Misschien laat iedereen me straks weer in de steekquote:Op maandag 4 juli 2016 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow hso nu niet en straks wel? ;s
ik laat je nooit meer vallenquote:Op maandag 4 juli 2016 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien laat iedereen me straks weer in de steek
Zeg je nuquote:Op maandag 4 juli 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik laat je nooit meer vallen
O jaquote:Op maandag 4 juli 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg je nu
Ik krijg een ipad van m'n nieuwe school, leuk he? Had bijna zelf een tablet gehaald afgelopen jaar, blij dat ik niet gedaan heb
, said your penisquote:Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tt is nergens een referentie naar, die woorden kwamen gewoon opeens uit mijn toetsenbord
Oké nou fijn dat je blij voor me bent. Voel me echt niet alleen weer nuquote:Op maandag 4 juli 2016 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
O ja
Vind het wel kut om mee te werken eigenlijk
wat is er toch ;squote:Op maandag 4 juli 2016 21:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké nou fijn dat je blij voor me bent. Voel me echt niet alleen weer nu
had gisteren de laatste magnum en deed in mijn mond om iets te typen en toen viel het uit mijn mond en op de grondquote:
gaat je niks aanquote:Op maandag 4 juli 2016 21:10 schreef NoelGallagher het volgende:
heey hermann lang niet gesproken hoe is het met je?
Ahw ripquote:Op maandag 4 juli 2016 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gisteren de laatste magnum en deed in mijn mond om iets te typen en toen viel het uit mijn mond en op de grond
was echt mad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |