quote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef Kurovski het volgende:
Kruidenplanten drinken veel zeg. Lijken wel een beetje op mij.
mahl denkt dat je je oksels niet scheert :squote:
Helaas heb ik ook labchemie :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doet geen scheikunde maar iets in de medische richting.
Waarom niks mee gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben loonslaaf, maar heb analytische chemie gestudeerd. Andere tak van de sport
Als je eenmaal bezig bent wel. Het aanzetten tot is moeilijk.quote:
Iets meer dan 10 kilometer in iets minder dan 50 minuten.quote:
Nice, mooi tempoquote:Op maandag 4 juli 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je eenmaal bezig bent wel. Het aanzetten tot is moeilijk.
[..]
Iets meer dan 10 kilometer in iets minder dan 50 minuten.
oh, maar je doet ook werk in die richting offeuh wat? Dan verkeerd begrepenquote:
Ja, met je stomme pomp en detector en eluens en methanol/water samenstelling en dan nog het aflezen van dat godverdomme teringlange papierquote:
Uiteraard, geeft nietquote:Op maandag 4 juli 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, maar je doet ook werk in die richting offeuh wat? Dan verkeerd begrepen
Alleen als opso biologie studeert hequote:Op maandag 4 juli 2016 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
mahl denkt dat je je oksels niet scheert :s
aflezen? Werk je met een systeem uit 1950 ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, met je stomme pomp en detector en eluens en methanol/water samenstelling en dan nog het aflezen van dat godverdomme teringlange papier
Wollah doe ik wel, als ik mij aan 1 ding kan ergeren is het behaarde benen en ongeschoren oksels :squote:Op maandag 4 juli 2016 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
mahl denkt dat je je oksels niet scheert :s
oh oke, nicequote:
dat zijn twee dingenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wollah doe ik wel, als ik mij aan 1 ding kan ergeren is het behaarde benen en ongeschoren oksels :s
Ja, srsquote:Op maandag 4 juli 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
aflezen? Werk je met een systeem uit 1950 ofzo?
owowowquote:
Nee, niet iedere dag, zit al weken op kantoor data uit te werken. Sommige labs zijn inderdaad streng met kleding, bij ons kan je gewoon lekker met korte broek lopenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:13 schreef Crack_ het volgende:
\
[..]
oh oke, nice
Iedere dag labjas aan?
Ik kwam de eerste dag van mijn labdag met korte broek aanen werkt zo'n autistje, helemaal mad
wist ik veel
Ik ken het gevoel ja, ik moet deze week ook weer beginnen. Weinig zin in want ik wil het in het bos gaan oppakken, is eerst nog 6/7 km fietsenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Moest ook bijna een kwartier uitzweten toen ik eenmaal klaar was.
Gecondoleerd, terechte klachtquote:Op maandag 4 juli 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, srswas een fucking oud model en het vrat zoveel papier op dat papier niet aan te slepen was
Dat is fucked up.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel ja, ik moet deze week ook weer beginnen. Weinig zin in want ik wil het in het bos gaan oppakken, is eerst nog 6/7 km fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |