messias op de fiets is gestapt
Hij heeft Rund um Koln gewonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar eens winnen inderdaad.
Dit leer je ook niet in een paar dagen. Hij heeft nog geen WorldTour-koers gereden. Dat vergeten veel mensen nog vaak (jij niet per se overigens).quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:14 schreef franklop het volgende:
Als ie geleerd had, had ie niet op 25e positie gezeten
In de Tour Sjaakquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft Rund um Koln gewonnen
Nee maar goed, Joris zegt al dat hij aanhaakt bij de wereldtop, Dione zegt dat ie zo ontzettend snel leert.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit leer je ook niet in een paar dagen. Hij heeft nog geen WorldTour-koers gereden. Dat vergeten veel mensen nog vaak (jij niet per se overigens).
Lijkt Egbers wel die iedereen na de CL altijd vroeg hoe het was om tegen MESSI te spelenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
En dan tegen Kittel ook al over Dylan beginnen
Dat zegt dan meer over de wielervolger Evans, dan over Groenewegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef Pino112 het volgende:
Dat gevraag naar Nederlanders.
Cadel Evans had nog nooit van Groenewegen gehoord
Het is gewoon prima wat hij laat zien, dat hij hier in zijn 3e sprint vierde wordt is natuurlijk netjes als je nog nooit op dit niveau hebt gereden. Voor in de toekomst gewoon een groot talent.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit leer je ook niet in een paar dagen. Hij heeft nog geen WorldTour-koers gereden. Dat vergeten veel mensen nog vaak (jij niet per se overigens).
Word daar ook moe van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef Pino112 het volgende:
Groenewegen met Messi vergelijkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt Egbers wel die iedereen na de CL altijd vroeg hoe het was om tegen MESSI te spelen
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef MCH het volgende:
Kittel die geforceerd aardige dingen moet zeggen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef TheVulture het volgende:
En dan tegen Kittel ook al over Dylan beginnen
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef Pino112 het volgende:
Gelukkig zijn we het allemaal eensquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Standaard vragen over Nederlandse deelnemers
Ik hoop dat ze dan met pensioen isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Stuurt de NOS Dione ook naar Rio trouwens, of krijgen we daar iemand anders in beeld?
Die mag naar de favelaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Stuurt de NOS Dione ook naar Rio trouwens, of krijgen we daar iemand anders in beeld?
Een enkeltje krijgt zequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat velen hier ook nog nooit van Enger en McLay hadden gehoord. Ikzelf ken Enger ook pas 2 weken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef Pino112 het volgende:
twitter:marijnfietst twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 09:56:04Peppie & Kokkie hadden het gisteren prima naar hun zin. https://t.co/DAAXaqoPmm reageer retweet
Lekker scharen straksquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:20 schreef Evertjan het volgende:
zal al wel gepost zijn maar toch[ afbeelding ]twitter:marijnfietst twitterde op dinsdag 05-07-2016 om 09:56:04Peppie & Kokkie hadden het gisteren prima naar hun zin. https://t.co/DAAXaqoPmm reageer retweet
ik hoop op een Sierd de Vos in de branding van de zeequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
idd kan je ook net zo goed vragen of ze Floris Gerts kennenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:22 schreef Rudicio het volgende:
Wie is die NOS dude die steeds de toprenners naar Groenewegen vraagt? Ik ga er een mail over sturen. Vind het te gênant
daar kijkt de NOS niet naarquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:22 schreef franklop het volgende:
Waarom zouden ze het geloof ik Kittel verliezen? In de Giro nog oppermachtig, wint het hele jaar al vanalles en nog wat...
heel erg boos worden omdat Sunfields hem niet g oed afzette voor de sprintquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:24 schreef noodgang het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wim Stroetinga hier had gekund!!
501 rondjes om de kerkquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:25 schreef -0- het volgende:
Weet ik ook wel, heb de ronde van Gerwen gewonnen.
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Ligt het aan mij of staat het geluid heel zacht daar?
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Ligt het aan mij of staat het geluid heel zacht daar?
Goed mijn pooltje verneukt, lulhannes is hetquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Greipel zakte weg omdat ie zag dat ie niet ging winnen
Ik mis Bert Wagendorp nu alquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef RobertVDN het volgende:
Wat zit die Rob daar een beetje interessant te doen man.... Niet om aan te horen
Sabatini verneukt al 2x de sprint. Het is dat Richeze zo sterk is, anders was Kittel 2x 25e geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genant tempo van Sabatini, maar dat zien ze natuurlijk niet bij NOS
Die willen geen pottenkijkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:27 schreef Evertjan het volgende:
Dione en Marijn zijn echt een leuk setje samen
f1 voorspelling ging lekker afgelopen weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed mijn pooltje verneukt, lulhannes is het
heerlijke tijden waren dat zeker toen de periode dat Riccardo Ricco daar onder contract stond en toch volhouden dat alles daar clean gebeurdenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker met 5 man voor de 8e plaats sprinten
En dan inderdaad ook maar Mosquera aantrekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heerlijke tijden waren dat zeker toen de periode dat Riccardo Ricco daar onder contract stond en toch volhouden dat alles daar clean gebeurden
Ik heb medelijden met 'mquote:
Daar is iedereen voor PSV.quote:
en sinds dat Hoogerland daar weg is heeft die ook geen deuk in een pakje boter gereden, alleen Poels rijd nog op WT niveau rond. Rob Ruijgh rijd ook ergens in Belgie kermiskoersen tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan inderdaad ook maar Mosquera aantrekken
Als je Bassie zegt denk ik aan Hilaire.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geen idee moet je aan clown Bassie vragen die kent Nico goed
Diane is nog erger. Toch knapquote:
Hoi Martquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:36 schreef prievieleezjuh het volgende:
Wat ziet Dione er weer ravissant uit vanavond.
Goeie tetten maakt een hoop goed. Al had ze best een wat later uitgesneden truitje aan mogen trekkenquote:
Die is inmiddels begonnen aan de Ontdekking van de Hemelquote:
Herman heeft het niet getroffen, zit ook al met Dione opgescheeptquote:
Hé, niet met Sjaak hè. Niet met Sjaak.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Die Harmeling praat net alsof hij morgen nog opstapt voor een wedstrijd beetje het Sjaak Swart syndroom altijd nog willen geloven dat je topsporter bent
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:42 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop nog dat Joost Prinsen langskomt bij Herman
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier kan Sky nog een puntje aan zuigen.
was toch vorig jaar toch ophef over dat Sky hun kopmannen wou laten overnachten in een speciale bus ipv een goedkoop motelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:43 schreef Szura het volgende:
Blijf me toch altijd verbazen over die hotels
las op RTL nieuws dat de renners van Lotto NL ook al geen handen schudden met de fans en journalisten omdat ze bang zijn voor bacteriënquote:
De camper van Porte in de Giroquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch vorig jaar toch ophef over dat Sky hun kopmannen wou laten overnachten in een speciale bus ipv een goedkoop motel
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
las op RTL nieuws dat de renners van Lotto NL ook al geen handen schudden met de fans en journalisten omdat ze bang zijn voor bacteriën
Ze doen Barazite naquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
las op RTL nieuws dat de renners van Lotto NL ook al geen handen schudden met de fans en journalisten omdat ze bang zijn voor bacteriën
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Szura het volgende:
Joachim Low zou Froome de hand moeten schudden
Dit is een doodsbedreigingquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Szura het volgende:
Joachim Low zou Froome de hand moeten schudden
gewoon lekker 3 weken niet douchen dat laat het peloton je makkelijk vooruit rijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:45 schreef Martinello het volgende:
Je kunt beter een beetje weerstand opbouwen.
Bedankt, Hansquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die maakt verschil tussen mannen en vrouwen.
Op deze aankomst misschien welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degenkolb meer verwacht dan Kittel? Hahaha.
Misschien bedoelden ze in goeden doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Degenkolb meer verwacht dan Kittel? Hahaha.
Misschien is dit programma gewoon niet aan jou besteedquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Die Wim.... Waar haalt de NOS toch altijd dat soort figuren vandaan.
Eerder altijd dat Mart Smeets figuur, zelfvoldaan arrogant figuur met altijd zijn vreselijke verhalen.
Nou dit zelfde type van een Wim, saai zelfvoldaan figuur met saai verhalen.
wie ben jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Eerder altijd dat Mart Smeets figuur, zelfvoldaan arrogant figuur met altijd zijn vreselijke verhalen.
Zo bedoelden ze het ook niet, zelfs de NOS is niet zo domquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet als je weet dat hij een paar maanden geleden nog in duizend stukjes lag
Klopt, het ging ook over een Degenkolb in goede doenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niet als je weet dat hij een paar maanden geleden nog in duizend stukjes lag
Herpaderpquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Van saaie verhalen kunnen we jou niet beschuldigen. Altijd lachen met Bianconeri.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:47 schreef bianconeri het volgende:
Steven heeft iemand de hand geschud in de Dauphiné?twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 08-06-2016 om 11:40:39.@SLammertink won't start in today's #Dauphine stage. He's not feeling well enough. reageer retweet
toch was hij in de Kittel trein altijd wel van grote waardequote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:49 schreef showtimer het volgende:
Curvers moet het niet van zijn fietskwaliteiten hebben nee
Een tweet van een maand geleden opzoeken om dit hier nu te kunnen posten nadat het item al lang voorbij isquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:49 schreef wimderon het volgende:
Steven heeft iemand de hand geschud in de Dauphiné?twitter:LottoJumbo_road twitterde op woensdag 08-06-2016 om 11:40:39.@SLammertink won't start in today's #Dauphine stage. He's not feeling well enough. reageer retweet
Of iemand heeft z'n werk niet goed gedaan en vergeten de douchekop te vervangen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:49 schreef wimderon het volgende:
Wim heeft gewoon een hele database met quotes klaar staan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een tweet van een maand geleden opzoeken om dit hier nu te kunnen posten nadat het item al lang voorbij is
Programma interessant genoeg hoor. Alleen figuren als dat bah.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:48 schreef noodgang het volgende:
Misschien is dit programma gewoon niet aan jou besteed
Zulke personen horen bij Avondetappe, anders ga maar een herhaling van Tour du Jour kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Programma interessant genoeg hoor. Alleen figuren als dat bah.
Gelukkig zo'n persoon als Mart Smeets verdwenen want die verpeste het wel heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |