SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Top, ze zit daar puur voor de wielerkennisquote:Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk voor het eerst, maar hoe zit het met de wielerkennis van Dione de Graaff?
Veel beter dan Martquote:Op maandag 4 juli 2016 23:00 schreef Columbiafan het volgende:
Ik kijk voor het eerst, maar hoe zit het met de wielerkennis van Dione de Graaff?
Serieus? Ook dat hele verhaal van Floris over zijn carrière en zijn gigantische overwinning in Limburg?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het best een goede show eigenlijk
jij bent echt een topuserquote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Andromache het volgende:
Hoera, de Avondetappe is terug! Wat hebben we ons vorig jaar toch kapot geërgerd aan Gert. Ben hier blij mee.
Alleen weer jammer van Rob Harmeling. Ik heb zo'n hekel aan die man. De Jan Mulder van het wielrennen, met al zijn misbaarmakerij.
Maar het brengt je nergens, zo'n handpompje. Hij liet het dopje ook vallen. Bah, gelijk onder de gevaarlijke bacteriën.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorig jaar viel hij ziek uit. Snap dus wel dat hij nu niets aan het toeval wil overlaten.
Die heeft geen honger meer na LBL.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wout Poels is net als Majka tijd aan het verliezen om etappes te winnen.
Ik kijk pas 10 minuten. Overigens lijkt Poels op de Belgische doelwachter Courtois vind ik.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Serieus? Ook dat hele verhaal van Floris over zijn carrière en zijn gigantische overwinning in Limburg?
Dankje, dat moet vaker gezegd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |