Zie er wat ouder uit voor mijn leeftijd.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naast me zit een ouwe vent te ronken me z'n mond wagenwijd open.
Maar als je wakker bent zal ik je wel gedag zeggen
Photoshop effectquote:Op maandag 4 juli 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zat je er achter de cam een stuk geiler uit
echt, welke? Ik zit in die van 15:16quote:Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit in dezelfde trein als Sof volgens mij
Oh dan niet. Dacht dat je al in trein zat netquote:
ik loop liever gewoon naar beneden maar bedanktquote:Op maandag 4 juli 2016 15:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Sof kan altijd nog van de dom af springen
Maak je dolma?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja soms moet je boodschappen doen en soms moet je wijnbladeren vullen he
En ik heb het viespittig gemaakt door er alle soorten pepers in te gooienquote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ohh ja wij noemen dat thuis hetzelfdeNice nice
wrom doe je zo allochtoon?quote:Op maandag 4 juli 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik heb het viespittig gemaakt door er alle soorten pepers in te gooienkan niet wachten tot iftar
Nee hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wereld zou ook maar saai zijn met 1 soort mens toch.
"mag" want als je het voor die tijd doet gooit een niet bestaande boeman je in de hel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moment dat je het vasten mag verbreken
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"mag" want als je het voor die tijd doet gooit een niet bestaande boeman je in de hel.
Ja kloptquote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"mag" want als je het voor die tijd doet gooit een niet bestaande boeman je in de hel.
Punt is dat ik het een beetje een debiel iets vind.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het uitlokken van een reactie wat bij mij niet gaat lukken.
Try again.
Dan vind je dat zo, je kunt het niet iedereen naar z'n zin maken.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Punt is dat ik het een beetje een debiel iets vind.
Als iedereen rationeel zou denken zou dat me wel naar de zin maken op zich. Maar dat is teveel gevraagd volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan vind je dat zo, je kunt het niet iedereen naar z'n zin maken.
Mensen kunnen niet rationeel denken, jij ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als iedereen rationeel zou denken zou dat me wel naar de zin maken op zich. Maar dat is teveel gevraagd volgens mij.
Lolquote:Op maandag 4 juli 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet rationeel denken, jij ook niet.
Dus 'als iedereen rationeel zou denken' zal hem nooit worden.
Modelbouwhobby oppakken.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo goed als vrij.
Wat zal ik eens gaan doen met mijn vrije tijd?
Euhmmmmm ....quote:Op maandag 4 juli 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Zou wel keertje wat lekkers willen maken, als je wat leuke recepten voor me hebt opso? Zonder vleesjes.. en niet te moeilijk
Nudies hosselen van hete meisjes.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo goed als vrij.
Wat zal ik eens gaan doen met mijn vrije tijd?
En lol Sof wtf?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ze wilde weten wat mensen van haar vonden volgens mij
ja wat heb ik hier aanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Euhmmmmm ....![]()
![]()
Ik vind turkse pizza, tantuni en gevulde wijnbladeren en zo lekker maar dat is dus met vlees![]()
![]()
Moeilijk dit
Dacht even dat er nieuwe foto's waren.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
En wat was dat gisteren met LETMEIN![]()
[..]
En lol Sof wtf?![]()
nee absoluut niet
Nee, dat bedoel ik. Het is totaal niet representatiefquote:Op maandag 4 juli 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Het maakt niet eens heel veel uit wat 'mensen' van je vinden, de mening van de posters in KPD is daar niet zo representatief voor volgens mij. :$
Ohnee, denk echt maar eenmalig.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat er nieuwe foto's waren.
Jammer, jammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, denk echt maar eenmalig.
Had niet de uitwerking waarvan ik had gehoopt.
hadquote:Op maandag 4 juli 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou dan is dat de reden dat je buikpijn hebt
Ik heb het hele filmpje gekeken en ik zie er geen 1quote:Op maandag 4 juli 2016 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jonensn weer nieuwe vlog met deze keer veel pranks
die tjips in die tas en die winkelmantje in de winkel laten staanquote:Op maandag 4 juli 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekeken en ik zie er geen 1
Oh is dat tegenwooridg ook al een prank, jeetje.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die tjips in die tas en die winkelmantje in de winkel laten staan
ja is vervelend voor die mensen hun moeten dat opruimen hwhahahhahahquote:Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh is dat tegenwooridg ook al een prank, jeetje.
Dus als ik in de winkel een pak hondenvoer openscheur en over de vloer kletter wordt dat als prank gezien? Hmquote:Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja is vervelend voor die mensen hun moeten dat opruimen hwhahahhahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |