Wut hoezo haten NG?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet jij wat het is om plezier te hebben in je leven?
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slap excuus, mijn moeder is ook 54 en die slaat ook niet af
wowquote:Op maandag 4 juli 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Die zal alleen al wel wat gebreken gaan krijgen nu?
wowquote:Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slap excuus, mijn moeder is ook 54 en die slaat ook niets af
Tuurlijk!quote:
hardopquote:
Leuk dat hij zo rete saai een nieuwsbericht voorleestquote:
ik woon in roosendaal dus zowat iedere auto hier is een lamborghini diablo of ferrari enzoquote:Op maandag 4 juli 2016 21:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Misschien is't raar, maar dat doen een hoop mensen die een unieke auto tegenkomen.
Of denk je dat iedereen toestemming gaat vragen aan de zoveelste Lamborghini Diablo of Ferrari Enzo bestuurder?
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Eerder mijn Trinidad Moruga Scorpion
Nou ja, ze kan tenminste wel 2 km lopen zonder te hijgenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Die zal alleen al wel wat gebreken gaan krijgen nu?
Boeemmquote:Op maandag 4 juli 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan tenminste wel 2 km lopen zonder te hijgen
Echt een stad waar je de invloed van politici en maroc ziet.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon in roosendaal dus zowat iedere auto hier is een lamborghini diablo of ferrari enzo
Hier in Hilly zijn de meeste auto's van die saaie leasebakken, audi's, vw, seat, bmw, heel veel Twingo's (geen grap, echt bijna op elke straat hoek staat er wel 1) Als er eens iets langs komt als een 911 een keer in de zoveel tijd is dat bijzonder (Laatst zat ik achter een oranje 911 GT3RS wát een wagenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik woon in roosendaal dus zowat iedere auto hier is een lamborghini diablo of ferrari enzo
ja dat zei je al en daar had ik al op gereageerd ;squote:Op maandag 4 juli 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
DP, had je gezien dat reactie van Beach in 'FP gezocht bla bla' verwijderd is?
shotshotshotsquote:Op maandag 4 juli 2016 21:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ze kan tenminste wel 2 km lopen zonder te hijgen
heb liever dat dan allemaal van die rare figuren zoals jijquote:Op maandag 4 juli 2016 21:30 schreef Wexler het volgende:
[..]
Echt een stad waar je de invloed van politici en maroc ziet.
Onzin, dat weet je.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb liever dat dan allemaal van die rare figuren zoals jij
BCS is tof.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik haat niet, ik vraag het me oprecht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |