Dacht even dat er nieuwe foto's waren.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
En wat was dat gisteren met LETMEIN![]()
[..]
En lol Sof wtf?![]()
nee absoluut niet
Nee, dat bedoel ik. Het is totaal niet representatiefquote:Op maandag 4 juli 2016 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Het maakt niet eens heel veel uit wat 'mensen' van je vinden, de mening van de posters in KPD is daar niet zo representatief voor volgens mij. :$
Ohnee, denk echt maar eenmalig.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht even dat er nieuwe foto's waren.
Jammer, jammer.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, denk echt maar eenmalig.
Had niet de uitwerking waarvan ik had gehoopt.
hadquote:Op maandag 4 juli 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou dan is dat de reden dat je buikpijn hebt
Ik heb het hele filmpje gekeken en ik zie er geen 1quote:Op maandag 4 juli 2016 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jonensn weer nieuwe vlog met deze keer veel pranks
die tjips in die tas en die winkelmantje in de winkel laten staanquote:Op maandag 4 juli 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het hele filmpje gekeken en ik zie er geen 1
Oh is dat tegenwooridg ook al een prank, jeetje.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die tjips in die tas en die winkelmantje in de winkel laten staan
ja is vervelend voor die mensen hun moeten dat opruimen hwhahahhahahquote:Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh is dat tegenwooridg ook al een prank, jeetje.
Dus als ik in de winkel een pak hondenvoer openscheur en over de vloer kletter wordt dat als prank gezien? Hmquote:Op maandag 4 juli 2016 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja is vervelend voor die mensen hun moeten dat opruimen hwhahahhahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |