Dit is wel een makkelijk inkoppertje, maar dat mag iemand anders doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bing
Heb ooit eens de fout gemaakt om Microsoft Edge te gebruiken, godverdomme... Typ je in wat je zoekt in je adresbalk en dan krijg je Bing, enige nuttige wat daar uitkomt is Wikipedia. (Die browser is trouwens echt stronttraag)
hahahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 21:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je had sjans met dat meisje achterin man, ik zag het
quote:Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is wel een makkelijk inkoppertje, maar dat mag iemand anders doen.
Snap er alleen geen hol van, hij rijdt al en dan start hij de motor?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb net echt een plaatje van een auto weten vast te leggen![]()
En het geluid is ook wel smullen(En de dames achterin
)
Hij reed al toen'ie de straat in kwam rijden, maar hij liet hem afslaan.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap er alleen geen hol van, hij rijdt al en dan start hij de motor?
het zal er vast niks mee te maken hebben dat braddie ook zo traag als dikke stront is?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is wel een makkelijk inkoppertje, maar dat mag iemand anders doen.
wel chickie gespotquote:Op maandag 4 juli 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap er alleen geen hol van, hij rijdt al en dan start hij de motor?
Wat een wijfquote:Op maandag 4 juli 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij reed al toen'ie de straat in kwam rijden, maar hij liet hem afslaan.
Mijn naam is haasquote:Op maandag 4 juli 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
het zal er vast niks mee te maken hebben dat braddie ook zo traag als dikke stront is?
weet jij wat het is om plezier te hebben in je leven?quote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Wexler het volgende:
Eurofielen die doen alsof EU objectief tof is.
ik vind dit ookquote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
ben ik de enige die het een beetje raar vindt dat ie zomaar zonder iets te zeggen een paar voorbijrijdende mensen gaat filmen
nee doe ik ook altijd, lekker wijf maak ik paar foto's zodat ik thuis ook wat te doen hebquote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
ben ik de enige die het een beetje raar vindt dat ie zomaar zonder iets te zeggen een paar voorbijrijdende mensen gaat filmen
Misschien is't raar, maar dat doen een hoop mensen die een unieke auto tegenkomen.quote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
neequote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
Slap excuus, mijn moeder is ook 54 en die slaat ook niet afquote:Op maandag 4 juli 2016 21:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kan gebeuren, auto is 54 jaar oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |