Nee hoor.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wereld zou ook maar saai zijn met 1 soort mens toch.
"mag" want als je het voor die tijd doet gooit een niet bestaande boeman je in de hel.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moment dat je het vasten mag verbreken
quote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"mag" want als je het voor die tijd doet gooit een niet bestaande boeman je in de hel.
Ja kloptquote:Op maandag 4 juli 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"mag" want als je het voor die tijd doet gooit een niet bestaande boeman je in de hel.
Punt is dat ik het een beetje een debiel iets vind.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het uitlokken van een reactie wat bij mij niet gaat lukken.
Try again.
Dan vind je dat zo, je kunt het niet iedereen naar z'n zin maken.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Punt is dat ik het een beetje een debiel iets vind.
Als iedereen rationeel zou denken zou dat me wel naar de zin maken op zich. Maar dat is teveel gevraagd volgens mij.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan vind je dat zo, je kunt het niet iedereen naar z'n zin maken.
Mensen kunnen niet rationeel denken, jij ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als iedereen rationeel zou denken zou dat me wel naar de zin maken op zich. Maar dat is teveel gevraagd volgens mij.
Lolquote:Op maandag 4 juli 2016 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen kunnen niet rationeel denken, jij ook niet.
Dus 'als iedereen rationeel zou denken' zal hem nooit worden.
Modelbouwhobby oppakken.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo goed als vrij.
Wat zal ik eens gaan doen met mijn vrije tijd?
Euhmmmmm ....quote:Op maandag 4 juli 2016 18:37 schreef Crack_ het volgende:
Zou wel keertje wat lekkers willen maken, als je wat leuke recepten voor me hebt opso? Zonder vleesjes.. en niet te moeilijk
Nudies hosselen van hete meisjes.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo goed als vrij.
Wat zal ik eens gaan doen met mijn vrije tijd?
En lol Sof wtf?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ze wilde weten wat mensen van haar vonden volgens mij
ja wat heb ik hier aanquote:Op maandag 4 juli 2016 18:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Euhmmmmm ....![]()
![]()
Ik vind turkse pizza, tantuni en gevulde wijnbladeren en zo lekker maar dat is dus met vlees![]()
![]()
Moeilijk dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |